|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Downgrade
Od: Peet123
|
Pridané:
10.2.2011 8:34
znamena to teraz, ze sa uz neda spravit downgrade z Win7 Pro na XP? lebo kedysi tu bol clanok, ze sa da downgradovat iba do vydania SP1 pre Win7 ... lebo to by bolo dost blbe :(
|
|
Re: Downgrade
Od: tali
|
Pridané:
10.2.2011 9:46
naco downgradovat na XP? Win7 su popiči
|
|
Re: Downgrade
Od: rrrrrrrrrrrrrr
|
Pridané:
10.2.2011 9:46
uz si nebudem moct downgrade XP na DOS?????
|
|
Re: Downgrade
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.2.2011 11:30
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindows NTCurrentVersionWinlogon]
"Shell"="cmd.exe"
:-)
|
|
no konecne
Od: jajajajajaja
|
Pridané:
10.2.2011 8:36
aspon nemusim stahovat kopu update-ov pri preinstalovani, nahodim sp1 a stiahnem uz len 50 aktualizacii opravujucich chyby v sp1
|
|
Re: no konecne
Od reg.: boitanko
|
Pridané:
10.2.2011 21:56
omg to vazne este preinstalovavas? staci urobit obycajny windows backup a mas windows za 10 minut taky ako si ho ulozis, so vsetkymi aplikaciami a podobne...
Ja kontretne pouzivam Acronis
|
|
Re: no konecne
Od: jajajajajaja
|
Pridané:
11.2.2011 8:57
Tak to asi nemenis HW tak casto ako ja... vzdy starsie HDD po par rokoch predam za lacny peniaz a ja sa tesim, lebo mi neskape HDD a kupujuci sa tesia, ze maju lacny HDD :) hoci este funguju vsetky co som predal ;-) a okrem toho radsej raz za cas (rok az 2) preinstalujem system, lebo keby som nahodil zalohu a pride nejaky znamy, nech mu to nahodim, tak by som sa uz ani nepamatal, ze co vsetko a kde mam nastavit, aby bol system pouzitelny...
|
|
Microsoft
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 8:37
Podla mna by to mal Microsoft na trhu desktopovych OS zabalit. A verte tomu ze to tak aj urobi.
|
|
Re: Microsoft
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
10.2.2011 8:41
Preco? Ved na desktope je Windows najpouzivanejsi OS (80-90%), takmer monopol. :P
|
|
Re: Microsoft
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
10.2.2011 8:48
to vies, stale je mnozstvo ludi s velmi silnym vnutornym pocitom, ktory im hovori: "vesmir sa toci okolo mna a moj nazor je nesmierne dolezity"
|
|
Re: Microsoft
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 8:58
To nevadi ze je najpouzivanejsi. Ide o to ze sa Microsoftu urcite neoplati tak ako servery, cloudy, ... Ved musia mat s tym neskutocne vela roboty. Stale nejaky update, stale nejaka hanba, stale zavirene, ... Presne tak to zabalila IBM s notebookmi a desktopmi.
|
|
Re: Microsoft
Od: pinpong
|
Pridané:
10.2.2011 9:04
ale oni to nerobia kvoli prestizi.
tvoj tata tiez nechodi do prace iba kvoli tomu, aby si ho ludia vazili.
|
|
Re: Microsoft
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 9:10
No sak prave ! Jasne ze to robia pre peniaze. Ale ked s tym maju vela roboty, maju vysoke naklady. A trh ich nuti stale znizovat cenu, takze stale nizsie trzby. Toto vsekto teda prinasa nizsi zisk. Ked tu niekde napisu ze predali 100M licencii verte tomu, ze su to pre MS drobne ...
|
|
Re: Microsoft
Od: pinpong
|
Pridané:
10.2.2011 9:21
prepac, nepoznam ta, ale zrejme si mal nejaky uraz alebo co.
nikto cenu win dole netlaci. nie je totiz dovod. ms drzi ceny hadam od uvedenia 95.
predaj win je neskutocne efektivny, aspon ak to porovnas napr s apple, ktori na nizsi zisk ako ma ms musia urobit asi 3x vacsi obrat.
rozhodne to nie su drobne, kedze je to po office druhy najziskovejsi produkt a presne z toho ziju a presne z toho doteraz financovali xbox a online diviziu. vsak si to zrataj aj sam. ak budes mat priemrnu cenu licencie 50 dolarov /oem, krabicovky, ultimate v priemere/, tak pri 300M licenciach to robi 15mld dolarov. /ano, ohlasili 300mil predanych w7/.
nemaju dovod sa zbavovat sliebky co zlasa zlate vajcia.
