| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
bola na ne aspon zlava?
Od: ubx
|
Pridané:
4.3.2011 11:07
alebo si musel user za plnhodnotnu troajnovsku funkcionalitu este priplatit? :-)
|
| |
Re: bola na ne aspon zlava?
Od: Macstering
|
Pridané:
4.3.2011 11:38
Najvyssi cas prejst k iOS
|
| |
Re: bola na ne aspon zlava?
Od: fsdfsdf
|
Pridané:
4.3.2011 11:43
vtipne , ale keby aj oni mali mali otvoreny market a nekontrolovali manualne kazdu blbost a vsetko nezakazovali tak by si dopadol rovnako, kedze aj android je postaveny na baze linuxu ;-), takze mozes byt "obmedzeny" ako iOS alebo si aj semtam preverit co s tym zariadenim robis :-)
|
| |
Re: bola na ne aspon zlava?
Od: gru
|
Pridané:
4.3.2011 12:30
a iOS nie je tiez nahodou na baze linuxu? :D
|
| |
Re: bola na ne aspon zlava?
Od: prpr
|
Pridané:
4.3.2011 12:53
pre poriadok, nahodou nie. iOS je na baze jednej z vetiem BSD, co je na baze Unixu.
ale mas pravdu aj mac a ios su tie skarede zelene pismenka na ciernom pozadi ako linux. (tot nazor bfu keby vedel ze ios je forma unixu).
|
| |
Re: bola na ne aspon zlava?
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 16:29
Chyba. iOS ani Mac OS X nie su na baze BSD, ale NEXTSTEP OS. Z BSD maju prebratu len POSIX API a niektore nastroje, ale tato sucadt bola donedavna pri instalacii OS X volitelna.
|
| |
Re: bola na ne aspon zlava?
Od: prpr
|
Pridané:
4.3.2011 17:04
ano, ak sa chces tahat za slovicka, mas pravdu. ale:
NeXTSTEP was a combination of several parts:
a Unix-like operating system based on the Mach kernel, plus source code from BSD ...
http://en.wikipedia.org/wiki/NeXTSTEP
cize stale aj NEXTSTEP vychadza z BSD, co je unix like operacny system.
|
| |
Re: bola na ne aspon zlava?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
5.3.2011 0:06
s BSD má pramálo spoločné, zato Unix to je certifikovaný. No ale Linux nie je Unix, takže viac menej Windows, Mac OS a Linux nemajú takmer nič spoločné v základe :-)
|
| |
Re: bola na ne aspon zlava?
Od reg.: y0ghurt
|
Pridané:
5.3.2011 20:20
Chyba mi tu komentar s Jankou Hospdarovou.
|
| |
Re: bola na ne aspon zlava?
Od: siirii
|
Pridané:
4.3.2011 13:48
"ale keby aj oni mali mali otvoreny market a nekontrolovali manualne kazdu blbost", pointa jeho príspevku bola práve v tom, že oni nemajú otvorený market a manuálne kontrolujú každú blbosť. A tu je jasne vidieť, v čom je spočíva veľká výhoda takéhoto prístupu.
|
| |
Re: bola na ne aspon zlava?
Od: Macstering
|
Pridané:
4.3.2011 15:16
Aspon jeden co to pochopil ;)
|
| |
Re: bola na ne aspon zlava?
Od: fffsdfdsf
|
Pridané:
5.3.2011 15:31
alebo dalsi co nepochopil , vravim ze mozes byt "obmedzeny" ako iOS, a spoliehat sa ze apple robi pre teba len vsetko najlepsie, vhodne pre vacsinu BFU userov, ale samozrejme ma to svoje vyhody. Alebo chces z mobilu ci ineho zariadenia dostat maximum a vyuzit aj take veci co bezne nie su, napr. emulator na playstation asi v iTunes nenajdes sakze, ale to zase musis aj vediet co robis ;-)
|
| |
Re: bola na ne aspon zlava?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
5.3.2011 16:46
Je niekoľko emulátorov na iné platformy na AppStore a nie je s tým žiaden problém. Ak sa niekto rozhodne spraviť PS emulátor a vybaví si licenčné veci, kľudne môže byť aj ten.
