neprihlásený Utorok, 16. apríla 2024, dnes má meniny Dana, Danica
Nová Tesla je najrýchlejším sériovým vozidlom, má dojazd až 613 km

Značky: Tesla Motors / Teslaelektromobily

DSL.sk, 24.8.2016


Spoločnosť Tesla Motors v noci na dnes uviedla nové modely svojich elektromobilov Tesla Model S a X P100D s väčšími batériami s kapacitou až 100 kWh.

Väčšia batéria samozrejme zväčšuje dojazd a Model S P100D má podľa európskej metodiky dojazd až 613 km, Model X P100D 542 km. Doteraz najvyšší dojazd podľa metodiky NEDC mal Model S 90D, 557 km.

Nový model so 100 kWh batériou sa očakával už od marca, kedy počítačový expert objavil vo firmvéri Modelu S zmienku o novom modeli P100D vrátane jeho loga. Informovali sme o tom v tomto článku.

Nové modely okrem väčšieho dojazdu zároveň v tzv. Ludicrous prevedení rýchlejšie akcelerujú, Model S P100D z 0 na 100 km / h za 2.7 sekundy respektíve z 0 na 60 míľ / h za 2.5 sekundy. Vozidlo je tak podľa Tesly najrýchlejšie akcelerujúcim v súčasnosti vyrábaným sériovým vozom.

V minulosti boli vyrábané podľa automobilky len dva rýchlejšie akcelerujúce modely, LaFerrari a Porsche 918 Spyder, oba boli ale modelmi s limitovanou sériou.

Štartovacia cena Model S P100D v Ludicrous prevedení je až 134.5 tisíc dolárov, Model X 135.5 tisíc. Dodávky by mali odštartovať budúci mesiac.


Tesla Model S P100D, kliknite pre zväčšenie (obrázok: Tesla)



Na P100D je možné aj upgradovať z P90D modelu v prevedení Ludicrous, za 20 tisíc dolárov. Ak objednaný P90D ešte nebol dodaný, upgrade stojí 10 tisíc dolárov.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Nový CPU Apple M4 majú dostať všetky Macy, s výnimkou najvyšších najneskôr do jari
Samsung sa v predaji smartfónov vrátil pred Apple
Zatiaľ posledný Star Trek seriál bude mať ďalšiu sériu, ohlásený aj nový film
Nový Android 15 je k dispozícii v beta verzii
Samsung má spustiť výrobu takmer 300-vrstvovej flash tento mesiac, budúci rok dosiahnuť 430 vrstiev
SpaceX použila prvý stupeň Falcon 9 už 20-krát
Apple čoskoro uvedie ďalší sci-fi seriál
Populárna databáza Redis má po zmene licencie ďalší klon, už bol vydaný
Apple údajne už tento rok uvedie nový procesor M4, s podporou AI
Western Digital predstavil 4 TB pamäťovú SD kartu


Diskusia:
                               
 

ked bude baterka 200 kWh a bude to stat do 25 000 €, potom si to kupim a vobec mi nebude vadit raz tyzdenne cakat po 1200 km jednu hodinu na super-hyper-ultra-mega-fast stanici (s hustotou 7357 super-hyper-ultra-mega-fast stanic na Slovesnku) kym sa to nabije a este zaplatit aj 30 € za nabitie

inak povedane: hromadne rozsirenie/nahrada elektromobilov na Slovensku za ten jeden milion fosilakovych 4-kolesovych smradlavych krabic je v absolutnom nedohladne
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

To kedy si to kupis,ale nikoho nezaujima...
Odpovedať Známka: 5.1 Hodnotiť:
 


Tatra 613 - Tesla 613 km, to nemôže byť náhoda!!!

Odpovedať Známka: 9.6 Hodnotiť:
 

Naftové exhaláty spôsobujú rakovinu.
...to nemôže byť náhoda!!!

Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

Tatra nebola disel
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

nahoda urcite nie...
jedno auto pri tom zozerie 100kwh a druhe 100litrov :D.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no vidíš. Ja radšej každý deň zapojím auto do zásuvky a nemusím chodiť tankovať nikde - ročná úspora cca 1800€ a cca 13 hodín na čerpacích staniciach + nejaké drobné za olej, rozvody, palivový filter, spojku a brzdy a čas strávený v servisoch

Keby reálne vydali 200kWh verziu, pravdepodobne menej ako 1% ľudí by si ju kúpilo: 100kWh verzia bude aj tak podstatne lacnejšia, s dostatočným dojazdom a rýchlym nabíjaním a bude sa aj lepšie šoférovať pre menšiu váhu


Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

ak bude verzia 200kWh tak urcite nie preto ze bude dvakrat vacsia/tazsia bateria
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Kto by cestoval do roboty každý deň s 200kWh batériou, keď mu stačí 10kWh?


Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Nepotrebne clanky vyklopim a mam viac miesta v kufri, aby som mohol z prace zobrat par lahodkovych kukuric?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nuz mna to tiez zaujalo, mat tak pripojku (rodinny dom a pozemok), ale este nech tesla zlacnie na tak 30 tisic eur, ale toho sa asi nedockame, je to zatial asi nerealne :(

zaujimave to bude, ked solarny panel bude mat taku ucinnost a cenu, ze sa to oplati dokupitk Tesle.. potom ukazem prostrednik ZSE..

cena 100km na Tesle je teraz, ak ratame 15c za kWh, okolo 3-4eur... cena benzinu na 100km je cca 10eur. naftu nepocitam.. ona by ale mala vyjst menej, dajme tomu 7-8eur? kedze ale naftu nechcem (kratke trasy, lepkave to je ako hovno), udajne aj drahsie a tazsie..

nuz ale tak ci tak, Tesla ide na to dobre
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Myslíš, že ako dlho potrvá to, že štátu nebude vadiť ako prichádza o spotrebné dane? Pri benzíne a nafte je to cca polovica ceny.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Velmi trefna pripomienka ....
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ako mi zdania solárnu elektriku?

Mýto sa bude platiť aj na osobné autá.

Benzin+spotrebná daň+mýto

alebo

elektrika+mýto
Odpovedať Hodnotiť:
 

Štát sú ľudia čo v ňom žijú, nie zamestnanci úradu pre dohľad nad dohľadom dohľadu pre dohľad nad dohľadom.

A keďže nikto nebreptá a drží krok, tak sa nechavame okrádať a ešte sa dušujeme, .. óoo pre bóha čo ten chudák "štát" (koho myslia?) urobí bez extra daní, ú ó ah na tu máš štat tak mi daj mýto, na, len to prosím zvládni. -nemáš dosť ? veľký výpadok, tak tu .. ešte mi zdaň toto.

Bohatsvo, ľudia ! Sa zobudte, Vam to musi strasne chybat ze ste tak zblbnuty a myslite si ze je to zdanenie pre vase dobro ... tststsss, šiši ste už na čisto ?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Ako Ti zdania solárnu energiu?
No jednoducho.
Napríklad na spôsob koncesie. Im je totiž jedno, či máš TV/Rádio prijímač. Ale máš tú možnosť ich mať. Aj pre Teba niekde v riti šíria rádio/TV signál.
A tak nejak obdobne to môžu zaviesť so slnečnými článkami. A je jedno či budú vyrábať teplú vodu alebo elektriku...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

3-4€ ma to stoji aj s plynom pri 140 kW motore a na plyn prerobis kazdy lacny vrak.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

A prečo by to niekto robil??
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

ty si cavo co ma bmw na plyn urcite
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Tak ja som minule videl asi v Trencine Shelby na plyn... No, nasmial som sa veru...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Smiech cez slzy z 1.2HTP?
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

každí ale nemá na elektromobil ... ja by som tiež šiel do toho, keby to stálo 30k, ale nie dať 30k za nissan leaf s dojazdom 150 km
Odpovedať Hodnotiť:
 

Li-Metal by mohla mať 2x kapacitu pri rovnakej hmotnosti, neviem ale načo.

Možno taxikár najazdí v meste každý deň 500 km.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

ako vidim pospolity lud to stale nepochopil:

1) NIE KAZDY MA DOM CI GARAZ (!!!) aby si to tam mohol v noci nabijat. to si mam na celu noc vyhodit z okna 25-50 m predlzovak pred panelakom?