|
|
Re: Microsoft
Od: sssssssssssssss
|
Pridané:
10.2.2011 9:42
ty si cela sliebka :)
|
|
Re: Microsoft
Od: pinpong
|
Pridané:
10.2.2011 9:48
este spim :)
|
|
Re: Microsoft
Od: lolo21
|
Pridané:
10.2.2011 10:14
sliebky FTW!!!
|
|
Re: Microsoft
Od:
|
Pridané:
10.2.2011 14:22
Konečne dôstojný nástupca WIFI v kancli! "SLIEBKA!"
|
|
Re: Microsoft
Od reg.: Jack Closer
|
Pridané:
10.2.2011 19:29
Sliebke oči sliepňa.
|
|
Re: Microsoft
Od: Cudo
|
Pridané:
12.2.2011 9:52
Krabicová verzia Winows 95 sa v USA predával v tých časoch za 500 $...
|
|
Re: Microsoft
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.2.2011 22:31
low endovy PC stal v tych casoch tiez daleko viac
|
|
Re: Microsoft
Od: Noxius.
|
Pridané:
10.2.2011 9:08
prosim vysvetli mi preco ibm skoncilo diviziu s notebookmi? velmi ma to zaujima, kedze v tej dobe boli povazovane ibm notebooky za top pre business sferu a rozhodne na tom neprerabali ;)
|
|
Re: Microsoft
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 9:22
pre Noxius: urcite neprerabali. IBM su iny businesmani. Ale urcite nezarabali podla ich predstav a preto to predali. Ako jedni z prvych pochopili ze buducnost je v DATACENTRACH. A preto sa zamerali na servery a technologie s spojene s datacentrami. Nebudu sa predsta zatazovat nejakymi desktopami, ked sa v blizkej buducnosti vykon prenesie do datacentier. Desktop buducnosti bude jednoducha masinka s jednoduchym OS a dobrym sietovym konektom. VIDI ESTE NIEKTO Z VAS V BUDUCNOSTI MIESTO PRE TAK VELKY DESKTOPOVY OS AKO JE WINDOWS ?
|
|
Re: Microsoft
Od: prpr
|
Pridané:
10.2.2011 9:58
pre "velky desktopovy OS" ano, pre windows (minimalne v terajsej podobe) nie.
|
|
Re: Microsoft
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.2.2011 13:41
prestan po veceroch pozerat sci-fi a prejdi na romanticke komedie
|
|
Re: Microsoft
Od: pinpong
|
Pridané:
10.2.2011 9:51
lebo IMB naozaj zije z inych rieseni, ako boli notebooky. na notebookoch su ovela nizsie marze, ako na serveroch.
TP boli pre IBM iba bokovka, ktora zerie ludsky a vyvojovy potencial.
|
|
Re: Microsoft
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 9:56
No a presne to iste sa stane v Microsofte :-)
|
|
Re: Microsoft
Od: Noxius.
|
Pridané:
10.2.2011 11:01
vsak to je v poriadku, ja som ani netvrdil, ze notebooky tvorili 90% ich marze, len som chcel vediet ako spoji windows s ibm a ich predajom notebook divizie lenovu a skoncenim windows ako OS (co je mimochodom celkom nemozne vzhladom na zavislost programov a ludi na tomto produkte). tot vse, mne je jasne, ze pre ibm to bol zanedbatelna polozka (bolo vela clankov o tom, ze to nie je z nijakeho ineho dovodu ako sa venovat serverovym rieseniam), druha vec je, ze po lenovo x61 (to bol este design komple od ibm, len si lenovo dalo stempel na to) ide kvalita radikalne dole, dalsi notebook si od lenovo nekupim
|
|
Re: Microsoft
Od: reaktor
|
Pridané:
10.2.2011 9:09
Porovnavas neporovnatelne, co sa tyka IBM, vyroba notebookov a desktopov bola pre nich len taka bokovka, tym ze tu diviziu predali lenovu z firmy nejak neubudlo, urcite to nebol ich hlavny zdroj prijmov /oni robia vladne zakazky na najvyssej urovni, serverove riesenia, megaservery... a pod/ a skoro si to na financnych bilanciach ani nevsimli, skor si myslim ze na tom este zarobili, kedze sa tej divizie zbavili este pred krizou... :), kym prijmy Microsoftu zavisia v dost velkej miere na predaji MS OS, Officu...
|
|
Re: Microsoft
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 9:15
Ano. IBM notebooky boli super. Mal som T30,T40 aj T60. 100% spokojnost. Smejem sa ludom majucim ine znacky, ked ich vidim ako chladia notebooky nejakymi pridavnymi ventilatorovymi podlozkami, alebo ked za im polamu dekle pri pantoch ... Presne o tom hovorim, podla mna je aj Windows a Office pre MS bokovka, ktora sa im vymyka z ruk (Windows Vista, Office ciastocne uz zadara ...)
