|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jasne vidiet
Od: SirChristian
|
Pridané:
13.3.2011 12:28
ze vacsina zakaznikov Apple nakupuje emotivne a nie racionalne. iPad2 je zatial najlepsi tabblet na trhu, avsak hned ako prijde dalsia generacia vyhodim predchadzajuci model do kosa?
|
|
Re: jasne vidiet
Od: -...-
|
Pridané:
13.3.2011 12:57
Predas na Ebay-i
|
|
Re: jasne vidiet
Od: USAbigkápo
|
Pridané:
14.3.2011 21:34
každy kto si to nekupi je čechomaďar a ide proti slovensku
|
|
Re: jasne vidiet
Od: Macster
|
Pridané:
13.3.2011 13:06
To je uz na danom zakaznikovi, nikto nikoho nenuti na upgrade.
|
|
Re: jasne vidiet
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
13.3.2011 13:14
ked na to mas, preco nie? :)
|
|
Re: jasne vidiet
Od: ščťščť
|
Pridané:
13.3.2011 14:15
lebo nie som debil?
|
|
Re: jasne vidiet
Od: siirii
|
Pridané:
13.3.2011 15:10
Tvoj komentár nemá absolútne žiaden zmysel.
|
|
Re: jasne vidiet
Od: lukasie
|
Pridané:
13.3.2011 18:29
ked pride nova generacia, tak predas predchadzajucu generaciu na slovensko
|
|
Re: jasne vidiet
Od: USAbigkápo
|
Pridané:
14.3.2011 21:33
ipad je najleši
|
|
Re: jasne vidiet
Od: pudipudipudi
|
Pridané:
13.3.2011 19:48
Aspon sa apple drzi toho svojho zvyku a kazdy kto si kupuje iphone/ipad si je vedomi, ze o rok bude dalsia generacia zariadenia...
|
|
Re: jasne vidiet
Od: miro j.
|
Pridané:
13.3.2011 19:53
iOvecky by sa mali premenovat na iKobylky :D cho cho chooo :D
|
|
Re: jasne vidiet
Od: Mac user
|
Pridané:
14.3.2011 22:04
Aj na dsl si prisiel kobylkovat z zive.sk..tak nech sa paci meeeeeee chceme byt oveckyyyy meeeeeeeeee a nie kobylky meeeeeee.Howk
|
|
re.....
Od: dando11111
|
Pridané:
13.3.2011 12:37
seriem na apple. maju sice dobry system ale IBA ZA PRACHY.
pockam si radsej na HTC flayer, alebo galaxy tab 2.
|
|
Re: re.....
Od: ščot
|
Pridané:
13.3.2011 12:45
hej lebo tie su zadarmo
|
|
Re: re.....
Od: dasda
|
Pridané:
13.3.2011 13:59
tiez sa divim, ved tito vyrobci zadelili take ceny, ze sa iPad javi ako vyhodna kupa... a to uz je co povedat
|
|
Re: re.....
Od: Macster
|
Pridané:
13.3.2011 13:07
Smiesne kopie iPadu
|
|
Re: re.....
Od: metall
|
Pridané:
13.3.2011 13:14
Povedal ten co iPad videl na obrazku ako aj vsetky ostatne tablety. Chod sa najest co Ti mama navarila.
|
|
Re: re.....
Od: roroku
|
Pridané:
13.3.2011 21:00
Teba asi teta vychovávala čo? Nebuď smutný aj iné deti nemajú rodičov
|
|
Re: re.....
Od: Roland-zee
|
Pridané:
14.3.2011 9:52
nie, jeho vychovával pan farár (po tom, čo cigánskych krčmárov, u ktorích býval predtým, zavreli ;:) :p
|
|
Re: re.....
Od: fhfdhfdhg
|
Pridané:
13.3.2011 20:41
HTC Flyer je totalny nepodarok, a to som fanusik HTC.
galaxy tab 2 bude fajn, ked sa v tamtungu uvedomia a znizia cenu asi tak na polovicu toho, co mali v umysle.
|
|
ipad_2
Od: lucker
|
Pridané:
13.3.2011 13:01
No oproti iPadom budu skoro zadarmo :) ale zas treba priznat ze iPady oproti ostatnym tabletom vyzeraju najlepsie, no a parametre, povedzme - OK
|
|
Re: ipad_2
Od: Macster
|
Pridané:
13.3.2011 13:05
Povedz mi ale na co ten zbytocny hon za nesmiernym vykonom. Kedze Apple ma pod palcom kompletne zariadenie teda HW a OS je vyladeny tak aby siel jednak co najrychlejsie a to iste sa tyka aj grafickeho vykonu. Darmo ze HTC alebo RIM da aj 3GHz procesor a pritom ani ovladanie nepojde plynule a dokopy vydzi mozno hodinu serioznej prace.
Raz darmo, Apple je v tomto najlepsi. A povedzme si uprimne kolko ludi stalo take rady kvoli tabletom od HTC, HP ci inej znacky.
|
|
Re: ipad_2
Od: metall
|
Pridané:
13.3.2011 13:13
Ale to, ze Apple robi HW a SW ma svoju nevyhodu v obmedzenosti. Na iny tablet za istych okolnosti viem dat akykolvek SW. V pripade Apple ta obmedzenost znamena jedno - tahat lowe od oviec, ktore inu moznost ako store nemaju.
To, ze na ine znacky neboli tie rady svedci len o slepej tuposti marketingovo omamenych apple oviec, ktore su ochotne vyjebat za tablet liter a potom dalsie stovky za aplikacie.
