|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
win8win
Od: martincc
|
Pridané:
28.12.2012 9:51
ja som jeden z hrdych majitelov originalneho win8 ktory som mal na notebooku a po pol hodine preinstaloval na neoriginal win7..takze tak
|
|
Re: win8win
Od: klerik kk
|
Pridané:
28.12.2012 10:09
Zaujmali by ma statistiky dsl...
|
|
Re: win8win
Od: dnes má meniny Vista
|
Pridané:
28.12.2012 12:41
Este treba poznamenat, ze pred 6 rokmi podiel ludi co chodili na net bol predsa len nizsi ako dnes. To znamena, ze Win8 je v porovnani s Vistou na tom este horsie...
|
|
Re: win8win
Od: Prihlásený užívateľ
|
Pridané:
28.12.2012 13:02
Pred 6 rokmi ešte nebola kríza a predaje nových NTB a PC s predinštalovanými OS boli výrazne vyššie ako sú dnes. Takže celá táto štatistika a celé to porovnanie je nepresné, zavádzajúce a scestné. Win8 má oproti Viste výhodu v kompatibilite programov tým že je postavená viacmenej na tom istom jadre ako Vista a 7. Na druhej strane drbnuté metro a absencia štartu je oproti viste veľkou nevýhodou tam ten nový design bol predsa len podobnejší k osvedčenému XP.
|
|
Re: win8win
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
28.12.2012 13:19
Dost si protirecis. Praveze ak je kompatibilita medzi x86 dektopom Win7 a Win8 taka velka, ludia by si mali na Win 8 krasne zvyknut. Co ide pod x86 desktopom na Win7, pojde na 99,9% aj na Win8. Rozdiel medzi Win XP a Win Vista je absolutne priepastny, sak si to vysluzilo aj major release oznacenie celeho jadra z 5 na 6. Dalsi argument z papierovaho sveta v prospech Win 8 by mali byt HW naroky, kt. su presne take iste ako u 3 roky stareho Win 7 a to sa v pripade Win XP a Win Vista neda voooooooooooobec povedat, tam HW naroky stupli na mnohonasobok (na kapacita mnozstvo HDD, RAM, vykon CPU/GPU ...). A? realny svet vyzera napriek tomu uplne inak, aj ked ma Win8 takeho "uzasne" vyhody.
Neuspech Win8 je v tom, ze uz od sprostosti nevedia co maju vymyslat, tak ten system proste uplne dok*rvia. A hlavne odsr*li Start a nadr*ali tam dotykove rozhranie z ARM mobilov/tabletov. Naco mi je to do riti v x86 OS pre x86 PC/NTB?
|
|
Re: win8win
Od: fotograf
|
Pridané:
28.12.2012 13:25
Suhlasim a odpovedam ti: no predsa na hovno! :-)
|
|
Re: win8win
Od: eto on,toť čech
|
Pridané:
28.12.2012 18:01
hahah windows 8,normalny clovek to nepouziva. to bude asi nahoda ze kazdy ich druhy os je shit,zidovske praktiky,predat smejd a o rok spravit novy os, co je len vlastne zaplata predchodcu.ale za plnu palku prachov
|
|
Re: win8win
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
31.12.2012 2:46
treba poznamenat ze prevazne pocty zrejme tvoria prezentacne kusky notebookov a desktopov v predajniach s vypoctovou technikou kde bezne v ramci jednej predajne je aj 30 pocitacov zapnutych na nete nonstop.. a win8 by som si nedal nie len kvoli inemu gui a chybajucemu startu ale aj pre odosielanie informacii do MS na pozadi..
|
|
Re: win8win
Od: freakyfriday
|
Pridané:
30.12.2012 11:44
presne tak niektoré veci sa proste meniť nemajú win 7 má dokonalé rozhranie pre ovládanie myšou max tam mali dať volitelné tie ich fičurky ako metro že pri prvom spustení si budeš môcť vyskúšať/vybrať a nie to rovno naservírovať užívatelovi ..bol by to super systém keby .....funkčný možno je ale praktický? :...
|
|
Re: win8win
Od: Piatok, 28. decembra 2012
|
Pridané:
28.12.2012 18:29
Kriza s tym nema nic spolocne, lebo tak ako 20 zo 100, tak rovnako ako aj 2 zo 10 je stale 20% z CELKU.
Pointa je v tom, ze kym dnes novokupeny pocitac/notebook/smartphone pripojit na internet je uz pomaly samozrejmostou, pred 6 rokmi kopa ludi na internet chodila v praci, v skole, v kniznici a pod., lebo ho jednoducho doma nemala. Tym chcem povedat, ze ak by "uroven celkovej pripojitelnosti" pred 6 rokmi bola rovnaka ako dnes, Win8 v porovnani s Vistou by este stratil, lebo ku Viste by sa mohli teoreticky priratat pocitace, ktore Vistu mali, ale boli offline (neboli vobec pripojene na internet).
|
|
Re: win8win
Od: einstein
|
Pridané:
28.12.2012 11:50
to ma ms za to, ze robi na zakaznikoch nepremyslene experimenty namiesto toho, aby postupne zodkonaloval ten system ku spokojnosti existujucich aj buducich zakaznikov. ale to by sa im tak dobre neryzovalo, ze?
|
|
Re: win8win
Od reg.: viperman
|
Pridané:
28.12.2012 14:33
velmi inteligentne soft za 90 euro vyhodit prec, a dat si tam starsi a este aj NELEGALNY....
|
|
Re: win8win
Od: -...-
|
Pridané:
28.12.2012 15:46
Nieje vsetko zlato co sa blysti
|
|
Re: win8win
Od: Marty_SVK
|
Pridané:
28.12.2012 15:55
A co ma robit, ked je to nepouzitelne. Ja mam 21 palcovy monitor a tie dlazdice su ako pre slepeho. Zbytocne miesto. Okrem toho pri praci mam casto otvorenych niekolko okien vedla seba, co je v posranom metre nemozne. Nerozumiem dovodu, preco tam MS nedal moznost vybrat si klasicke prostredie alebo metro, kazdemu po chuti. Mna to nebavi pri kazdom starte prepinat a este k tomu mi aj dali prec oblubeny start.
|
|
Re: win8win
Od: Daddo
|
Pridané:
9.1.2013 14:54
Oba problemy ti spolahlivo vyriesi http://www.classicshell.net/
|
|
Re: win8win
Od: tralalala---
|
Pridané:
28.12.2012 16:57
co to ma s inteligenciou? mam v PC legalne 7ky a "legalny :D" linux, nakolko su sviatky, na disku je dost placu a nie je moc co robit tak som si chcel vyskusat 8ky. instaloval som ich s usmevom :) ze si vyskusam najnovsi produkt od MS. popravde v PC mi nevydrzal tento system ani den...
ten co vymyslal logiku ovladania musel byt na velmi zlych drogach. tento system je dobry pre dochodcov ktori potrebuju mat na ploche par velkych dlazdic cez ktore spustaju exploler, soliter a maximalne mail.
