Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene
Diskusia k článku: Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: a to sme na Slovensku velmi vpred...
Od: Jannnn
|
Pridané:
2017-05-01 07:56:25
Ziadna divocina, ale Sydney. Bez krokodilov a dokonca aj bez klokanov prehryzavajucich kable :) 15minut vlakom od centra, nedaleko hlavneho letiska. Cena nemala byt hlavnym faktorom na porovnanie, uviedol som ju len demonstrativne. Nebyt ludskej prace, nevidim dovod, preco by mal internet stat 3-4nasobok ceny na Slovensku. Priemernu mzdu neviem, minimalna je 20 dolarov na hodinu (priemerna bude niekde blizko 1.5 az 2-nasobku).
Kvalitu pripojenia a celkovo servis tu limituje spravca tzv NBN siete (national broadband network), ktory prenajima pasma jednotlivym providerom. Mensi operatori vyuzivaju technikov vacsich operatorov a problemy sa tu riesia na multilevel urovni, napr. pripojit k internetu musi az narodny spravca NBN a len to trva tyzden. S tym su tiez spojene komplikacie pri rieseni vypadkov.
Pracujem v business centre Sydney, internet je tu rovnako mizerny. Bezne su vypadky alebo vyrazny pokles rychlosti. Len tak, v priebehu dna na hodinku-dve.
|