A Ty vies ako porovnat vykon? Z pouzivatelskeho hladiska mi je iPad na nic, ked si na nom nepozriem stranky s flashom. Absolutne nepouzitelna chujovina, ktora jedine co ma je dobry desing.
|
|
Re: ipad_2
Od: Mitolo
|
Pridané:
13.3.2011 14:22
"ktore inu moznost ako store nemaju"
Žeby tu niekomu nechutilo platenie za software? Typický slovák..
|
|
Re: ipad_2
Od: metall
|
Pridané:
13.3.2011 14:31
Je rozdiel platit a preplacat. A naco platit za nieco, ked to iste a mozno viac vie ponuknut aj nejaka android aplikacia zadara.
|
|
Re: ipad_2
Od: Mitolo
|
Pridané:
13.3.2011 14:34
Poprosil by som príklad. Nemel tu sračky. Podstatné je, že tie aplikácie na iPhone úplne valcujú tie na Android a to po všetkých stránkach. Nehovoriac už vôbec o tých na iPad. Spomeniem len napríklad Garage Band a iBooks. Čo lepšie je na Android tablety? :D nehovoriac o tom, že na to rozlíšenie na androide je prispôsobených možno 30% aplikácií...
|
|
Re: ipad_2
Od: metall
|
Pridané:
13.3.2011 15:08
To Tvoje garageband je tak na tvorbu zvoneni. Ukaz niekoho kto robi s hudbou a to pouziva? A este zato platit.
|
|
Re: ipad_2
Od: dfsfsd
|
Pridané:
13.3.2011 20:24
ktoré aplikácie valcujú tie na android?
|
|
Re: ipad_2
Od: Mitolo
|
Pridané:
13.3.2011 20:53
Myslel som počet aplikácií, v tom AppStore valcuje android, ale ide napr. o iCabMobile (hlavne iPadový), TatraBanka app, Vevo a hlavne hry, v ktorých Android nesiaha iDevices ani po päty. Na mnohé je samozrejme alternatíva aj pre android, ale nikdy to nevyzerá tak dobre a efektne, ako na iPhone (SoundHound, Trillian, ...).
|
|
Re: ipad_2
Od: kfsdfk
|
Pridané:
13.3.2011 21:37
iCabmobile sa môže strčiť oproti Dolphinu,Miren browseru a iným, aplikácia Tatrabanka? tá čo s nou boli problémy? na androide obslúžim tatrabanku z browseru
Vevo, Soundhound aj Trilian máš aj android, Soundhound vyzerá rovnako ako na iPhone, Trilian na androide je oveľa funkčnejší ako na iPhone (tam musí využívať server)
a hry? no tých je viac to je pravda, ale väčšinou sú to nudné kraviny
radšej si pustím N64droid a Legend of zelda
|
|
Re: ipad_2
Od: ňaňko
|
Pridané:
13.3.2011 23:30
Rychlo si utri celo lebo potis kokotiny. Akoze nikdy nevyzera tak dobre a efektne? SoundHound mi slape na Androide na 110%. Nikdy nebol problem, Trillian tiez a x dalsich apps. Takze predtym ako z chrapy vypustis takuto picovinu skus tie aplikacie aj realne pouzit a nie tliachat kokotiny ako Fico na kandidatke.
|
|
Re: ipad_2
Od: hahahahaa
|
Pridané:
13.3.2011 20:31
iBooks = Google Books
takých čítačiek grafický rovnakých už bolo rok pred vyjdením iBooks plno na androide Aldiko reader, ale lepší je iReader
|
|
Re: ipad_2
Od reg.: bing.
|
Pridané:
13.3.2011 15:03
Melies riadne sprostosti. Nehovoriac, ze tie android aplikacie, ktore za nieco stoja boli najprv na iOS az tak sa casom dotrepali na droida, to je fakt. Ak neberieme do uvahy nejake sprtanie systemu a ine blbostky co apple nepovoluje. Ale vacsinu sschopnych apps co som na droide videl boli uz davno na iOS. A ceny rovnakych apps stoja rovnakych. Takze ak nieco na droida stoji 1€ ta ista cena bude aj na iOS.
|
|
Re: ipad_2
Od: metall
|
Pridané:
13.3.2011 15:09
Daj priklad!
|
|
Re: ipad_2
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
13.3.2011 15:56
staci si zobrat angry birds....na droid prisli tak po roku, co trhali uspech na iOS.
|
|
Re: ipad_2
Od reg.: bing.
|
Pridané:
13.3.2011 16:14
No co sa tyka hier, tak tam to bolo dost vidno. Ak vezmeme nejake hard tituly od gameloftu. Este nedavno bolo minimum hier od gmeloftu na droide. Momentalne ma gameloft 82hier pre iOS a 17pre droid. Ale aj aplikacie, napr. teamviewer co ma hned tak napadne. Alebo taka blbost, ako app od FB dostala updatom to co bolo na iOS uz dlhsie. Pritom taku blbost pouziva mrte ludi. Ale vidno to aj na apps co su na Slovensku. Zlatestranky tiez boli prv na iPhone ak sa nemylim a neviem ci aj nie tie apps od roznych bank. Co tu boli aj clanky pri predstaveni. Ale ked pozeram zahranicne weby a ukazuju kazdy tyzden nove apps na droid a ine OS, tak niektore su uz nejaky cas na iOS. Popravde ja neviem o ziadenej co bola prv na droid a potom na iOS, okrem google apps. Tie ale nepouzivam. A opera mini asi a mozno to vlc co uz neexistuje. :)
|
|
Re: ipad_2
Od: gfgg
|
Pridané:
13.3.2011 20:35
na androide si mal skôr offline navigácie, augment reality aplikácie, google translate, google googles, skyfire, operu mini a ďalšie veci
gameloft hry sú kraviny, skôr človeka zabaví PSX alebo N64 emulator
|
|
Re: ipad_2
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
13.3.2011 23:42
preto, lebo ich Apple nepodporoval. Daj príklad jedinej aplikácie (nie utility), ktorá spĺňa podmienky do AppStore, nie je od Googlu a bola skôr na Androidovi. Marketplace vynáša príliš málo, aby tam bolo aj niečo iné ako porty, alebo veci nepovolené v AppStore...