2A) preco dojazd nestaci? lebo pri dnesnej hustote nabijacich stanic (ktora je dafacto NULA, esta raz NULA), som obmedzeny na volieru s 220-230 km vybehom (tam a spat + rezerva)

2B) napr. denne dochadzam do roboty 70 km tam a naspak, t.j., 140x3 = 420 + rezerva, na stvrty den sa s tym vydat na cestu v zadnom pripade nemozem (!!!!), t.j. v strede tyzdna som v riti a musim to ist dat nabijat .... KAPIS !?!?!?!?

3) nabijanie u zamestnavatela nie je ani tak technologicky problem (aj ked tam by bol 3,5 kW odber pre 200-300 aut otazny co sa tyka stability el. siete), ale ina stranka je problem byrokraticko-administrativny ... KAPIS !?!?!?!?
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

Ja skôr vidím, že tu zase trepeš dve na tri.

1) Väčšina novostavieb má v garáži prípojku na nabíjanie. Pokiaľ bývaš v paneláku v Petržalke, v pohode, elektromobil nie je pre Teba.

2A) Nabíjacích staníc sú desiatky len v Bratislave. Napr. v každom nákupnom centre ich je hneď niekoľko.

2B) Pokiaľ dochádzaš 70 km do lesa rúbať drevo a nemáš prípojku doma, v pohode, elektromobil nie je pre Teba. Ale ako som už písal, podzemné garáže majú prípojku na nabíjanie.

3) Toto vyrieši trh. Jedna otázka špeciálne pre Teba na zamyslenie: Čo myslíš, čo bolo skôr, autá so spaľovacím motorom, alebo hustá sieť čerpacích staníc?
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

To co za Overtonovo okno je za touto snahou. Aky a koho zaujem sa tu vtiera do lebiek oviec?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ide o to,že američania chcú ovládnuť európsky automobilový trh,aby znížili dlh USA.Preto tie útoky na vw a tie oslavné ódy v médiách na ich elektrické štvorkolky..Eu sa amerikanizuje,ešte vám to nedošlo?
Odpovedať Známka: -2.3 Hodnotiť:
 

čiže európania majú zakázané vyrobiť rovnako dobré, či dokonca lepšie auto?
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Si veľmi vtipný.Európania boli doteraz spokojní aj s benziňákmi a naftou.Nepotrebovali elektromobily.Podľa teba,prečo sa tak vehementne pretláčajú ?Američania ich chcú jednoducho predbehnúť.Americké autá sa európe veľmi nepredávali..
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Presne tak. To iste urobili hlupi americania aj s nasimi milovanymi tlacitkovymi Nokiami! Nebyt vehementneho pretlacania tak sa tie smart phony nikdy nepresadia!
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

V kapitalizme silnejší pohltí slabšieho.Presne ako medzi zvieratami..Google je toho najlepším príkladom.Pche smartfóny..Ako keby pred nimi nič neexistovalo..Nokia bola zničená,lebo ju pohltila väčšia ryba a nie kvôli nekvalite.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Europania maju zakazane a nakazane uz vela veci.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

130k dolarov tu bude tak 140k eur ak nie viac.. cize za 100 je najdrahsi 4litrovy diesel audi q7 a za 40 mam 40000 litrov nafty, cize aj keby to zralo 10/100, tak to je 40.000 km co mi staci na 3-4 roky. A nemusim cakat do 2020 na dodanie!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Lenže do úvahy je nutné brať i celkové oslabenie organizmu, spôsobené akútnou podvýživou z vynechávania množstva obedov počas nabíjania!
Odpovedať Známka: -0.4 Hodnotiť:
 

práve naopak, konečne bude čas na dlhé obedy a spoustu kávy
Odpovedať Hodnotiť:
 

a samozrejme som kkt, 400k to je km a to je na cely zivot
dpc vsetci vo firme sme pocitali!
Odpovedať Známka: 3.6 Hodnotiť:
 

400k km na cely zivot?
ty chodis len do LIDLu s Q7 ?
400k km je u mna na 8 rokov.. a to mam len obycajne sukromne auto.. benzin, bitch, benzin!
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

