Telekom ani po týždni nezverejnil nič o vážnom útoku. Hovorí, že nemôže
Diskusia k článku: Telekom ani po týždni nezverejnil nič o vážnom útoku. Hovorí, že nemôže
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
support
Od: brano2
|
Pridané:
2022-07-04 16:57:02
No to je jednoduché, zavolal im indický microsoft support, z telekom čísla, takže to bolo plne legitímne. Veď to najlepšie vedia ktorý ich zákazník ma to číslo.
Zažiadal si spustiť nejakú tú remote desktop aplikáciu a oni z toho supportu im to tam opravili. Mali vypršaný antivírus. Tak zbehli po nejaké tie darčekové poukážky od google a antivírak im predĺžili. Hotovo, incident vyriešený.
|