|
|
Re: ipad_2
Od: MaDless
|
Pridané:
13.3.2011 17:11
eh...asi aj tebe uslo ze angry birds vysli najskor na Maemo-> FAIL a dost blby priklad
|
|
Re: ipad_2
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
13.3.2011 23:38
bavime sa o iOS vs android, co tu pleties nejake Maemo, ktore uz aj tak zapadlo prachom?
|
|
Re: ipad_2
Od: madless
|
Pridané:
14.3.2011 11:11
to ze si postol blbty priklad nezmenis, tak sa s tym zmier :P
a maemo mozno zapadlo prachom pre lamy ako ty, alebo ma iOS alebo android real multitasking?..ja o tom neviem
|
|
Re: ipad_2
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
14.3.2011 12:11
Obe majú, v iOS je defaultne vypnuté pre 3rd party apps. Však obe majú jadro z desktopových OS, či si myslíš, že Mac OS alebo Linux nemajú multitasking?
|
|
Re: ipad_2
Od: hdjamans
|
Pridané:
13.3.2011 15:29
Si normalny? ktory bezny user bude davat na tablet iny system ak ten tablet je vyladeny pre android,iOS....?
Rychlo si daj facku
|
|
Re: ipad_2
Od: paan
|
Pridané:
13.3.2011 13:31
ipad vobec nie je zle zariadenie za danu cenu, ale naozaj si vies predstavit sameho seba ze by si siel stat radu na hodin aby si mal ipad, netvrd ze je to normalne, nie je tae zariadenie aby ma prinutilo toto spravit, jedine ze by to bola nejaka extra akcia, cosa tyka apple vs ostatny maju na vec jasne odlisny nazor, kdezto na inych os mas viacmenej jasne limity a obmedzenia systemu a hardwaru u vylepseneho softu sa daju jemne prekrocit, co sa tyka apple jasne ti povie na zaciatku co pojde nepojde a uz sa to viacmenej nemeni, ja som si velmi zvykol na android na fone a vyzera to tak ze akokolvek sa mi pozdava ina platforma tak hlavne kvoli kompatibilite neprejdem inam, ale mam milion moznosti ake zariadenie si kupim, u apple mas jednu moznost, chces nechces, dovi
|
|
Re: ipad_2
Od: Mitolo
|
Pridané:
13.3.2011 14:23
Kto ťa núti stáť v rade? Si ho kúp cez internet... to, že oni majú obrovský dopyt, to je snáď len pre nich plus... prosím ťa, nerob už zo seba vola
|
|
Re: ipad_2
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
14.3.2011 7:02
preco nikto neriesi,ako ludia stali fronty ked vychadzali nove herne konzoly.Bolo to aj v spravach.Neviem sice ci aj na slovenskych,ale zase toto sa riesi asi iba na slovenskych forach.Na zahranicnych forach som sa nestretol s tym,aby sa niekto nad tym pozastavoval.
Ale to je zakladny rozdiel medzi americanom a slovakom.American ked nieco chce tak vie,ze musi nieco pre to aj urobit a necaka,ze mu to padne z neba,pripadne,ze to niekde slohne.Ide,odstoji si rad a kupi si to.
A my,v krajine,kde este 2-3 dekady do zadu sa stali rady na nedostatkovy tovar,predaval sa podpultovy tovar a robili sa poradovniky na nove auta sa zrazu cudujeme,aky su len americania hlupy,ked stoja frontu na ipad.Aky skok v evolucii )
|
|
World Record:
Od reg.: fakju
|
Pridané:
13.3.2011 13:05
The iPad Is The Only Camera With A Lower Resolution Than Its Display
|
|
podoba
Od: matok
|
Pridané:
13.3.2011 13:07
zda sa mi alebo sa vsetci zamestnanci opicia vyzorom po svojom sefovi?
|
|
tablet
Od reg.: zeratul
|
Pridané:
13.3.2011 13:24
planujem si kupit nejaky tablet, ale ako pozeram na ceny tych z androidom tak to vyzera ze apple ma najlepsie ceny :)
|
|
Re: tablet
Od: metall
|
Pridané:
13.3.2011 13:43
Pri iPade okrem ceny za samotny tablet pocitaj s nakladmi na redukcie (ak by si nahodou chcel pozriet fotky z fotaku alebo ich uploadnut z pamatovej karty alebo usb) a okrem toho ani redukcie nezarucia rozsiritelnost (mass storage z iPadu nebude nikdy), naklady na aplikacie. Ak Ti po dvoch rokoch odide baterka tak sa nedoplatis.
Okrem toho sa musis zmierit s tym, ze bez JB budes odkazany len na store. Vacsina dnesnych stranok obsahuje flash a na iPade mas miesto flashu kocku z lega.
