neprihlásený Streda, 24. apríla 2024, dnes má meniny Juraj
Netflix zrejme zavedie reklamu a bude bojovať so zdieľaním účtov, už stráca zákazníkov


Diskusia k článku: Netflix zrejme zavedie reklamu a bude bojovať so zdieľaním účtov, už stráca zákazníkov

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

neviem ci nahodou nechcu ist tou cestou, ako to uz mal niekto vymyslene (teraz si neviem spomenut, ci netflix alebo spotify), a teda, ze raz za cas pride nejaky token/kod na napr. sms/mail majitelovi uctu, a ak bude chciet dieta alebo iny clen domacnosti pozerat, tak mu majitel posle ten kod, aby zase na nejaky cas potvrdil, ze dany pristup (autorizacny/prihlasovaci token na konkretne zariadenie) je niekto z rodiny.

tu sa skor riesilo to, ze sa pristupy predavaju (prekupuju) za lacno, lebo sa zdielaju... a tam nejaky bazmek (asi vacsinou z Ciny/Indie) nebude stihat tisice uctov takto "obhospodarovat".

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".