| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
,,,,,,
Od: mmm34
|
Pridané:
11.11.2010 18:30
nie som proti plateniu za informacie, predsalen to nie je velka ciastka .. ale pokial sa nejedna o hodnotne data alebo extra sluzbu, je to zbytocne ..
.. zaujimalo by ma o ake stranky pojde, dufam ze dsl.sk bude dalej notifikovat ako sa to dalej vyvija aj s dalsimi podrobnostami ;)
|
| |
Re: ,,,,,,
Od: popopo
|
Pridané:
11.11.2010 18:55
len aby nakoniec nebolo platene aj dsl.sk :)
|
| |
Re: ,,,,,,
Od: amik
|
Pridané:
11.11.2010 19:10
Teraz vazne. Myslim, ze DSL tvorime najma my, tak nevidim dovod na to, aby bolo spoplatnene.
Ale ak si daju na stranku button "Donate", tak pouvazujem:)
|
| |
Re: ,,,,,,
Od: ...
|
Pridané:
11.11.2010 19:47
čiže podľa teba sú komentáre dôležitejšie ako články? :D
|
| |
Re: ,,,,,,
Od: amik
|
Pridané:
11.11.2010 19:48
Clanky ma este nevzrusili, komentare ano:)
|
| |
Re: ,,,,,,
Od: pedro 1115
|
Pridané:
11.11.2010 20:41
Komentare ma este nevzrusili, zeny ano:)
|
| |
Re: ,,,,,,
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
11.11.2010 20:54
mna komentare k zenam
|
| |
Re: ,,,,,,
Od: MOkion2
|
Pridané:
12.11.2010 5:27
mňa komentáre žien...
|
| |
Re: ,,,,,,
Od: kubci
|
Pridané:
12.11.2010 8:14
mna najviac komentovane zeny
amidoinitrite?
|
| |
Re: ,,,,,,
Od: rms-
|
Pridané:
12.11.2010 16:03
oh noes! teh intrawebz is here!!
|
| |
Re: ,,,,,,
Od: FMG.sk
|
Pridané:
12.11.2010 23:22
toto je vrchol..
1. HD verzia Markízy pozostáva zatiaľ najmä z upscalovaného obsahu - ze HD... grc, hnus, shit, prdel, kozy,
2. Slovenské weby majú začať byť od marca spoplatnené - to naozaj vsetci volite FIKA :D
|
| |
Re: ,,,,,,
Od: lukas868
|
Pridané:
12.11.2010 9:23
A to este nevies? Ved v clanku sa dozvies tak necelu polovicu toho o com je dany clanok a ostatne od reakcii diskutujucich, pretoze ci si to pripustis alebo nie, clanok bude vzdy zaujaty alebo su k autorovi vyvijane urcite tlaky, takze uplnu pravdu sa tam nedozvies, vzdy su potrebne komentare k clanku, niekedy sa v nich dozvies este viac ako v samotnom clanku.
|
| |
Re: ,,,,,,
Od: dokazovy material
|
Pridané:
11.11.2010 20:34
napr.:
zivesk je zahltene reklamou,a oni chcu este PLATIT ?????
jajajaaaaj, prepinam na zahr.weby (na 100%)
|
| |
Re: ,,,,,,
Od: maxos
|
Pridané:
12.11.2010 12:57
Ak zive.sk zacne pytat tak im tam nik chodit nebude pretoze ten obsah uz teraz stoji za prd makovy.
|
| |
Re: ,,,,,,
Od: hoax
|
Pridané:
12.11.2010 8:21
tak prejdes na iny bulvar :D :D
|
| |
Nikdy nebudem platit za web. NIKDY!
Od: Nikdy nebudem platit za web.
|
Pridané:
11.11.2010 19:51
Ked chcu spachat samovrazdu...? Nikdy nebudem platit za web. NIKDY!
|
| |
Re: Nikdy nebudem platit za web. NIKDY!
Od: mmmmm
|
Pridané:
11.11.2010 19:55
platis za pripojenie na internet, tak mam pocit ze za ten web platis ..
|
| |
Re: Nikdy nebudem platit za web. NIKDY!
Od: awdawd
|
Pridané:
11.11.2010 21:46
ze net plati sused...
:D
|
| |
Re: Nikdy nebudem platit za web. NIKDY!
Od: debilcierny
|
Pridané:
11.11.2010 22:16
j za net plati sused ktory je sprosty a nema heslo na wifi ne ?
|
| |
Re: Nikdy nebudem platit za web. NIKDY!