Takze ak si to zratas, tak Ta iPad zo vsetkym vyjde na daleko viac ako liter a to budes stale obmedzeny a odkazany len na store a original Apple prislusenstvo.
A nakoniec vyjebat liter za tablet, ktory bude bavit tyzden a potom lezat na stole, nemam zaujem. Za tie lowe si kupim plnohodnotny ultraprenosny subnotebook, ktory budem vediet v realnom kazdodennom zivote vyuzit.
|
|
Re: tablet
Od reg.: fakju
|
Pridané:
13.3.2011 13:49
Pekne povedane. K+
|
|
Re: tablet
Od: gabonow
|
Pridané:
13.3.2011 14:12
tie redukcie, nie su az take drahe , ked vies kde ich mas kupit,tak ta to bude stat spolu tak 500+100 € to je o dost menej ako liter
a je pravda ze bez JB to nestoji za vela, ale spravit JB dnes uz nie je problem a dokonca to uz ani nie je nelegalne :-)
potom tam mas moznost aj mass storage,
a baterky nezvyknu odchadzat ani na mojom starom iphone este neodisla a to uz ma vyse dvoch rokov,
PS: baterka do ipadu stoji na ebayt 35$ to nie je az tak vela
tak by som odporucil pre tych co ho ani nedrzali ani v rukach nech ho radsej nesudia :-)
|
|
Re: tablet
Od: Mitolo
|
Pridané:
13.3.2011 14:30
Podstatné je hlavne to, že Apple má patent na ich vlastné baterky, ktoré majú absolútnu trvanlivosť (ostanú veľmi v podobnom stave ako pri kúpe) po celé 3 roky... ale vydrží aj potom - toto sa týka macbookov pro aj iPadov aj novších iPhonov... čiže ten argument čo on povedal je viac, než absolútna pičovina, nakoľko práve ostatný výrobcovia majú s tými baterkami obrovské problémy a dodávajú ich nekvalitné a po 2 rokoch sa opotrebujú... on je zjavne osoba, ktorá nikdy nemala ani jedinú vec od Apple...
|
|
Re: tablet
Od: metall
|
Pridané:
13.3.2011 14:34
Ty si typicka Apple ovca. Apple ma patent na toto hentamto, Apple je najlepsi, Apple ani nie je z tejto planety. Mozno mas jeden iPhone a to je vsetko.
Vsetci ostatni vyrobcovia dodavaju nekvalitne veci? Ved tie Apple chujoviny robia maly pinpongaci.
Uvedom sa alebo si jebni hlavu o stenu.
|
|
Re: tablet
Od: Mitolo
|
Pridané:
13.3.2011 14:39
Ok, ja som ovca, ale aspoň mi funguje baterka aj na starom trojročnom iPhone 3G stále :))... hlupátko... to, že niekto povie pravdu znamená, že je automaticky ovca? :D Ovca si jedine ty... s tými absurdnými argumentami na poškodenie applu, čo sa ti bohužiaľ ajtak nedarí a robíš zo seba idiota...
|
|
Re: tablet
Od: metall
|
Pridané:
13.3.2011 14:43
V inych smartphonoch nie je mozne, aby baterka fungovala tolko v iPhone?
Ty nie si Apple ovca, mas jeden iPhone nad ktorym si mozno honis a to je vsetko.
Apple ovca ma doma od Applu vsetko, Ty o Apple ovci mozes len snivat.
|
|
Re: tablet
Od: Mitolo
|
Pridané:
13.3.2011 14:47
Pred chvíľou si to povedal. Nejako si serieš do huby? Asi si si zabudol vziať ráno tabletky...
|
|
Re: tablet
Od: metall
|
Pridané:
13.3.2011 14:49
Ale to som este nevedel, ze mas doma len stary iPhone 3. Tvaril si sa tak, ze mas byt cely biely a na stenach jablka a vsade vsetko od Applu.
|
|
Re: tablet
Od: Mitolo
|
Pridané:
13.3.2011 14:51
Mám iPhone 4 a Samsung Wave. 3G už nepoužívam. Notebook od Apple nechcem, vyhovuje mi môj Sony Vaio... a tablet chcem tiež od inej značky ako Apple, avšak to, čím tu urážaš Apple ty sú úplné absurdnosti, ktoré sa týkajú všetkých tabletov. Nikdy som nepovedal, že apple je naj, apple je fajn pre určité veci, iPhone je rozhodne perfektná vecička, inak by som ho nemal, však stál majlant. Avšak ty vieš len a len urážať, pričom podľa tvojich argumentov si ho videl tak maximálne na obrázku a aj to si nie som úplne istý.
|
|
Re: tablet
Od: fikme
|
Pridané:
13.3.2011 22:38
si sef...bezkaj hajat
|
|
Re: tablet
Od: efrafaf
|
Pridané:
13.3.2011 17:10
metall ty si teda riadny tutmak :)
|
|
Re: tablet
Od: Mac user
|
Pridané:
14.3.2011 22:07
Aj ja som ovca meeeee, co mate proti ovciam.. Meeee , nemate doma nic vlnene.?? Meeeeee
|
|
Re: tablet
Od: Mirecek11111
|
Pridané:
13.3.2011 16:46
Tak o tych baterkach od Jablcka by som teda netvrdil take zzracne veci... predavame Jablcka skoro vsetko co dodavaju na nas trch a 60% reklamacii co mame ja ne baterky... nehovoriac o tom kolko ludi chce vratit iPad po tyzdni co ho maju doma lebo pridu na to, ze vyuzitie pre nic je takmer nulove...
|
|
Re: tablet
Od: Mitolo
|
Pridané:
13.3.2011 16:52
Však a to sa netýka ostatných tabletov?
