| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
:/ katastrofa
Od: bulooooo
|
Pridané:
12.3.2011 14:26
myslim ze 40 sekund to uz moc nepomoze :(
|
| |
Re: :/ katastrofa
Od: nti student
|
Pridané:
12.3.2011 14:37
takto zemetrasenie sa siri rychlostout prizne 30 000km/h co je 500 km/s. tak necakaj hodinu vopred oznamenie o zemetraseni.
|
| |
Re: :/ katastrofa
Od: metall
|
Pridané:
12.3.2011 15:11
To co si zalial? A este si das nick student? Natvrdly debilko, 4 km/s = 14400 km/h.
Ak mi vysvetlis Tvoj prepocet 30000 km/h = 500 km/s kupit Ti vegetu.
|
| |
Re: :/ katastrofa
Od: nti student
|
Pridané:
12.3.2011 16:07
dobre si to vypocital. dajme to mu ze je to tych 8km/s. epicentrum bolo od tokya priblizne 200+ mile. takze teoreticky keby pristoje zachytili epicentrum hned pri vzniku maju 43.75 sekundy (vzdialenost 350km). Cize, urcite stroj nepochybil.
|
| |
Re: :/ katastrofa
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.3.2011 23:17
on narazal na tvoje 30 000km/h = 500 km/s
v skutocnosti ale tych 30 000km/h = 8,33 km/s
alebo tych 500 km/s = 1 800 000 km/h
hodina ma 3 600 sekund a nie 60.
|
| |
Re: :/ katastrofa
Od: .....
|
Pridané:
14.3.2011 23:08
Ja sice niesom on ba dokonca niesom ani nejaky super matematik, ale vysvetlim ti ako to cislo dostal tento student.. on sice vedel ze medzi hodinou a sekundou je na prepocet pouzite nejake cislo 60, ale uz logicke myslenie chyba a tak nevie ze hodina / 60 je len prepocet na minuty a ked chce sekundy musi dat zasa / 60 :-) jo a ta vegeta by sa aj mne hodila ;-)
|
| |
Re: :/ katastrofa
Od: fddvd
|
Pridané:
12.3.2011 14:41
akoze nie? za ten cas mozes vybehnut vonka alebo mozes robit daku pracu na rebriku alebo leseni a stihnes z neho zliest podla mna to velmi pomoze
|
| |
Re: :/ katastrofa
Od: MARIOOO
|
Pridané:
12.3.2011 16:15
popri praci na rebriku pozeras na telku :)
|
| |
Re: :/ katastrofa
Od: jozkoooo
|
Pridané:
12.3.2011 16:16
vsak mestsky rozhlas nee?
|
| |
Re: :/ katastrofa
Od: maxos
|
Pridané:
14.3.2011 7:43
Popripadne mobil.
|
| |
Re: :/ katastrofa
Od: rms_
|
Pridané:
12.3.2011 15:12
Kvoli takym ludom ako si TY je Slovensko pozadu 30 rokov.
|
| |
Re: :/ katastrofa
Od: číčíččí
|
Pridané:
12.3.2011 15:50
vdaka nemu bude u nas koneiec sveta az v roku 2042
|
| |
Re: :/ katastrofa
Od: rms_
|
Pridané:
12.3.2011 21:45
Blbost. Japonsko by uz bolo znicene pred 30 rokmi, nie az teraz.
|
| |
Re: :/ katastrofa
Od: linux user
|
Pridané:
13.3.2011 9:19
to nie. cely svet bude zniceny teraz okrem slovenska. to bude az v roku 2042.
|
| |
Re: :/ katastrofa
Od: bixx
|
Pridané:
15.3.2011 22:03
aspon na nieco bude ten nas zaspaty bananaland dobry ... prespime aj koniec sveta a vsetkym to dojde az po 30 rokoch
|
| |
zemtrasenie
Od: nti student
|
Pridané:
12.3.2011 14:28
tak neviem, kde by bolo asi najbezpecnejsie alebo co robit v pripade zemetrasenia?, v pripade tornada jedine do vane alebo pod stol som pocul
|
| |
Re: zemtrasenie
Od: quix_
|
Pridané:
12.3.2011 15:08
pripadne do chladnicky ale to funguje len pri atomovke aspon tak som pocul ...
