|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Titulok:
Od: RIKK
|
Pridané:
9.12.2010 18:02
pri tom kracani vzad sa asi potkli a urobili aj krok vpred...
|
|
Re: Titulok:
Od: xxxmisko
|
Pridané:
9.12.2010 18:20
nasťahuj sa do komunistickej číny. Tam Ti bude dobre
|
|
Re: Titulok:
Od: dokazovy material
|
Pridané:
9.12.2010 21:14
.....všetci z poslaneckého klubu SMER - SD
im skrtli ksefty..
|
|
Re: Titulok:
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
9.12.2010 18:30
Pomenuj ake boli kroky vzad. Kam podla teba ma smerovat ten krok vpred? Vpred k comu?
|
|
Re: Titulok:
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
9.12.2010 21:31
tym vzad mal na mysli zotrvanie na mieste, zatial co vsetci ostatni isli vpred. v konecnom dosledku to budi dojem ze kracas dozadu, aj ked len stojis ;)
a krok v pred to je. v pred k transparentnosti.
|
|
Re: Titulok:
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
10.12.2010 2:25
Odkiaľ vieš čo tým myslel?
Kto sú tí ostatný ktorí išli dopredu?
|
|
Re: Titulok:
Od: RIKK
|
Pridané:
10.12.2010 10:50
__Ondrej, neviem ci si si nevsimol, ale za poslednych 20 rokov sa na slovensku akurat zmenilo to ze sme v unii, mozes mat kablovku, telefon atd... ale ci sa zivotna uroven zmenila k lepsiemu, tak to je diskutabilne (za desat rokov minimalna mzda vzrastla o mozno 100eur). tym krokom dopredu som myslel to, ze toto je asi prva vec ktora aspon ciastocne zabranuje tunelom typu myto, dialnice atd atd.. podobne tunely okradaju krajinu a tym padom aj obcana. ak sa neurobi viac podobnych krokov tak na svk nikdy dobre nebude.
|
|
Re: Titulok:
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
10.12.2010 13:37
Ja si myslím, že životná úroveň je u nás o dosť vyššia ako za socializmu. Od novembra 1989 sa podľa mňa na Slovensku urobilo veľa, hlavne v oblasti slobôd, čo výrazne zvýšilo životnú úroveň. To že nie sme na tom ako Nemci je pravda, ale v Nemecku platy v poslednej dobe klesali (očistené od inflácie), zatiaľ čo na Slovensku platy stúpajú (dlhodobo). Súhlasím, že korupcia je veľký neriešený problém u nás. Preto som rád, že hlavnou prioritou terajšej vlády je riešenie práve korupcie. V ekonomickej oblasti máme dostatočne znalých ľudí:
http://plus.joj.sk/plus-tv-archiv/
lampa/09-12-2010.html
|
|
Re: Titulok:
Od: Shodannnnnnnn
|
Pridané:
9.12.2010 18:52
let´s flejm ??? ... skoro ako AMD/Intel ... ATI/Nvidia ... SDKU/SMER-SD
|
|
Re: Titulok:
Od reg.: Jozef Remen
|
Pridané:
9.12.2010 19:16
Apple vs all
|
|
Re: Titulok:
Od reg.: <5M0K3>
|
Pridané:
9.12.2010 19:27
nezabudni FireFox/Opera :D
|
|
Re: Titulok:
Od: mato-snk
|
Pridané:
10.12.2010 0:19
windows/unix+linux :)
|
|
Re: Titulok:
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
10.12.2010 8:23
Pat vs. Mat, Tom vs. Jerry
|
|
Re: Titulok:
Od: dc.fero
|
Pridané:
10.12.2010 14:53
Cyril vs. Method
|
|
Re: Titulok:
Od: ešte nespokojný
|
Pridané:
10.12.2010 12:27
Mali schváliť, povinné zverejňovanie, aj so spiatočnou platnosťou. Vtedy by to bolo fair.
Potom by sme videli, kto sa ako nabalil.