A to s tými baterkami môže a nemusí byť pravda... každopádne ostáva faktom, že ja s nimi mám perfektné skúsenosti (a vlastne všetci moji známi, čo majú niečo od apple) a hlavne to, že vydržia niekoľkonásobne dlhšie ako konkurencia takmer pri všetkom.
|
|
Re: tablet
Od: paan
|
Pridané:
14.3.2011 8:21
To ze vydrzia dlho nie je tym, ze su lepsie, to je tym ze ich systemy mac aj ios zeru ovela menej, ak si das na android launcher pripominajuci iphone teda len ikony, vydrz sa predlzi 2nasobne mam to odskusane, ale nezvykol som si, widgety su super vec, nemusis urobit nic pre ziskanie informacie
|
|
Re: tablet
Od reg.: marha
|
Pridané:
14.3.2011 8:26
si robis z nas srandu?
|
|
Re: tablet
Od: paan
|
Pridané:
14.3.2011 10:26
hh preco by to mala byt sranda, mozno apple dava vacsie kapacity ale rozhodne nema ziadnu prevratnu technologiu, lebo potom by to bolo oniecom inom
|
|
Re: tablet
Od reg.: marha
|
Pridané:
14.3.2011 11:47
ide hlavne o to, ze apple to ma vyladene na jeden hw. zato android je na x zariadeniach s x roznym hw
|
|
Re: tablet
Od reg.: marha
|
Pridané:
14.3.2011 11:49
a nie, nedava vacsie kapacity. staci sa rozhliadnut
|
|
Re: tablet
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
14.3.2011 12:13
zato výdržou baterky sa mu máločo vyrovná.
|
|
Re: tablet
Od reg.: Osiris
|
Pridané:
13.3.2011 14:23
Hlavne, ze pri konkurencnych tabletoch redukcie a specialne kable nepotrebujes...
|
|
Re: tablet
Od: Mitolo
|
Pridané:
13.3.2011 14:28
Nerieš, je to idiot :)
|
|
Re: tablet
Od: metall
|
Pridané:
13.3.2011 14:37
Takych chujov ako Ty Apple potrebuje co najviac, cely marketing Applu je zamerany na takych malomyselnych tupcov ako Ty. Picu o veciach vies, Tebe staci, ze Steve povedal, ze je to najlepsie.
Som si isty, ze priemer IQ Apple oviec je niekde pod 50 a Ty si toho priamym dokazom.
|
|
Re: tablet
Od: Mitolo
|
Pridané:
13.3.2011 14:39
:-*
|
|
Re: tablet
Od: ashd
|
Pridané:
13.3.2011 15:41
Ja som normalne zabudol na to,ze niekoho este bavi udrziavat Flame.
Takze Metall za toto ta oficialne pasujem za Flame Lorda pre den 13.03 2011.
Flame On Baby!
|
|
Re: tablet
Od: Meeee
|
Pridané:
14.3.2011 22:09
Meeeeeeeee
|
|
Re: tablet
Od: Mirecek11111
|
Pridané:
13.3.2011 16:57
Ako chlapci ste trapny... kazdy den predavam tie veci od jablcka a aj inych vyrobcov a poviem vam, ze vela ludi vobec nieje spokojna s aplom... kupia si to lebo je to pekne a ma to super displej... donesu to domov a nevedia to realne vyuzi.. na nete si mozu akurat pozriet spravy a tod vsio... a ked pridu na to, ze sa k tomu neda nakapcat ich uchvatny usb kluc co maju doma tak su z toho hotovy a vracaju to...
|
|
Re: tablet
Od: mylankooo
|
Pridané:
13.3.2011 18:16
To bude tym, ze vasi zakaznici kupuju produkty prave kvoli tomu ako vyzeraju a cakaju ze na MacBooku bude predinstalovany Windows a nevedia sa s Mac OS X ani pohnut :D Poznam vsetkych ludi u hlavneho distributora pre Slovensko a sam som tam aj istu dobu robil a mozem povedat, ze s takymito reklamaciami sme sa nikdy nestretli. Rozumny clovek si premysli preco chce Apple produkt a na co ho potrebuje a vie kde ho kupit (APR) a to nie su obchody kde su bezne ludia, ktori potahaju ocinka za rukav, aby im kupil nieco co sa im prave zapacilo a doma zistia, ze im na tom nepojde oblubena hra urcena pre PC :)
Bud su vasi zakaznici taki tupi, alebo nimi ste vy, ze im neviete pred kupou poskytnut dobre informacie :) Ale samozrejme je najlahsie zhodit vinu na samotny produkt :D Clovek je predsa neomylny :D :D
|
|
Hahaha
Od: Mirecek11111
|
Pridané:
13.3.2011 21:53
Bud su vasi zakaznici taki tupi, alebo nimi ste vy, ze im neviete pred kupou poskytnut dobre informacie :) Ale samozrejme je najlahsie zhodit vinu na samotny produkt :D Clovek je predsa neomylny :D :D ---- toto bolo kusok trapne.... u nas sa nepredava len jablcko a ak sa aj predava tak len preto, ze ty ludia ho chcu a vela z nich sa rozhodne pre nieco ine ked im to ukazem... to ze vy ste sa nestretli s tym, ze to ludia vratia je normalne... preds aja nebudem distributorovi pisat, ze m ivratili ipad lebo zakazni kma na to narok do 7 dni si to vymenit za nieco ine a v celomesacnom predaji sa nic neodzrkadli pretoze to ostane na nule... ty si mi ale obchodnik bozinku moj... a ak sa aj produkt vrati oznaci sa to ako nevhodny vyber ale o tom sa dodavatel neinformuje...
|
|
Re: Hahaha
Od: mylankooo
|
Pridané:
13.3.2011 23:47
Za 1. to, ze ide o distributora este neznamena, ze produkty nepredava aj koncovym zakaznikom.