|
|
Re: win8win
Od: ase
|
Pridané:
28.12.2012 17:40
ano presne tak ty si to vyriesil skvele ale firmy kde robim spravcu mi idu zozrat hlavu koli w8 a co im mam povedat ? w7 uz nie len ak nelegalne ANO to si dajte do firmy nelegal :X ale start button je prezitok a metro je super na tlapkanie si po monitore ... jaaaj vy mate notebook bez tlapkacieho inputu ... povedz teraz nejakemu generalnemu directorovi ze to co robil na 2 kliky teraz musi na 5 ale je to cool
|
|
Re: win8win
Od: Ladik 21
|
Pridané:
29.12.2012 20:13
A proč, jsi si, ty Windows 8, asi ně-jaká verez CZ, Pře-instaloval, Zpátky, na Microsoft WINDOWS Seven ULTIMATe SP1, asi ně-jaká, 64-Bit. verze CZ, třeba, no, to je, Jedno, a hlavně, proč, jsi si, ty Windows 8, asi ně-jaká verze CZ, Ne-downgradoval, na ten, Operační sy-stém Microsoft WINDOWS Seven ULTIMATe SP1, asi ně-jaká, třeba, 64-Bit. verze CZ, když, to, jde, a je to, Legální, a používat, Ne-originální, ZCRACKovaný, Operační sy-stém Microsoft WINDOWS Seven ULTIMATe SP1, asi ně-jaká, ne-vím, jaká verze CZ, je na houby, tak, proč, co, třeba, a nebo, jak co? :-)
|
|
Re: win8win
Od: reakcia
|
Pridané:
29.12.2012 23:13
a ty si omg co hulil, sak skus po sebe precitat co si napisal, ani kkt sa v tom nevyzna
|
|
Re: win8win
Od reg.: Jack Closer
|
Pridané:
30.12.2012 0:31
Ládíku, vitaj, už máš zasa vychádzky? Alebo doktor leží pod stolom a ty mu zneužívaš jeho notebook?
|
|
Re: win8win
Od reg.: kompresor
|
Pridané:
30.12.2012 10:52
=>ZCRACKovany :D (tolko k tym drogam)
|
|
Re: win8win
Od: FFTN
|
Pridané:
30.12.2012 11:58
nahodou ako recesia vyyborne :)
nemyslim, ze autor bere vazne, co pise - len to tu niekto nepochopil ;)
|
|
prvy :-)
Od: Zabiak
|
Pridané:
28.12.2012 9:53
keby vyrobcovia netlacili W8 do vsetkeho noveho co vydaju, tak nema ani tolko :D
prajem im to a cakam co W9
|
|
Re: prvy :-)
Od: anywh
|
Pridané:
28.12.2012 11:32
tomu se říká monopolní chování a korupce.....
http://goo.gl/EYqOl
|
|
az taky zly?
Od: juzer
|
Pridané:
28.12.2012 9:54
pritom ten windows 8 nie je az taky zly, kazdy mu vycita prostredie metro, no nikto nikoho nenuti to prostredie vyuzivat, ved staci jeden klik po zapnuti a ste v desktope ...
Ja ho pouzivam. Zo zaciatku sa mi to tiez nepacilo, niektore veci som dost hladal kym som sa zorientoval, ale da sa nato zvyknut bez problemov
|
|
Re: az taky zly?
Od: 2Maniak33
|
Pridané:
28.12.2012 10:04
Už W7 je horší ako Winodws XP PRO!!!
|
|
Re: az taky zly?
Od: zzxx
|
Pridané:
28.12.2012 10:47
co sa tyka nastavovania a administracie tak ano je horsi -niektore veci poriadne skomplikovali.
Z pohladu technologickeho je W7 lepsi.
Z mojho pohladu aby ponechali jednoduchost z XP a dali technologiu z W7, tak je to super system.
|
|
Re: az taky zly?
Od: fotograf
|
Pridané:
28.12.2012 13:20
Mas pravdu, tak nejako to asi je - teda vlastne by malo byt...
|
|
Re: az taky zly?
Od: qwerty/z
|
Pridané:
28.12.2012 13:06
xp bolo super a tiez som ho dlhy cas nemenil aj ked tu bola nejaky cas 7... ale potom som sa potreboval pripojit na nejaku novsiu wifi robenu na win7 (nepametam si ake mala nastavenia) ale xp to uz nedokazalo...
|
|
Re: az taky zly?
Od: zzxx
|
Pridané:
28.12.2012 13:09
nieco ako wifi robena pre win7 neexistuje. Problem bol niekde inde.
|
|
Re: az taky zly?
Od: qwerty/z
|
Pridané:
28.12.2012 13:39
myslel som to tak ze ta wifi pola robena na nb s win7
|
|
Re: az taky zly?
Od: feroZhorneho
|
Pridané:
28.12.2012 18:06
ešte raz. nieco ako wifi robena pre win7 neexistuje. Problém bol s tvojimi ovládačmi od wifi..
|
|
Re: az taky zly?
Od reg.: gandor
|
Pridané:
28.12.2012 13:53
Urcite slo o drivre na novy HW, ktory proste na XP sam od seba nesiel ale na W7 isiel...
|
|
Re: az taky zly?
Od: old
|
Pridané:
28.12.2012 16:49
okrem toho, že po inštalácii W7 nechýba žiadny ovládač, ak sa to aj stane, kolonka vyhľadať ovládač na nete tam nieje iba na okrasu
|
|
Re: az taky zly?
Od: ja.
|
Pridané:
28.12.2012 16:57
Ta ikonka co tam nie je na okrasu nenajde ADB driver pre Galaxy Nexus. Dokonca aj ked mu ukazem cestu k suborom ovladaca, tak namieta a ovladac treba nanutit (vid postup na xda).
|
|
Re: az taky zly?
Od: reakcia
|
Pridané:
29.12.2012 23:18
ta ikonka co nie je len na okrasu nie je liek na vsetko... vtedy saha pre ovladace do mrkvosrotu a ak ten nefunguje je najvyssi cas si precitat navod k zariadeniu - tam urcite odkaz kde hladat ovladac je ... /menej dementnym staci aj googl/
|
|
Re: az taky zly?
Od: tutututu
|
Pridané:
28.12.2012 10:49
malo by to byt opacne ze na veci ktore tam daju si poviem super ulahcuju mi pracu s PC a nie ze mavnem rukou a poviem ach vsak si zvyknem
|
|
Re: az taky zly?
Od: chocholusik2
|
Pridané:
28.12.2012 10:50
"no nikto nikoho nenuti to prostredie vyuzivat,"
To si robis srandu? Praveze nuti. V opacnom pripade by ho bolo mozne vypnut a zapnut klasicke rozhranie. Ak by to takto fungovalo, uz ich mam v pocitaci. Mne nevadi nove rozhranie. Mne vadi to, ze teraz uz nemam moznost prisposobit si system tak ako mi to vyhovuje bez nutnosti polosialenych doplnkov tretich stran. Na dotykaci nech je metro. Na mojom pracovnom desktope mi vsak metro zavadzia a zdrzuje a rozhodne nemam chut si zvykat na rozhranie, ktore sa mi od zaciatku nepaci. Pri prechode xp-7 to bola skor esteticka otazka. Teraz je to ergonomicky problem. Krute je ze metro nenahradza desktop, ale prinasa upne inu filozofiu ovladania vratane aplikacii. Ked si maliar izieb kupuje novy rebrik, nepotrebuje mat v nom multimedia prehravac, wifi a gps navigaciu. Potrebuje mat pevny, lahky, prakticky ale hlavne lepsi rebrik ako ten stary. Inak nemy zmysel ho kupovat.
PS: S novou verziou windows 8 dostava pojem metrosexual iny rozmer. :-)
|
|
Re: az taky zly?
Od: california
|
Pridané:
28.12.2012 13:34
nezufaj, pred tyzdnom vysla E17 ;)
|
|
Re: az taky zly?
Od: xvzf
|
Pridané:
28.12.2012 15:39
...ktory na Win asi nerozbeha ;)
|
|
Re: az taky zly?
