neprihlásený
|
Piatok, 29. marca 2024, dnes má meniny Miroslav |
|
Okres Martin
Diskusia k článku: Okres Martin
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaishu
Od: Kaishu
|
Pridané:
2006-05-04 12:51:11
Gaya?no ked to ide,tak super,ale co sa tyka mojich poslednych dni,nic moc.uz som zial musel zacat komunikovat sposobom : Dovolim si podotknut skutocnost,ze hodne zakaznikov uzavrelo zmluvu v obdobi,ked vase pripojenie bolo symetricke a aj na dobou viazanosti hlavne vdada tomuto bodu a vdaka vasej cenovej ponuke,ktora naozaj nema konkurenciu v nasom regione.Co sa tyka mojej osoby obzvlast!Zato samozrejme dakujem velmi pekne.
Viem,ze mate moznost a pravo menit pripojenia, ceny sluzby ako mate aj pod Článok VI.
Ceny a platobné podmienky
2.Poskytovateľ má právo na zmenu štruktúry a výšky cien za Služby.
Zas ja sa odvolavam na Článok VII.
Práva a povinnosti zmluvných strán
2. d) vopred informovať zákazníka o podstatných zmenách služieb (rozsah, kvalita, cenník a pod.) a to písomne, resp. e-mailom z dôvodu uvedeného v zmluve Neviem,ci tato zmena,ktora nastala je taka nepodstatna.Je to seriozne jednanie,ze ste ludi informovali iba o zvyseni downloadu?Akym sposobom vasa firma splnila spominany bod clanku VII 2. d) ohladom znizenia uploadu a zmeny poskytovanych sluzieb v rozsahu symerickeho pripojenia?
Teda cez vikend sa stala mala zmena na vasej www stranke :
Programy s agregáciou 1:8 (alternatíva asymetrických aDSL služieb) To je ako co?Agregacia je asymetricka ci co, ked je to za tym v zatvorke?
Hodne ludi si to nedokaze vylozit a nie jasne napisane ;ake sluzby ,rychlost v danej cene poskytujete.
Co tak napisat to narovinu ako napr v prilozenom subore firmy DSL :DSLcennik.tif ?
Navyse je vysoko neprofesionalne,ked vasa pracovnicka,co u vas berie telefony a podava informacie a nema tak isto prehlad o danych zmenach vo vasej firme a podava nie nepresne,ale uple mylne a zavadzajuce informacie.
Moje znalosti v internetovej sieti nesiahaju tak hlboko,aby mi bolo jasne,preco tento problem nedokazete technicky vyriesit ked mi islo bez problemov pripojenie 1024/1024 a teraz mam odosielaciu rychlost sotva 1/4 z downloadu/teda za predpokladu,ze to vobec dosiahnem/.
Ale nazad k mojej samotnej download rychlosti za posledne obdobie.
Dochadza tu k porusovaniu zmluvnych podmienok zo strany vasej firmy voci zakaznikovi a to hned vo viacerych bodoch a to:
- Samotna zmluva uzavreta s vasou spolocnostou/ tj : 1Mbit a uz nespominam ani o kolko v novej:Mesačný paušál gaya 2048kbit a agregacia 1:8 vid prilozene tif subory
- Všeobecné zmluvné podmienky
vydané podľa ust. § 40 zák.č.610/ 2003 Z.z. o elektronických komunikáciách a § 273 zák.č.
513/1991 Zb. Obch. zák. v platnom znení/
*a to v Článok V.
1. záväzok Poskytovateľa Zriadiť pripojenie Účastníka do siete Internet a poskytovať Účastníkovi počas trvania Zmluvy Internetové služby a plniť všetky ďalšie povinnosti tak, ako sú výslovne uvedené v Zmluve,
* Článok VII.
Práva a povinnosti zmluvných strán
b) poskytovať služby zákazníkovi v rozsahu uvedenom v zmluve
d) vopred informovať zákazníka o podstatných zmenách služieb (rozsah, kvalita, cenník a pod.) a to písomne, resp. e-mailom z dôvodu uvedeného v zmluve
e) realizovať bežné opravy v najkratšom možnom termíne,
A tu ma napadla zaverecna otazka: Dokedy budem mat tieto problemy , obtazovat vasu email schranku , mobilny telefon a minat koruny na hovory a sms?
|
|
|
|
|