Orange má problémy s DSL, musel vypnúť prihlasovanie a vymieňa routery
Diskusia k článku: Orange má problémy s DSL, musel vypnúť prihlasovanie a vymieňa routery
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dôsledok diktovania podmienok operátormi
Od: User 21200
|
Pridané:
2017-09-03 20:33:40
Tento problém jasne poukazuje na dôsledky toho, keď operátor chce rozhodovať aj o tom, do čoho sa vôbec nemá čo starať. Robí to Telekom, Orange a určite aj ostatní. Riešenie situácie by pritom bolo jednoduché:
- Všetkým poskytovateľom pripojenia treba natrvalo ZAKÁZAŤ, aby určovali zákazníkom typ routera, ktorý majú použiť. Operátor nemá čo vnucovať zákazníkom zariadenia, ktoré sa mu páčia alebo sú pre neho výhodné. Operátor má poskytovať službu, ktorá bude fungovať na všetkých routeroch daného typu, dostupných v obchodnej sieti. A bodka. Ak to nedokáže, nech službu neposkytuje. Zákazník má právo si vybrať, cez aké zariadenia budú pretekať aj jeho osobné údaje. Operátor do toho nemá kecať.
Lebo presne takto to dopadne vtedy, keď sa zákazníci naviažu napr. na určitý router. Stačí jedna drobná chyba a je z nej masový problém. A to už nehovorím o tom, že sa do nejakého routera nemôže používateľ ani prihlásiť. Tak to už je vrchol drzosti operátora.
|