neprihlásený Piatok, 19. apríla 2024, dnes má meniny Jela
Rozhranie Vulkan pre programovanie 3D grafík a hier v novej verzii 1.1


Diskusia k článku: Rozhranie Vulkan pre programovanie 3D grafík a hier v novej verzii 1.1

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

DirectX11 riesi to, co OpenGL4, DirectX12 to, co Vulkan. Takze podla tvojej logiky, ked DirectX12 je DirectX11 s vacsim ciselkom, tak sa bude pouzivat Vulkan.


Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".