neprihlásený Štvrtok, 25. apríla 2024, dnes má meniny Marek
Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene


Diskusia k článku: Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Kedze kvoli "vyssje moci" musi telekom orangu poskytovat svoje kable, je jasne ze ich bude poskytovat na hranici zakona a zmluvnych podmienok.
Osobna skusenost z pred 1.5r, chcel som opat zaviest DSL do domu, tento krat cez orange, kabel uz bol do domu natiahnuty z minulosti (pevna linka aj DSL). V orange sa to 2 mesiace tahalo, skoncilo to s tym ze telekom nevie zriadit internet na tomto mieste, musia ma pripojit na ustrednu, to robia raz za mesiac - oficialna odpoved. Uz som viac nemohol cakat siel som do telekomu, do 1 tyzdna som mal funkcny internet.

A este, neviem do akej miery je tato info pravidva, mam ju od znameho kt. robi externe technika pre orange. V telekome sa technici tak nudia a maju tak malo prace, ze si umelo vytvaraju incidenty. Sem tam na stlpe na svorkovnici povolia skrutky, do rozvodnej skrine nahadzu sneh... a po dohladnej dobe maju opat vyjazd, tym padom aj premie k vyplate.

Budem rad ak sa k tomu vyjadria technici z telekomu :)

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".