No a? Mne by 400000 km vydržalo snáď aj niekoľko tisíc rokov ;-)
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Nevydrzalo po par desatroci co by si na neho pozeral by sa zacalo rozpadat ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

a to si sa este sekol v desatinnej ciarke .. za 40k by sy mal predplatenu naftu pri zjednodusenom prepocte na cca 400tkm .. ak by sme do toho zaratali aj udrzbu/poistky/a spol .. tak verim, ze takych 250tkm mas v cene zo vsetkym .. zo je pre niekoho tak na 8-10rokov ..
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Niektorí ľudia rozmýšľajú inak. Niektorým sa napríklad smradľavé diesle nepáčia.
A nejako si zabudol na zrýchlenie, o ktorom môže dieslová, 2,5 tonová, Audina len snívať.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

pridaj, skor tak 3 tony to moze mat..
ale zas, teslu to potom rozseka pri celnej zrazke..

ale on porovnava neporovnatelne.. fabia s 5l/100km v "plnke" mas za 12 tisic.. a benzin na 3 generaice...

ale zas, ma aj la ferrari za milion a na benzin budu robit aj 7 generacii...

inak - tsla budu mat aj ekonomickejsie modely, a toto nie je o tom, ako si panko mysli, ze uspora. teslu si nekupuje usporny clovek, tak isto ako si nekupi la ferrari skrob.. je to o citeni, o chuti k automobilke..
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

skoro by som ti dal plus len jednu vec hovoríš zle. q7 teslu nerozseká lebo tesla má tiež cez 2 tony a vyhráva všetky testy bezpečnosti.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Az kym sa nezapali...
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

jedna vec je vyhrat v teste bezpecnosti a druha vyhrat nad autom oproti...
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

spravne. narachat to do protismeru jak pan!! a z chodika rozhodca: 1:0 pre Q7!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presne tak! Ak chce niekto rozmysla nad cenou benzinu/nafty a prepocitava to, tak zrejme nebude cielova skupina. Ak sa chcem vozit co najlacnejsie, tak si kupim z bazosa Fabiu 1.2HTP prerobenu na LPG. Tam vyjde 100km cca na 3eura. Tesla je momentalne cielena na ludi spadajucich do kategorie "inovators" resp. "early adopters". Tesla nepredstavuje lacne vozenie, a aj kupna cena je zatial mimo dosah beznej populacie, ale je to nieco nove, a kupi si to clovek ktory chce nieco nove, aj ked je to drahsie a ma to par obmedzeni oproti klasickym spalovacim autam. Buduci rok pride Model 3, ktory je uz cieleny na bezneho zakaznika s cenou 35k dolarov, co je na urovni bezneho auta na slovensku. Potom sa uvidi ci sa Tesla masovo presadi alebo nie...
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

A presne pre taketo uvazovanie zostanes len hlupym pseudo-informatikom z Kosic.
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

a to som ratal najdrahsi, najlacnejsi je 3liter, co uplne postacuje a ten stoji 60k. Cize namiesto 1 dementnej tesly mozes kupit 2 Q7ky a este ti zostane aj na pivo. Zrychlenie 2,7sec nepotrebujem, to qcko ma okolo 6sec ale prejdes stym skoro hocikde a dojazd mas 1000km, mozes tahat 750kg nebrzdeny prives atd atd.
btw. v kosicoch som bol 1x vzivote na vlakovej stanici asi hodinu.
Odpovedať Známka: -0.6 Hodnotiť:
 

otvoril som gugla a trojliter vo výbave 100000€
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

ja som otvoril oficialny cennik audi a hned prve auto Q7 3.0TDI quattro tiptronic 8-st. 58.520,- vr. DPH
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Lenze inteligent ti tu chcel argumentovat a pritom ani guugla nevie "otvarat".
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Si prestupoval ešte ďalej na východ? Inak chodievaš domov cez Prešov?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

v presove som este nebol nikdy, ale minuly tyzden som bol v Lucivnej, to je tak 20km odtial. A raz som bol aj v poprade na vlakovej stanici asi hodinu :) sorry, 2x lebo aj spet sme sli
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Prešov - Lučivná je 20km, hej? Orientačný nezmysel sa tomu hovorí...
Odpovedať Hodnotiť:
 