Po 2. ak zakaznik vrati tovar, predsa ho nemozem predat opat ako novy (je predsa odbaleny!) a riesi sa to reklamaciou - ta reklamacia sa riesi s distributorom a distributor to riesi dalej so svojim dodavatelom. Co spravis s takym tovarom, ktory sa neda predat? Nechas si ho ako dalsie demo na predajni?? To ake straty ma vasa predajna? :D
|
|
Re: Hahaha
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.3.2011 0:01
Po 3. Podla zakona ma zakaznik narok vratit tovar do 7 dni LEN v pripade, ze tovar bol zakupeny cez internet (kde si ho nemoze prezriet a vyskusat). Ak ho nakupuje normalne v obchode, zakaznik ho moze vratit len do 24 hodin a aj to musi byt vyrobok VADNY! Vtedy sa mu vratia peniaze bez toho, aby musel cakat na vysledky testov (pri reklamacii). V opacnom pripade sa to riesi klasickou reklamaciou, kde to predajca musi vyriesit podla zakona do 30 dni a ak sa nepreukaze, ze vyrobok je vadny, zakaznik ma jednoducho smolu.
Zakon obchodnikom neprikazuje vratit peniaze za tovar zakupeny v predajni bez udania dovodu!!! Musi mat vadu a v podstate je to len na dobrej voly predajcu - bud vrati peniaze a udrzi si zakaznika, alebo to poriesi reklamaciou. Ved to by si kazdy chodil kupovat tovar, ktory prave potrebuje, pouzije ho a druhy den ho vrati
Tymto si dokazal ze skutocne nevies zakaznikovy podat korektne informacie a co je horsie, si este mizerjensi obchodnik :) Zmier sa s tym :P
|
|
Re: Hahaha
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.3.2011 0:18
No a z pohladu zakaznika. Ak chcem nakupit tovar, tak sa vopred informujem, ci vobec splna moje poziadavky. U vas zjavne zakaznici nakupuju produkty spontanne a su chudaci, ze sa nemozu spolahnut na kvalitne informacie o produkte od predajcu, pretoze ty zjavne kvalitnymi informaciami nedisponujes. Tito zakaznici sice su chudaci, no takychto ludi by som nazval ovcami, pretoze sa zjavne rozhoduju len na zaklade toho, co poculi v reklame alebo ze ich to oslovi dizajnom. Inak by predsa museli vopred vediet, ze to nebude splnat ich poziadavky (napr. podpora USB je jasna uz na pohlad). To su ovce bez ohladu na to, aku znacku nakupuju a urcite by som nenazval ovcou toho, co si dany produkt kupi cielene, pretoze mu skratka vyhovuje. Kazdy mame predsa ine potreby, jednemu sa lepsie pracuje s Windows, druhemu s Mac OS X, dalsiemu s Linuxom atd. Ma byt clovek ovca len preto, ze mu viac sedi Apple alebo HTC, Sony atd.? Tymto reagujem aj na inych diskutujucich.. sa trosku uvedomte a skuste nemysliet tak obmedzene :)
|
|
Ty si ale kus retarda :D
Od: AlfonMucha
|
Pridané:
14.3.2011 9:52
v kazdom obchode sa tovar da vratit... sam robim v elektre a ked sa tovar vrati na co ma zakaznik pravo ty kus retarda tak sa ten tovar da naspet do predaja... my chces povedat, ze ak zakaznik vrati notas tak mi ho distribudor zoberie spet ?? to si kde take videl ty magor dmentny vypisujes tu take kraviny, ze je vidiet ze si v zivote v takej firme nerobil ty trulo... robim v druhej najvecsej firme v SR a v kazdej sa to takto robi... a ak si si nevsimol tak presne o tom je tu diskusia, ze swa toho predaju mraky lebo ludia su ovce tak neviem ci nevies citat alebo si fakt retard... aj u nas sa stava, ze ludia jebkace vracaju, pretoze s nimi nespravia nic pokial niesu machry na ich os... tak sa tu nehraj na mudreho dementika co v zivote v obchode nerpobil a drz radsej svoje prsty od klavesnice
|
|
Re: Ty si ale kus retarda :D
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
14.3.2011 10:52
elektroniku síce nepredávam, ale bežne vidno v obchodoch napísané, že vrátiť sa dajú len nerozbalené produkty (alebo vadné, samozrejme)... okrem toho mohol by si kúsok krotiť svoj slovník.