Ak sa chceš špárať v systéme, daj jailbreak a z iOS sa stane to isté, čo je Android - plne otvorená platforma pripravená na špáranie sa v systéme.
|
| |
Re: bola na ne aspon zlava?
Od: Numline111
|
Pridané:
5.3.2011 18:50
Hej, len bez zaruky...
|
| |
Re: bola na ne aspon zlava?
Od reg.: bing.
|
Pridané:
5.3.2011 20:49
Ak budes taky hlupi a povies, ze mas JB tak ano. Ale ked nepovies nic, tak zaruku mas nadalej.
|
| |
Re: bola na ne aspon zlava?
Od: gfgfdg
|
Pridané:
4.3.2011 11:41
ale pri nahravani na server to mohli aspon oskenovat nie :-)
|
| |
Re: bola na ne aspon zlava?
Od: unreg viva la fico
|
Pridané:
4.3.2011 15:15
Asi nie je proti comu a samorna heuristika ma bud nizku specifitu alebo senzitivitu.
|
| |
smartphony
Od: fgfgfg
|
Pridané:
4.3.2011 11:10
najlepsi je klasicky mobil co vie telefonovat a sms posielat a nepotrebuje na to ziadny OS typu iOS, android, symbian a dalsie
jednoduchy, bezpecny bez vsaliakych krasotiniek
|
| |
Re: smartphony
Od: Blaze
|
Pridané:
4.3.2011 11:24
Najlepsi na telefonovanie urcite ano :)
Inak volakedy bol najlepsi telefon co vedel volat, ziadne luxusne zariaenie, co vie aj sms posielat :P
A ja som spokojny podstatne viacej s androidom...
|
| |
Re: smartphony
Od: kocka1
|
Pridané:
4.3.2011 12:31
bulsit!
|
| |
Re: smartphony
Od: siirii
|
Pridané:
4.3.2011 13:49
Ako teraz pre koho najlepší? Mne dokonale vyhovuje iPhone.
|
| |
android market
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
4.3.2011 11:17
haha, aplikacia Best password safe s trojanom. tomu sa povie zabezpecenie :D
|
| |
uvaha
Od: kachna
|
Pridané:
4.3.2011 11:18
myslim ze pri datovom objeme kt smeruje kazdy den na market ako nova aplikacia by pre google nemal byt problem zabezpecit aby sa tam nedostavali taketo aplikacie, ci?
|
| |
Re: uvaha
Od: Blaze
|
Pridané:
4.3.2011 11:27
Myslim ze novych aplikacii pribuda hodne vela, ich analyza nie je asi uplne trivialna.
Skor by som ale cakal, ze uverejnenie aplikacie bude viazane na podpis privatnym klucom, ktory vydala nejaka certifikacna autorita a teda nebudu tie aplikacie "anonymne". To samozrejme nezabrani tomuto, ale niekto konkretny za to bude niest zodpovednost...
|
| |
Re: uvaha
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
5.3.2011 0:08
Apole stíha kontrolovať všetky aplikácie, nevidím dôvod, prečo by to nemal zvládať aj Google.
|
| |
Re: uvaha
Od: Budovi
|
Pridané:
6.3.2011 10:42
Starý dobrý Symbian, síce každý na certifikáty nadáva ale majú svoj zmysel, stačí sa zamyslieť, prečo sa po Symbiane nešíria nebadane vírusy...
