Spokojnosť s DSL
Diskusia k článku: Spokojnosť s DSL
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Nespokojnosť so Slovanetom
Od: qwertzJJJJJJJJJJJJJ
|
Pridané:
2014-03-03 18:57:35
). Volala som opäť na technickú podporu a hlásila chybu internetu ráno o 10:00. Neozvali sa mi celý deň, tak som opäť cca o 16:30 som vyvolávala na technickú podporu a dali to zase preveriť. Hneď volali naspäť, že máme narušené vysielacie pásmo. Ani nám to nikto neoznámil a ani sa neunúvali mi zavolať naspäť a riešiť chybu- keď zistili, že je chyba u nich a nie u nás. Sľúbili mi, že sa mi ozvú zo služieb zákazníkom a dajú mi inú ponuku a navrhnú riešenie. V ten deň sa mi už nikto neozval a na druhý taktiež nie- zase sme museli vyvolávať my. Zistili sme, že oni sa nám ani neunúvali volať, že šak nám už ponuku poslali- lenže to bolo ešte vtedy, keď nám internet ako tak išiel. Stále si nás pinkali medzi službami zákazníkom a technickou podporou- medzitým som si minula na nich celý kredit, ktorý mi už nikto nepreplatí a taktiež sme platili za internet, ako keby bol funkčný, a pritom nám už vôbec nešiel.
|