|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no huraa
Od: bulek_zabanovany_na_dsl
|
Pridané:
9.2.2011 9:51
konecne
myslim ze to mohli urobit omnoho skôr
|
|
Re: no huraa
Od: TnT
|
Pridané:
9.2.2011 10:00
minimalne 10rokov dozadu
|
|
Re: no huraa
Od: Ja.
|
Pridané:
9.2.2011 22:33
Haha, teraz postačí nechať niekde na verejnom priestranstve trčať microusb kábel a už len čakať, kto sa chytí. Ľahko získané dáta :)
|
|
chujovina
Od: mato-snk
|
Pridané:
9.2.2011 9:55
neuveritelna chujovina. som zvedavy, ktory vyrobca zabali do krabice mobil bez nabijacky. toto vymyslel nejaky iniciativny debilko, ktory chcel dostat pochvalu za usilovnost
|
|
Re: chujovina
Od reg.: kanister
|
Pridané:
9.2.2011 10:01
Vyrobca mobilu bude ponukat nabijacku zvlast.
A ty sa rozhodnes pri kupe mobilu, ci nabijacku potrebujes alebo nie. Co na tom neni jasne?
|
|
Re: chujovina
Od: Cpx
|
Pridané:
9.2.2011 10:02
Tak ked bude 1 univerzalna tak nabijacka bude volitelna sucast balenia asi ne? Kus rozmyslaj tou hlavou a nie len pritlkat klince do dreva.
|
|
Re: chujovina
Od: naivko
|
Pridané:
9.2.2011 10:21
zeby si bol predajca prislusenstva pre MT?
|
|
Re: chujovina
Od: siirii
|
Pridané:
9.2.2011 10:51
Ty máš hlavu len aby Ti nepršalo do krku, že áno?
|
|
Re: chujovina
Od: boxer
|
Pridané:
9.2.2011 11:09
Chlapce, malokedy sa tu objavi nieco tak sprostucke ako si Ty. Aspon som sa pousmial.
|
|
Re: chujovina
Od: Mato H.
|
Pridané:
9.2.2011 12:15
Inak ja som ta asi pochopil. Viem sa vzit do predajcu: ked chcem predat mobil za 400e, tak tam kludne dam aj ako akciu nabijacku zadarmo...
... cim viac predam mobilov tym lepsie a kazdopadne taka akcia moze pomoct k predaju...
... kazdopadne po case naozaj si myslim, ze uz bude tak vela nabijaciek, ze uz naozaj bude tym trh prepchaty a nebudu to chciet uz ani ludia... nebude to pre nich hodnota... tak ale chvilku to potrva.
|
|
Re: chujovina
Od: boxer
|
Pridané:
9.2.2011 12:41
Unika Ti podstatna myslienka. Toto plati pre telefony, ktore je mozne spojit s PC, teda vacsine ludi bude stacit doma jedna nabijacka aj k viacerym telefonom, lebo si budu moct dobijat telefony aj cez USB z PC.
To, ze slovensky spotrebitel je chuj a kupi vsetko co je oznacene "akcia" je o niecom inom. Tento navrh ma aj enviromentalny podtext, ale zial myslenie ludi je v tomto smere na nizkej urovni.
|
|
ehm....
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
9.2.2011 10:10
myšlienka pekná, uvidíme čo na to povie realizácia
|
|
Re: ehm....
Od: lolofo
|
Pridané:
9.2.2011 10:36
ked to nepojde po dobrom, tka to daju prikazom a bude
|
|
Re: ehm....
Od: tagho
|
Pridané:
9.2.2011 13:40
jeden z najlepsich napadov aky medzi mobilnymi telefonmi existuje.ja sam mam doma 3 telefony a kazdy nabijam cez MicroUSB a nedokazem si predstavit ze by som mal teraz kazdy telefon inu nabijacku,cize na kazdy telefon inu autonabijacku,a vsade nosit 3 nabijacky.takto mam 1 ktora nabije vsetky a nemusim nic riesit.a hlavne,obrovske kvantum mojich znamich takisto pouziva minimalne jeden telefon ktory ma MicroUSB nabijanie cize ak si niekde surne potrebujem nabit mobily tak nie je problem.genialna myslienka a realizacia bude podla mna bleskova
|
|
Re: ehm....
