Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene
Diskusia k článku: Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: hurá, že niekto na to upozornil
Od: ejha
|
Pridané:
2017-04-26 17:47:28
Identická skúsenosť. Mňa odpajaju každý mesiac zhruba po 20 dňoch. Vyuzivam ale aj wifi, ako zaloznu linku. Prvé mesiace nechodila ani upozornujuca sms. Co je úplný vrchol od telekomu som odisiel, lebo mi svojvolne každý 1/4 rok znizili profil linky. V orange som s tým problém nemal, kým nepripojili na dal aj suseda. Takže nielen zaviedli FUP počas doby viazanosti, ale každú chvilu musim aj reklamovat nastavenie profilu linky, co asi robia tiež 2 urovnovo, lebo aj keď nastavia profil na 18mbps, dáta aj počas pokrocilej noci tecu cca 12mbps. Sme len odpadisko vyradenej techniky z nemecka s myslenim ako za sociku s naznakmi krutého kapitalizmu, kde sa nejaký stbak vie rýchlo nazrat.
|