nj, ja si vzdy mylim presov a poprad a marhule a broskyne. Co narobis.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a trencin a trnavu
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dovolim si ta opravit. Povedzme ze nafta bude stat 1.1 eura za liter. za tych 40000 ako hovoris budes mat pri tej cene 36363 litrov nafty, ak aj hovoris ze 10 litrov spotreba, tak za tych 36363 prejdes 363630 km, takze aj keby si presiel rocne 36000 km tak ti to bude trvat aspon 10 rokov kym prejazdis tych 40000 euro. Takze este viac to vychadza v neprospech tesly.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

pouzitu teslu predas drahsie, ako novu.

skus to s Q7


Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Schvalne, daj odkaz. Moze byt aj na Bazosa :-D
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

počkať, čiže pri Tesle si priplatíš za najrýchlejšiu verziu so zrýchlením pod 3 sekundy, namiesto toho aby si zobral za 60k€ verziu "len" so 6 sekúnd 0-100, a porovnávaš to s Audi so 6 sekundovým zrýchlením? Tak buď chceš performance alebo nie.
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

nie, porovnavam auta v podobnej cene, do toho qcka si mozes doplnit sracky a tiez sa dostanes na 140k. Tu teslu vyuzijes tak na nurburgringu, kde 99% ludi vzivote nepojde a na normalnej ceste ti je uuuuuuuplne jedno ci mas zrychlenie 3 alebo 6 sec. Ja mam okolo 13 a to mam oproti priemeru pekne rychle auto.. na firemnom partneri je zrychlenie aspon 25sec
Odpovedať Známka: -6.2 Hodnotiť:
 

Ty si dobry truhlik. Takto rozmyslas len preto lebo tych 140t€ nemas.
Pekne rychle auto a 13s zrychlenie mi proste nejde dokopy. Horsie maju snad len zakladne motorizacie, vsetky ostatne su na tom lepsie.
Keby raz zazijes zrychlenie 2.7s na 100km/h a chystas sa prave kupit auto za +-140t€ tak ti garantujem ze by si ho kupil. A vyjadrenia, ze namiesto aventadora by si radsej kupil 4 Q7 su velmi usmevne.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Aj základné motorizácie majú o dosť lepšie zrýchlenie ako "pekne rýchle auto" so zrýchlením 13 sekúnd :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Stihneš za tie dve sekundy aj pozorovať okolie?
Odpovedať Hodnotiť:
 

13 sekúnd je oproti priemeru pekne rýchle auto? Si sa pozabudol v dobe trabíkov?
Dnešné 1.4 TFSI majú 8 sekúnd a to sú základné motory v mnohých modeloch. Ešte aj základné smradľavé diesle majú okolo 10 sekúnd.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano, na papieri mozno, v reale nie. S plnym kufrom cementov sa hore kopcom ledva pohne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj zo zatiahnutou ručnou brzdou sa auto ledva pohne. Pointa?
Odpovedať Hodnotiť:
 

sme sli minule na dialnici a bola 80tka, panika ma na turbobenzine sla predbiehat, len uz bol koniec 80tky, tak som tak na 5ke ako som bol pridal. Do 130 zaostala asi 50 metrov a potom som dal tempomat, tak ma o pol minuty horko tazko predbehla. Zaradila sa predomna doprava a spomalila pica na 120. Tak som ju s tempomatom predbiehal, zaradil sa pred nu, kunda ma zas predbehla a predomnou spomalila. Tak som pridal, odisiel na 200 metrov od nej a potom uz dala pokoj.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

frajeeeer

Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

debiiiil

Presne toto robia dementi na dialniciach, musi ma predbiehat (5 minut o 1.3 km/h vacshou rychlostou), lebo ma vacsieho, ale potom sa mu uz nechce, tak mi zavadza pred naraznikom. Ak chcem ist na tempomate a nie stale pridavat a brzdit, hoci je inak prazdna dialnica, tak musim pridat, zmiznut mu z dohladu a potom davat tempomat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dúfam, že tento príbeh dorazí na plátna kín už čoskoro!
Odpovedať Hodnotiť:
 