Od: fero mikloško
|
Pridané:
11.11.2010 22:54
za net plati sused ktory si nevie nastavit heslo tak som mu ho nastavil ja
|
| |
Re: Nikdy nebudem platit za web. NIKDY!
Od: dokazovy material
|
Pridané:
11.11.2010 23:15
EPIC WIN
|
| |
Re: Nikdy nebudem platit za web. NIKDY!
Od: Lenovo%%
|
Pridané:
12.11.2010 8:25
U mna, za net plati sused, co ma WEP :)
|
| |
Re: Nikdy nebudem platit za web. NIKDY!
Od: Matooo01
|
Pridané:
18.11.2010 16:59
a chodi si k nemu po hotovy papier...
|
| |
Re: Nikdy nebudem platit za web. NIKDY!
Od: mareksn
|
Pridané:
12.11.2010 9:40
s tym platenim za web mam podobny nazor -trh ukaze
na margo tvojho suseda ;))) co ked to robi zamerne a loguje tvoju komunikaciu nap. aj s bankou ;)))???? raz budes riadne pozerat na to, co ti na ucte ostalo ;)))
|
| |
Re: Nikdy nebudem platit za web. NIKDY!
Od: fkjvnk
|
Pridané:
12.11.2010 13:50
Keby to tak bolo tak OK, ale na SR pochybujem
|
| |
Re: ,,,,,,
Od: ASDFGH
|
Pridané:
12.11.2010 9:05
ked su ludia schopni platit za sluzby a la: "kto navstivil moj profil" tak nech platia.....ani jeden web nie je nenahraditelny...a na hlupakoch nech ryzuju.....;-)
|
| |
Dufam
Od: FiberNet
|
Pridané:
11.11.2010 18:30
Dufam ze spoplatnia SME lebo to tam zaplavili brigadnici zo Sumracnej.
|
| |
Re: Dufam
Od: amik
|
Pridané:
11.11.2010 18:47
Ja mam pocit, ze smotanka zo Sumracnej okupuje vsetky media, intelekt nenormalny.
|
| |
Re: Dufam
Od: pedro 1115
|
Pridané:
11.11.2010 20:42
co je takeho na Sumracnej
|
| |
Re: Dufam
Od: ...
|
Pridané:
11.11.2010 20:45
socialny stat.
|
| |
Re: Dufam
Od: cinko@krcma
|
Pridané:
11.11.2010 22:26
s jedyn nafukanym idiotom a ET a zopar blaznov
|
| |
Re: Dufam
Od: -123-
|
Pridané:
11.11.2010 23:16
ET ?
|
| |
Re: Dufam
Od: Effe
|
Pridané:
12.11.2010 7:55
Veď pani Vierka T.
http://goo.gl/jjEje
|
| |
Re: Dufam
Od reg.: dagi the great
|
Pridané:
16.11.2010 8:52
podľa vymínuskovanej karmy vidím že sa pár bláznov dostalo zo súmračnej až na tento server
|
| |
Re: Dufam
Od reg.: dagi the great
|
Pridané:
16.11.2010 8:51
do diskusií na sme.sk budem prispievať iba ak mi za to zaplatia. hodinová sadzba plus príplatok za prácu v rizikovom prostredí.
|
| |
Re: Dufam
Od reg.: philippus
|
Pridané:
11.11.2010 19:21
tym to bude jedno, maju nakradnute dost.
|
| |
hmmmm
Od: XMen
|
Pridané:
11.11.2010 18:32
chcelo by to este zoznam stranok, nech viem kde nebudem chodit
|
| |
Re: hmmmm
Od: Hmmm
|
Pridané:
11.11.2010 18:47
Asi tak nejako. Ako neviem , ale tie kecy a správy keď spoplatnia, tak vyriešia iba toľko, že im tam nebudú mnohí ľudia už ani z času na čas zo zvedavosti nazerať.
|
| |
Re: hmmmm
Od: amik
|
Pridané:
11.11.2010 18:57
Podla vsetkeho by sa malo jednat najma o spravodajske weby.
Mam problem s minutou TV Novin, alebo nazretim do dennej tlace bez toho, aby ma naplo na grckanie.
A platit zato, ze sa dozviem, ze filckovi nalestila bambus nejaka okata tlsta mucha tomankova a janko sa vystal na chodik v case ked palko odrbal tento stat o miliardu..
