Elektronická komunikácia úradov má nedostatky, konkrétnejšie zistenia ale štát neavizuje
Diskusia k článku: Elektronická komunikácia úradov má nedostatky, konkrétnejšie zistenia ale štát neavizuje
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Odpoved
Od: jožo
|
Pridané:
2019-08-07 12:38:29
Moja elektronicka komunikacia prebieha vzdy vylucne takto (teda bola jedna vynimka):
- najprv podam elektronicke podanie na dany urad, podpisem, odoslem
- cakam 2 mesiace (lebo nikdy ziadna odpoved nechodi)
- hladam si mailovy kontakt na osobu ktorej to malo byt dorucene (zvycajne mi to trva aspon pol hodinu)
- poslem email standardny nezabezpeceny
- cakam mesiac, na 60 % odpisu standardnym mailom
- nasledne hladam telefon na cloveka co to mal vybavovat (to zvladnem tak za 10 minut)
- v 40 % pripadoch teda musim aj volat na dany urad, ze pred tromi mesiacmi a 40 minutami som podal elektronicke podanie, dozviem sa ze pracovnik co to mal vybavit je dlhodobo kvoli chorobe indisponovany a ze nech im to poslem mailom na inu adresu.. tak posielam
- a asi do 2 dni uz konecne mam odpoved
|