Od: netload
|
Pridané:
28.12.2012 13:15
Popravde tiež som naň nadával, ale teraz mám iba win8. Metro nepoužívam vôbec, iba keď niečo nastavujem tak sa preklikávam cez tú lištu z desktopu. Nastavenia má lepšie prepracované a všetko je po ruke. Ostatne tech. vylepšenia sú dosť v pohode. Nevidím problém nepoužívať win8 namiesto win7. Metro je pre každého "najväčší" problém a pritom ho ani netreba používať a je veľa vecí prepracovanejších ako vo win7. Ale na druhej strane nevidím veľmi veľký dôvod meniť win7 za win8. Avšak keby som bol nútení reinštalovať systém tak by som tam už win7 isto nedával.
|
|
otazocka
Od: Tomas1233
|
Pridané:
28.12.2012 10:03
Mna by zaujimalo co kazdy ma proti tej osmicke ?
Ak vynechame to metro ktore nikto pouzivat vpodstate nemusi a da sa to obyst tak co este ?
Je rychlejsia a vykonnejsia ako 7.
Ja ju pouzivam a nemam snou najmensi problem.
Tu ide len oto ze henten povedal ,ze to je zle tak to bude pravda. Alebo si to niekto aj nainstaluje uvidi metro tak to hned da prec lebo je to ine.
|
|
Re: otazocka
Od: 2Maniak33
|
Pridané:
28.12.2012 10:07
Ty si truhlík...
Aj mladých ľudí to na prvé použitie, nilen prostredie odradilo.
A aj napriek tomu, že mladí si zvykajú furt len nové nové nové pýtať, nič staršie ako pol roka ich nezaujíma. Teda ani rodičia nie...
|
|
Re: otazocka
Od: ewfwfwef
|
Pridané:
28.12.2012 10:24
ludia nemaju radi zmeny ale preco by mal klasicky start byt v kazdej novej verzii?
metro start je lepsi - netreba ist mysou listovat do rohu, das si tam to co pouzivas, ulozis a roztriedis si to. pre mna je to jednoznacne plus v ergonomii. a system je sviznejsi
|
|
Re: otazocka
Od: tutututu
|
Pridané:
28.12.2012 10:52
vsak jasne ked poouzivas 3 aplikacia na pocitaci dookola a to este nehovorim o zenach ktore zvladaju multitasking pracu
|
|
Re: otazocka
Od: zzxx
|
Pridané:
28.12.2012 11:11
Lebo start menu je jedna vyborna vec. Ma svoju strukturu a logiku.
Postavim pred neznaleho cloveka PC s win8 a napr. winxp(alebo iny OS s ponukou start). Na ktorom sa skor zorientuje? Na XP a to len kvoli start menu. Je to centralny bod, kde si vies najst to, co potrebujes. Chcem pisat text, tak idem start- programy-kancelaria-writer. To start menu ho navedie, aj ked nepozna konkretny program na pisanie.
AJ v metre potrebujes s mysou behat k rohom a listovat zozname. V metre vsetky palikacie nefunguju a klasickemu desktopu sa nevyhnet. Tak preco ta schyzofrenia? Cym sa to lisi od odkazov na ploche?
Nieco ako Metro ma vyznam na "jednoucelovych" dotykovych zariadeniach ale je zbytocne na PC pre ludi, ktory na tom PC pracuju alebo pouzivaju sirsi objem aplikacii.
Mojej babke dam odkazy na plochu, skryjem systemove ikony a mam metro.
Ak mi MS da moznost vypnut si metro a da mi start menu, tak potom je to bude ako-tak OK. No ale potom by to bol v podstate win7 a to kazilo predaje.
|
|
Re: otazocka
Od: gsdgsgs
|
Pridané:
28.12.2012 11:26
na plochu si nedavam odkazy programov. z toho som uz vyrastol
|
|
Re: otazocka
Od: zzxx
|
Pridané:
28.12.2012 13:07
to je tvoj problem. nikoho nenutim pouzivat odkazy a ak radsej spustas casto pouzivane programy inac, tak to je tvoja vec.
|
|
Re: otazocka
Od: afsfafsaf
|
Pridané:
28.12.2012 13:15
ja nemam problem na rozdiel od vas, co placete nad metrom
|
|
Re: otazocka
Od: Fxn
|
Pridané:
28.12.2012 10:27
Keby ta to naozaj zaujimalo, tak by si si odpovede uz davno nasiel a nepindal tu v diskusii.
Je milion dovodov preco ano a minimalne milion dovodov preco nie.
Tak si ich najdi a precitaj.
To ze vyhovuje tebe este neznamena ze kazdemu.
Je to az take tazke pochopit?
|
|
Re: otazocka
Od: slovakjakrepa
|
Pridané:
28.12.2012 10:54
Vykonnejsia? Mozno. Rychlejsia? Asi hej. Skusal som ju. Kazdopadne, radsej som kupil SSD a mam to to iste s windows 7. A nic nemusim obchadzat.
|
|
Re: otazocka
Od: Jazzy
|
Pridané:
28.12.2012 11:50
Velmi presne povedane.
|
|
Re: otazocka
Od: fotograf
|
Pridané:
28.12.2012 13:29
... a vypinat! :-)
|
|
Re: otazocka
Od reg.: Jack Closer
|
Pridané:
28.12.2012 19:42
Moja reč. Kúpil som SSD, dokúpil som pamäť, zakázal pagefile a frčí to jak drak.
|
|
Re: otazocka
Od reg.: Neamow
|
Pridané:
28.12.2012 11:39
Nepocuvaj tu ludi, aj tak to nema cenu, kazdy na to hovori, ze je to zle, len preto, lebo je to nove, a poculi od inych ze je to zle. Davova psychoza ako z ucebnice.
Nechapem kazdeho co sa stazuje na Metro, akoby ho niekto nutil ho pouzivat. Normalny desktop tam zostal, absolutne nic sa na nom nezmenilo, a Metro je vlastne len ine Start Menu, a podla mna ovela lepsie, lebo sa da super lahko upravovat podla toho, ako chcem, nehovoriac o tych Live dlazdiciach ci ako sa volaju, na ktorych rychlo vidim, ci mam mail, ake je pocasie a podobne veci. Ano, aj na sedmicke sa to da, samozrejme, ale to znamena mat nejaky widget na ploche alebo nieco podobne, co len skaredi plochu. Tuna su vsetky na jednom mieste a vyzera to dobre.
Kasli na nich, uzi si Win8, tak ako ja.
|
|
Re: otazocka
Od: fotograf
|
Pridané:
28.12.2012 13:30
Este ti nikto nepovedal, ze si divny? ;-)
|
|
Re: otazocka
Od: Kleofasz Kutya
|
Pridané:
28.12.2012 21:45
"obyst", to si zapamatam...
|
|
Generácie (spomaleného) Win
Od: jaaaaj
|
Pridané:
28.12.2012 10:05
Vista...prepadák...zameraný na zúrivú ochranu digitálnych práv a tak trocha spyware...