Nechcem, dakujem!
|
| |
Re: hmmmm
Od: kubci
|
Pridané:
11.11.2010 20:07
zhrnul si to kvalitne :)
|
| |
Re: hmmmm
Od: aqwer
|
Pridané:
11.11.2010 23:42
vies toho privela na to ze to nesledujes... ;)
|
| |
Re: hmmmm
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
12.11.2010 9:47
Ako sa stať Slovákom: "Keď príde reč na televíziu, pokojne vyhlasujte, že sa to nedá kukať: Potom nezabudnite uviesť čo ste si určite nepozreli, kde to dávajú a kto tam bol naposledy hosťom" :-)
|
| |
borec na konec
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
11.11.2010 18:32
Hodnotim to ako zaujimave riesenie z pohladu urcovania provizie podla casu straveneho na weboch. Z opacnej strany, nevidim v tom velky potencial, pokial budu takto riesene len slovenske stranky. Vlastne ani neviem, ake stranky ma Etarget "pod palcom".
|
| |
future
Od reg.: jakub89
|
Pridané:
11.11.2010 18:37
Tak podla mna to nie je nic moc. Spoplatnovanie nie je buducnost a mohli to riesit reklamou, ktora tam iste aj napriek tomu nebude chybat..
|
| |
Re: future
Od: Ja.
|
Pridané:
11.11.2010 20:43
reklama tiež nie je výhra ani budúcnosť
|
| |
Re: future
Od reg.: jakub89
|
Pridané:
12.11.2010 11:57
no ked sa pozriem na Google.. je to vyhra aj buducnost :)
|
| |
Nech...
Od: amik
|
Pridané:
11.11.2010 18:39
Neviem, ze ktore to budu, ale vzhladom, ze net je plny informacii a stranok su miliardy, tak to jeb*m.
A ja by som spoplatil vsetky stranky typu pokec aj fb aj vsetky tie trapne veci, nech ti idioti platia. Takych tupcov len zdierat a bit.
|
| |
Re: Nech...
Od reg.: boitanko
|
Pridané:
11.11.2010 18:44
vicikaj sa a buvat!
|
| |
Re: Nech...
Od: amik
|
Pridané:
11.11.2010 18:45
A napapat a vykakat nic?:)
|
| |
Re: Nech...
Od: hulv@t
|
Pridané:
11.11.2010 21:28
zlý, zlý ujo...
|
| |
Re: Nech...
Od: ...
|
Pridané:
14.11.2010 10:49
Ma pravdu a vzhladom k tvojej gramatike ta presne vystihol.
|
| |
Re: Nech...
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
11.11.2010 18:47
Pozri si booom.sk... presne ako hovoris - banda idiotov co platia za sluzby, ktore zvysok sveta ponuka zdarma.
|
| |
Re: Nech...
Od: dokazovy material
|
Pridané:
11.11.2010 20:28
gmail vs pobox, centrum....
no comment
|
| |
Re: Nech...
Od: vvvvvvvvvv
|
Pridané:
11.11.2010 19:54
ano, je to plne informacii .. ale nie takych, ake hladam ja ... ked niekto hlada ako urobit bryndzove halusky, ako nainstalovat windows resp. ktore auto ma krajsi spoiler tak ano .. v tom pripade by som neplatil ani ja.
ale ked sa jedna o knowhow, ktore ziskas len praxou a vedomosti a praktiky, ktore sa odvijaju len od skusenosti a o informacie, ktore su specializovane pre iste pracovne pozicie ... v tom pripade, velmi rad zaplatim ...
.. podla tvojho slovnika a reakcie, sudim ze ta zaujima skor to, co som napisal do prveho odstavca ..
|
| |
Re: Nech...
Od: amik
|
Pridané:
11.11.2010 20:07
Knowhow, ktore clovek ziska len praxou a skusenostami je vo vseobecnosti tazke zdielat, lebo su previazane na samotneho cloveka. Aj keby sa Ti v myslienkach vylialo sto nominantov na nobelovu cenu na nejakom platenom webe, tak to nezaruci to, ze budes o nieco mudrejsi.
Nikdy som nemal problem najst na nete akekolvek informacie, od elementarnych az po tie, ktore niesli signaturu confidential.
Uvedom si, ze na webe je vsetko, dokonca aj to co by si Ty platil, by si nasiel niekde inde bez platenia.
Je tam jednoducho vsetko! Je pravdou, ze k niektorym informaciam sa nedostanes cez google, musis mat urcite znalosti, ale ver, ze z netu vyhrabem vsetko.
|
| |
Re: Nech...
Od: .....
|
Pridané:
11.11.2010 20:18
nemam si co uvedomovat, bud som nasiel co som hladal alebo nie .. ja osobne nemam ten dojem, inak by som asi nepisal ten prispevok ..
ak si ty spokojny, nemam nic proti .. ja nenajdem tie specificke veci co hladam ;)
ak vyhrabes vseto, dobre pre teba ...
|
| |
Re: Nech...
