Orange má problémy s DSL, musel vypnúť prihlasovanie a vymieňa routery
Diskusia k článku: Orange má problémy s DSL, musel vypnúť prihlasovanie a vymieňa routery
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Dôsledok diktovania podmienok operátormi
Od: Koumak
|
Pridané:
2017-09-03 21:05:39
Ten router ta nenutia pouzivat, iba davaju zakaznikovi ponuku, ze mu ho zadarmo, alebo za symbolicku cenu daju spolu s objednanou sluzbou, vdaka jeho viazanosti.
Ludia sa potesia, ze usetrili par desiatok bubakov za DSL router (vacsina ludi sa nevyzna co je kvalita a co je smejd, spolieha sa teda na "odbornika", cize predajcu sluzby) a oni sa potesia, ze si naklonili zakaznika (vdaka komplexnej dodavke sluzby "na kluc") a zaroven, ze mu daju nieco okliestene, na co oni potom maju dosah (cize mozu konfigurovat a diagnostikovat cez TR-069 pristup, co nemozu pri zariadeniach, ktore si zakaznik sam kupi a pripoji).
Cele to navyse zaobalia aj kecmi o garantovani kvality pri pouziti ich zariadenia (obchodny blabol, ich technici sami by si taky sunt doma nepripojili ak by im zalezalo na kvalite a stabilite) a lahsom diagnostikovani problemu (vdaka TR069 nemusi zakaznik spolupracovat pri prezerani dat..)
|