|
| |
Re: zemtrasenie
Od: sadas
|
Pridané:
12.3.2011 15:11
dnes sa uz asi nevyrabaju olovene chladnicky =/
|
| |
Re: zemtrasenie
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.3.2011 4:02
Ale v Avize urcite este nejake ponukaju :)
|
| |
Re: zemtrasenie
Od: bixx
|
Pridané:
15.3.2011 22:05
treba zavolat Lucasarts, oni vam nejake dodaju a vysvetlia ako v nich prezit vybuch atomovky a niekolkokilometrovy let vzduchom bez zraneni
|
| |
Re: zemtrasenie
Od: .....
|
Pridané:
14.3.2011 23:13
Si zas pozeral Indiana Jones najnovsu cast co? ;-) :D
|
| |
Re: zemtrasenie
Od: MenoX
|
Pridané:
13.3.2011 15:07
Japonci maju pod stolmi prichystane prilby a budovy su na to stavane. Takze najbezpecnejsie je asi pod ten stol a prilbu na hlavu, ak nahodou nebyvas v susedstve velkej luky, kde naokolo nestoja ziadne vysoke stavby, stromy a pod. a stihnes vybehnut na volne priestranstvo...
|
| |
Re: zemtrasenie
Od: .....
|
Pridané:
14.3.2011 23:15
Tak ciste zo zvedavosti, nikdy som v japonsku nebol ale vzhladom na vysoku preludnenost.. nemyslis ze tam uz davno dake tie luky ani neexistuju? :D
|
| |
zemetrasenie
Od: anon
|
Pridané:
12.3.2011 14:29
podat varovanie 40 s pred zemetrasenim je obrovsky uspech
|
| |
Re: zemetrasenie
Od: anon
|
Pridané:
12.3.2011 14:29
a myslim to seriozne vazne ...
|
| |
Re: zemetrasenie
Od: cuna
|
Pridané:
12.3.2011 14:33
šak ja nič ...
|
| |
Re: zemetrasenie
Od: srobik
|
Pridané:
12.3.2011 23:16
No neviem ci by aj u nas nieco vyhlasili v rozhlase na tych 30-rocnych zhnitych TEchnicky SLAbych amplionoch a vedeniach...
|
| |
Re: zemetrasenie
Od: Trololol
|
Pridané:
13.3.2011 8:14
Asi tak sklamem, ale u nich su zemetrasenia podstatne castejsie ako tu. Nemyslim, ze by u nas niekto cakal s prstom v zemi a sledoval stav...
|
| |
Re: zemetrasenie
Od: fgbhxxhuxxs
|
Pridané:
13.3.2011 11:23
na slovensku by pred tymto oznamom pustili minimalne 2 slagre od dusana gruna a roberta kazika.
|
| |
Re: zemetrasenie
Od: krupica
|
Pridané:
13.3.2011 13:40
akurat by tam vosla 30 sec reklama
|
| |
Re: zemetrasenie
Od: srobik
|
Pridané:
14.3.2011 12:23
si zabil...
|
| |
Re: zemetrasenie
Od: .....
|
Pridané:
14.3.2011 23:20
Toto mam najradsej.. Diskusia o vrazednom zemetraseni a niekto tu zadrie: si zabil.. to je fakt mile :-)
|
| |
Re: zemetrasenie
Od: krakra
|
Pridané:
15.3.2011 5:06
pozeraj sa na zamer veci a nie na to co si o tom myslis, vyhnes sa pak vecsine omylov a mozno aj uvidis co ta uviedlo do omylu.
|
| |
Re: zemetrasenie
Od: srobik
|
Pridané:
15.3.2011 19:45
si zabil...
|
| |
Instrukcie
Od: Junak_pravy
|
Pridané:
12.3.2011 14:38
V Japonsku maju v pripade zemetrasenia instrukcie ako sa v takom pripade riadit, v skolach a dalsich orgnaziacnych strukturach sa nacvicuju dokonca postupy. Vseobecne rady su ale zastavit privod plynu a elektriny a dostat sa z dosahu moznych padajucich objektov. Najdoleztejsie je ale nespanikarit, na to upozornuju obzvlast.
|
| |
Re: Instrukcie
Od: metall
|
Pridané:
12.3.2011 15:16
Fakt? Plyn a elektrina sa u nich zastavuje centralne, co by bolo z toho, ze si budu zatvarat plyn jednotlivo po domoch, ked potrubia v meste by boli natlakovane.