Od: amik
|
Pridané:
11.11.2010 20:23
Ved ja Ti to neberiem, ak rad platis za nieco, co by si si vedel zaobstarat tak, ze by si to vedel najst.
Vzdy som nasiel vsetko, aj ked niekedy doslovne krvopotne. Ty si to hladanie jednoducho vzdal.
A naucit sa hladat a vediet najst je tiez vysledok skusenosti a knowhow a ani ja som mudry z neba nespadol.
|
| |
Re: Nech...
Od: dhadhak
|
Pridané:
11.11.2010 20:29
vzdavam to, ked uz nevidim moznosti .. ale s tym suhlasim, ze aj to sa treba naucit, ako spravne a kde hladat ..
.. ak to niekde je a nedostal som sa k tomu, jednoznacne je chyba na mojej strane ;) .. len neviem ako zistim co je pravda :))
|
| |
Re: Nech...
Od: amik
|
Pridané:
11.11.2010 20:35
Super!!!:) Ak to clovek berie tak, ze je to jeho chyba, ak sa nespolieha na externe moznosti a necaka, ze mu to z neba spadne, tak je to dobre, tak sa posuva dalej a stava dokonalejsim:)
|
| |
Re: Nech...
Od: jakhdkhf
|
Pridané:
11.11.2010 20:35
ale ked sa to uz rozbehlo tymto smerom, mozes dat tip .. co pouzit, ked nie google (ako si uviedol vyssie) ..
|
| |
Re: Nech...
Od: amik
|
Pridané:
11.11.2010 20:41
Moznosti je vela, nekonecnou studnou su P2P siete (dc++, torrenty), ftp servery. Vela podstanych info, v zmysle, ze odkial-nieco je v specificky orientovanych forach a pod..
|
| |
Re: Nech...
Od: 425453
|
Pridané:
12.11.2010 6:36
dik, vo sfere p2p sharing sa nepohybujem ..
|
| |
Re: Nech...
Od: hulo
|
Pridané:
12.11.2010 9:15
Za informácie sa platí - ako v živote, tak aj na nete... otázkou je, ako si ceníš danú informáciu a svoj čas.
Zbierka zákonov je tiež na nete, ale ak mám kvôli nejakej informácii čítať celý 200 stranový zákon v jeho 10 novelizáciách, tak radšej zaplatím právnikovi a opýtam sa presne na to, čo potrebujem. Čas, ktorý by som strávil čítaním je pre mňa drahší. Alebo si poviem, že tá informácia za to nestojí a nebudem to riešiť.
Na webe ako príklad Microsoft má tiež platenú sekciu a za predplatné máš legálny prístup k dokumentácii, podpore a softu pre testovacie účely...
|
| |
Re: Nech...
Od: aaleš
|
Pridané:
12.11.2010 9:43
ak to mas na webe tak pouzi ctrl+f
|
| |
Re: Nech...
Od: pook
|
Pridané:
11.11.2010 20:09
ale take informacie su uz davno spoplatnene i ked vela uzitocnych informacii sa da najst aj bezplatnych alebo ak ti nebude vadit citat knihu v pdf :)
|
| |
Re: Nech...
Od: mmmmad
|
Pridané:
11.11.2010 20:19
suhlasim s tebou, a knihy citam v pdf casto .. teda ked mam nato cas skor :)
|
| |
Re: Nech...
Od: amik
|
Pridané:
11.11.2010 20:26
A casopis v pdf si precitam skor ako ho dostanu do stanku:)
|
| |
Re: Nech...
Od: -123-
|
Pridané:
11.11.2010 23:20
rapidnou rychlostou?
|
| |
Slovenské
Od: jarkov1@azet.sk
|
Pridané:
11.11.2010 18:48
"Slovenské weby majú začať byť od marca spoplatnené"
Nech sa páči, keď chcú mať zníženú návštevnosť...
