Zákazníci Orange DSL majú týždne problémy s Internetom, operátori asi stále nevedia prečo
Diskusia k článku: Zákazníci Orange DSL majú týždne problémy s Internetom, operátori asi stále nevedia prečo
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: Podomovy obchodnik
|
Pridané:
2019-06-07 17:56:10
Je to bohuzial tak. Konkretnosti, technicke veci nikdy neriesit na zakaznickej linke ale cez technicku linku. Zaujem, dopyt, ponuku vzdy riesit s kmenovym zamestnancom, nie brigadnikom. V klientskom centre je to jednoduche, ak klient chodi castejsie okolo, tak si vsimne, ze jeden/jedna pracovnik/cka tam sedi dlhodobo a zvysok sa meni. Z toho rezultuje, kto ma asi dostatocne informacie, skusenosti a pravomoci na vybavenie poziadavky. Na zakaznickej linke sa podobnou formou, za urcite obdobie vyprofiluje konkretna persona, ktora je zbehla v ponuke, informacne relevantna a schopna dotiahnut zmluvu bez zadrhelov k zdarnemu plneniu. Taku osobu si treba zapamatat a komunikovat vyhradne s nou, personalizovat si zakaznicko/obchodny vztah. U kazdeho operatora je niekolko relevantnych osob, zakaznik sa vyhne zmatkom, sklamaniam, nezhodam.
|