|
|
Re: Ty si ale kus retarda :D
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
14.3.2011 11:47
V ktorej druhej najvacsej firme robis? Z Teba tam musia mat urcite radost. Pokial si zakaznik kupi vyrobok v kamennom obchode, ma narok akurat na hovno a nie na vratenie z dovodu nespokojnosti. Urcite nie podla zakona. Ak obchod zoberie vyrobok spat, je to zalezitost ustretovosti, firemnej politiky, pripadne dohody s dodavatelom ktory vie predmetny vyrobok vymenit. Ja som zase robil v X-tom najvacsom elektre na Slovensku priamo na reklamaciach 3 roky a denno denne mi tam chodilo plno magorov, ktori sa mi ohanali zakonmi a paragrafmi o ktorych vedeli uplny prd. Vzdy si "nastudovali" paragrafy, ale iba tu cast, v ktorej sa uvadzalo na co maju narok. To za akych podmienok ten narok vznika uz nejako "prehliadli" a potom mi tam vyblakovali a vyhrazali sa SOI-kou. Tak som si natlacit vizitky s cislom na SOI a tie som im rozdaval a pozerali ako kreteni.
|
|
To ze ty si mal problem neznamena
Od: milosakademos
|
Pridané:
14.3.2011 12:59
ze to tak nefunguje... u nas ti este aj v cinaku vymenia tovar ak chces... napr v datarte to tak funguje --- # Ak nesplní výrobok vaše očakávania, zaväzujeme sa k tomu, že ho prijmeme späť. Celkom nadštandardne nad rámec zákona vám umožňujeme vrátenie tovaru zakúpeného v kamennej predajni DATART do 10 dní od nákupu. Podmienkou je predloženie nákupného dokladu DATART (účtenky) a nepoškodeného výrobku s kompletným obalom, vrátane všetkého príslušenstva.
a tiez to ma aj electroworld a nay a euronics tak neviem v akom svete vy chlapci zijete...
|
|
Re: To ze ty si mal problem neznamena
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
14.3.2011 13:31
Ved hej. v Datarte je tato sluzba v ramci "zavazku dovery".
Maju to takto len posledne mozno max. 3 roky, predtym to bolo tiez tak ako som pisal.
Ale stale ostava pointa, ze je to na dobrej voli predajcu a nie je to povinnost vyplyvajuca zo zakona ako tvrdil typek vyssie, na ktoreho som reagoval. Cize sme si len obsirnejsie a prikladovo zhrnuli to, co som napisal vyssie.
|
|
Re: To ze ty si mal problem neznamena
Od: NoNoNoNO
|
Pridané:
14.3.2011 17:04
ja tam nevidim napisane ze musi... takze tvoja pointa je kusa mimo chlape
|
|
Re: Ty si ale kus retarda :D
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.3.2011 19:57
minimalne v NAY mozes vratit vyrobok bez udania dovodu len teraz neviem do kolko dni... asi 14. Vracal som bratov MP3player pred par rokmi asi po 4 dnoch. Ponukli mi $$$ alebo iny tovar, zobral som peniaze.
|
|
Re: Ty si ale kus retarda :D
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.3.2011 15:27
Citat by si sa mal naucit skor ty :) Ja som nikde nevravel, ze sa tovar neda vratit. Len som povedal, ze predajcovi tato povinnost nevyplyva zo zakona, pokial je tovar zakupeny v kamennom obchode! To, ze predajca umozni zakaznikovi vratit tovar je len cisto na jeho voly a neznamena to, ze to tak musi robit kazdy - tj. veta "v kazdom obchode sa da tovar vratit" NEPLATI. Je to len sluzba v ramci customer relationship managementu, ale chapem, ze ty ako radovy predajca v tricku s logom firmy stojaci niekde v uzadi takym veciam nerozumies :)
A ano, ak zakaznik vrati tovar hoci je len rozbaleny, tak podla pravidiel Apple-u sa nesmie opat predat ako novy. Predajca ho vrati distributorovi, ten mu ho vydobropisuje, posle spat do Apple-u, ktory tovar skontroluje, prebali ho a zaradi spat do distribucneho kanala.
Ale v jednom mas pravdu - v obchode som nikdy ako predajca nepracoval. Taku cinnost nechavam na tych menej vzdelanych :D
|
|
mylankooooo
Od: PeterMalko
|
Pridané:
14.3.2011 17:16
Zlaty moj si dost trapny.... ja pracujem v DATARTE na predajni mame akurat pokladnicky a skladnika co nemaju VS, nemas ani paru kolko skoleni musi rocne predjca absolvovat, vo velkych firmach sa robia vedomostne testy zamestnancov pravidelne, ty si tu chlapce pleties predaj triciek v cinaku s predajom v dobrom elektre. ... to co pises s applom plati mozno pre znackove predajne ale nie pre ostatnych predajcov. A to, ze v kazdom obchode sa da tovar vratit, tak ja som sa este nestretol v dnesnej dobe s tym aby ti tovar nevymenil ak mu nic nieje, sam obchodnik by siel proti sebe.
|
|
Re: mylankooooo
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.3.2011 18:31
Bud necitas celu diskusiu, alebo len nerozumies tomu, co pisem. Niektori ludia tu opisuju, ze vratenie penazi za tovar je nutnost kazdeho predajcu, co podla zakona NIE JE pravda (v pripade kamenneho obchodu), no na druhu stranu nikde netvrdim, ze vracat peniaze je hlupost! Nie je nic lepsie ako spravit zakaznika spokojnym a drzi sa toho kazdy, kto ma prestudovany aspon zaklad CRM, alebo len logicky a racionalne rozmysla. Cely clanok a diskusia je o Apple, resp. o jeho produktoch tak len vravim ako to v pripade Apple-u a jeho APR predajni chodi a ze takato situacia sa da odsledovat aj distributorom.