(malware síce existuje ale bez hacknutého fónu a nepozorného uživateľa no chance...)
|
| |
AVGFree
Od: Pythonix
|
Pridané:
4.3.2011 11:32
Vie niekto ci AVG Free z marketu dokazala tieto rootkity odhalit? Aplikacie som nestahoval uz velmi dlho, len by ma zaujimalo ci by to malo efekt keby som stahol infikovanu app a ci by presla scanom.
|
| |
Re: AVGFree
Od: oklaskmn
|
Pridané:
4.3.2011 12:24
Ziadny android antivirak tieto aplikacie neodhalil, az kym ich google nezablokoval. Antiviry na androida su uplne zbytocne, prvy vzdy zareaguje google a antiviry si len okopcia app blacklist...
|
| |
rootkit
Od: trigger.*
|
Pridané:
4.3.2011 11:39
kde by som mohol zohnat dobry rootkit? A naco by mi to vlastne bolo?
|
| |
Anderoid
Od: Mitolo
|
Pridané:
4.3.2011 12:23
Kvalitka, hlavne keď to odosiela uložené heslá.
Takže si to vlastne zhrňme:
- dodnes môže posielať smsky komu chce
- veľké množstvo zariadení bez rootkitu obmedzených podobne ako iPhone
- hardwarovo neakcelerované prostredie a tým pádom vyššia náročnosť na baterku a horšia plynulosť systému
- nemožnosť zmeniť základný gmail účet inak, ako reflashom
- roztrieštenosť systému a bez rootkitu na veľkej väčšine zariadení mizerná funkcionalita a pomalosť
- market, ktorý dodnes nefunguje na Slovensku
- bloatware na zariadeniach typu SonyEricsson (kde je ajtak len 2.1)
- zlomok z počtu aplikácií oproti iOS, navyše aj na Android Markete sú podobne ako na iPhone bludy typu iFart (to sú všade, aj na Bada), navyše omnoho nižšia úroveň (najmä grafická) oproti iOS aplikáciám
- riziko pri používaní aplikácií, nakoľko android market nie je vôbec kontrolovaný a obsahuje trojany a rootkity
.
Zabudol som na niečo?
Ale inak je to celkom fajn OS. Budí všetky dni v roku narozdiel od iShitu.
|
| |
Re: Anderoid
Od: Fotherfucker
|
Pridané:
4.3.2011 12:58
Dalsi nespolahivy produkt googlu, andromrd!
|
| |
Re: Anderoid
Od: kazimirofridrich
|
Pridané:
4.3.2011 13:50
a ty si nepodareny produkt tvojej mamy :d
|
| |
Re: Anderoid
Od: Fotherfucker
|
Pridané:
4.3.2011 13:55
A ty si kokotko co sa nevyzna... :D
|
| |
Re: Anderoid
Od: pobaveny
|
Pridané:
4.3.2011 13:51
Si ma pobavil. Zisti si najskor co znamena rootkit a az potom ten pojem niekde pouzivaj.
Kludne by som ti vyvratil skoro kazdu z tvojich odraziek, ale nemam na to cas ani chut.
Heslo dna: "bez rootkitu na veľkej väčšine zariadení mizerná funkcionalita" :D
|
| |
Re: Anderoid
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 14:08
vyvrat tieto body:
- hardwarovo neakcelerované prostredie a tým pádom vyššia náročnosť na baterku a horšia plynulosť systému (FAKT)
- roztrieštenosť systému a bez rootkitu na veľkej väčšine zariadení mizerná funkcionalita a pomalosť (roztriestenost FAKT)
- market, ktorý dodnes nefunguje na Slovensku (FAKT)
- bloatware na zariadeniach typu SonyEricsson (kde je ajtak len 2.1 (FAKT)
- riziko pri používaní aplikácií, nakoľko android market nie je vôbec kontrolovaný a obsahuje trojany a rootkity (FAKT, o ktorom pojednava tento clanok)
|
| |
Re: Anderoid
Od reg.: Osiris
|
Pridané:
4.3.2011 14:17
zrejme narazal na pouzitie vyrazu rootkit, ktore je v tomto kontexte nespravne. asi si chcel pouzit vyraz "root" :D
|
| |
Re: Anderoid
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.3.2011 15:50
SW kit na rootnutie - rootkit - asi tak to myslel :-)
|
| |
Re: Anderoid
Od: atlet
|
Pridané:
4.3.2011 14:17
tak tolkoto skodliveho softveru nebolo doteraz na ziadnej mobilnej platforme gut android, gut :) a ze linux based ci take nejake dristy som tu pocul :D
|
| |
Re: Anderoid
Od: Mitolo
|
Pridané:
4.3.2011 14:36
Prosimta, je to nejaky uboziacik co si kupil nejaky LG GT540 a teraz tu machruje, pritom by nevedel vyvratit z tych bodov snad ani jeden. Okrem ineho aj tie zvysne veci co som napisal su absolutne fakty.
