neprihlásený Piatok, 19. apríla 2024, dnes má meniny Jela
OpenGL pre 3D programovanie grafík má nástupcu, rýchly Vulkan


Diskusia k článku: OpenGL pre 3D programovanie grafík má nástupcu, rýchly Vulkan

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

mantle bolo mrtve este predtym, nez vyslo na svetlo sveta.

directX malo uz davno (od 2003-4, ci ako sa bili s 3Dfx a ich voodoo kartami podporujucimi Glide) aj low level access (aj ked premium za tazke prachy). openGL sa stale dotahoval, v niecom boli lepsi (napr. source bezal vraj pod openGL lepsie ako pod directX), v niecom zaostavali. nvidia ma svoj CUDA, na ktorom bezi profi soft.

mantle je len nieco, co ostatni uz dlho mali (niektori viac, niektori menej dotiahnute). a aj ked mozno donutila inych aby spristupnili cast svojej funkcnosti verejnosti, stale sa na konkurenciu nechyta a upada do zabudnutia. ako Glide.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".