Nespanikarit? Ved japonci si zvyknuti na zemetrasenia ako mi na chujoviny v parlamente.
|
| |
Re: Instrukcie
Od: mato-snk
|
Pridané:
12.3.2011 15:59
ty kreten tam hore si chalana zdrbaval za chybny prepocet a ty napises "MI" ? spamataj sa tie pluska si si sam naklikal?
|
| |
Re: Instrukcie
Od: Mentol
|
Pridané:
12.3.2011 19:22
Som ohromeny.
Nie z toho, ze si gramaticky nacionalista, lebo ja som tiez, aj ked tajny. Nie z toho, ze sa vyjadrujes vulgarne ako taky k***t, lebo ja by som bol tiez vulgarny, keby som sa nebal zeny.
Ale z toho, ze si skutocne pozorne citas diskusie, dokonca nicky diskutujucich a este si ich aj pamatas. Ja ich teda vobec nevnimam, pre mna ste vsetci jedna efemerna bytost - internet.
|
| |
Re: Instrukcie
Od: fghjk
|
Pridané:
12.3.2011 20:08
nikdy som nepochopil ked si clovek sam vyhviezdickuje nadavku...
tak bud chcem dany vulgarizmus pouzit tak ho natvrdo napisem a ak na to nemam gule je plno slusnejsich vyrazov s rovnakym vyznamom
a specialne tie najtvrdsie vyrazy sa bud pouzivaju pri silnych emociach ktore brania nejakym elegantnejsim urazkam/hreseniam o com naopak hviezdickovanie nesvedci
|
| |
Re: Instrukcie
Od: Mentol
|
Pridané:
12.3.2011 22:52
Netrap sa tym, niekto je skratka chapavejsi a niekto zase menej. V tvojom pripade mozno pomoze vysvetlenie. Najlepsie sa komplikovane veci vysvetlia na priklade.
Povedzme, ze by som chcel napisat slovo KOHUT, ale z nejakych dovodov to povazujem za nevhodne. Nejaka trauma z detstva, vrodena zbabelost alebo tak. Pisem, pisem a zrazu to na mna pride. Co teraz?
Na to su dobre tie hviezdicky. Napisem K***T a vacsina ludi to podvedome precita ako KOKOT a ani ich nenapadne, o co ide. To je typicke, povedzme pre deti. Alebo pre tehotne zeny. V takom pripade mam aspon ciste svedomie, ze som im dal moznost vulgarne slovo prehliadnut a neuviedol ich do pokusenia. Amen.
.
No, a este jedna prakticka poznamka. Niektore filtre na forach urobia zo slova "kokot" slovo *****, ale K***T zostane K***TOM naveky. Amen
|
| |
Re: Instrukcie
Od: p0maranc
|
Pridané:
13.3.2011 20:09
ty si co pojedol chlapce? nemozes vsetkych hadzat do jednoho vrecka, vsetci nemali take detstvo ako ty. ty budes ten humanista ktoremu staci dat facku a zavola policajtov.
|
| |
Re: Instrukcie
Od: .....
|
Pridané:
14.3.2011 23:27
Amen
|
| |
Re: Instrukcie
Od: gfdf
|
Pridané:
14.3.2011 2:33
takze ziaden realny dovod, specialne v diskusii v ktorej nie je cenzura a pravdepodobnost vyskytu deti co nepoznaju slovo kokot je minimalna
take chcem byt drsny ale bojim sa nasledkov
a to nam nas krasny jazyk poskytuje take nesmierne moznosti nadavania, casto aj v ramci slusneho jazyka ale dnes je uz vsetko prekokotovane...