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
10.2.2011 9:35
mne to pomaly pripadá, že realizácia sa deje sama, EÚ na tom má minimálnu zásluhu
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: 32 znakov
|
Pridané:
9.2.2011 10:27
"...nabíjačky sa tak postupne už nutne nebudú dodávať ku každému predanému mobilu, zníži sa počet vyrobených nabíjačiek aj odpad súvisiaci s ich výrobou a likvidáciou."
Hlavne ze cena mobilu ostane nezmenena.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: mandarinka
|
Pridané:
9.2.2011 11:17
ahaaa, takze tuna je pes zakopany!!
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: lobo
|
Pridané:
9.2.2011 13:56
v pripade nabijacky sa bavime o veci v hodnote 3-6 euro
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: boxer
|
Pridané:
9.2.2011 13:58
3-6 predajna cena, vyrobna je mozno 1/10, urcite ju sklada nejaky 10rocny pinpongac za dolar na den
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Squeak?
|
Pridané:
9.2.2011 17:08
Áno, zregulujme, prikážme, nanúťme...
|
|
heheh
Od: dedkomaraz
|
Pridané:
9.2.2011 10:32
Niektore cinske fony to uz maju davno:)
|
|
No tak na nieco to dobre je
Od: lol123
|
Pridané:
9.2.2011 10:33
Naco riesit ci vyrobca bude dodavat nabijacku s telefonom alebo nie. Nech si dodava, kludne. Pre mna z tohto napadu najvacsi prinos znamena ze nemusim mat 2 rozne nabijacky doma aj v praci, pripadne v aute, ked mam telefon sony ericsson a nokia. Vzdy nemam po ruke nabijacku zrovna na ten,ktory sa mi vybil...
Jedine co je na tom smiesne ze z takymto primitivnym napadom pridu ako keby objavili ameriku...
|
|
Re: No tak na nieco to dobre je
Od: lolo21
|
Pridané:
9.2.2011 10:40
keby s tym prisli potichu tak im to kazdy oserie, respektive ani nebude vediet ze take nieco existuje
|
|
Re: No tak na nieco to dobre je
Od reg.: jamomatrix
|
Pridané:
9.2.2011 11:38
Nejde o to ze objavili ameriku. Dolezite bolo zjednotit vsetkych vyrobcov, aby sa na to dali a vzajomne sa dohodli a nakoniec podpisali dohody a cele to zrealizovali. Samozrejme napad je jednoduchy, tak ako celosvetovy mier - realizacia je uz druha vec.
|
|
hjatpnjgbe
Od: ajhalhd
|
Pridané:
9.2.2011 10:41
mna by velmi zaujimali dve veci
a to ze ci sa zlacnia telefony ked sa uz k nim nebude dodavat nabijacka
a druha vec
ako sa s tym vysporiada apple asi najvacsi odporca otvorenych standardov
|
|
Re: hjatpnjgbe
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
9.2.2011 11:05
Budú dodávať ako príslušenstvo kábel s redukciou na microUSB, ktorý sa väčšine aj tak nebude chcieť trepať so sebou :)
|
|
Re: hjatpnjgbe
Od: jablko
|
Pridané:
9.2.2011 11:56
Ćo si. Apple ovca bude so sebou ťahať aj dvojmetrový kábel, keď Jobs povie že je to kúúl.
|
|
Re: hjatpnjgbe
Od: omen2
|
Pridané:
9.2.2011 14:20
Pravda.. apple ovca nepotrebuje dokonca ani flash, kedze Jobs povedal, ze je nepotrebny.