|
|
Re: Microsoft
Od: siirii
|
Pridané:
10.2.2011 9:22
Tak nám prosím prezraď, čo je podľa Teba hlavný Microsoft biznis, keď Windows a Office sú bokovka?
|
|
Re: Microsoft
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 9:27
Severvove OS, SQL, Exchange, SharePoint, Windows Azure a praca pre vladu,armadu,CIA,FBI,NSA, ...
|
|
Re: Microsoft
Od: _xxx
|
Pridané:
10.2.2011 9:39
z ktoreho sveta si ku nam prisiel? videl si hospodarske vysledky microsoftu podla divizii? najviac penazi maju z OEM dealov.
|
|
Re: Microsoft
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 9:41
V OEM nie su iba desktopy.
|
|
Re: Microsoft
Od: _xxx
|
Pridané:
10.2.2011 10:20
nie iba, majoritna cast je z predanych licencii na desktopy/laptopy.
|
|
Re: Microsoft
Od: pinpong
|
Pridané:
10.2.2011 9:36
win a office rozhodne nie je bokovka
http://goo.gl/NCpfc
|
|
Re: Microsoft
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 9:40
asi som to zle oznacil (bokovka). Nemoze to byt bokovka, ked na tom Microsoft vyrastol. Tvrdim vsak, ze sa to jedneho dna prevazi a Microsoft sa desktopovych OS zbavi.
|
|
Re: Microsoft
Od: pinpong
|
Pridané:
10.2.2011 9:45
ale to bude mozno o 15 rokov. zatial tomu absolutne nic nenasvedcuje.
|
|
Re: Microsoft
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 9:54
15 rokov suhlasim, ale smerovanie informacnych technologii podla mna uz naznacuje ze riesit nejake zlozite desktopy ci uz HW alebo SW uz nie je v trende. DATACENTRA su buducnost. Mobilni klienti s konektom do siete. Firmy ako Google to len urychlia. Ze nedate predsa svoje data do datacentra ? A kolki z Vas su na Facebooku ? :-) Mrkli ste sa niekedy na web ake datacentra v sucasnosti buduju velki hraci ?
|
|
Re: Microsoft
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.2.2011 13:57
odhadovat co bude o 15 rokov je zbytocne! a sucastnost je taka, ze zabalit to s desktopovymi OS by bol pre MS najhorsi tah vo svojej existencii a zrejme by v priebehu par rokov zabezpecil jej prepoad do zabudnutia!
|
|
Re: Microsoft
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 9:02
Najpouzivanejsi je. Ved 80-90% ludi su ludia ktori v praci dostanu pocitac na robotu s Windowsom a dalej to neriesia. Ja som inak nepovedal ze sa ma Windows zrusit, ale ze to MS niekomu preda. Predpokladam ze do Ciny. Pamatajte na to, ze tak bude.
|
|
Re: Microsoft
Od: Admin123
|
Pridané:
10.2.2011 9:17
A zabudol si na tých čo Windows pekne krásne sprivatizovali na domáce použitie keď to všetko spočítaš tak to bude nie 80-90% ale 99%
1% sú tí čo kúpili NB ,PC z operačným systémom Windows
Aby to niekoho nemiatlo Linux som nerátal len Windows.
|
|
Re: Microsoft
Od: siiri
|
Pridané:
10.2.2011 9:19
Jasné, lebo každý subjekt na trhu, ktorý má 90% podiel to pomaly balí. Cítim tu trolla...
|
|
Re: Microsoft
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 9:32
A mozes mi prosim ta vysvetlit aky je vztah medzi podielom na trhu a ziskovostou ? Podla mna 90% podiel na trhu este neznamena super zisky.
|
|
Re: Microsoft
Od: pinpong
|
Pridané:
10.2.2011 9:37
to je sice pekne, ale v pripade ms to tak je
|
|
Re: Microsoft
Od: Mokion
|
Pridané:
10.2.2011 9:51
Už to nehúl. Nerobí ti to dobre...
|
|
Vydanie v stredu
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
10.2.2011 9:36
To je od nich pekné, že ho vydali v stredu. pretože ja ho mám nainštalovaný vyše mesiaca.
|
|
Re: Vydanie v stredu
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
10.2.2011 9:49
aj ja, som ho mal skor nez sa objavil vobec na nete, treba mat dobre kontakty na spravnych miestach ;c)
|
|
Re: Vydanie v stredu
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 9:58
No a ja tem SP1 nepotrebujem vobec. :-)
|
|
Re: Vydanie v stredu
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.2.2011 13:48
no a? ja poznam chlapika, ktoreho ujovho bratranca z druheho kolena priatelkina sestra dvojicka ma syna a jeho spoluziacka uz zici na Win 8
|
|
MS Windows a buducnost
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 10:08
Dakujem vsetkym diskutujuci, ktori reagovali na moj nazor. Ospravedlnujem sa, ze som rozputal diskusiu mimo hlavnej temy (Win7 SP1). To ze vsetky moje prispevky neskoncili s -10 nasvedcuje tomu, ze ste pochopili buducnost desktopov ako ich pozname v dnesnej podobe.
