Reklama "nemáme nič nové" napriek 2x zdraženiu dát je v poriadku, rozhodla AK RPR
Diskusia k článku: Reklama "nemáme nič nové" napriek 2x zdraženiu dát je v poriadku, rozhodla AK RPR
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: .....
Od: UrčiteÁno
|
Pridané:
2017-12-09 13:38:27
keď už chceš byť profesionálny podávač podnetov, asi by si si mal najprv zistiť, čo ktorá inštitúcia rieši... podávať podnet za porušenie VOP a za cenu roamingu na radu pre reklamu... to už je teda možno aj na diagnózu.... pre tvoju informáciu existuje aj niečo ako "Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb"
|