A predsa - po zmenách nastavení a vypnutí pár hovadín veľmi dobrý OS či niekto verí alebo nie. Pár známym som reparoval zosypané PC-laptopy a ajhľa - ona tá Vista dokáže na priemernom kompe štartovať za 40-50 sekúnd, vypnúť sa podobne a to s ochranami, antivírom. Tak to sa sedmične nepodarí. Namietnete - zapnutie-vypnutie nieje zaujímavé no rovnako niekoľkokrát rýchlejšie ide potom všetko :)
Podstatne šiel zrýchliť už Win98, používam tak svoje upravené XP-čka, ide to na Viste aj Win7 - a zrejme to pôjde aj na Win8. No Microsoft nepotrebuje predať ľuďom rýchlejší ale novší a novší Win...
|
|
Re: Generácie (spomaleného) Win
Od: ja.
|
Pridané:
28.12.2012 10:59
Boot W7 mi trva tak 10 sekund, bez akychkolvek uprav v nastaveni (ano, z SSD). Keby som sa v tom musel niekolko hodin rypat a vysledok je boot za 40-50 sekund, tak taky system vyhodim.
|
|
Re: Generácie (spomaleného) Win
Od: jaaaaj
|
Pridané:
28.12.2012 11:18
Dal som Ti plusku - si rad? :D
Patrim k tym, co nemaju peniaze nazvys, zaplatil som za XP a pokial mi staci - potial ho budem pouzivat. Nekupim silnejsiu masinu, ani SSD disk ani novy OS lebo mojim potrebam staci to, co mam a zivym rodinu. Radsej si prisposobim OS co mam na maximum - :)
|
|
Re: Generácie (spomaleného) Win
Od: hrobarik
|
Pridané:
28.12.2012 11:35
daj pls tipy/link ako teda optimalizovať staršie xp a vistu, díky
|
|
Re: Generácie (spomaleného) Win
Od: jaaaaj
|
Pridané:
28.12.2012 13:58
Rád je v nete milión-aj dobrých. Viac tých druhých. Osobne som skúsil za 10 rokov všetko možné vrátane zmeny spustenia a vypínania Služieb, zmeny veľkosti clusterov, zásahov do registrov, vymazanie Prefetch, rôzne rádoby zrýchľovacie softy - UŽ NIE.
Buď človek nevie čím zlepšil a čím zhoršil, alebo a to je častejšie - mu zletí časom systém, prípadne "len" niečo prestane fungovať alebo sa správa neštandardne.
Vypracoval som si komplex vlastných úprav dlhodobo overených-odskúšaných. Skúsim stručne: Čím menšia partícia C avšak s ohľadom na konkrétny Win, programy a spôsob použitia. Úplne totálny nezmysel je jediná partícia na veľkom harddisku no tiež rozšírená pre Déčko.
Zakázať indexáciu, zrušiť kompresiu, nastaviť Pagefile na pevnú veľkosť, zmeniť štart a plochu na "klasické nastavenie", vypnúť všetky efekty a parádičky, zakázať šetrič, časové vypínanie diskov+monitora, zmenšiť na 3% alebo zakázať Restore...,
|
|
dokončím...nezmestilo sa
Od: jaaaaj
|
Pridané:
28.12.2012 13:59
vyčistiť a defragmentovať systém (JKDefragGUI s Ccleanerom s jedným doplnkom), tiež mám iný výber niektorých programov napríklad napaľovacieho, archivačného, na PDF, prehrávačov médií...antivíru..., nevpustím do PC kdejaké toolbary atd-ani jediný. Nedá sa to takto sem a NEDOPORUČUJEM hoci ma nič po nich - ľuďom, ktorí nevedia čo robia so systémom aby to robili :)
Pekný deň.
|
|
Re: dokončím...nezmestilo sa
Od: RIKK
|
Pridané:
29.12.2012 1:29
vidis kolko kktin si si mohol usetrit kupenim novsieho zeleza za par korun
|
|
Re: dokončím...nezmestilo sa
Od: reakcia
|
Pridané:
29.12.2012 23:22
a preformatovanim posranej visty v kompe
|
|
Re: Generácie (spomaleného) Win
Od: Tomas03
|
Pridané:
28.12.2012 14:00
Tak pri viste je najdolezitejsia jedna rada. Nakrmte ju RAMkou. Lebo mam tu skusenost ze pc co sa predavali s vistou mali uzasnych 512mb ram a ak tam boli este vsetky tie predinstalovane softy tak to bolo ciste zufalstvo. Preinstalovat ako clean system, nahodit len ovladace a hotkey osd. Aspon 1,5gb ram a hned je zazitok uplne iny
|
|
Re: Generácie (spomaleného) Win
Od: ja.
|
Pridané:
28.12.2012 14:07
Vista mala problem nielen s hw, ale aj s periferiami. Dodnes si pamatam, ako sme boli s kolegami niekde na vychodnom Slovensku a potreboval som internet. Nie je problem, pozical som si usb 3g modem od kolegu, pripojil k mojmu notebooku s Vistou a... nic. Vista nepodporovala vtedajsie Huawei a driver, co bol na nom, fungoval iba s XP.
A takychto problemov bolo kopec - nefungovali tlaciarne, scannery a ine zariadenia, ktore ludia potrebuju. Preco mali teda platit za prechod na takyto system, ked nefunguje ani to, co fungovalo?
|
|
Nech žije Win95
Od: Cuda
|
Pridané:
30.12.2012 11:32
To že to nevedel zvládnuť výrobca hádam najhorším modemov, že Hua... to nie je problém Mrkvosoftu a ani Visty...
|
|
Re: Generácie (spomaleného) Win
Od: ja.
|
Pridané:
28.12.2012 13:18
Neuveris, ale tiez som ti dal plus - sice mas 10, ale aj tak ;).
Suhlasim s tebou v tom, ze pokial nieco dpbre funguje, naco to menit? V tomto pripade ma ale ten pocitac zivi a SSD prinieslo vyrazne zvysenie produktivity (menej cakam na pocitac) a pracovnej pohody (menej cakam na pocitac). Nelutujem tento vydavok, za tu stovku (Intel 330, 180GB) to stalo a dalo by sa povedat, ze sa to uz zaplatilo.
|
|
Re: Generácie (spomaleného) Win
Od: fotograf
|
Pridané:
28.12.2012 13:40
Napisal si to skoro ako ja...
(mas moj plny suhlas) :-)
|
|
w8w8w8w8
Od reg.: enruL
|
Pridané:
28.12.2012 10:14
pouzivam windows 8 .. metro som odstranil nainstalovanim StartMenu8 a je to ako w7 len trochu novsie a rychlejsie...
|
|
Re: w8w8w8w8
Od: luke peterson
|
Pridané:
28.12.2012 10:27
to je klam, aj ked teraz preinstalujem Win7, tak mi pojde rychlejsie ako predtym. Si myslim ze kazdy novy win sa kodi nanovo, vela, vela veci zostava, upravi sa par detailov, rozhranie a dalsi pokus na ziskanie koruniek.
|
|
Re: w8w8w8w8
Od: Lenovo@
|
Pridané:
28.12.2012 13:54
Kazdy win sa sice nekodi nanovo, ale urcite casti systemu sa optimalizuju. Tiez som musel vela krat refaktorovat, lebo prisla nova technologia, alebo som nasiel efektivnejsi algoritmus. V zasade vyvoj ide takto: Nakodenie zakladnej funkcionality => Optimalizacia => Pridana funkcionalita => Optimalizacia a refaktoring => ...
Mam Win 8 a rozhodne ide rychlejsie ako Win 7
|
|
Re: w8w8w8w8
Od: prdlajs
|
Pridané:
28.12.2012 11:49
O kolko je Win8 rychlejsi ako Win7? Mas aj link na oficialne benchmarky aplikacii? To, ze sa ti zda, ze je rychlejsi, bude najskor tym, ze predtym si mal Win7 3 roky a v nom uz kopec balastu, zatial co Win8 mas tak 2 mesiace a relativne este stale cistu instalaciu.