|
| |
Re: Instrukcie
Od: Element2
|
Pridané:
14.3.2011 9:39
Asi tak.
|
| |
Re: Instrukcie
Od: Necro
|
Pridané:
14.3.2011 15:20
krasna nadavka je ty "OGRGEL" :-)
|
| |
Re: Instrukcie
Od: retard1234
|
Pridané:
12.3.2011 20:10
Ja som tiež ohromený.. tvojou demenciou...
|
| |
Re: Instrukcie
Od: Mentol
|
Pridané:
12.3.2011 22:54
Dakujem. Sam som sa vypracoval ...
|
| |
Re: Instrukcie
Od: Junak_pravy
|
Pridané:
12.3.2011 16:31
Ja hovorim ake su intrukcie, ktore sa ucia. Co sa tyka paniky, ked zacnu okolo teba lietat veci a triast sa zem pod nohami o sile vacsej nez kazdy druhy den, myslim ze je jedno ci si odtial, alebo z inej strany Zeme - panike mozes podlahnut rovnako.
Okrem toho, ked sa zastavi centralny privod, zvysny plyn v potrubiach sa zrazu vsetok strati? But HOW??
|
| |
Re: Instrukcie
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.3.2011 3:55
Plyn a voda sa nestratia, zmysel toho je skor ten, ze sa tym minimalizuju straty. Pretoze urcite by uniklo viac plynu a vody, ked ludom v domoch polame rozvody/trubky, keby to nebolo centralne odstavene.
|
| |
podla mna tiez uspech
Od: marecekkkk
|
Pridané:
12.3.2011 14:38
40 sekund je dostatocne dlhy cas na to aby clovek stihol zareagovat - napriklad vybehnut pred dom kde mu nehrozi ze na neho nieco spadne alebo sa schovat pod stol atd. Je to fakt obrovsky uspech. Ak by ten system nebol tak by sa obete pocitali v ovela vacsich cislach.
|
| |
Re: podla mna tiez uspech
Od: vikend
|
Pridané:
12.3.2011 14:49
no maju to premakane, nic ine im ani neostava, ked ziju na takto aktivnej zone. A mozem len suhlasit ze ten system zachranil tisice ludi, treba sa pozriet na haiti, alebo 2004 indicky ocean, ziadny system a obeti su statisice. Na takomto systeme by mali spolupracovat vsetky krajiny ktore maju s tymto skusenosti a peniaze a nasadit ho pre vsetky potencialne nebezpecne miesta na zemi.
|
| |
Re: podla mna tiez uspech
Od: .....
|
Pridané:
14.3.2011 23:41
Zial s krajinami ako japonsko alebo cina sa zrejme len tazko obchoduje. System si zrejme vyvinuli sami a nebudu ho chciet predat. Tieto krajiny si potrpia na tom ze su sebestacne a uzavrete a z tej uzavrenosti bude zrejme vyplyvat aj akasi nevola k obchodovaniu.. Neviem mozno japonsko ani tak nie ale cina urcite. Niesom odbornik na kultury ale z toho co som pocul mi to tak pripadalo no mozem sa mylit i ked na druhu stranu teraz by japonsku peniaze z predaja takehoto systemu iste prospeli.
|
| |
Re: podla mna tiez uspech
Od: trr
|
Pridané:
12.3.2011 20:07
napriklad vybehnut pred dom, kde na teba padne celý dom =D
|
| |
Re: podla mna tiez uspech
Od: lolwut
|
Pridané:
13.3.2011 0:42
vybehne pred dom kde ho zaleje vlnka :D
|
| |
Re: podla mna tiez uspech
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.3.2011 3:56
Alebo teply golfsky prudik.
|
| |
Re: podla mna tiez uspech
Od: Hej ho
|
Pridané:
13.3.2011 9:41
No teply golfsky prudik v Japonsku asi nie, ale inac dobre...
|
| |
Re: podla mna tiez uspech
Od: LEN ABY
|
Pridané:
13.3.2011 12:01
NO NEKUP TO!!!!!!!!!!!!