IMHO, k spoplatneným sekciám sa aj tak dostaneme napríklad na konkurenčných alebo zahraničných weboch s podobnou tématikou, takže chill out...
|
| |
Re: Slovenské
Od reg.: Alino
|
Pridané:
11.11.2010 19:17
jj uplny fail, dufam ze sem dsl.sk da zoznam tych webov, nech si ich dam vsetky rovno do block listu :D
|
| |
Re: Slovenské
Od reg.: jakub89
|
Pridané:
11.11.2010 19:37
mozno da.. ale to si uz budes musiet zaplatit :D
|
| |
Re: Slovenské
Od reg.: Spiro
|
Pridané:
11.11.2010 19:27
Štúr sa v hrobe musí obracať
|
| |
Re: Slovenské
Od: asdfghj
|
Pridané:
17.11.2010 14:38
Stur sa znovuzrodil a teraz pomaha Borcom z A-Zetu... :D
|
| |
Re: Slovenské
Od: dasdadas
|
Pridané:
11.11.2010 19:57
ja len zasnem nad tym, ako tu kazdy pise tak sebaisto a hrdo .. a pritom ani jeden z vas nevie o ake stranky ide, o aky obsah a aky to bude mat prinos pre platcu ... wow, fakt ste dobri .. poviete aj mne tie veci co nie su v clanku ?
|
| |
Re: Slovenské
Od reg.: Sherpa
|
Pridané:
11.11.2010 22:17
vies co nie je v clanku? ze ti unika pointa.
|
| |
Re: Slovenské
Od: hmm.
|
Pridané:
11.11.2010 23:51
tak zakladatelom nextbig je Bella, sefredaktor (ci aku to ma poziciu) sme.sk. poslednych par mesiacov im tam kazdu chvilu vyjde promo clanok, pod ktorym su napadne spomenuti.
A ak sa mlady skaut posnazi a pohlada, najde na sme clanok ktory popisuje ich plany na spoplatenie spravodajskych SK webov - sme.sk mali iste, dalej tusim aktualne a medialne ale za to by som uz ruku do ohna nedal...
|
| |
... kapitalizmus ...
Od: vedator
|
Pridané:
11.11.2010 18:49
... zas niekto na volne siritelnom objave chce ryzovat peniaze ... k...y vychcane nic len peniaze ich zaujima ...
|
| |
Re: ... kapitalizmus ...
Od: necro
|
Pridané:
11.11.2010 18:59
tak ako cely svet :-)
|
| |
Re: ... kapitalizmus ...
Od: gage
|
Pridané:
11.11.2010 19:43
snad vescinu celeho sveta :)
|
| |
Re: ... kapitalizmus ...
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
11.11.2010 22:57
tie stránky sú vlastnené nejakými firmami a myslíš si, že oni nechodia do roboty pre to, aby zarobili? ide len o to, kto a ako to zaplatí... v socializme to išlo väčšinou z každého vrecka cez štát
|
| |
Re: ... kapitalizmus ...
Od: vedator
|
Pridané:
12.11.2010 9:14
... nie som proti ak firma za svoje produkty si necha platit ako noviny za svoje clanky na internete ale aby neaka firma zahrnula do svojho balika ine firmy zakodovala ich obsah a za maly poplatok by to odomkla ... toto je zderstvo ...
|
| |
Re: ... kapitalizmus ...
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
12.11.2010 9:50
pokiaľ tie peniaze idú hlavne daným firmám, nechápem, aký je to rozdiel
|
| |
Re: ... kapitalizmus ...
Od: ...................
|
Pridané:
12.11.2010 17:07
preco riesis situaciu uplne niekoho ineho ? .. staraj sa podla mna hlavne o seba .. a neries ci je to pre dany subjekt vyhodne alebo nie ..
|
| |
slovosled
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
11.11.2010 18:57
nechcem nejak rypat, ale ten slovosled v nadpise je celkom divny. Slovo "zacat" tam prakticky vobec nemusi byt, pripadne to cele zmenit na podmienovaci sposob. Slovenske weby by mali byt od marca spoplatnene.
Ad obsah) tento krok sa dal cakat. ono to v podstate bude podobne ako ked si kupujete tlacene noviny. Taktiez mozeme ocakavat noviny pre tablety etc. Je len otazkou, ci sa aj na zaklade spoplatnenia zvysi kvalita.
|
| |
Re: slovosled
Od: Dušanp
|
Pridané:
15.11.2010 10:40
"Je len otázkou, ci sa aj na základe spoplatnenia zvýši kvalita."
Môžem ti to predpovedať, nezvýši. Teoreticky by sa mal podľa predpovedí zvýšiť zisk. (a to teoreticky a fakt berte z rezervou)
Zvýši sa len potreba energie na vstup do webových novín. Pretože sa im nezvýšia zisky budú chcieť potlačiť konkurenciu. (napríklad vo vláde pretlačia aby nemohli vznikať blogy a keď hej budú si musieť tí dotyční zaplatiť licenciu u nejakého štátneho regulátora). Potom si zvýšia zisky. (teoreticky)
Ale kvalita sa nezvýši a ani reklama nezanikne. Na to môžte rovno zabudnúť.