Aj ked sam neverim, ze Win8 moze byt vyrazne rychlejsie, ked sa nic zasadne v jadre nemenilo. Mam Win7 s SSDckom a kopou RAM, a na co kliknem, to je hned spustene. Tam uz viac rychlosti netreba.
|
|
Re: w8w8w8w8
Od: Roman458
|
Pridané:
28.12.2012 12:14
Ja som si nahodil osmicku na testovanie v case, ked nebola finalna verzia. Islo to naozaj rychlejsie ako Sedma a aj to bootovalo asi o 10 sekund menej co ma naozaj prijemne prekvapilo. Po vydani finalnej verzie som skusil aj tu a vysledok ? Porovnal som cas bootovania Sedmicky a Osmicky a rozdiel nebol ziadny. Neviem cim to bolo. Takze jedina novinka Osmicky (zrychleny start) sa nedostavil. Tym padom nema premna tento system zmysel. Keby nemal Metro, alebo by sa dalo vypnut nemam s tym problem. A ako tu niektory pisali, ze ludia nato nadavaju a ani to neskusili. Ja som to mal nahodene 2 tyzdne a neoslovilo ma to. Proste je to naozaj schizofrenny system a prinos metra nieje ziadny, akurat sa vam pred ocami stredaju dva rozdielne graficke rozhrania s rozdielnym ovladanim. Na tablete moze byt metro fajn, ale na desktope (bez touch panelu) urcite nie. Ja to u seba vidim na Win 7 + dokpupim SSD a budem spokojny.
|
|
Re: w8w8w8w8
Od: Kleofasz Kutya
|
Pridané:
28.12.2012 21:47
Mas z toho dobry pocit ze je to trochu novsie?
|
|
WIN888
Od reg.: Steve Jobs
|
Pridané:
28.12.2012 11:02
Prostredie Windows 8 musel navrhovat absolutne neschopný clovek. Pozrime sa napríklad na spôsob vypínania win8: musíte prejst do pravého dolného rohu, stlačiť nastavenia a potom napájanie. Preboha čo majú nastavenia s vypnutím počítača. Normálneho človeka by to nikdy nenapadlo, že tam sa nachádza tlačidlo na vypnutie. A to metro, nehovorím, že je zlá myšlienka ale spôsob akým sa ovláda je príšerný. Myslím si, že by bolo načase sa zbaviť dolného posuvníka a vymyslieť nejaké gesto na touchpad. No po technickej stránke je win 8 celkom fajn, rýchle zapínanie, nespomaluje sa časom (klop, klop), atd...
|
|
Re: WIN888
Od: 2Maniak33
|
Pridané:
28.12.2012 11:08
Z tejto logiky inžinierov som aj ja roky zdesený, napríklad pri mobilných telefónoch.
Ľudia sú jednoduchý a potrebujú veci mať čo najjednoduchšie.
Nie si niečo pamätať. Mňa napríklad stále matie logika týchto "návrhárov". Ak je to proti logike zdravého sedliackeho rozumu, tak Vám to bude celý život výrobku proti srsti a iba vás to bude pliesť a rozčuľovať.
Tak ako hry do telefónov nenavrhujú pedagógovia, aby niečo človeka naučili.
Programujú ich jogurti na kšeft, bez akejkoľvek pedagogiky a podobne.
|
|
Re: WIN888
Od: Tup
|
Pridané:
28.12.2012 12:18
Win 8 má kopu problémov, no tie tebou menované medzi nimi nie sú.
Čo sa týka vypnutia PC, skús kliknúť rovnaké tlačítko, ktorým ho aj zapínaš. Kúzlo, čo? Takmer všetká elektronika sa vypína tlačítkom, ktorým sa aj spúšťa.
Mimochodom gesto na touchpad existuje, nič sa neboj :-)
Podľa mňa je problém Windowsu 8 najmä to, že je to pre ľudí niečo cudzie a nie sú na to zvyknutí.
Pre Pro používateľov je problém najmä multitasking, keď predtým bolo celý čas vidno multitasking bar, teraz potrebuješ pohyb myšou navyše, aby si videl, čo je pospúšťané. Problém je aj to, že preskakovať medzi dvoma prostrediami je maximálne neprirodzené a veľmi to obťažuje. No a asi najviac prekáža to, že Metro aplikácie plýtvajú miestom
|
|
Re: WIN888
Od reg.: roob_
|
Pridané:
30.12.2012 18:24
problem je to, ze metro nieje rovnocenne desktopove prostredie ako aero, ale uplne iny operacny system v operacnom systeme Windows8. MS to tak ci tak cez OEM pretlaci, lebo zachvilu nebude notebook/pc bez tohoto drbnuteho systemu.. ale vlna odporu, ktora sa zdvihla je ovela silnejsia ako pri Viste. Vistu tiez pretlacili, len sa neskutocne zvysil pocet nelegalnych XPciek... Som velmi zvedavy na Blue.. a ak tam nedaju moznost odstranenia metra, bude to zaciatok konca MS.
|
|
Vista vs W8
Od reg.: Krayzie
|
Pridané:
28.12.2012 11:05
Situacia sa opakuje. Tu pekne vidime, ake mienkotvorne su media. Vista bola mediami zaslapavana od sameho zaciatku, bolo doslova "in" na Vistu len nadavat a pritom to vobec nebolo take zle (bol to jednoznacne posun k lepsiemu od zastaralych XP). S W8 vidime to iste. Od zaciatku sa na W8 len nadava, vraj chyba tlacidlo START (osobne som nepouzil od Windows Vista), vraj chyba menu START (nechyba, len funguje v celoobrazovkovom rezime), ..., jedine co mne trosku chyba je AERO, ale inak je to zase len posun k lepsiemu. Inak pekny blud bol na jednom nemenovanom ceskom magazine: "Windows 8 su super, len ich treba najskor prezliect do satu W7", to som siel do kolien.
|
|
Re: Vista vs W8
Od: news at 11
|
Pridané:
28.12.2012 11:15
Cely tento prispevok je uplne mimo. Ja som presiel na vistu z xp-ciek a neprinieslo mi to nic. Vlastne prinieslo. Plac a slzy a zbytocne vyhodene peniaze. Nastastie coskoro vybehla beta sedmiciek ktora bola rozhodne v mojom pripade pouzitelnejsia a uspesne vistu nahradila. Ale mozno ty si mal nejaku inu vistu. :-)
|
|
smola
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
28.12.2012 11:42
win8 ma tu smolu, ze prichadza po uspesnom win7. mnoho ludi nema dovod menit
|
|
Windows 8 nie !!! Windows 7 ano
Od: jn01
|
Pridané:
28.12.2012 11:42
Skôr mali ostať pri sedmičke a ju lepšie vylepšiť ,znížiť nároky a hlavne cenu :-) ,Windows phone je v tejto dobe Najhorší operačný systém , to už nieje starý dobrý win
|
|
Microsoft
Od reg.: airboy
|
Pridané:
28.12.2012 11:44
Dobre Microsoftu tak, za aroganciu s akou sa správajú k zákazníkom. Každá verzia Win je nenažranejšia ako predchádzajúca, a nič nové neprináša (ok W7 a možno 8 sú výnimky čo sa nároku na výkon týka). OS zaberá desiatky GB, a nových funkcií je tam minimum, ergonómia ide do sračiek. Môj posledný OS od MS bolo XP, odvtedy sa s produktmi MS stretávam len v práci. Doma som XP nahradilo Ubuntu, ktoré mi poskytovalo rovnakú funkčnosť pri menších nárokoch na HW, Gnome bolo oveľa intuitívnejšie, zvykol som si naňho bez akýchkoľvek skúseností s Linuxom. Aj aplikácie sa ľahšie inštalujú vďaka integrovanému softvérovému centru. Žiaľbohu tiež naskočili na módnu vlnu OS určeného pre dotykové panely ale ovládané myšou, a Unity je príšerné. Tak som začal používať Mint, a úplná spokojnosť. Nielenže ušetrím na cene OS, ale aj HW keďže nepotrebnujem každú chvíľu meniť HW pre príliš vysoké nároky OS.
