neprihlásený Piatok, 19. apríla 2024, dnes má meniny Jela
Začína revolúcia v počítačových hrách, DirectX začína renderovať ray tracingom


Diskusia k článku: Začína revolúcia v počítačových hrách, DirectX začína renderovať ray tracingom

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

existuje uz aj teraz voxel technika sledovania svetla a jeho odrazov, ktora je rychla ale nie dost aby sa to pretavilo. preto sa v starsich fps pouziva staticky pred-raytracing sceny a jeho svetelna mapa je prilepena na objekty.

aktualne sa pouziva zdvojene pocitanie sceny raz z pozorovaneho uhla a raz z uhla svetla, tak sa robia tiene. nasobky renderovania pribudaju podla poctu zdrojov svetla ktore maju vrhnut tien a zrkadlenych 2D ploch (voda), ktore sa pre lepsi vykon robia v nizsom rozliseni alebo sa pouziva jednoducha mapa ako zrkadliaca plocha na zakrivenych objektoch.

dalej sa pridava sede priehladne rozostrenie okolo objektov v priestore. co vyuziva hlavne DICE.

A nakoniec 2.5D tiene, ako jednoducha tmava rozostrena priehladna plocha pod objektom.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".