neprihlásený Sobota, 20. apríla 2024, dnes má meniny Marcel
Zákazníci Orange DSL majú týždne problémy s Internetom, operátori asi stále nevedia prečo


Diskusia k článku: Zákazníci Orange DSL majú týždne problémy s Internetom, operátori asi stále nevedia prečo

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Je to bohuzial tak. Konkretnosti, technicke veci nikdy neriesit na zakaznickej linke ale cez technicku linku. Zaujem, dopyt, ponuku vzdy riesit s kmenovym zamestnancom, nie brigadnikom. V klientskom centre je to jednoduche, ak klient chodi castejsie okolo, tak si vsimne, ze jeden/jedna pracovnik/cka tam sedi dlhodobo a zvysok sa meni. Z toho rezultuje, kto ma asi dostatocne informacie, skusenosti a pravomoci na vybavenie poziadavky. Na zakaznickej linke sa podobnou formou, za urcite obdobie vyprofiluje konkretna persona, ktora je zbehla v ponuke, informacne relevantna a schopna dotiahnut zmluvu bez zadrhelov k zdarnemu plneniu. Taku osobu si treba zapamatat a komunikovat vyhradne s nou, personalizovat si zakaznicko/obchodny vztah. U kazdeho operatora je niekolko relevantnych osob, zakaznik sa vyhne zmatkom, sklamaniam, nezhodam.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".