|
|
Re: Microsoft
Od: ja.
|
Pridané:
28.12.2012 13:26
Nahodou, mne sa Unity v Ubuntu paci. Nie kvoli dizajnu, ale kvoli tomu, ako vela veci sa da urobit z klavesnice (v podstate skoro vsetko). Je ovela viac keyboard-friendly ako bolo Gnome2.
|
|
Re: Microsoft
Od reg.: airboy
|
Pridané:
28.12.2012 19:08
uznávam že je viac keyboard-friendly, ale menej user friendly. Jednoducho stratila sa prehladnost na ktoru som bol zvyknuty, ovladatelnost mysou je priserna. Unity navyse dost zerie pamät, Mint je ovela sviznejsi, a to pouzivam Cinnamon desktop postaveny na Gnome3, Mate je postavene na Gnome2, tak ma (asi) este mensie naroky na HW. Uplna spokojnost. Skoda toho Ubuntu, aj nepocitam prve mozno hodinove pokusy s Fedora Core Live CD, tak to bola distribucia ktora ma k Linuxu doviedla. Nechapem preco MS aj Ubuntu, a vyvojari Gnome tak zacali blbnut s uzivatelskym prostredim.
|
|
Re: Microsoft
Od: nooooooo
|
Pridané:
28.12.2012 13:35
O rok a trocha úplne skončí podpora XP - s nadšením som pred časom začal s Greenie...no potom, čo Ubuntu zošalelo s Unity a ešte som nevedel ako sa mu vyhnúť - odskočil som od Linuxu.
Lenže nedávno mi padol do rany Linux Mint s jeho zobrazením (mate), ku nemu som na skúšku dohodil LXDE (aj xfce) a paráda!!!
Nik ma s tým nemusel učiť - stačilo trocha čítať, trocha porozmýšľať - všetko čo bežný človek potrebuje na prácu aj zábavu buď tam priamo je - alebo je v ponuke softu na doinštalovanie. Samozrejme Linux NIEJE pre každého no je viac než náhrada voči Win. Tvrdím, že ak by posadili úplne neznalého čo to vidí prvý krát a dali by mu skúsiť jedno i druhé - vyberie si LINUX!
|
|
2 veci o Win8
Od: fkdsfnk
|
Pridané:
28.12.2012 11:55
Ja si myslim, ze problem windows osmicky nie je v skutocnosti az tak problem windows osmicky, ale priliz radikalnej zmeny prostredia a novoty.
Ku tomu prvemu, odporucam si spomenut na MS Office 2010 alebo tento clanok: http://www.useit.com/alertbox/familiar-design.html
co sa tyka tej "novoty", ako pouzivatel win8 mam pocit, ze niektore veci by mohli byt prepracovanejsie. Treba vsak mysliet na to, ze z neba nepadaju dokonale produkty. Pripomina mi to situaciu s iOS - kedysi vyzeral ako system pre hlupakov, dokopy nic nevedel.
Myslim si, ze MS sa vydava cestou Apple, kedy bude vydavat vacsie updaty systemu, no nie cely system.
Co sa tyka GUI, Vista = Win7 != WinXP.
Ak mate radi Win7 GUI, mate radi aj Vista GUI.
Win8 nema problem s vysokou HW narocnostou (nizsia ako Win7) a ani s drivermi (aspon pre moje zariadenia). Moja predpoved: Windows9 bude oblubeny OS a bude sa podobat na Windows8.
|
|
Re: 2 veci o Win8
Od: prdlajs
|
Pridané:
28.12.2012 14:50
Lenze rozdiel medzi Office 2003 a 2007 nie je to iste ako rozdiel medzi Win7 a Win8. Ked si si zvykol na Office 2007 a vyssi, priniesol ti vyssiu produktivitu. Na Win8 si vsak mozes zvykat kolko chces, produktivitu na PCku ti vsak nezvysi, skor ju trochu znizi vdaka Metru. A dokym s tym MS nic nespravi, tak vo firemnej sfere s tym nepohnu.
Co sa tyka Win9 - ten tak skoro nebude, podla MS ma dalsi rok vyjst plateny update, momentalne nazyvany "Windows Blue", a takto bude vychadzat update kazdy rok po vzore Apple namiesto doterajsieho modelu.
|
|
Re: 2 veci o Win8
Od reg.: roob_
|
Pridané:
30.12.2012 18:31
ak by som chytil zlatu rybku a mohol si priat 3 zelania, jedno znich by urcite bolo aby sa ten kkt co vymyslel ribbon do MSO2007 nikdy nenarodil a teda by tam ostalo normalne menu. Najhorsia zmena ovladania aku tam mohli spravit, uplny zabijak produktivity prace.
|
|
Nezmysly
Od: W8Pro
|
Pridané:
28.12.2012 12:56
Hlavne, ze uz je problem kupit nove PC alebo notebook s inymi ako W8 systemom. W8 sa predava a statistiky nejakej spolocnosti, ktora hodnoti len par stranok nemaju ziadnu vypovednu hodnotu.
Taketo clanky su cista demagogia.
|
|
Re: Nezmysly
Od: qwerty/z
|
Pridané:
28.12.2012 18:34
no jasne ze sa predava lebo nic ine na nb nie je... to ze ci tam potom aj ostava je druha vec
|
|
win8 je horisia? ... asi nie
Od: burito
|
Pridané:
28.12.2012 13:57
po pouzivani win8 to vidim takto:
ze Win8 nie je hrozný ... len nie je dôvod prechádzať na z Win7, keďže Win7 funguje skevele. Win8 neprináša nejaké špeciálne výhody, kvôli ktorým by človek chcel Win8 ... jedno metro ma k tomu neprinúti.
Len miestami je nastavovanie chaotickejšie (nie zložitejšie!)
|
|
sa necudujem
Od: piietro
|
Pridané:
28.12.2012 15:01
ved je to hroza..proste sa potvrdzuje pravidlo ze kazdy druhy windows je proste uplne naprd...mal som moznost to vyskusat a je top fakt hovadina ako sa patri
|
|
Re: sa necudujem
Od: W8Pro
|
Pridané:
28.12.2012 15:19
Netrep. Keby nie metra (aj to v podstate nemoze nikomu vadit) tak W8 je pokrok, vynovene kniznice + mnoho zlepseni a funkcii navyse. Len pre nejake lamy, ktore po boote nevedia v metre kliknut na dlazdicu desktopu to je problem.
|
|
Re: sa necudujem
Od: Kleofasz Kutya
|
Pridané:
28.12.2012 21:51
Vynovene kniznice su presne toto co kazdy clovek od OS caka...
|
|
Hracky pre deti.
Od: Kolobot
|
Pridané:
28.12.2012 15:27
Celé tieto win 8 a androidy a neviem aké dlaždicové záležitosti mi prídu ako hračky pre deti. Na úzko profilové zariadenia ktorých ulohou je pustit film, hudbu, fotky a facebook či gps. A tým sa to končí.