|
| |
no comment
Od: jojo2
|
Pridané:
11.11.2010 19:16
tak ja uz asi budem chodit leb na zahranicne kazdy vidi ze nemame love a este je im malo uz pomali budeme platit za vzduch a za slnko ze nam svieti a robota nikde plat 100 eur mesacne budte spokojny ja keby som mal server tak vsetci mate zadarmo web stranku
|
| |
Re: no comment
Od: j&t
|
Pridané:
11.11.2010 20:42
nenechajte ani slnko víst bez toho, aby ste na tom zarobili...
|
| |
Re: no comment
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
11.11.2010 23:03
tak si ten server kúp, plať mu mesačne elektrinu, pripojenie na net, občas upgraduj, správ si kvalitnú webstránku a s kamarátmi denne prispievajte niekoľkými desiatkami zaujímavých článkov. Samozrejme to ponúkaj zadarmo. Kde je problém? Že rozpráva sa ľahko, že by si rozdával, ale robí sa to už ťažšie...
nechápem čo máte ľudia proti tomu, že webstránky chcú zarábať. Jediné, čo sa dá vytknúť, je spôsob vyberania peniazí, keď skrz reklamu by mohol byť vhodnejší
|
| |
Re: no comment
Od: dahahoqw
|
Pridané:
12.11.2010 5:37
uplny suhlas ...
doplnim uz len to, ze ak je to platene a pre niekoho su tie informacie dolezite (nech je ten dovod akykolvek) tak nech si kludne plati ..
|
| |
Re: no comment
Od: Meno:
|
Pridané:
12.11.2010 12:56
Nechceme vytknut slovenskym serverom to, ze chcu zarabat - oni zarabaju tak-ci-onak (na reklame). Zvacsa je to tak, ze cim kvalitnejsi obsah ma server, tym viac uzivatelov ho navstevuje - tym zarabaju viac na reklame (tu nepocitam odpad ako bulvar). Otazkou vsak je, ci sa po spoplatneni este zvysi kvalita obsahu daneho servera a ci zmizne reklama zo stranok - kedze bude pristup na server spoplatneny.
Ako su vsak znamy slovensky podnikatelia, pristup na server sa spoplatni a reklama ostane...
|
| |
...............
Od: ...
|
Pridané:
11.11.2010 19:48
aj tak vacsina sprav su preklady zahranicnych...
a platit za tych par grciek co sa udeje v nasom bananistane ?
no nebudte smiesni...
|
| |
.....
Od reg.: Psychiater
|
Pridané:
11.11.2010 19:50
Nepáči sa mi to. Buďte prví spomedzi priateľov, ktorým sa to nepáči.
|
| |
Re: .....
Od reg.: teo.sk
|
Pridané:
11.11.2010 20:05
http://bit.ly/bPcLbh
|
| |
vela ludi s tym sekne.
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
11.11.2010 19:56
uz som sekol pred pol rokom s topkami koli obsahovej hodnote, nemam problem po tomto seknut so sme, pravda, nc... na co? komercna Tv sa z reklamy uzivi (bez toho aby nieco platili jej divaci) pokial to nedokaze web stranka nech zanikne... aspon sa zvysi kvalita informacii a nevidim dovod aby som platil za nieco co nema pre mna prinos.
|
| |
ani za cent
Od: hah
|
Pridané:
11.11.2010 20:11
ani keby to stalo 0.01 eur na rok
|
| |
Spoplatnenie?
Od: jankoo
|
Pridané:
11.11.2010 20:17
Neviem co a ako sa ma spoplatnit, ale pokial aj to ze kliknem na ten ktory web tak mozem rovno zrusit internet :( Na Slovensku raz spoplatnia aj to ze dychame vzduch.
|
| |
Re: Spoplatnenie?
Od: madsda
|
Pridané:
11.11.2010 20:21
za vzduch platis uz pekne davno .. len nie priamo ;)
trapny priklad, katalyzator v aute ...
|
| |
borec na konec
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
11.11.2010 20:42
Mimo temy musim pochvalit DSL.sk, lebo pred casom tu bol podnet zmenit "paci sa mi to" na "odporucit". Podla mna velmi rychlo zareagovali.
|
| |
Re: borec na konec
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
12.11.2010 7:30
Hlavne ze rychlo reaguju aj na zmenu :
update.dsl.sk v0.92
Skype 3.0.0.198
Opera 9.10
Mozilla Thunderbird 1.5.0.9
:-D
|
| |
Re: borec na konec
Od: RIKK
|
Pridané:
12.11.2010 9:26
len im to nehadz na oci bo to spoplatnia
|
| |
dnes má meniny Martin, Maroš, zajtra Svätopluk
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
11.11.2010 21:07
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Re: dnes má meniny Martin, Maroš, zajtra Svätopluk
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
11.11.2010 21:21
Svet uz davno nie je o pomahani, ale o tom ako a kde zarobit.