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od: nicolas et etienne
|
Pridané:
10.2.2011 10:17
ti jebe helena?
niekto si tu z tebou vytrie podlahu a ty to beries tak, ze s tebou suhlasi? omg.
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 10:25
Nicolas. Si ma ranil. Ze helena. So mnou nikto podlahu nevytrel. Ved som si urobil svely prehlad o urovni diskutujucich na DSL.sk :-) Vek do 20 rokov. Zanedbana slovencina, pouzivatelia produktov MS, ale maximalne Windows 7 a Office.
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od: nepochopený
|
Pridané:
10.2.2011 10:44
Zanedbana slovencina??? Ako toto môže napísať človek s gramatikou adolescentného ignoranta?
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 10:56
Prosim vysvetli. Adolescent nie som, mam 37. A co ignorujem ked som ignorant ?
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od: Element2
|
Pridané:
10.2.2011 11:21
Ignoruješ čiarky, jedna ti chýba pred "keď". Zanedbaná slovenčina.
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od: Element2
|
Pridané:
10.2.2011 11:25
Pozri, sám som sa párkrát stretol s tým, že v závislosti od témy sa nahrnú deti z azetu a klikajú mínusky, keď sa im niečo znepáči, bez ohľadu na to, či máš pravdu alebo nie, jednoducho preto, lebo tomu nerozumejú.
Ale v tomto prípade si to s tým zabalením tresol blbosť. MS nemá najmenší dôvod to momentálne baliť.
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 11:28
Ja som nikde netrvrdil, ze momentalne. Moj prvy prispevok hovori, ze by to mal zabalit.
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od: Element2
|
Pridané:
10.2.2011 11:31
Ale ak si to myslel tak, že trebárs o 100 rokov, tak ten príspevok takisto nemá zmysel, resp. je irelevantný a tie mínuská tam patria tak či tak. Všetko sa raz skončí.
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 11:54
O 15 rokov. Uz som to tu pisal.
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od: Element2
|
Pridané:
10.2.2011 12:30
15 rokov je po prvé tiež irelevantné, po druhé, v oblasti IT *nikto* nevie, čo bude o 15 rokov.
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 12:51
ok
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od: nepochopený
|
Pridané:
10.2.2011 11:52
Ignoruješ gramatiku ako adolescent, ktoremu vôbec nezáleži na tom, ako jeho písomný prejav pôsobí na okolie.
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 10:29
A este ma povavilo, ze ked som podakoval ze nemam -10, tak aj tam kde som ho nemal tak mi to ludia vyklikali :-)
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od: botmaster
|
Pridané:
10.2.2011 11:14
si mimo, my tu mame vlastni botnet, a ked jeden z nas urci kkta tak botnet mu automaticky z roznych IP da minuska.
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od: jano.krno
|
Pridané:
10.2.2011 11:27
A vies aky operacny system je najvacsou sucastou botnetov ? Ano, predsa ten s najvyssim podielom na trhu. Inak bez urazky, na vytvorenie botnetu tu nikto z vas nema.
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od: sss
|
Pridané:
10.2.2011 14:42
by si sa čudoval aké ľahké je spraviť botnet. Stačí mať základné znalosti klient-server architektúry a programovania (daj si do googla "client-server sample" 28kk výsledkov o.O) a trosku znalosti zo sociálneho inžinierstva.
|
|
Re: MS Windows a buducnost
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.2.2011 13:53
to vies, niektori klikaju iba na prispevky, ktore na nich silno zaposobia ci uz pozitivne alebo negativne a neklikaju na vsetko. tie tvoje boli prevazne mierne negativne, tak som neklikal, ale tym tvojim "nadsenim" ze nemas -10 a sposobom ktory evokuje dojem ze to je dokaz, ze s tebou ludia suhlasia razom vybudilo negativne pocity k tomuto aj k vacsine predchadzajucich tvojich prispevkov a tiez dokonca aj k tvojej osobe.
nezvyknem minuskovat, len vo vynimocnych pripadoch, ale tebe by som momentalne dal minusko nie len ku komentarom, ale aj k nicku, aby sa to s tebou tahalo
|