|
| |
Re: Anderoid
Od: grill party @ night
|
Pridané:
4.3.2011 14:55
a tito 10eurovy android boys byvaju najvacsi fans :D
|
| |
Re: Anderoid
Od: Mitolo@postel
|
Pridané:
5.3.2011 3:02
Mrte nick :DD zasmial som sa
|
| |
Re: Anderoid
Od: pobaveny
|
Pridané:
4.3.2011 18:52
- hardwarovo neakcelerované prostredie...suhlasim
- roztrieštenosť systému...subjektivny nazor...funkcionalita lepsia ako iOS, trochu horsia ako Symbian
- market...to, ze sa nedaju kupovat na Slovensku aplikacie neznamena, ze market nefunguje...a aj to sa da obist viacerymi sposobmi
- bloatware...to je chyba vyrobcov a predajcov telefonov a nie androidu
- riziko pri používaní aplikácií...instaluj software od doveryhodnych zdrojov a precitaj si ake prava povolujes instalovanej aplikacii
|
| |
Re: Anderoid
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 20:49
- market - mna nezaujima obchadzanie, ja chcem ako zakaznik pouzivat tolko zdoraznovanu vyhodu smart phone, ktory som si kupil
Ked to vie Apple, preco to je taky problem pre Google uz 3 roky?
- bloatware - opat vec, ktora ma ako klienta nezaujima. Zaujima ma pouzitelnost a podpora. Zaplatil som si. Toto nie je argument.
- riziko pri pouzivani. Opat, zaplatil som si, chcem pouzivat obchod POD SPAVOU GOOGLE, tak ocakavam, ze ten obchod aj budu spravovat a mna ako klienta budu chranit pred rizikom. Nemam cas ani chut sledovat fora a specializovane sity s upozornenim na nebezpecne podvodne aplikacie. Toto 99 % ludi robit nebude. Nechcem tamagoci, chcem 100% spolahlive zariadenie. Ak to zariadenie nie je spolahlive, mozem ho vyhodit, ak ho potrebujem na pracu a potrebujem sa spolahnut, ze mi nieco neukradne pristupy do banky, cisla klientov a partnerov.
|
| |
Re: Anderoid
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
5.3.2011 0:21
roztrieštenosť systému - Taký Android 2.3 beží na koľkých Android zariadeniach? 2%? Majú potom pre developerov zmysel novinky v novom OS, keď ich aj tak nevyužijú? funkcionalita lepšia ako v iOS, ale horšia ako na symbiane? Preto ľudia najviac používajú iPhony a najmenej Symbiany, či už čo sa týka browsovania, sťahovanie aplikácií, kvality aplikácií atď.
market - aj keby fungoval aj na Slovensku, aj tak celkovo nefunguje. Android predáva viac zariadení, ale tak dvadsatinu aplikácií oproti iOS. Je tam plno aplikácií porušujúcich copyrighty. Proste podľa žiadneho meradle sa funkčnosť Android marketplace nevyrovnáva AppStoru.
bloatware - myslíš, že do iných telefónov nikto nechce džubať? do iPhonu si operátori chcú nainštalovať svoje sračky, do WP7 tiež. ide o to, že ostatní im to nedovolia, Google hej
riziko - je snáď dôveryhodnejší zdroj, ako Android marketplace?
|
| |
Re: Anderoid
Od: Mitolo@postel
|
Pridané:
5.3.2011 3:04
Cize si hlupak, co dalej?