|
| |
Re: podla mna tiez uspech
Od: lobo
|
Pridané:
13.3.2011 1:50
vybehnut pred dom mozes akurat tak na dedine,
ukaz mi ako vybehnes z 23. poschodia v hoteli za 40 sekund
|
| |
Re: podla mna tiez uspech
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.3.2011 3:57
Oknom. Skusalo to dokonca aj zopar supermanov vo WTC pocas 9/11 :)
|
| |
Re: podla mna tiez uspech
Od: ...
|
Pridané:
13.3.2011 9:02
A kym dopadli, tak bolo aj po zemetraseni...
|
| |
Re: podla mna tiez uspech
Od: tralallalator
|
Pridané:
13.3.2011 16:39
privolas si vytah ;)
|
| |
uffff
Od reg.: cipo11
|
Pridané:
12.3.2011 14:53
Všetka česť tým Japončíkom, ani jeden z mrakodrapov nepošiel k zemi. Keby bolo zemetrasenie s takou silou u nás, nezostal by tu kameň na kameni.
|
| |
Re: uffff
Od: lyserg
|
Pridané:
12.3.2011 15:21
Ostal by tu len parlament a radili by sa ci nie je mudre zdvyhnut dane a poplatok z poplatku...
|
| |
Re: uffff
Od: boris11
|
Pridané:
12.3.2011 18:15
keby keby keby
keby bolo epicentrum priamo pod tokyom tak popadaju aj mrakodrapy
a je jasne ze v japonsku su budovy projektovane na silnejsie zemetrasenia ako u nas kedze tam je velka intenzita zemetraseni, u nas a celkovo v europe je pravdepodobnost takych silnych zemetraseni podstatne nizsia
|
| |
Re: uffff
Od: olilous
|
Pridané:
12.3.2011 19:22
tipujem že u nás by tiež veľa ,,mrakodrapov,, nepadlo :D
|
| |
Re: uffff
Od: m1Chi
|
Pridané:
12.3.2011 20:01
si zabil:D
|
| |
Re: uffff
Od: ...
|
Pridané:
13.3.2011 9:03
Mohol radsej teba.
|
| |
Lorem Ipsum
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
12.3.2011 15:24
Neposielajte Japoncom ziadne peniaze, maju ich dost, akurat som pozeral interview s japoncom pred jeho domom a na prijazdovej ceste mal dve jachty !!
|
| |
Re: Lorem Ipsum
Od: metall
|
Pridané:
12.3.2011 15:55
Nemyslim, ze by sa nasiel nejaky slovensky chuj, ktory by tak bohatej krajine nieco poslal za svojho biedneho 1500 euroveho platu.
|
| |
Re: Lorem Ipsum
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
12.3.2011 18:09
Mal som povedat na konci tej vety este BAZINGA aby vsetkym doplo ? :D
|
| |
Re: Lorem Ipsum
Od: 1500€ plat
|
Pridané:
13.3.2011 12:09
Kebyze zarabam 1500€ mesacne, tak nehovorim o svojom plate "biedny" :)
|
| |
Re: Lorem Ipsum
Od: mato-snk
|
Pridané:
12.3.2011 16:01
ja osm minule videl v televizii slovaka co ma TV JOJ a vysoke tatry. tiez priemerny slovak?
|
| |
Re: Lorem Ipsum
Od: metall
|
Pridané:
12.3.2011 16:48
Nie, len kokotko co stihol nakradnut viac ako ostatni.
|
| |
Re: Lorem Ipsum
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.3.2011 4:02
A co robili tie 2 jachty na prijazdovej ceste? Veselo si plachtili po zenovej zahradke?
|
| |
Re: Lorem Ipsum
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
13.3.2011 9:40
V tom je ten vtip, ty expert.
|
| |
Zvucky
Od: VGK
|
Pridané:
12.3.2011 16:18
Tie japonske zvucky a varovania vtipne zneju.