|
|
Re: hjatpnjgbe
Od: boxer
|
Pridané:
9.2.2011 11:06
ad1)
budu sa predavat dve verzie, jedna s nabijackou, druha bez, urcite ta bez bude lacnejsia, ale samotnu cenu telefonu to neovplyvni
ad2)
v ramci tejto dohody budu moct niektori vyrobcovia pouzit redukciu (apple bude urcite jeden z nich)
|
|
Re: hjatpnjgbe
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
9.2.2011 12:46
1. to bude na predajcoch, ale aj keby neboli lacnejšie, aj tak je to krok vpred
2. Apple použil v iPhone a iPade konektor z iPodu, ktorý sa im podarilo pretlačiť pomaly všade, v hudobnej oblasti je určite používanejší, ako miniUSB alebo microUSB. Nájdeš ho všade, od áut, cez car-kity, domáce zosilovače, prenosný reproduktory, viac-menej všade, kde sa to dá použiť. Majú perfektnú podporu od výrobcov, kde napríklad niektoré veľké automobilky umožňujú celkom pokročilú integráciu iphonu skrz ich konektor. Kebyže tento rok si kúpim BMW s iPhone konektorom a ďalší rok by ho vymenili za USB, dosť by ma to nasralo. Boli by veeľmi hlúpi, keby svoj konektor opustili. To nie je ako nejaký nokiácky konektor, čo keď zmenia, ledva si to dakto všimne. Takže ostáva buď adaptér, alebo dve porty.
|
|
Re: hjatpnjgbe
Od: qwertyasdf
|
Pridané:
9.2.2011 17:15
zaujimave, ze som sa stym este nestretol. Ale zrejme myslis zariadenia, pre ktore sa tazko definuje pouzitie, lebo dokazu snad vsetko, nieco ako potraviny, kde dostanes kupit aj drogeriu, klince, vrtacku televizor a pod. To, ze to maju vsetky vyrobky od applu, je pochopitelne, sak tym nutia ludi kupovat prislusenstvo od vyrobcu. A bavime sa o nabijackach pre telefony. Applu nikto nezakazuje pouzivat ich konektor v inych zariadenia, ale telefony budu mat micro-USB. Akurat si apple zafarbi nabijacky na bielo, da si tam vyssi priplatok a zivot ide dalej.
|
|
Re: hjatpnjgbe
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
10.2.2011 9:45
otvor oči, BMW, Mercedes a plno ďalších značiek podporujú Applovský konektor, dokonca aj špecifické funkcie iPhonu na ňom. mini USB nepodporuje ani jeden z nich.
To isté zosilovače - aj 1000€ zosilovače podporujú ako jediný vstup z mobilov vstup z iphonu a ipodov.
Okrem toho ja tiež kade chodím, tam narazím na Apple nabíjačku, takže by som ďalší telefón kúpil kľudne bez nabíjačky. Proste je niečo iné, keď si Nokia vymení nabíjacie konce a je iné keď Apple - v Amerike má iPod viac ako 75% trhu - tie konektory sú vážne v každom hudobnom príslušenstve.
|
|
Re: hjatpnjgbe
Od: qwertyasdf
|
Pridané:
10.2.2011 13:55
no ved dobre, ja som nepoprel, ze sa nikde nepouzivaju, iba ze som sa s nimi este nestretol, moj problem. Ty asi fakt nechapes, ze keby sa prijalo 10 novych standardov, tak vyrobcovia ich vsetky alebo aspon vacsinu napchaju do svojich zariadeni, aby to ludia kupovali. A nehnevaj sa, mobil napajat na zosilovat za 1000E ? Pride mi to trochu smiesne, aj ked to este nie je nic prevratne. No z toho, ze nachadzas vsade apple nabijacky je jasne, ze chodis zrejme po apple predajniach, preto sa ti zda, ze su vsade. Ja sa abs nezaujimam o apple, trochu sa pohybujem v hudobnom prislusenstve a este som nenarazil na ich konektori. Ale stale nechapem, s cim mate vy applisti problem, sak im tie konektory nikto neberie, nezakazuje, ide iba o konketory na nabijanie a ked ten novy standard prijal aj samotny apple, tak akoze vobec nechapem vase uvahy.
|
|
Mohlo to byt aj lepsie.
Od: TomSQ
|
Pridané:
9.2.2011 10:45
Ked uz chcu byt taky dokonali a Enviromental Friendly mali spravit taku nabijacku ako mas Sony Ericsson konkretne CST-80. Na jednej strane microUSB na druhej klasicke USB a v nabijacke konektor na USB vstup.
|
|
Re: Mohlo to byt aj lepsie.
Od reg.: saekki
|
Pridané:
9.2.2011 11:24
presne takto isto to má spravené moje HTC a to mi bohate stačí... ale pekne nech to spravia všetci, bude to len dobre
|
|
Re: Mohlo to byt aj lepsie.
