Z československého O2 sa stáva nadnárodný operátor, PPF kupuje štyroch ďalších operátorov
Diskusia k článku: Z československého O2 sa stáva nadnárodný operátor, PPF kupuje štyroch ďalších operátorov
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: socky
Od: hulo .
|
Pridané:
2018-03-22 16:58:45
Trochu si to nepochopil. Nový zákazník dostáva lacnejšie služby, ako dlhoročný klient. TO je nesprávne. Napr. bonus za prenos čísla. Alebo nový výhodnejší paušál, na ktorý lákajú nových klientov, ale stálym zákazníkom neponúknu zmenu paušálu.
Na získanie nového klienta musí operátor platiť reklamu a ešte mu dá bonus. Na verného zákazníka serie. TO je nesprávne.
K tvojim príkladom - ak by mi zamestnávateľ po 20 rokoch dával nejaký plat, ale na profesii by ponúkal na rovnakú pozíciu vyšší(a to ešte nerátam peniaze, ktoré bude musieť naliať do nového na zaškolenie), tak by ma nasral.
Ak by pekár robil ochutnávku zadarmo, ale mne by neponúkol, lebo "to je len pre nových, ty už náš tovar poznáš", tak by ma nastal.
Ak by pumpár lákal nových klientov na nižšie ceny, ale mne by účtoval pôvodné, tak by ma nasral.
|