Skor to znie ako nejaky zvoncek z rozpravky.
|
| |
Re: Zvucky
Od: Dimitrij
|
Pridané:
12.3.2011 17:05
myslim, ze by sa malo prepnut vysielanie do tej obrazovky co byva ked skonci signal a tam hlaska ze sme v prdeli za 43 sekund a tokio o trochu neskor... ale japonci su predsa len usluzni ludia, tak vsetko robia tak, aby si sa nezlakol ;)
|
| |
Re: Zvucky
Od: apofiSSo
|
Pridané:
12.3.2011 18:07
http://www.youtube.com/ watch?v=omFHHilc3ME
:) toto nie
|
| |
Re: Zvucky
Od: si zabil
|
Pridané:
12.3.2011 21:47
tak ty si ver zabil....
|
| |
Re: Zvucky
Od: HKJ
|
Pridané:
12.3.2011 17:22
Mne japonci pripominaju asgardov.
|
| |
Re: Zvucky
Od: TOM x EU
|
Pridané:
14.3.2011 11:49
Tak aj ich zvonenie v skolach je menej stresujuce ako klasicke u nas alebo v USA.
|
| |
.....
Od reg.: reinhard
|
Pridané:
12.3.2011 16:23
v tom videu som royumel iba slovu tokio
|
| |
Re: .....
Od: krakra
|
Pridané:
12.3.2011 21:01
a co si cakal ked zijes v "realite"? :)
|
| |
smrtimpristane
Od: b4e
|
Pridané:
12.3.2011 16:30
tos podla mna je tych sikmookych aj tak dost nejakych 100k obeti je zanedbatelna polozka a straty su povolene...
|
| |
Re: smrtimpristane
Od: Meno musí mať dĺžku
|
Pridané:
12.3.2011 22:05
Ty si tiez taka strata... resp. potrat...
|
| |
Re: smrtimpristane
Od: krupica
|
Pridané:
13.3.2011 13:52
asi si mal tazke detstvo, ze?
mne je japoncov fakt luto, cely zivot makaju ako fretky, nefnukaju kvoli kazdemu nezmyslu ako v EU a USA a teraz s nimi priroda takto vyjebe.
|
| |
Re: smrtimpristane
Od: bixx
|
Pridané:
15.3.2011 22:14
je to kurna system nespravodlivy na svete, najvacsi makaci si to vzdy odseru najviac
|
| |
Titulok príspevku musí
Od: Cpx
|
Pridané:
12.3.2011 16:50
To je tak byvat pri zlomoch tektonickych dosiek.
|
| |
sssss
Od: medooo
|
Pridané:
12.3.2011 17:32
take "nizke" straty na zivotoch su len vdaka tomu, ako to tam maju vsetko nacvicene a postavene... byt take zemetrasenie u nas tak je daleko viac mrtvych aj bez cunami...
|
| |
Na poslednú chvíľu..
Od reg.: chefino
|
Pridané:
12.3.2011 19:31
.. výhoda toho systému je, že ak sedím napr. v kancli pri PC a potrebujem niečo súrne vytlačiť, rozoznie sa siréna a stíham sa postaviť, ťuknúť CTRL+P na PDAčku a cez WiFinu ma bude čakať vytlačený papier v tlačiarni pri dverách.
Len zhrabnúť a vypadnúť...
|
| |
Re: Na poslednú chvíľu..
Od: Alex323
|
Pridané:
12.3.2011 20:53
Nie. Hlavná výhoda toho japonského systému je v tom, že tí čo tlačia z bazmeku cez mikrovlnku varovanie nepočujú.
|
| |
Re: Na poslednú chvíľu..
Od: SoWhat
|
Pridané:
12.3.2011 23:09
no daj este ten o Hospodarovej a na tomto clanku uz si vybaveny
|
| |
Re: Na poslednú chvíľu..