|
| |
pošli deti
Od: anon
|
Pridané:
4.3.2011 14:43
iOS sa mi čim dalej lúbi viac. Možte picovať ale aj ten ich multitasking je popici vymyslene riesenie ako usetrit na hardware a posetrit baterku.
ale zas, čo ja o tom viem ...
|
| |
Re: pošli deti
Od: anti jablcko
|
Pridané:
4.3.2011 14:53
mas ty pravdu, ten multitasking je popici hlavne tam kde nie je signal, fakt popici.
|
| |
Re: pošli deti
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.3.2011 15:51
čo má spoločné multitasking so signálom?
|
| |
Re: pošli deti
Od: Najebany autobusar
|
Pridané:
4.3.2011 16:08
Notifikacie? Zeby tupec?
|
| |
Re: pošli deti
Od: Najebany autobusar
|
Pridané:
4.3.2011 16:09
Notifikacie? Zeby tupec?
|
| |
Re: pošli deti
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 16:25
Co maju push notifikacie s multitaskingom? Aplikacia sa moze v iOs 4 prepnut do pozadia a fungovat so sluzbami ako GPS, download, prehravanie hudby a miikrofon, VOIP, LOKALNE Push notifikacie. SIETOVE push notifikacie sluzia len na zasielanie sprav zo servera - facebook, skype prichadzajuci hovor, chat. V tychto pripadoch ti su tieto aplikacie aj tak na nic, ked nemas data. A na OS fakt potom nezalezi :-D
|
| |
Re: pošli deti
Od: Najebany autobusar
|
Pridané:
4.3.2011 17:19
No ja len ze sa mi zda ze iphone pseudo multitasking funguje na zaklade notifikacii. A tie ak sa mi zda sa nesiria ani cez wifi, ani bluetooth ale cez siet operatora. Cize tam kde nieje signal, nefunguju notorifikacie..
|
| |
Re: pošli deti
Od reg.: Osiris
|
Pridané:
4.3.2011 17:59
jooj, ta ty si expert :D ako potom moze fungovat multitasking na iPod Touch, alebo iPade, ked nemaju pristup na siet operatora?
|
| |
Re: pošli deti
Od: Najebany autobusar
|
Pridané:
4.3.2011 18:26
Co ja viem, asi funguju nejak inak.
|
| |
Re: pošli deti
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 20:43
No, zjavne nevies. Push notifikacie su len jedna forma. Hlavne pre aplikacie, ktore by museli ostavat inak cely cas online pripojene na siet (chaty, voip aplikacie ako skype atd.).
Ostatne aplikacie podporuju suspend to RAM (bezia, ale su uspate v ram) a zaroven mozu vyuzivat niekolko sluzieb - ziskavat poziciu GPS na pozadi (napr navigacia prepnuta v pripade telefonneho hovoru naviguje dalej), audio (voip prepnute na pozadii, aplikacie ako last.fm ci pandora, hlasova navigacia), lokalne push notifikacie (napr. Upozornenie na nadchadzajucu udalost, planovace, vystrazne systemy) a niekolko dalsich sluzieb. Ai jedno z toho nevyzaduje online oush notifikacie po sieti.
Ak taka aplikacia takto funguje, je to nejaka komunikacna aplikaciaako chat. A ta ti je pochopitelne tak ako tak k nicomu, ak nemas signal. Aj s celym multitaskingom.
|
| |
Re: pošli deti
Od: Najebany autobusar
|
Pridané:
4.3.2011 21:42
Suspend to RAM nie je nic ine ako nastavenie stavu aplikacie do pamate, to s multitaskingom nic nema spolocne. Je to len nahrada multitaskingu. Skutocny multitasking na "i"-vecickach stale neexistuje.
|
| |
Re: pošli deti
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 23:01
Koncovy vysledok je ale pre pouzivatela rovnaky. Na tom jedinom zalezi. Plny muktitasking je na zariadeniach s bateriou a obmedzenymi hw prostriedkami kontraproduktivny a ruku na srdce, uplne zbytocny.
