Operátori tvrdo zaútočili na Joj, oznámili pripravenosť vyradiť jej kanály
Diskusia k článku: Operátori tvrdo zaútočili na Joj, oznámili pripravenosť vyradiť jej kanály
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Wutafak
Od: ja.
|
Pridané:
2017-04-19 17:27:11
Nie tak celkom, zakon hovori:
(2) Vysielací čas vyhradený reklamným šotom a telenákupným šotom počas jednej celej hodiny nesmie presiahnuť 20 % (12 min). Vysielací čas vyhradený reklame v čase od 19. 00 h do 22.00 h nesmie presiahnuť u vysielateľa na základe zákona osem minút počas jednej celej hodiny.
S uputavkami mas pravdu, tie nesplnaju definiciu reklamy zo zakona, pretoze nie su za uplatu.
|