Účinok by to malo, keby sa potom trestalo a to za celých 20 rokov späť. To by bol ozajstný krok vpred.
|
|
Re: Titulok:
Od: Hmmm
|
Pridané:
11.12.2010 14:02
Celé je to smiešne. V tomto systéme je korupcia doslova zakódovaná a keď niekto hovorí , že sa dá alebo bude riešiť tak klame. Pkiaľ sa nezmení systém tak tu bude vždy.
|
|
Re: Titulok:
Od: Hmm
|
Pridané:
11.12.2010 16:44
Inak s tou Činou ten trapko s druhým komentárom je pekne trápny , keby niečo aj vedel , tak by vedel , že Čína nie je o nič menej kapitalistická ako USA , len je tam väčší zásah štátu do podnikania...
|
|
neuznavam titulky
Od: enx
|
Pridané:
9.12.2010 18:09
koniec pre wikileaks??? </irony> :(
|
|
hmmmmm
Od: dodododo
|
Pridané:
9.12.2010 18:35
Prečo strana Smer hlasovala proti návrhu zverejňovania zmlúv na Internete ? Hádam sa niečo boja ???
|
|
Re: hmmmmm
Od: fafa
|
Pridané:
9.12.2010 18:54
hlasovalo ich 8 rofl, uz si ako miki, to sa mozes rovno spytat preco sa ostatny zdrzali alebo sa ani na hlasovanie nedostavili a preco neprisli podporit tych co idu proti nim.
vlada vyhlasi ze sa budu verejne zverejnovat zmluvy a hned sa idete niektori urobit, si myslis ze je to take jednoduche? ak by bolo setci by boli za, ide o to kto je pri moci a ako si dany zakon definuje, co pod neho patri a co nie, ako napr pri zverejnovani, co pod to patri a co nie.
|
|
Re: hmmmmm
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
9.12.2010 19:25
Obes sa na červenej kravate.
|
|
Re: hmmmmm
Od: fafa
|
Pridané:
9.12.2010 19:46
necudujem sa ze ste ma niektori nepochopili, niekto je uz holt rad ovcou, niekto, pretoze je srab proste nema na vyber.
|
|
Re: hmmmmm
Od: Gertrudo
|
Pridané:
9.12.2010 21:42
A pre nas ovce by si mohol teda vysvetlit ako si to myslel.
|
|
Re: hmmmmm
Od: Element2
|
Pridané:
9.12.2010 22:07
Tí, čo si myslia, že nie sú ovce, sú poväčšinou barani.
|
|
Re: hmmmmm
Od: ooo
|
Pridané:
9.12.2010 20:22
mas pravdu, z pohladu zlodejov to nie je take lahke zverejnovat zmluvy a faktury.
smer bol proti, alebo sa zdrazali. hadam nebudu nahlas hovorit ze takyto zakon im prekaza. ved bolo vidno ako sa vykonavali "tendre" ked boli pri vlade
vsak najlepsie sa kradne v komunalnej politike, kde nebola ziadna kontrola. teraz budu aspon nuteni zverejnovat zmluvy a faktury.
|
|
Re: hmmmmm
Od: dokazovy material
|
Pridané:
9.12.2010 21:17
tak tak, robili velke ksefty - uz je koniec
|
|
Re: hmmmmm
Od: MenoX
|
Pridané:
9.12.2010 21:49
Ked sme uz u toho, povodne chceli zverejnovat od 2006, teraz sa schvalilo, ze od buduceho roka. Preco? Preco sa malo povodne od 2006 a nie rovno 1998?
Navzajom si maju velmi vela co vycitat, kto sa pohyboval po 98 napriklad okolo zeleznic, vie o co ide.
Je sice pozitivne, ze uz sa otvorene zverejnuje, ale preco to fuzaty cyklista schvalil az po celych dvoch svojich obdobiach?
|
|
Re: hmmmmm
Od: YivoSVK
|
Pridané:
9.12.2010 22:50
Lepšie neskoro ako nikdy. Ten červený hranol by to ani len neschvalil. Toto je asi to najlepšie čo mohla vláda spraviť proti korupcii. Blue powa!!
|
|
Re: hmmmmm
Od: phx
|
Pridané:
9.12.2010 22:53
a preco to hranaty robertko neurobil vobec?
|
|
Re: hmmmmm
Od: LMFAO
|
Pridané:
9.12.2010 23:32
a ty by si vedel urobit nieco keby si mal takuto kocku na krku?
