OpenGL pre 3D programovanie grafík má nástupcu, rýchly Vulkan
Diskusia k článku: OpenGL pre 3D programovanie grafík má nástupcu, rýchly Vulkan
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: AMD Next
Od: not Wil
|
Pridané:
2015-03-10 11:45:05
mantle bolo mrtve este predtym, nez vyslo na svetlo sveta.
directX malo uz davno (od 2003-4, ci ako sa bili s 3Dfx a ich voodoo kartami podporujucimi Glide) aj low level access (aj ked premium za tazke prachy). openGL sa stale dotahoval, v niecom boli lepsi (napr. source bezal vraj pod openGL lepsie ako pod directX), v niecom zaostavali. nvidia ma svoj CUDA, na ktorom bezi profi soft.
mantle je len nieco, co ostatni uz dlho mali (niektori viac, niektori menej dotiahnute). a aj ked mozno donutila inych aby spristupnili cast svojej funkcnosti verejnosti, stale sa na konkurenciu nechyta a upada do zabudnutia. ako Glide.
|