Elektronická komunikácia úradov má nedostatky, konkrétnejšie zistenia ale štát neavizuje
Diskusia k článku: Elektronická komunikácia úradov má nedostatky, konkrétnejšie zistenia ale štát neavizuje
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
To je par mojich postrehov, ake su nedostatky za poslednych 6 rokov
Od: nedostatky
|
Pridané:
2019-08-07 11:40:39
- podpora zo strany statu smerom k obci je takmer nulova. Neexistuje seriozna hotline, standardne volate na 10 telefonnych cisel ktore sa v priebehu roka niekolkrat zmenia, takze nie je kam zavolat, nikdo nie je za nic zodpovedny ked nieco nejde
- el. schranka sa cita pomocou obcianskeho preukazu starostu, alebo inej poverenej osoby, cize ak je dana osoba PN alebo na nejakom stretnuti, tak schranku neprecita nik.
- je moznost vybavit citanie cez nejaky program, rsp. VPN siet (riesenia od POsAMu, Trimelu ...) ale trva niekolko tyzdnov az mesiacov, pri VPN napojeni na overovacie servery statu
|