No mne je jedno ci je to za 3 alebo 6 sekund. Porovnavame dojazd, tak je jasne, ze musime zobrat najvyssiu verziu aby si mal aspon aky taky dojazd, ktory sa aj tak nema sancu zrovnavat ked prejdes pomaly 1400 km na nadrz.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

ak ti nezáleží na zrýchlení, tak si už dobre starý, a to je jedno, koľko máš rokov
Odpovedať Hodnotiť:
 

inak ked ta to potesi, chcel som napisat, ze za 150 mas aventador... mylil som sa, aventador je nad 400.. a ani aventador by som nekupil, radsej 4 q7ky
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

A budeš sa voziť vo všetkých naraz? Každá končatina v jednej Q7?
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

a úd sa neráta ako končatina ? :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Úd sa ráta ako orgán.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

organ ti potom da pokutu za prekrocenu rychlost
Odpovedať Hodnotiť:
 

a napíše ešte niekto že elektrické autá sú oslobodené od dane?
a to sa oplatí
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

až tak oslobodené nie sú
Odpovedať Hodnotiť:
 

a tu rychlost 0 na 100 km / h za 2.7 si k tomu dieslovemu smradochovi dokupis ako?
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

nijak, lebo 80% jazdim v meste, kde je zrychlenie 0-50 tak 8-10 sekund. Manzelku si tiez nevyberas lebo vie hrat dobre tenis ale ma 80kg a ruky jak drevorubac ze Serena W.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Dizel do mesta? Pan je kajsmentke ... Prajem skoru rakovinu.
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

vyjadril si sa, ako je to aj v tom zavádzajúcom nadpise, zrýchlenie nie je rýchlosť
Odpovedať Hodnotiť:
 

Keď niekto jazdí prevažne v meste a za rok len 10.000km a pritom na to používa 4litrový diesel audi q7 tak je to riadny debil...
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

zdovodni. Kamarat chodi na nisan pathfinder lebo snad nebude kupovat 200 aut, a kupil to preto, ze sa mu tam zmesti udica a sietka na ryby, lyze atd a nemusi sklapat predne sedadla a tiez zoberie nafukovacku a moze v tom spat. Tusim je aj 7miestne ked v kufri spravis sedacky. Prives mozes tahat 3,5 tony brzdeny (aj s tym qckom).
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

To s tým 3,5 tonovým prívesom jazdí po meste tých 10.000km ročne? Si najprv prečítaj na čo reaguješ, potom sa zamysli a až potom píš. A ak Ti treba zdôvodňovať, prečo je debil ten, čo si na jazdu prevažne po meste s najazdenými 10.000km ročne kupuje 4 litrový diesel, tak potom si aj ty....
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

a ked pojde 50k km v meste tak uz to bude OK? ci kazdy ma mat 2 auta jedno do mesta jedno mimo? ci ako to myslis? Mudry clovek si kupi univerzalne auto, na ktorom moze robit vsetko. Preto by som si napriklad nekupil audi TT, aj ked sa mi vzdy pacilo. Samozrejme ina situacia by bola keby som bol arabsky sejk a mohol by som mat tolko aut co mam teraz ponoziek. Ale bavime sa o ludoch na Slovensku..

Elektricke auta v tomto storoci na Slovensku nebudu, v cinziakoch podla mna byva viac ludi ako v domoch a nieze na parkoviska nedaju dobijacie stojany, ani parkoviska niesu, treba stat kade tade v riti. Ani o 50 rokov elektroauta este rozsirene nebudu, reps. elektroauta na baterky rozsirene nebudu.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Buď si extrémne arogantný, alebo veľmi hlúpy, ak si trúfaš tvrdiť, ako bude vyzerať automobilový park na Slovensku o 50 rokov.
"Elektricke auta v tomto storoci na Slovensku nebudu" - iste, hlavne keď už teraz ich po Slovensku behá habadej.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ta metodika urcovania dojazdu je rovnaka ako pri beznych autach? Cize treba si odratat minimlane 20% aby sa zrealnila?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Je to jedno. Dofičíš si na tom z bratislavy do novej sedlice a môžeš si akurát tak dobiť kredit v miestnej pnske.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