Od: s_master
|
Pridané:
9.2.2011 11:26
To uz maju urcitu dobu vsetky HTCcka takto...
|
|
Re: Mohlo to byt aj lepsie.
Od: ecis
|
Pridané:
9.2.2011 12:05
...napodobne aj LG GD880 mini. Velmi jednoduche a ucelne spracovanie.
|
|
Re: Mohlo to byt aj lepsie.
Od: YivoSVK
|
Pridané:
9.2.2011 20:35
iPhone to ma od svojej prvej verzie ;)
|
|
Re: Mohlo to byt aj lepsie.
Od: IPv4 adresy sa minuli
|
Pridané:
9.2.2011 22:55
to asi nebude iPhone keď má USB :D
|
|
dkjfhskjdfhsdf
Od: akjhakfjhdf
|
Pridané:
9.2.2011 12:47
Záväzok mobilných operátorov sa týka mobilov, ktoré podporujú prenos dát a je ich možné pripojiť k USB portu počítača. Mobily a smartphony kompatibilné so štandardnom podľa požiadaviek nebudú musieť mať povinne micro-USB port, výrobcovia budú môcť prípadne dodávať adaptér, napríklad v podobe kábla, medzi micro-USB a portom použitým v týchto modeloch.
Z toho vyplyva, ze sme sa nikam nedostali, akurat nam bude treba este o jeden kabel viac. Dakujeme :-).
A ked uz som taky vdacny, tak dakujem aj autorovi clanku za tu humornu poznamku, ze "napríklad v podobe kábla".
|
|
Re: dkjfhskjdfhsdf
Od: boxer
|
Pridané:
9.2.2011 12:59
Vela telefonov uz dlhsie ma micro-USB konektor cez ktory mozes telefon nabijat z PC.
Pointa je v tom, ze ako spotrebitel uz nebudes musiet nabijacku bezpodmienecne k telefonu kupit a bude Ti stacit len USB kabel na nabijanie, takze je to jednoznacne pokrok k lepsiemu.
|
|
titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
9.2.2011 12:52
mimochodom nepripadá vám, že by sa to stalo tak či tak, aj bez pomoci EU? pri najhoršom by sa to o nejaký rôčik zdržalo
|
|
Re: titulok
Od: 5os5os
|
Pridané:
9.2.2011 14:35
Ani nie. Nikomu sa nechce platit poplatok za pouzivanie cudzieho standardu, takze by to bolo rovnako az donekonecna. Kazdy by mal svoj vlastny konektor, za ktory by nemusel platit poplatok.
|
|
wireless nabijanie, poslem kvety
Od: user1111
|
Pridané:
9.2.2011 13:16
skor by som uvital bezdratove nabijanie
teda ze polozim telefon na stol a cez noc sa mi nabije
ovela jednoduchsie nez ze musim hladat USB kabel, volnu zastrcku v izbe a neviem co este
pamatam sa ako som pisal ze HTC Desire HD je super a vydrz 30 hodin vobec nevadi
no ale zacina byt blbe nabijat telefon kazdu noc aby sa mi nasledne nevybil
radsej bezdrat
|
|
Re: wireless nabijanie, poslem kvety
Od: boxer
|
Pridané:
9.2.2011 13:23
Bezdrotove nabijanie absolutna chujovina:
- aj tak potrebujes tu nabijaciu plochu (adapter je daleko skladnejsi), okrem toho to riesenie je drahe
- efektivita je mozno na urovni 50% - vyssiaspotreba
Jednoducho chujovina odsudena na neuspech.
Ty si asi predtym nikdy smartphone nemal, je celkom normalne, ze pri aktivnou pouzivani ho nabijas kazdu noc.
|
|
Re: wireless nabijanie, poslem kvety
Od: user1111
|
Pridané:
9.2.2011 13:29
ale mne nevadi ani to ze sa nabija kazdu noc ako to ze ja ho musim dat nabijat kazdu noc
doma na desktope som mal USB 3.0 co bolo always on aj ked bol PC vypnuty a to nebol problem
na NTB zial takuto featurku nemam a aby som pouzival tu ich nabijacku ....
|
|
Re: wireless nabijanie, poslem kvety
Od reg.: diosko
|
Pridané:
9.2.2011 16:12
Mam notebook Dell a tam taka feature je a pouzivam ju - jedine co bolo treba urobit, bolo potrebne povolit v BIOSe aby bol jeden USB port napajany aj ked je NB vypnuty.