http://goo.gl/y293e
|
|
Re: hmmmmm
Od: Jajoo
|
Pridané:
11.12.2010 14:06
Ste smiešny, hneď je vidno primitívov. Neviem o čo má Fico hranatejšiu hlavu ako Mikloš alebo Radičová. Inak tou červou oháňať sa je tiež trápne, keďže dnešná koalícia je plná komunistou a eštebákov a ako bonus židia a Maďari . Takže super upgradovaná Čina s izraelom
|
|
Re: hmmmmm
Od: dokazovy material
|
Pridané:
9.12.2010 23:19
to by vyplavali svinstva keby to dali od revolucie... vladko, atd.
|
|
Re: hmmmmm
Od: omyil
|
Pridané:
10.12.2010 13:56
navyplavali by, sú už dávno skartované
|
|
Re: hmmmmm
Od: Gertrudo
|
Pridané:
10.12.2010 8:52
Zverejnovanie zmluv sa zacalo hned po nastupe novej vlady, postupne by mali zverejnit vsetky. Od noveho roka budu nove zmluvy platit az den po zverejneni.
Www.zmluvy.gov.sk
|
|
Re: hmmmmm
Od: rouen
|
Pridané:
10.12.2010 9:42
ak si myslis ze korupcia a klientelizmus funguje (vo vyznamnej miere) cez taketo oficialne kanaly a toto niekomu naozaj pokazi nejake ksefty, tak ti len uprimne zavidim tvoju detsku naivitu ;)
|
|
boli sme, ci sme?
Od: backoraa
|
Pridané:
9.12.2010 19:02
co okrem toho, ze to bude na nete, ma tento clanok spolocne s digitalnym svetom? :)
|
|
Re: boli sme, ci sme?
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
9.12.2010 19:29
Nič. Ale môžme si pozerať tie zmluvy pod lupou.
Keď sa hovorí o digitálnom svete, povedz na koľko % to súvisí s internetom?
|
|
Re: boli sme, ci sme?
Od: backoraa
|
Pridané:
9.12.2010 19:38
asi na 110, kedze internet vysiel z digitalneho sveta.
ale inak som rad ze bude trocha viac jasno :)
|
|
Re: boli sme, ci sme?
Od: MenoX
|
Pridané:
9.12.2010 21:55
Pozerat si mozeme a to je asi tak vsetko.
A prave teraz sa pri Wikileaks perfektne ukazuje, ako ti je nejaky drobnohlad verejnosti naprd, pretoze media aj tak zverejnia len to co chcu.
Priklad - kym vsetky media papagajovali, ako Wikileaks ohrozuje beznych ludi tym, ze dal teroristom zoznam citlivych miest (ktory bol v tvare: Polsko - ropovod, Australia - koniec podmorskeho optickeho kabla, ani o pismeno viac! to musi byt skutocny idiot, koho to nenapadne, ze ropovod je asi citlivy - a ziadne ine udaje, o polohe, o tlakovacich staniciach, atd. nedostal!), tak vyplavalo na povrch, ze sukromna americka armada (ti ich private contractors - spravaju sa v cudzej krajine ako armada, ale nevztahuju sa na nich konvencie a dohovory, nenosia uniformy, atd. - porusovanie medzi
|
|
Re: boli sme, ci sme?
Od: MenoX
|
Pridané:
9.12.2010 21:55
narodneho prava) dohadzovala mladych chlapcov nadrogovanym afganskym policajtom. Alebo ze cool nova demokraticka Afganska vlada porusuje kvoty (ano oni im dali kvoty!) na vyvoz drog.
A teraz otazka - ktore medium na Slovensku o tom pisalo? A kym par mladych ludi sa to dozvie, absolutna vacsina si len precita, ze Wikileaks dala teroristom nejaky supertajny detailny zoznam (co vobec nebola pravda, vid ukazka vyssie) a to je vsetko.
|
|
Re: boli sme, ci sme?
Od: Element2
|
Pridané:
9.12.2010 22:19
Daj link, nech vieme, že neklameš.
|
|
Re: boli sme, ci sme?
Od: Mitolo
|
Pridané:
10.12.2010 0:31
Čo médiá? Môžu si to kontrolovať analytici/ekonómovia a podľa posudkov ich obžalovať z netransparentným zaobchádzaním s verejným majetkom?
|
|
Re: boli sme, ci sme?
Od: :):):):):):):):):):):):):)
|
Pridané:
9.12.2010 19:33
Akoze co? Tie zmluvy budu predsa zverejnovane v digitalnej forme. :)
|
|
Re: boli sme, ci sme?