|
| |
Re: dnes má meniny Martin, Maroš, zajtra Svätopluk
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
11.11.2010 21:50
vsak prave, a to je to smutne, a to brzdi aj vyvoj vsetkych smerov v priemysle, lebo kazdy patentuje, udava kadekoho za kradez technologii a podobne, skratka, kazdy si je navzajom nepriatel, a super, ale keby sa spojili, istotne by bol kazdy spokojnejsi, vyvoj by napredoval ale ludia su je*nuti, lebo su nenazrani a hlavne na slovensku, sami tunel, vlastne projekty nepodporia, len samych cudzincov atd. atd...
|
| |
Re: dnes má meniny Martin, Maroš, zajtra Svätopluk
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
11.11.2010 22:02
neviem preco, ale toto mi prislo ako text z nejakeho hip hop songu
|
| |
Re: dnes má meniny Martin, Maroš, zajtra Svätopluk
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
11.11.2010 22:11
no smola, lebo ziaden hip hop nepocuvam, lepsie povedane nenavidim, a ked aj nieco hra, tak to vypinam, lebo mi to lezie na nervy... tak asi len podobnost slov ci co... moj hudobny zaner sa daleko lisi od hip hopu, co do kvality a aj interpretov... :))
|
| |
Re: dnes má meniny Martin, Maroš, zajtra Svätopluk
Od: anon
|
Pridané:
11.11.2010 23:11
ošťať hip hop, ale tento typek (Dan Bull) nakladá
http://upthear.se/1gy
http://upthear.se/1gx
|
| |
Re: dnes má meniny Martin, Maroš, zajtra Svätopluk
Od: vinnie paz
|
Pridané:
12.11.2010 8:21
jedi mind tricks, ill bill, necro a podobne :)
|
| |
Re: dnes má meniny Martin, Maroš, zajtra Svätopluk
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
12.11.2010 10:03
socializmus také nemal a boli sme vyspelejší? T Com a T mobile sa spojili... cítiš sa byť štastnejší? medzi desktopovými OS je viac-menej jediný výrobca, tj tak, ako by si si to predstavoval: máš pocit, že sa vyvíjajú rýchlejšie desktopové OS ako mobilné OS, kde je konkurencia, žaloby a pod?
nebyť patentov, nikto by nevrážal peniaze do vývoja, lebo keby to spravil, skôr či neskôr by skrachoval, lebo tie peniaze by sa mu nevrátili... žaloby sú len vykurovania dodržiavania patentov
a nikto nie je nikoho nepriateľ, len súper: Google a Apple sú súperi v mobilných OS a znamená to, že sú aj nepriatelia? Prečo potom iOS používá Google mapy a primárne Google search?
ľudia už sa zobuďte zo socialistického myslenia
|
| |
Re: Preber sa zaplat patent za koleso !
Od: Maestro Maximo
|
Pridané:
12.11.2010 13:28
Ano da sa platit za vsetko. Dokonca su oraganizacie ktore vytlkaju dvojite platby :
Nejaka Soza ziada platby od firiem, kde hra radio (obchody, autobusy) aj napriek tomu ze posluchaci uz platia za to platenim za radio (teraz zastrckovy zakon).
|
| |
Re: dnes má meniny Martin, Maroš, zajtra Svätopluk
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
11.11.2010 23:09
však zarábanie je pomáhanie za odmenu ;-)
|
| |
uhherheh
Od: užívateľ.
|
Pridané:
11.11.2010 21:41
holt, adblock je svina...
|
| |
hahah
Od: ______
|
Pridané:
11.11.2010 22:03
kludne dajte to vsade na svk weby, vdaka nim sa aspon zlepsim v anglictine
|
| |
Nasrat
Od: Hv Hv HV
|
Pridané:
11.11.2010 22:14
Nasrat, jéééé nasrat.
|
| |
bulvarne clanky vs informacna hodnota
Od: brano2
|
Pridané:
11.11.2010 23:50
celkom zaujimavou alternativou k platenym bulvarnym clankom mozu byt blogy..
verim ze blog pisany so skusenosti a cieleny ku konkretnej teme v ktorej je autor doma niekolko rokov moze odovzdat viac hodnoty ako plateny clanok
pokial nebude kvalitny obsah, ludia si ho vytvoria svojpomocne, nastroje na to mame.. web2.0
zaujimave je ale to riesenie spoplatnenia, zrazu sa jedna firma zoberie a zacne hromadne ponukat spoplatnenie s tym ze to zabezpeci a cielove weby dostanu podiel z penazi.. dobry bussiness, len kto im na to skoci a kto sa neda bezhlavo nalakat
|
| |
Re: bulvarne clanky vs informacna hodnota
Od: retard123
|
Pridané:
12.11.2010 14:46
Kokos blogy?? Len to nie! 99% blogov su totalne sracky o nicom.
|
| |
Nie je to až taká novota!