Kto na počítači pracuje - a má tam cez 30 rozných programov ktoré používa na rozne veci s kopirovanim roznych veci do systémových priecinkov, pracuje so osúbormi grafikou konverziou, proste používa počítač na prácu a nie na hranie tak nepripadá do úvahy aby prechádzal na dlaždice akéhokoľvek druhu.
Dlaždice pochopili akurát to že aj keď ľudia aj starší používajú čoraz viac počítač - takmer nikto z nich ich ho nepoužíva na prácu ale takmer všetci len na zábavu a facebooku a tak je len otázka krátkej doby kedy večšina počítačov tabletov... bude mať dlaždicové operáky a už len ozaj pár ľudí ktorý vedia používať počítač a nemajú ho ako hračku bude mať plnohodnotné operačné sistémi.
|
|
Re: Hracky pre deti.
Od: W8Pro
|
Pridané:
28.12.2012 15:32
A co Ti brani v W8 pracovat v desktope? Ten kto chce pouzivat aj nejake metro aplikacie (postu, facebook, pocasie, somarinky..) tak ich pouziva, ale zaroven pracuje v W8 v desktope presne takisto ako vo W7. Plus W8 je stabilnejsie, menej narocnejsi na hardware, lepsie managuje RAM, rychlejsi boot, synchro funkcie s MS, vynoveny prieskumnik, process manager a tak dalej..
Nerozumiem tejto proti W8 propagande, je chora.
A k tomu vsetkemu je cena W8 upgrade viac ako priazniva, za par drobnych, co je obzvlast vyhoda pre majitelov starsich OS ako W7.
|
|
Re: Hracky pre deti.
Od: ja.
|
Pridané:
28.12.2012 16:07
Nie je to protiw8 propaganda, ty jednoducho nepocuvas, resp. necitas, co ti ostatni pisu. Jednoducho smahnutim ruky zamietnes ich namietky s tym, ze to nie je take zle alebo ze sa na to da zvyknut.
Tym ich problem nevyriesis. Stale ho budu mat a stale budu mat nazor, ze W8 im komplikuje zivot. A budu mat pravdu. Ze tebe vyhovuje W8 je fajn, ale si v mensine.
Btw, desktop vo W8 nie je presne taky isty ako bol predtym. Ja mam napinovane najcastejsie pouzivane programy v start menu. To vo W8 nespravim. Tvoja reakcia bude, ze mozem pouzivat Metro launcher - ale ja ho pouzivat nechcem. Chcem mat svoje napinovane programy a potom "All Programs", kde to mam zosortovane po foldroch. Nie schizofrenne blikajuce kolotocove atrakcie cez celu obrazovku.
Ostatne veci - proces manager pouzivam od sysinternals, synchro funkcie od MS ma len nasieraju (fakt nemam zaujem o ziadny live ucet ani skydrive, ktory vsade nuti). Takze znova, preco by som mal prejst na w8, ked to prinesie iba negativne zmeny?
|
|
Re: Hracky pre deti.
Od: Cuda
|
Pridané:
28.12.2012 19:08
Aj tak najrýchlejšie chodia Win95...
|
|
Re: Hracky pre deti.
Od: kamtcho
|
Pridané:
28.12.2012 18:39
Presne tak M$ videl u aplle a na andoid zariadeniach, do akeho sladkeho a velkeho kolaca sa pustili (novy uzivatelia tabletov/mobilov a pocitacov...viac menej uz asi vsetci) a chcel si z neho odhryznut, no popri tej svojej chamtivosti akosi zabudol na tych ktori potrebuju pocitac na pracu. Ale ja nechcem klikat na videjka lajkovat fotky.
|
|
A to akoze zase odznova ?
Od: Kolobot
|
Pridané:
28.12.2012 15:44
Ale daj pokoj s k....i. Už z xp na vistu a na win 7 ani nehovorím bol pôrod nejako prehodiť zaužívaný a rokmi overené programi ktoré sa vytvárajú len občasne a ešte menej často sa krekujú a konečne ma človek funkčný emulátor na hardware kluc a podobne a oni mu zase za rok daju nový win a tam ho nemoze rozchodit ale tak odhodla sa ma dva win v kompe a potom príde za pol roka ďalší magor že zase nový a za výhodnú cenu si žrať nervy.
Predtým bol za východnú cenu XP a roky rokúce mal človek pokoj. Teraz aby kupoval stále a žral si nervy. Alebo najnovšie platiť mesačne za soft.
Dajte mi pokoj. Odišiel som od orange lebo mam slabe nervy a teraz sa mám rozčulovať pri operákoch. No mám na klobáse kto ma silné nervy a je rýchli ze to stihne do win 9 tak nech do toho ide.
|
|
výhody
Od: asdf222
|
Pridané:
28.12.2012 15:45
môže mi niekto povedať nejaké seriózne dôvody, prečo meniť Win7 za Win8?
|
|
Re: výhody
Od: qwerty/z
|
Pridané:
28.12.2012 16:14
obsedantno-kompulzivna porucha?
|
|
Re: výhody
Od: metrosoft
|
Pridané:
28.12.2012 16:24
lebo microsoft...
|
|
Vy ste uz uplne dementni?
Od: iOSjeNajlepsi
|
Pridané:
28.12.2012 16:24
Ja by som chcel poznať osobne človeka ktorí je tak lenivy stlačiť Windows klávesu na prepnutie do aero rozhrania. Jeden posraty klik a ste vo svojom super starom pre 5000 palcove monitory ideálnom prostredí.. Wow to je ale zistenie. To je Taky problém?
|
|
Re: Vy ste uz uplne dementni?
Od: h4w
|
Pridané:
28.12.2012 17:05
Ale to ze ta to potom este X krat vrati do metra nespomenies.
|
|
Re: Vy ste uz uplne dementni?
Od: h4w
|
Pridané:
28.12.2012 17:05
Ale to ze ta to potom este X krat vrati do metra nespomenies.
|
|
Re: Vy ste uz uplne dementni?
Od: h4w
|
Pridané:
28.12.2012 17:05
Ale to ze ta to potom este X krat vrati do metra nespomenies.
|
|
Re: Vy ste uz uplne dementni?
Od: h4w
|
Pridané:
28.12.2012 17:06
Ale to ze ta to potom este X krat vrati do metra nespomenies.
|
|
Re: Vy ste uz uplne dementni?
