Začína revolúcia v počítačových hrách, DirectX začína renderovať ray tracingom
Diskusia k článku: Začína revolúcia v počítačových hrách, DirectX začína renderovať ray tracingom
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rytracing v realnom case ?
Od: mgr
|
Pridané:
2018-05-21 10:54:11
Spominam si, ako som kedysi pred 30-tmi rokmi robil raytracing na 20MHz 386-ke. Jeden frame trval asi 8 hodin ak si spravne pamatam. Spustil som to, isiel som spat, a rano som mal obrazok hotovy. A to bolo rozlisenie iba 640x480 pixelov. Takychto obrazkov treba za sekundu povedzme 30, tak jedna sekunda videa by sa vtedy renderovala 10 dni. :-)
|