Od reg.: common
|
Pridané:
12.11.2010 7:59
Katolícke noviny sú spoplatnené už dávno. Asi preto aby sa lepšie predávali ..., ale dosiahli len to, že ich nečíta nikto! Tak im treba nenažrancom!
|
| |
Stanislav
Od: trigger.*
|
Pridané:
12.11.2010 8:05
"majú začať byť" toto ani google translate nevymysli. Co tak jednoduche "budú spoplatnené"?
|
| |
Re: Stanislav
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
12.11.2010 10:07
úplne si tým zmenil význam, napríklad to, že to má byť pravdepodobné, nie isté.. podľa mňa stačí vynechať slovíčko začať - neskôr to vyplýva zo slova "od"
|
| |
Slovenské weby majú začať byť od marca spoplatnené
Od: jozef32
|
Pridané:
12.11.2010 8:11
nech si to cumaka kto im chce platit....
|
| |
nyt crash
Od: sdfsadfsdf
|
Pridané:
12.11.2010 12:26
skoncia ako new york times ---> 85% pouzivatelov odislo po spoplatneni... riadna pecka, ze. Zarobili nieco na poplatkoch ale na reklame riadne utrzili ujmu
|
| |
Re: nyt crash
Od: 1elster
|
Pridané:
12.11.2010 13:09
Akurat o tom čítam článok: "... The Times sa prepadli o 90 percent zo 41 miliónov na 4 milióny zobrazených stránok mesačne. ... The Times má v súčasnosti približne 105-tisíc platiacich predplatiteľov. ... získa prevádzkovateľ 800 tisíc libier mesačne. Z reklamy doteraz získaval len 200 tisíc libier.... Do projektu Piano sa spočiatku zapojí ... len SME.sk.Trend a JOJ spoplatnenie zvažujú"
|
| |
Re: nyt crash
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
13.11.2010 9:12
neviem no, ale ja keď idem na new york times, žiadne platby odomňa nepýta...pokiaľ viem, od platieb upustili, plánujú od ďalšieho roku platby pre tých, čo prečítajú viac ako určitý počet článkov...
|
| |
Spoplatnenie - pokus menezerov o vianocne premie
Od: Maestro Maximo
|
Pridané:
12.11.2010 13:14
Ano boli spoplatnene aj niektore casti znameho dennika SME.
Po urcitom case bolo mikroplatby zrusene.
Deti kto vie preco ?
|
| |
názov článku
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
12.11.2010 13:49
"Slovenské weby majú začať byť od marca spoplatnené"
Majú začať byť? To je google preklad, alebo to písal nejaký tatár?
|
| |
piano je geniálny nápad
Od: slovenska-krasa
|
Pridané:
12.11.2010 16:53
Projekt Piano, ktorý forsíruje NextBig & Tomáš Bella, je geniálny.
1. Účastníci Piana, t.j. SME, Plus 7 dní, Pravda atď., zaplatia tento špás.
2. NextBig & Tomáš Bellu to nekoštuje nič. Môžu len získať. Sú vlastníkmi značky Piano a webového sídla Piano.
3. Kumšt nie je písať a vydávať noviny a časopisy. Kumšt je predať noviny a časopisy. Účastníci Piana dajú NextBigu & Tomáš Bellovi obsah. Predavači inzercie zamestaní u účastníkov dajú NextBigu & Tomáš Bellovi inzerentov. Ak účastníci odstúpia, Piano prejde na klasický model financovania reklamou. Značka však už bude zabehnutá a známa.
|
| |
Zadnica
Od: Zadnica
|
Pridané:
12.11.2010 22:25
Tiež Vám stále trčí drážka od zadku a ostatní sa Vám smejú? Máme pre Vás riešenie – Vytlačte si diplom, že Vaša zadnica je tá najkrajšia pod Slnkom, a keď sa Vám bude niekto smiať ukážte mu ho. Ideálne je umiestniť diplom na dobre viditeľné miesto na stene blízko Vas. http://zadnice.kvalitne.cz/
|