Pre mladých Slovákov je najdôležitejším médiom Internet, reklamy sa im páčia v TV
Diskusia k článku: Pre mladých Slovákov je najdôležitejším médiom Internet, reklamy sa im páčia v TV
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Otvorený list NRSR
Od: Neviem
|
Pridané:
2014-07-12 11:41:09
Toto je otvorený list Národnej Rade Slovenskej Republiky.
Vážené poslankyne, vážení poslanci.
Chcete sa zbaviť bilboardov, ktoré lemujú slovenské cesty, chcete sa zbaviť hlučnej a obťažujúcej reklamy v médiách a keďže ste banda kokotov, tak vyrábate kokotské zákony, ktoré agentúry obchádzajú s prstom v nose a výsledok je, že miesto malých bilboardov vyrástli na poliach pri diaľniciach také hovadá, že bránia výhľadu na krajinu zo vzdialenosti pol kilometra.
A pritom je to také jednoduché.
ZAVEĎTE NA REKLAMU SPOTREBNÚ DAŇ,
rovnako ako ste to urobili na alkohol, benzín, cigarety. Nie plošne, len na tú, ktorá je na verejnom priestranstve alebo vo verejných masmédiách. A agentúry sami zlikvidujú milióny neefektívnych okmásaných plôch. Vidíte, kokoti, že to ide.
Ďakujem za pozornosť.
|