Renderovat na pozadi ci komprimovat narocne data na tom nebudes. Dolezite je, ci aplikacia dokonci download/upload, ci na pozadi funguje prijimanie hovorov vo VOIP, ci aplikacia na navigovanie po ukonceni hovoru (alebo pocas neho) naviguje dalej.
|
| |
Re: pošli deti
Od: Najebany autobusar
|
Pridané:
4.3.2011 23:26
No neviem ci je plny multitasking zbytocny. Aktualne mam fon, vyuzivam ho vzdy viac nez bezny primitivny uzivatel.
Situacia: mal som pustenu navigaciu. Potom sme si dali pauzu a pustil som nejaku hudbu, navigacia stale bezala. Po chvili prichadzajuci hovor,... bla bla, vyvetlil som kolegovi ze nech sa dostavi SEM. Prepol som sa na navigaciu, hudba stale hrala, opisal som suradnice na FB a poslal, vratane fotiek miesta, stale bezi hudba, navi a FB. Kolega do hodiny dorazil, ja som si stale nahraval trasu a popritom pocuval hudbu. Co myslis, mal som iphone s jeho verziou pseudo multitaskingu?
|
| |
Re: pošli deti
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
5.3.2011 0:25
pokiaľ ti vydržala baterka a neseká telefón, najskôr si pri tom mal iPhone. Jeho multitasking to bez najmenších problémov zvláda :-)
|
| |
Re: pošli deti
Od: Mitolo
|
Pridané:
5.3.2011 2:44
Nehovoriac o tom, ze na iphone mam bezne takto suspendovanych viac, ako 32 aplikacii, pricom zasah na vykon systemu je prakticky nulovy, nakolko vacsina veci sa rendruje cez grafiku ( safari, GUI, nacitanie aplikacii z multitaskingu)...
|
| |
Re: pošli deti
Od: anon
|
Pridané:
5.3.2011 10:46
presne toto je serious ficura. ked za mnou dosiel kamos so svojim iphonom a videl som kolko veci tam ma pootvaranych tak som mu to vsetko zacal zatvarat. On na mna len pozeral jak chuj ze naco to robim, ved to vobec nespomaluje
|
| |
Re: pošli deti
Od: Mitolo
|
Pridané:
5.3.2011 10:55
Jj, 32 aplikaci a 250+ MB volnej ramky :)))
|
| |
Re: pošli deti
Od: anon
|
Pridané:
5.3.2011 1:21
chod volade kde ho majú a pohraj sa sním nak vidíš
|
| |
Re: pošli deti
Od: on len keca
|
Pridané:
5.3.2011 8:53
ten priklad co si opisal je realny aj s "pseupomultitaskingom" na iphone. navigacne aplikacie mozu fungovat na pozadi, hudbu takisto mozes pocuvat na pozadi, pricom nie je problem spustit facebook aplikaciu.
|
| |
Re: pošli deti
Od: Mitolo
|
Pridané:
5.3.2011 2:55
Prepac, ze somti dal +, ale om kusok opity a netrafil som na -. Btw pozri si statistiky sily signalu iPhone 4 ma signal omnoho lepsi ako vsetky ostatne zariadenia aj pri tazkych podmienkach. Nehovoriac o tom, ze problem s antenou je absolutna banalita a netyka sa drvivej vacsiny uzivatelov vratane mna, nakolko signal som stratil naposledy ked sme sa hadali s priatelkou a bili sme sa o iPhone, lebo si chcela precitat spravy a ja som jej to z jesitnosti nechcel dovolit, pricom sme antenu drzali asi 5 minut. Pri beznom drzani mam v bratislave v starom meste na severe signal plny aj po drzani viac ako minutu. Ale pri veeeeelmi tvrdom drzani co sa nestav ani pri hovore. Ak drzim telefon aj pri polhodinovom hovore cez antenu, nic sa nedeje. Ale trosku mi chyba z androidu to, ze sa mi pocas hovoru neodoslali narootovane udaje vyrobcovi aplikacie... Nakolko nasa 3G siet podporuje hovor aj data sucasne v plnom rozsahu... iPhone je proste shit.
