Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene
Diskusia k článku: Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: odpad
Od: McUH
|
Pridané:
2017-04-27 09:24:08
Tiež mi napadlo, či tu majú všetci botnety. Je ale fakt, že 300 GB na nejaký Netflix nestačí, na to ale treba myslieť skôr ako si ho človek zaplatí.
Ľudia sa sťažujú nie ani tak kvôli FUP samotnému, ale že s tým nemôžeš nič urobiť, keď ho vyčerpáš. Navýšenie limitu za mimoriadnu platbu by malo byť samozrejmosťou. Ak taká možnosť chýba, tak je to problém Orange a nie Telekomu.
|