Zákaz preskakovania reklamy v archíve Skylinku aj u Markízy, plošne ho zatiaľ nežiadala
Diskusia k článku: Zákaz preskakovania reklamy v archíve Skylinku aj u Markízy, plošne ho zatiaľ nežiadala
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dáva to zmysel.
Od: Agentúra
|
Pridané:
2019-07-09 09:31:50
Mnohokrát sa v reklame objaví produkt o ktorý má divák záujem. Keby reklamu nevidel, nevedel by, že taký produkt je na trhu a ostal by škodný. Takto sa mu cez zorné pole a zvukové vnemy dostane produkt do povedomia, tam si ho zafixuje a následnej zakúpi, ešte kým je čerstvý v záruke.
|