áno, podľa amerických testov má cca 510km dojazdu. Samozrejme dá sa s tým jazdiť aj 800-900km, otázka je štýl jazdenia a rýchlosť. 500km by ale malo byť bezproblémových
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Najjednoduchšie je stopnúť osobnú dopravu, nanútiť našu milovanú verejnú a pár jedincom povoliť auto. Načo vývoj, riešenia sú dávno tu, sú lacné a stačí na to pripečený politik a nie tím raketových vedcov..
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

finálne riešenia sme tu už mali a vieme ako dopadli
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

nevieme, čo si pán major predstavuje pod pojmom finálne riešenia?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Keď to dáš príkazom, tak to asi nebude fungovať. Lepšie by bolo, keby sa oplatilo cestovať verejnou dopravou.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

to je nerealne, nikdy...
prilisna individualita, napr cloek zije na dedine a chce ist do vedlajsej o dve dediny za rodinou, absolutne nerealne ist MHD..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Do vedľajšej dediny môže použiť bicykel, ak nie je invalid.
O pár rokov tuším zabudnete aj chodiť
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Po hotový papier sa bude chodiť autom, alebo kuriérom.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Lepšie by bolo, keby nebolo treba cestovať. ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Elektromobil z dojazdom +300km za menej ako 20 000€ asi nezoženiem tento rok. či?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale ano. Postav si elektricku trojkolku a zapoj za nu zopar desiatok kg lipoliek z HobbyKing-u.

A nezabudni na pedale a skryte tlacitko ktore ti obmedzi rychlost na 30km/h. Takato masinka je len bycikel s pomocnymi koleckami prip. vleckou a nepotrebujes technicak.
Odpovedať Hodnotiť:
 

25km/h
Odpovedať Hodnotiť:
 

Načo niekto usiluje o tak úplne zbytočný parameter, že ako rýchlo to auto zrýchli na 100km/h?
Je to úplne jedno, či je to 5 alebo 10 sekúnd.
Netreba preto všetko neúmerne predražovať kvôli 2,7 sekundám a iným kundám.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Núti Ťa niekto si kupovať najvyššiu verziu s ludicrous módom?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Toto sme chceli slovaci ? Za toto sme bojovali ?
JA che radsej toto! : youtu.be/Ztx2Wud7-hY
Odpovedať Hodnotiť:
 

To už radšej toto:
https://www.youtube.com/watch?v=0JhUSu8v2N4
Odpovedať Hodnotiť:
 

povedzte mi, dsl, preco ste taki nadseni za tu teslu, jak ovca za apple. Tesla i jablka su asi dobre a urcite drahe. Tesla pre SK zatial neni moc prakticka a urcite je lepsie pockat trochu na vyvoj a znizenie ceny, nie hned kupovat jak windows 10 a vychytavat musky (elony). Vo svete mnoho inych veci robi rakovinu, nie zrovna len auta. Veterne elektrarne a solarne tiez nie su moc oblubene, tak mi to vychadza, ze tesla je oblubena len kvoli tradicnej byvalej fotke musky, inac je to nekonzistentne s ostatnymi vacsinovymi nazormi (aspon tu na dsl).

Kokos a ze zrychlenie za 2 sekundy... to naozaj tu nik nema nad 18 rokov?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Lebo tlaci ceny li- akumulatorov dole, nizsie nez to dokaze robit len samotna cina a spol.

na aute su drahe iba tie akumulatory.
zrychlenie patri k tomu.

nabijat akumulator v zime, snehu, poladovici a dazdi na volnom mieste na trave 50 km od vchodu je aj nie je problem v panelakovej ekonomike Slovenska. Je to vec zvyku a cesta sa svojpomocne alebo inak nakoniec vzdy najde.

Zakladny problem je ale iny:
Kde z coho a kolko tej elektriny vyrobit ?
Ani jadrova energetika nie je spasonostna.
Vietor a Slnecne luce zatial neprejavuju virtualnu silu ich propagatorov ani z velmi velkej dialky.
Toto je hlavny problem.
Kde si tu elektrinu vycucame z prsta.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hmm mýliš sa,on je nadšený za všetko americké..A áno väčšina tých,čo tu prispievajú má mentalitu decka pred pubertou..
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:

Pridať komentár