Android 11 Go pre slabšie smartfóny má byť rýchlejší
Diskusia k článku: Android 11 Go pre slabšie smartfóny má byť rýchlejší
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: zrychlenie
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
2020-09-12 23:12:37
To, co pises, plati na velmi standardizovanom vybaveni, co Amiga, Commodore a PC boli. Casy, ked na inicializaciu grafiky stacilo zavolat INT10 s AH=0 a zapisom na $A000:X si isiel rovno na vec su davno prec.
Samozrejme aj dnes sa da grafika spustit usporne:
push byte D3DCREATE_HARDWARE_VERTEXPROCESSING
...
push SHEIGHT
push WIDTH
...
call [__imp__CreateWindowExA@48]
...
call [__imp__Direct3DCreate9@4]
ale za tym ten DEMO ASM kod pri generovani sceny potrebuje DX/GL, k tomu ovladac grafiky aj zvukovej karty a kopu RAMky na vygenerovane textury (0,5GB az 1GB je bezne) a podobne...
Samozrejme, vtesnat vsetky datove struktury a algoritmy do 4k/64k je fakt tazka uloha. Ale porovnavat uspornost specifickej ulohy, ktora vyzaduje kopu veci okolo s OS Android, ktory vie bezat snad na kazdom myslitelnom hardwari, su s prepacenim hrusky a jablka.
|