neprihlásený Utorok, 16. apríla 2024, dnes má meniny Dana, Danica
OpenGL pre 3D programovanie grafík má nástupcu, rýchly Vulkan


Diskusia k článku: OpenGL pre 3D programovanie grafík má nástupcu, rýchly Vulkan

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Mantle hlavne fungoval ako spustac. Donutil MS zlepsit DX -> DX12 a OpenGL -> Vulcan.
Toto bol velmi dolezity krok v oblasti vyvoja software. Cim hlbsi pristup mas k jadru HW tym viac veci si ako vyvojar schopny urobit.
Narazas na ranne kroky OpenGL a DX a tvrdis ake boli skvele. Ano boli... Ale uz tu mame 2015 !! Je cas pohnut sa vpred! A to prave ucinilo AMD. Mantle tu bolo velmi kratko a nebolo preto moc relevantne a mozno uz ani nebude, ale donutílo zobudit konkurenciu. Ti sa teda aj velmi rychlo zobudili, ked zistili ako rychlo Mantle bude napredovat. AMD im ale dalo pomocnu ruku a tak zacalo vznikat DX12 a Vulcan, ktore su z velkej casti zalozene na Mantle.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".