Od: Sheer-Mirage
|
Pridané:
13.3.2011 8:50
Prípadne odbavený.
|
| |
32424
Od: 234233424
|
Pridané:
12.3.2011 20:35
deteguje
|
| |
Re: 32424
Od: vantage
|
Pridané:
12.3.2011 21:35
toto ked pocujem, tak ma dviha - kurvenie vyslovnosti k/g ...
|
| |
Re: 32424
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
13.3.2011 14:13
do**rnevy je akurat tvoj mozog
|
| |
Re: 32424
Od: lobo
|
Pridané:
13.3.2011 1:51
to je riadna gogotina...
|
| |
Re: 32424
Od: lolo21
|
Pridané:
13.3.2011 14:07
jag mragy!
|
| |
Re: 32424
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
13.3.2011 14:13
napodobne: gogotina je tvoj mozog
|
| |
Re: 32424
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
13.3.2011 14:15
TAKZE PRE OSVETLENIE, LOGIKA JE ASI TAKATO:
funKcia - funGovať (hmmm, funKovať som prisááámbohu ešte nevidel niGde napísane)
reaKcia - reaGovať (hmmm, reaKovať som prisááámbohu ešte nevidel niGde napísane)
korekcia - koriGovať (hmmm, koriKovať som prisááámbohu ešte nevidel niGde napísane)
deteKcia - deteGovať
samozrejme kde je G už v podstatnom mene, v slovesnom tvare sa nič nemení, napr. navigácia, navigovať
PROSIM KTO TO ESTE NECHAPE, NECH SI VYMEN9 MOZOG
|
| |
Re: 32424
Od: gfdss
|
Pridané:
14.3.2011 2:36
erekcia - eregovat!
|
| |
Re: 32424
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.3.2011 7:56
Ak existuje podstatne meno ereKcia, ci pridavne meno erektilna (dysfunkcia) ... mozno by si niekto myslel ze erekcna - stale je otazne, ci v slovencine existuje aspon jedno zo slovies ereKovat ci ereGovat, velmi vazne o tom pochybujem. Erekcia = stoporenie a od neho mame sloveso stoporit.
Ani od deteKtivky neexistuje ani jedno zo slovies deteGtivkovat ci deteKtivkovat ... aj ked sa viac zda, ze K by tam sedelo viac ako G ... Avsak uzadzanie tohoto "akoze-kvazi-prikladu" je vzhladom na neexistenciu slovesnych tvarov bezcenne.
|
| |
Re: 32424
Od: ngfbd
|
Pridané:
14.3.2011 11:02
myslim ze to je jasne kazdemu, odpust mi tento pokus o vtip proste som nemohol odolat
|
| |
Re: 32424
Od: hand of god 2
|
Pridané:
14.3.2011 5:52
tato logika ale smrdi, dokonca aj vsevediacemu googlu...
|
| |
Re: 32424
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.3.2011 7:58
Ked niekto najde nieco pomocou uja Googla v diskusiach (pisane beznym pospolitym ludom), akosi to este neznamena ze to je gramaticky spravne. Dokonca ani ordinarny clanok na nejakej stranke (nie diskusia k nemu), nemusi byt gramaticky spravne !!!
|
| |
Re: 32424
Od: lolo21
|
Pridané:
14.3.2011 9:06
a prve slovo na svete vytvoril obycajny clovek, alebo jazykovedec? a druhe? a tretie?
|
| |
Re: 32424
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.3.2011 18:31
jedno zrnko piesku este nie je kopa, dve tiez nie, tri tiez nie ... styri, pat, sest ... desat este nie, mozno ani sto ... ci dvesto ... ani tisic ci desattisic ... ale desattisicjeden uz je kopa?
|
| |
Re: 32424
Od: bixx
|
Pridané:
15.3.2011 22:17
myslis kuuklu ? :D
|
| |
japoncom to trasie pravidelne.
Od: antifico
|
Pridané:
12.3.2011 21:26
Japoncom to trasie pravidelne. Zemetrasenia o sile 5 su tam na dennom poriadku.
http:// earthquake.usgs.gov/ earthquakes/recenteqsww/Quakes/quakes_big.php
|
| |
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
13.3.2011 0:44
Šikovní to parobci :-)
|
| |
fghfgh
Od: fgh
|
Pridané:
13.3.2011 12:45
Nahana mi to strach to upozornenie, asi by som sa posral, keby som nieco take videl nazivo.
