neprihlásený Štvrtok, 25. apríla 2024, dnes má meniny Marek
Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene


Diskusia k článku: Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Bratn. Presne ako hovoríš, zrejme natom nieco bude pretože...
Mam doma 2 linky (1x Broadcom chipset a 1x Lantiq), to znamena, kazda je fyzicky v inom slote/racku...? Linky su cez Orange ale to je nepodstatne.

U ten Lantiqovej linky mam problém ze spadne a nevie sa nahodit naspat... Vzdy sa to hlasi na podporu, vola technik bla bla a ze ide ku mne domov (I ked u mna je všetko 100% v poriadku). Prvé pripady kedy sa toto stavalo tak prisiel technik ku mne a zevraj je zla zasuvka (Pixovina na kvadrat..) - to len tak od brucha zadrel. Ale v com je tu hacik? Predtým nez prisiel ku mne bol fyzicky na dslame a nejakym spoaobom (neviem akým) linku nahodil. 5 minut nato bol teda uz u mna a samozrejme linka fungovala a on aj tak menil zasuvku.

Dalsie pripady ked linka zase spadla prebiehali podobne. (Chyba u mna opat nebola) technik volal, ze ide ku mne, odpovedal som mu ze nikto nie je doma. On aj tak isiel na adresu a vyjadrenie z Orangeu bolo ze chyba, resp. Zavada bola u účastníka...

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".