neprihlásený Utorok, 20. augusta 2019, dnes má meniny Anabela   DonaskaKvetov.sk - donáška kvetov v SR a zahraničí Pošli kvety
Zákaz preskakovania reklamy v archíve Skylinku aj u Markízy, plošne ho zatiaľ nežiadala


Diskusia k článku: Zákaz preskakovania reklamy v archíve Skylinku aj u Markízy, plošne ho zatiaľ nežiadala

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Ha-ha - no daj ešte nejaký mokrý sen marketingového manažéra, nech sa zasmejeme. Áno, takto nejako si to predstavujú zadávatelia reklamy. Lenže prax je iná. Vo chvíli keď divák zbadá reklamu, ktorej sa nedá vyhnúť, tak vypína/prepína TV, počítač či archív a s neslušnou vetou na perách odchádza preč od vysielaného obsahu aj reklamy. Marketingoví mágovia by naozaj občas mohli zliezť zo svojich výšin a overiť si, aká je prax.
Dá sa povedať, že tvorcovia obsahu by ešte mali pokutovať zadávateľov reklamy za to, že im škodia. Kvôli reklame sa totiž ich dielo častokrát ani nedostane k divákovi.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.