|
| |
Re: pošli deti
Od: paan
|
Pridané:
4.3.2011 15:11
Rovnako ako android dava nieco navyse oproti ios, tak bohuzial je to aj naopak, presne ta vyhoda androidu znamena presne aj tu nevyhodu, zostava len na nas aby sme mali dostatok info na spravnu volbu.
|
| |
Re: pošli deti
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.3.2011 15:54
a hlavne by sa mohlo prestať nadávať, že Android je shit, alebo iOS je shit. Každý má svoje výhody a nevýhody, prečo si myslieť o druhom, že je debil, keď má iné preferencie? Osobne som zástanca iPhonu, ale nemám nič proti ľuďom, ktorým ten mobil nesadne, ak majú rozumný dôvod, prečo. Zato neznášam ľudí ktorí nadávajú len aby nadávali.
|
| |
marketplace
Od: Stock
|
Pridané:
4.3.2011 14:43
Toto keby bolo na Windows mobile marketplace tak tu je milion komentarov:-))
|
| |
Re: marketplace
Od: bohuš
|
Pridané:
4.3.2011 15:15
keby keby...
|
| |
Re: marketplace
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.3.2011 15:55
zato keby na Windowse bolo z 200 000 aplikácií len 50 vírusov, tiež by o tomto úspechu bol článok :-)
|
| |
Re: marketplace
Od: Tester2
|
Pridané:
4.3.2011 16:03
Tam skapal pes a teraz sa snazia znasilnit Nokiu nastrcenym agentom co bude znamenat jej koniec.
|
| |
Re: marketplace
Od: Motherfucker
|
Pridané:
5.3.2011 8:39
Skapal pes? Sorry, ale WP7 získalo za ten čas čo existuje viac apps než Android za ten istý... takže kde prosím ťa skapal pes. Aj ja som si myslel že WP7 je hovadina, to si však človek musí vyskúšať a až potom robiť názory.
|
| |
Re: marketplace
Od: JaGut
|
Pridané:
5.3.2011 17:14
Netvrdim ze nie, ale MS obavam sa prisiel s krizikom po funuse. Nema dost velku podporu vyvojarov a zaujem klientov, aj stavajuci vyvojari a zakaznici WM sa otocili WP7 chrbtom. A ti dalsi cakaju, ci sa pre WP7 vobec oplati vyvijat. Taka zacyklena situacia sliepka-vajce.
Tapanie na poli tabletov je pre MS uz definitivny priznak toho, ze mobilny trh skratka stratili a ziskat opat slusnu poziciu bude skoro nemozne. iOS, Android, WebOS... Hlavne ten Android je pre MS asi prekazkou, aby mohli prerazit. Vyrobcom je jendo, co za OS do svojich produktov narvu, hlavne ze tam nieco je a netreba za to platit. Preco ist do WP?
|
| |
Re: marketplace
Od reg.: Osiris
|
Pridané:
5.3.2011 18:22
Ja by som WP nezatracoval az tak velmi. Android sice ma naslapnute velmi svizne, ale to preto, ze sa natrepal do lacnych dotykovych smartov. Ale ukazuje sa, ze prave pre tu jeho otvorenost sa nehodi do podnikoveho prostredia a v tu moze (ale nemusi) WP zabodovat. A nielen v podnikovom prostredi - on ten WP je v konecnom dosledku pre vyrobcov telefonov lacnejsi, ako Android.
|
| |
Ale nie
Od: PET flasa
|
Pridané:
4.3.2011 16:02
A to sme plánovali ist v blízkej budúcnosti do androidu vo firme, hlavne kvôli cene. Ale po tejto správe to neprichádza do úvahy, ostáva teda iOS.. hm..