Od: dokazovy material
|
Pridané:
9.12.2010 21:19
niekto oskenuje faktury,
a aj bezni ludia mozu kontrolovat cez PDA ako sa hospodari s €€€€..
|
|
Re: boli sme, ci sme?
Od: LMFAO
|
Pridané:
9.12.2010 22:35
Ked si zacal o PDA uz som myslel ze doplnis aj ze odkial to mozu kontrolovat - ze to budu robit vo velkom kancli :D
|
|
Banda babrakov
Od: jerremy
|
Pridané:
9.12.2010 23:37
koalicna tlupa nieco schvalila, tak to chce zurku. Konecne sa po pol roku, nieco podarilo odklepnut. Vychadza mi z toho, ze uz iba sedem odklepnuti a su tu volby. Vlastne predpokladam, ze pridu ovela skor.
|
|
Neteste sa predcasne
Od: ....
|
Pridané:
10.12.2010 0:53
Zakon ako asi vsetky zakony ktore sa v nasej (skoro bananovej) republike pripravuju ma velke nedostatky:
- nespecifikuje ze zmluva musi zostat zverejnena - staci zmluvu zverejnit na 1 minutu (dobre, aj na kratsie) a ustanovenie zakona bolo splnene - nasledne ju z netu stiahnu a co koho do toho ze to nestihol nikto prezriet
- ked sa aj zmluvy budu zverejnovat (a zostanu niektore zverejnene), co vsetko sa z nich na zaklade zakona o ochrane osobnych informacii vyskrta? UOOU je niekedy az prilis puntickarsky a ziada aby neboli zverejnene ani mena (ak sa jedna o FO nepodnikatelov). Lenze potom clovek nie dostatocne znaly nebude vediet zistit, ze napr. luxusny byt vlastne tak vyhodne predali niekomu zo znamych (prip. z rodiny). Ten ho nasledne moze predat komukolvek a zmluva o tomto predaji uz nebude musiet byt zverejnena.
Tak co, este sa tesite.
|
|
Re: Neteste sa predcasne
Od: bolero
|
Pridané:
10.12.2010 1:34
a sme de sme boli...
|
|
Re: Neteste sa predcasne
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
10.12.2010 2:38
Čakali ste, že vás to niekam premiestni?
Ten zákon nie je dokonalý, ale vysiela signál správnym smerom. Verím, že jeho obchádzanie sa ošetrí novelizáciou.
|
|
Re: Neteste sa predcasne
Od: bolero
|
Pridané:
10.12.2010 3:57
a kto by vysielal signal napriek tomu ze vie ze sa strati? verim aj ja, ze sa novelizuje spravnym smerom. ale zasa len verit mne nestaci
|
|
Re: Neteste sa predcasne
Od reg.: Erratum
|
Pridané:
10.12.2010 18:44
Len dufajme ze sa nenovelizuje SMERom..
|
|
Re: Neteste sa predcasne
Od: Koumak
|
Pridané:
10.12.2010 14:21
pravda veru, ten sposob zverejnovania doverne poznam, robia sa tak aj rozne podprahove zakazky :)))
|
|
to je vyhra
Od: pampuch
|
Pridané:
10.12.2010 10:27
Som zvedavy ako zverejnia veci, ktore su predmetom obchodneho tajomstva... dalsi useless zakon
|
|
Re: to je vyhra
Od: Koumak
|
Pridané:
10.12.2010 14:24
Jednoducho, vyciernia vsetky tie casti .. ci bude potom 80% dokumentu vycierneneho nevadi, ved zakon si splnili, zmluva bola zverejnena :) ... Sa divim ludom, co si robia a robili iluzie, ze sa to robi v prospech nas. Ved je to len cista ryza, dalsi biznis vynaliezavosti. (Za pekne oci im nikto nebude scannovat, ani zverejnovat, ani archivovat, atd..)
|
|
Re: to je vyhra
Od: mmxx
|
Pridané:
10.12.2010 18:09
Tusim zakon o slobodnom pristupe k informaciam je nad zakonom o obchodnom tajomstve pokial ide o statne peniaze.
|
|
Re: to je vyhra
Od: prdlajs
|
Pridané:
10.12.2010 23:27
Jednoducho, vyciernia to. Staci si precitat vynimky, ktore schvalili k zakonu.
|