Neštandardné/obmedzujúce nastavenia
Diskusia k článku: Neštandardné/obmedzujúce nastavenia
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Nemozne jednanie pracovnikov telekomunikacii
Od: dfhgjk
|
Pridané:
2015-11-28 16:13:06
izabela, vidim, ze s tkomom asi nemas ziadnu skusenost. Tie 3 dni, to je ich odpoved na vsetko. Neostava ti nic ine ako cakat, to ze nemas internet nikoho nezaujima, oni maju svoj postup. Ja som si s nimi uzil kadeco. Ked som raz volal po 3-och dnoch ze preco este nejde net, povedali mi ze oni ani nemaju nahlasenu poruchu, ale ja som im ju nahlasil na 1000%. Potom ked som im povedal, co si o nich naozaj myslim, opravili to za par hodin, vzdy bola chyba v dslame, takze nemuseli ani nikam chodit. Takze klidek, to je telekom. Neviem ako teraz, ale staznost sa podava/la len pisomne a oni takisto pisomne odpovedaju. Ked uz toho bolo vela tak mi dali zadarmo cely mesiac, u mna tych poruch bolo vela, vzdy po par mesiacoch to vypadlo a nikto ani netusil preco, ale uz to zda sa natrvalo opravili. A u susedov nikdy ziadne poruchy nemali, to bola zahada, len u nas.
|