Skus pozriet do BIOSu, ci tam nieco take nemas. Standardne je napajanie USB portu pri vypnutom notebooku vypnute.
|
|
Re: wireless nabijanie, poslem kvety
Od: boxer
|
Pridané:
9.2.2011 17:00
Funkcia sa vola Sleep&Charge, ale ak ma starsi notebook, tak to tam nebude.
|
|
Re: wireless nabijanie, poslem kvety
Od: user1111
|
Pridané:
9.2.2011 17:48
hel, aj toshiby maju sleep and charge
moj Asus UL30a to zial nema
risienie je prepnut win do sleep modu (nie hibernacie) a potom ostane napajane aj USB
|
|
Re: wireless nabijanie, poslem kvety
Od: user1111
|
Pridané:
10.2.2011 0:15
aj bezdrotove pipojenie k sieti (WiFi) je absolutna chujovina vsak?
aj tak potrebujes nejaky transmitter aby ti ten signal vyslal
okrem toho je to drahsie ako obycajny drotovy router (bez wifi modulu)
efektivna rychlost wifi je nizka (oproti pripojeniu kablom)
a este potrebujes aj viac energie na wifi modul ako bez neho
ved wifi je uplne nanic
ty si sa asi nikdy nepotreboval pohybovat po priestranstve s notebookom?
ved naco nam je wifi ked vsetci mozme pouzivat standartny RJ-45 konektor?
ty mas asi stale klbko kabla so sebou aby si sa mohol pripojit, ze?
|
|
Re: wireless nabijanie, poslem kvety
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
10.2.2011 9:51
inteligent - 50% efektivita???? trepeš debility a absolútne sa nevyznáš - v niektorých prípadoch je to efektívnejšie, ako kábel.
mňa serie len ďalšie vyžarovanie - už tak ich máme dosť
|
|
Diskusia k článku
Od: default don
|
Pridané:
9.2.2011 13:24
nabijanie cez USB vedel uz aj sony ercisson w810i ktory som si kupil asi pred 5 rokmi...to len ti co maju nokiu a podobne ******* objavili ameriku...
|
|
Re: Diskusia k článku
Od: muheheee
|
Pridané:
9.2.2011 13:57
si to riadne precitaj..........micro usb a nie ten otrasny port na SE.. nokie maju tiez micro usb uz davno...6500c ,8800 arte atd...
|
|
Re: Diskusia k článku
Od: default don
|
Pridané:
9.2.2011 14:36
ja som myslel NABIJANIE cez USB cize ked pripojis telefon cez USB port ze sa bude nabijat a zaroven bude pouzitelny ako modem...toto mal SE medzi prvymi..cize ked si sa s nim pripojil na internet tak sa ti nevybil pretoze sa zaroven nabijal...
|
|
Re: Diskusia k článku
Od: T-Com extrémne
|
Pridané:
9.2.2011 22:57
ale to je napajanie cez USB konektor v telefonie a nie USB v PC
|
|
je ROZDIEL medzi MINI USB a MICRO USB
Od: lojik
|
Pridané:
9.2.2011 15:45
schvalene je podporovanie micro usb.. nie mini usb
toz aby sa niektori netesili zbytocne :)
mini usb kablov sa mi doma vala asi 5.. z fotakov, z mobilov.. Micro USB kabel doma asi ani nemam (musim pozret, myslim, ze jedna nokia to mala)
obrazok pre porovnanie mini vs micro USB:
http://www.usb-mobile-charger.com/
|
|
Re: je ROZDIEL medzi MINI USB a MICRO USB
Od: boxer
|
Pridané:
9.2.2011 21:30
Myslim, ze kazdy by skor uvital miniUSB, tych kablov mam doma na rozdavanie, miniUSB kabel ma napr. N5800..
Bude to asi tym, ze micro je predsa len o dost mensi a pri dnes natrieskanych mobiloch asi ide o kazdy milimenter.
|
|
Re: je ROZDIEL medzi MINI USB a MICRO USB
Od: boxer
|
Pridané:
9.2.2011 21:31
Teda microUSB ma ta N5800
|