Pre mladých Slovákov je najdôležitejším médiom Internet, reklamy sa im páčia v TV
Diskusia k článku: Pre mladých Slovákov je najdôležitejším médiom Internet, reklamy sa im páčia v TV
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
die werbung
Od: co je moc to je moc
|
Pridané:
2014-07-12 11:40:02
To robili ten prieskum na Mokrohajskej u nesvojpravnych? Vazne nechapem komu sa moze pacit taka fatalne tupa reklama Primabanky kde dementny ujo v okuliarikoch s je..utym usmevom sa snazi presvedcit ze u nas sa nenabeha a ta tupa puca este pritakava ze nam sa to paci. A hlavne ked to vysielaju 11-krat v rozmedzi 8:30 - 11:30 na jednej z najdrbnutejsich televizii - JOJ Plus...
|