Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene
Diskusia k článku: Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: The Same
Od: Tomas1234
|
Pridané:
2017-04-26 17:42:38
Ano mam aj zalozne pripojenie. Ale vela ludi ho nema. A operator povedal, ze je nemozne zrusit obmedzenie a ze ani moznost dokupenia dat neexistuje.
Pripominam, ze toto bola chyba Orangeu, pretoze notifikaciu o prekroceni 80% dat poslal oneskorene co bolo uvedene aj v reklamacnom protokole.
Som staly zakaznik Orangeu s vela cislami a ked mi operator po viac nez 10rokov povie, ze sa nieco neda a necha ma v stichu, tak je to pre mna dovod na odchod.
|