Od: tralalala---
|
Pridané:
28.12.2012 23:25
nooo aspon 4 krat :) ale inak s tebou suhlasim ;)
|
|
Ja som pre W8
Od: AdamGa
|
Pridané:
28.12.2012 18:56
Priznávam, zo začiatku sa mi to vôbec nepáčilo a chcel som to preinštalovať.(mám ho na klasickom notebooku) No stačili 2 dni a perfektne som si zvykol na rozhranie. Veľké plus dávam tenkým a pri full screen aplikáciach (napr prehliadače) tenučké alebo žiadne orámovania. Štart používam namiesto plochy, nemusím nič minimalizovať a vybehnú mi okamžite veľké ikony navyše aj často používané: výstrižky, kalkulačka, skicár ,office aplikácie, nemusím vyhľadávať v ponuke štart. A navyše si treba uvedomiť aj uplne iný pohľad na situáciu. microsoft ešte nikdy neurobil poriadny win pre tablety, alebo aj smartfony , ktorý by bol s dobrým rozhraním takže znova krok vpred. lebo nepraktická ponuka štart v lavom hornom rohu ma vždy odraďovala. A milujem názory tých ktorý to tu najviac komentujú ale pritom sa stým hrali 5 minút alebo vôbec a sú tak strašne obmedzený na jeden win a ak sa príde z niečim novým tak len kritizujú skôr ako majú skúsené.
|
|
Re: Ja som pre W8
Od: W8Pro
|
Pridané:
28.12.2012 19:26
Presne tak, najviac tu kritizuju W8 ti, ktori ho ani nevideli, len citali na nete, ze aky je. Iba retard moze mat s W8 problemy. Mam ho ako v notebooku tak na PC, kde mam GTX670 ako aj externu zvukovku, hry mastia tak isto ako pod W7, ziadne problemy s ovladacmi, aplikaciami (az na antivirus, este nie vsetky spolocnsti vydali verzie pre W8, korektne funguje Symantec) a na metro som si zvykol, dokonca aj niektore metro aplikacie su dost pouzitelne (aj ked to vnimam len ako taky doplnok, viacmenej nepotrebny). Plus ta vynikajuca cena, neni co riesit.
|
|
Re: Ja som pre W8
Od: h4s
|
Pridané:
28.12.2012 19:28
vynikajuca cena caka na teba aj pri service packu - blue ci ako sa to vola.
|
|
xxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
28.12.2012 19:37
Neviem ale windows8 nemá chybu, všetko nové sa kritizuje ako aj vista co bol fakt nepodarok, ale aj sedmička čo už je scestne, celá anti kampaň je smerovaná od ľudí čo sa boja nového premakaného systému a hlavne ti čo dominovali v tabletoch teraz sa uvidí jak si konkurencia bude počínať keď všetko čo pôjde v pc a nb, pôjde aj na tablete, chvála tebe kriste že také niečo spravili konečne pôjdu aj veci čo mi v tablete chýbali a hlavne programy, neprajníci nech nemajú však cela skala os je na trhu a je z čoho vyberať, keď pôjde von win9 tak zas budu vsetci porovnávať nezrovnateľne a vsetci budu chváliť 8 a že načo je 9. precitajte si Archívy jak každý reaguje, a porovnávať vistu a win8 je jak trabant a Ferrari.
|
|
Re: xxxxxxxxxxx
Od: h4s
|
Pridané:
28.12.2012 19:42
"premakaneho" umrem xD
|
|
Re: xxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
2.1.2013 17:39
Umieraj pomali :)
|
|
Re: xxxxxxxxxxx
Od: mika_
|
Pridané:
29.12.2012 2:14
az na to, ze v tabletoch sa zatial predava windows rt a ta rozhodne nespusta tie iste aplikacie ako v pc/nb :) ( http://www.dsl.sk/article.php?article=13482 ) a vobec na tablete nech si pchaju metro kolko chcu ale v klasickom pc/nb to len zbytocne prepina medzi klasickym desktopom a naopak :) imho vydaju daku aktualizaciu kde sa to pekne v control paneli bude dat vypnut/zapnut aj s klasickym startom a bude svaty pokoj
|
|
Re: xxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
2.1.2013 17:42
Jasne treba sa kusok ucit nove veci a zviknut si na ne, alebo vymysli lepsi system :), aj auta sa startovali volakedy klucikom a dnes uz nejak si klucom mozes sparat v nose :), ber sportovo raz sa zasmejes nad tym co pises a budes brat niektor veci jak samozrejmost.
|
|
Skusenost s win 8 na tablete
Od: win8nazor
|
Pridané:
28.12.2012 21:40
Na PC pracujem viac ako 20 rokov a ako väčšina z vás pracujem v IT resp s IT. S Windows8 sa hrám skoro rok a mám zmiešané pocity. Android aj IOS sliapu MS na päty a preto prišli s metrom. Chcú mať hlavný príjem za predaj aplikácií prostredníctvom storu. chcú sa len podobať, no bohužiaľ bez touch je to win8 fail. skúšali ste win8 jednoducho vypnut
.? 9/10 užívateľov nevie kde je power off button! Win8 má mega problém s UI na netouch zariadeniach. skúšal som však win8 na ultrabooku / tablete HP ENVY X2 a je to špica. problém vidím len nedostatok aplikácií no to je dočasne. Štart len 6 sekúnd od spustenia. to sa nedá s win7 ani porovnať. A mimochodom tá štatistika je veľmi nepresna lebo vplyv : kríza, pokles predaja notebookov, nárast smartfonov a Android IOS zariadení.
|
|
Monopol si kope hrob
Od: Rybizovka s Okenou
|
Pridané:
29.12.2012 10:36
Banda kokotov cely Microshit. Za kazdu cenu aj keby mali skrachovat nanucuju ludom svoje debilne uchylne vymysly a este kokotkovias idu obvinovat ludi ze to nie je nasa chybam, ale ludi, pretoze si nechcu zvyknut.
Keby neboli kokoti a v instalacii Win 8 by figurovali dve polozky 1) "Metro" 2) "Do piče s Metrom" ze by si kazdy mohol vybrat podla svojej potreby, dosiahli by daleko lepsie vysledky.
Ale mam taky pocit, ze cely prepadak ma na svedomi ta slepacia enklava na cele s tym hopkajucim metrohomosexualom, ktori si mysleli ake to bude Cool, In a Trendy.
|
|
Fail 8
Od: Jozefkooo
|
Pridané:
29.12.2012 11:01
Manželke som na vianoce kupoval nový notebook. Snažil som sa kúpiť ešte s W7 ale chcel som ivy bridge a to bola mission impossible. Bol v ňom teda W8. Na druhý sviatok vianočný keď som manželke nedokázal vysvetliť prečo nemôže mať otvorené na jednej obrazovke dve okná súčasne som jej ukázal ako sa zapína desktop a na otázku prečo sa to nespúšťa rovno tam a ako si zapne kalkulačku keď ju vždy zapínala cez štart som už ťahal W7 z torrentu. Neberiem to ako pirátenie, za ten W8 som zaplatil v cene notebooku a mám morálne právo ukradnúť podla MS starší a horší systém keď ten čo mi dodali stojí za hovno :)
|
|
Re: Fail 8
Od: ja.
|
Pridané:
29.12.2012 13:08
1) V cene w8 pro (iba pro) je aj pravo na downgrade na w7.
2) Ivy Bridge s W7 su vsetky Thinkpady.
|
|
Re: Fail 8
Od: reakcia
|
Pridané:
29.12.2012 23:29
a kto by chcel predrazeneho thinkpada lol
|
|
Re: Fail 8
Od: Jozefkooo
|
Pridané:
29.12.2012 23:38
Manželke som musel kúpiť niečo pekné takže nie thinkpad, aj auto do domácnosti jej bolo jedno aké bude len muselo byť biele :) tak som jej kúpil sony vaio, mala z neho veľkú radosť, až nenarazila na tie problémy, že zrazu to nebolo také ako má naučené.
|
|
Re: Fail 8
Od: CHUDACIzDSL.SK
|
Pridané:
31.12.2012 13:17
A co takto vymenit manzelku? Asi by bolo na case.
|
|
hmm hmm hm
Od: terence
|
Pridané:
31.12.2012 0:41
no neviem neviem co radšej nenahodite linux a do neho STEAM a nezahrate sa TF2 . ináč posielam kvetku PRE W8 . ,;)
|
|
Re: hmm hmm hm
Od: rationAl
|
Pridané:
27.1.2013 0:57
ja win8ke posielam rovno veniec
|