|
| |
Vysielanie z parlamentu v HD
Od: PPK
|
Pridané:
13.3.2011 22:23
Tak toto by si mohli aj naši politici schváliť. To by aj digitalizácia TV vysielania na Slovensku prebiehala rýchlejšie a rozumnejšie. :D
|
| |
lklklôklklô
Od: 40sekundac
|
Pridané:
14.3.2011 14:12
40 sekund pred...varovanie to je vhodne tak akurat na orvorenie si piva..a pockat si na to co sa stane....to varovanie je naprd..
|
| |
Re: lklklôklklô
Od: ...
|
Pridané:
14.3.2011 22:51
Ano je naprd, ked budes prave na operacke a miesto toho aby sa chirurgovi smykla ruka ta stabilizuje, tak to za to nestoji. Clovek, ktory sa nachadza niekde v dome ma cas prejst na bezpecnejsie miesto, kde su zaklady najpevnejsie popripade bezpecnejsie miesto ako byt rovno pod lustrom. Ano je naprd, ze ho zistili prakticky okamzite ako nastalo. Lepsie by blo keby ten varovny system bol jasnovidec a predpovedal 4 dni dopredu, ze bude zemetrasnie.
|
| |
Každý za seba, run for your life
Od: Rico
|
Pridané:
14.3.2011 22:31
Na Slovensku by to vyzeralo asi tak, že by sa rozozvučal rozhlas a pani by pokojným hlasom pvoedala: "Mám pre vás dobrú a zlú správu. Dobrá je, že sa nám podarilo včas zistiť, že o 4O sekúnd nastane zemetrasenie. Zlá správa je, že kým sa ten posr*** rozhlas zapol prešlo pol minúty."
|
| |
haarp
Od: nechceme_NWO
|
Pridané:
14.3.2011 23:14
za vsetko mozu americania spravte si vlastny nazor na toto video je to fakt pravda
http://cs.gloria.tv/?media=136963JAPONSK
pre viac info o HAARP programe:
http://true-lies.blog.cz/rubrika/haarp
|
| |
Re: haarp
Od: fdgh
|
Pridané:
15.3.2011 0:14
njn vlastne prirodne pohromy neexistuju a nikdy neexistovali za vsetko moze nwo
hurikany? amerika
zemetrasenia? amerika
vybuch sopky? amerika
sucho? amerika
meteroid? amerika
curam a vietor sa obrati tak sa sam ostim? amerika
a samozrejme cokolvek sposobene clovekom? portugalsko!
a co sa tyka principu umeleho zemetrasenia popisaneho vo videu cloveku co ma co len trocha vacsie znalosti stredoskolskej fyziky musi byt jasne ze je to uplna blbost a len hustia "odborne" nazvy na seba.
|
| |
Re: haarp
Od: ...
|
Pridané:
15.3.2011 1:05
Vsetko zase sracka nebude, ale henten konspirator este nie je zbehly. Skor ma zaujima tradicne vlnenie zemetrasania je po vodorovnej hladine, no zaregistroval som, ze to zemetrasenie bolo horizontalne.
|
| |
Re: haarp
Od: zgdfs
|
Pridané:
15.3.2011 2:56
rozhodne nie som odbornik a nemam dostatok informacii/znalosti na posudenie situacie rovnako ako prakticky cely zvysok populacie sveta
skor som narazal na to ze hocico sa udeje tak sa objavia 2 tucty konspiratorov co tvrdia ze to boli usa, keby mali vsetci pravdu tak za 100% zla su zodpovedny oni a po ich odstraneni tu mame raj kde nikto neumiera a vsetci sa topime v bohatstve
co sa tyka videa tak sorry ale "mikrovlnne ziarenie o sile miliardy wattov pustene do ionosfery sa odrazi a zohreje more co sposobi zemetrasenie"(apon v tom kusku co som videl cosi take zvatlali) je uz fakt humorne a naznacuje ze osoba co s tym prisla sa asi miesto strednej/zakladnej skoly venovala konpiraciam a citaniu brakovej scifi
|
| |
dovolenka do Japonska
Od: loleeeec
|
Pridané:
15.3.2011 10:18
Co tak nejaka last minute dovolenka do Japonska, tentokrat by to bolo vystizne.
|