neprihlásený Štvrtok, 18. apríla 2024, dnes má meniny Valér
Spokojnosť s DSL


Diskusia k článku: Spokojnosť s DSL

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

). Volala som opäť na technickú podporu a hlásila chybu internetu ráno o 10:00. Neozvali sa mi celý deň, tak som opäť cca o 16:30 som vyvolávala na technickú podporu a dali to zase preveriť. Hneď volali naspäť, že máme narušené vysielacie pásmo. Ani nám to nikto neoznámil a ani sa neunúvali mi zavolať naspäť a riešiť chybu- keď zistili, že je chyba u nich a nie u nás. Sľúbili mi, že sa mi ozvú zo služieb zákazníkom a dajú mi inú ponuku a navrhnú riešenie. V ten deň sa mi už nikto neozval a na druhý taktiež nie- zase sme museli vyvolávať my. Zistili sme, že oni sa nám ani neunúvali volať, že šak nám už ponuku poslali- lenže to bolo ešte vtedy, keď nám internet ako tak išiel. Stále si nás pinkali medzi službami zákazníkom a technickou podporou- medzitým som si minula na nich celý kredit, ktorý mi už nikto nepreplatí a taktiež sme platili za internet, ako keby bol funkčný, a pritom nám už vôbec nešiel.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".