|
| |
Re: Ale nie
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 16:18
Len aby sa nezabudlo pre firemne pouzitie iOS :)
1. plna podpora Exchange, LDAP, CardDav a CalDav (vratane invitacii a zdielanych miestnosti i projektorov)
2. Netreba iTunes - aktivacia davkovo cez iPhone configuration utility, sync OTA cez Exchange
3. iPhOne configuration utility - vytvaranie vlastnych profilov s nastavenim VPN, APN, bezpecnostnej politiky (vypnutie fotaku napr), bezdrotova push distribucia vlastnych aplikacii
4. S vyvojarskym kontom (basic, 99 eur rocne) distribucia vlastnych aPlikacii bez App Store s provisiOning profilom. S Enterprise developer kontom vytvaranie vlastneho intranetoveho distribucneho systemu aplikacii
|
| |
Re: Ale nie
Od reg.: Osiris
|
Pridané:
4.3.2011 16:19
ad android (a ine platformy) v podnikoch: http://goo.gl/apyMb
http://goo.gl/j31Sq
|
| |
Investicia
Od reg.: yanick
|
Pridané:
4.3.2011 17:11
Nedavna investicia Google[1] asi najde uplatnenie v android markete a pripadne aj v chrome web store :-)
Toto obrovske paux pas Google musi riesit, ak si chce zachovat dobre meno.
[1] http://www.dsl.sk/article.php?article=10548
|
| |
Re: Investicia
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
4.3.2011 20:08
Co su to superuzivatelske prava?
|
| |
Re: Investicia
Od reg.: yanick
|
Pridané:
4.3.2011 22:00
Tato otazka bola na mna? :-)
|
| |
Re: Investicia
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
4.3.2011 22:37
Ak si pisal ten clanok, tak ano :)
|
| |
Re: Investicia
Od reg.: yanick
|
Pridané:
5.3.2011 0:42
No, tak v tom pripade ta otazka nebola smerovana na mna :-)
Ale aj tak by som neodpovedal, lebo co to je nevie ako samotny google. Dal mi 5 vysledkov[1] a z toho 2 boli odkazy na tento clanok, cize na tvoju otazku :-)
[1] http://goo.gl/6T6el
|
| |
Re: Investicia
Od: Mitolo
|
Pridané:
5.3.2011 2:59
[1] </bot>
|
| |
Re: Investicia
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
5.3.2011 12:48
Its the program that requires you to give a program permission to run root functions. (:D)
http://goo.gl/6DyKM
|
| |
Kaspersky Lab
Od: ssssdsdsds
|
Pridané:
4.3.2011 20:44
aha takže podľa Kaspersky Lab , ďalšia spoločnosť po AVG, Nortone a Este, ktorá cyhstá podklady pre svoj antivírus pre android:DDDDD
|
| |
otvoreny system
Od: Budovi
|
Pridané:
6.3.2011 10:50
Ked sa na to pozeram z uhla uzivatela, tu sa vyhoda androidu - ze je open source a dostupny vsade, stava obrovskou nevyhodou - update na vsetky zariadenia nie je mozne technicky zabezpecit, a sucasne stare verzie nemaju zaplatane chyby.
Tento problem je prakticky neriesitelny.
Tu sa ukazuje vyhoda symbianu ako systemu, a Nokie ktora ho vyvija pre svoje telefony - peckova podpora a dost vela updatov. Skoda ze to vsetko konci s prichodom Windows Mobile...
|
| |
5 znakov
Od: Matooo01
|
Pridané:
6.3.2011 16:10
No a tu je nazorna ukazka, preco iOS a jeho "uzavretost" :)
|
| |
KillSwitch
Od reg.: Osiris
|
Pridané:
6.3.2011 22:47
A uz mame riesenie tohto problemu. Google pekne - krasne prehlada telefon, skontroluje co v nom mate a aplikacie na dialku vymaze. Pouzije vlastny backdoorm ktory ma v systeme.
http://goo.gl/pUgtd
ale ved preco nie - je to otvoreny system :D
|