|
|
Re: mylankooooo
Od: karol1975
|
Pridané:
14.3.2011 20:24
Asi ty nevies citat lebo kezdy ti tu pise, ze je taka moznost a ty stale dokola len obmielas a vykrucas sa a obmielas a bla bla bla
|
|
Re: mylankooooo
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.3.2011 20:56
Ale nevrav, to vazne? :D LOL, keby som vedel, tak aj po madarsky to napisem :D
Ano, existuje taka moznost => NIE JE stanovena zakonom (pri nakupe v obchode), to len na margo toho, ze niektori si tu myslia, ze je to POVINNOST
=> vyhodne pre zakaznika
=> zneuzitelne pre obchodnika => zakaznik ide na dovolenku, kupi GPS => po dovolenke vrati => sluzba zadarmo :D => opakuj druhy rok :D
V pripade Apple a APR
=> Ak sa tovar vrati, nie je ho mozne predat znova ako novy produkt
=> riesi to s distributorom
=> cize vie o takych situaciach
=> nestava sa to casto
=> chlapci tu z datartu a neviem este z kade tvrdia, ze sa to stava casto (zjavne to neriesia s distributorom a pouzivany tovar - hoci len den, dva, tyzden, predaju druhemu ako novy)
== niekde bude problem - zeby napr. v zaskoleni personalu (???), kedze chudaci v datarte musia ovladat este parametre x,y dalsich produktov => lepsie poradia v specializovanej predajni?
Asi ti unikaju spojitosti :P
|
|
Re: mylankooooo
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.3.2011 18:35
Viem, ze predajcovia absolvuju skolenia, ale zjavne su to vyhodene peniaze, kedze zakaznik vrati tovar zjavne kvoli nekvalitnym informaciam od predajcu. Skolenia nie su (alebo by aspon nemali byt) len o produktoch, ale aj o komunikacii so zakaznikom a predajca by mal byt schopny poskytnut mu dolezite informacie, na ktore sa prave sam nepyta. Co je tazke na tom upozornit ho, ze je tam napr. iny OS (kvoli ktoremu ho vrati, ako tu bolo spomenute)? To je jasna chyba predajcu a nie tovaru samotneho. Firma moze vytvorit vhodne podmienky pre zakaznika, ale ak sa toho nedrzi zamestnanec a chce len rychlo predat tovar, z ktoreho ma smiesnu proviziu, tak je to cele o hovne. Poskytnut moznost vratenia tovaru je sice pekna vec, ale prist o peniaze, ktore uz firma ziskala nie je nic dobre pre obchod a mala by sa snazit taketo situacie minimalizovat napr. vacsim investovanim do skoleni alebo vyberom vhodnejsieho personalu. No skusim sa popytat ako to u vas chodi. Poznam byvaleho riaditela datartu aj uctovnicku :)
|
|
Re: mylankooooo
Od: BENYSLAV
|
Pridané:
14.3.2011 20:38
A ja poznam susedu a este aj tu z druhej strany a este aj dalsiu :) ako ty si fakt uzastny ako vies vsetko otocit proti inym a ignorovat co ti ludia pisu :) z tvojich vyjadreni mi je jasne, ze ty si riaditel planety a vies vsetko a kazdeho poznas. chod za riaditelom datartu Pavlom Slamom a pekne mu vytmav ako by si ty viedol firmu ked ho poznas a ze ani boha by si nikomu nevratil peniaze ;-) urcite bude poteseny tvojou genialitou. Vidiet, ze si fakt v zivote s ludmi nerobil inak by si sa nemohol pytat na take kraviny ako sa pytas v tomto prispevku :) podla mna musis byt kazdemu predajcovi na smiech ak si to tu po tebe cita ;-) svoju neschopnost pochopit pisany text si tu kompenzujes vykrucanim sa a trepanim o kravinach... hlavnou pointou ktoru ti chceli chlapci asi povedat je to, ze vela predanych kusov applu je fakt len preto, pretoze su ludia ovce.... povedz preco si niekto kupi oblecenie v ktorom vyzera ako saso len preto, ze je to in ?? tak isto si ludia kupuju aj apple nie vsetci ale vela z nich...
|
|
Re: mylankooooo
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.3.2011 21:27
Naucte sa prosim citat a ak uz reagujete tak berte do uvahy aj predchadzajucu konverzaciu a nie len urcity vysek :)
Kde prosim ta vravim, ze by som zakaznikovi nevratil peniaze? Len hovorim, ze to nie je moja povinnost, mozem si tym udrzat zakaznika (ak mu poskytnem dobre sluzby), no na druhu stranu je to dost zneuzitelne. Takto si mozem zakupit hocico co prave potrebujem a ked to potrebovat nebudem, tak to vratim. Ma to svoje pre a proti.
Tym co pisem naopak nic neignorujem a reagujem na vyjadrenia ostatnych - nepisem to len preto, ze ma to prave napadlo. Chcel som tym len naznacit, ze sa tovar tak casto nevracia do APR predajni ako v Datarte ako tu chlapci pisu, tj. niekde musi byt problem - bud v zaskoleni personalu, alebo v tom, ze ich klientelou su vo vacsej miere ovce, ktore si to kupia len preto, ze je to pekne - sam takych poznam. To bolo to prve co som pisal a niekto sa hned musel urazit :) Ja sa na vec nepozeram subjektivne :)
|
|
Re: mylankooooo
Od: BENYSLAV
|
Pridané:
14.3.2011 22:07
Niekto sa hned musel urazit ? :D ako ked niekomu napises ze je tupy tak ho to asi nepotesi... a napisat ludom ze ich robota je pre menej vzdelanych asi tiez nieje urazlive nie? :D ak by si fakt robil s ludmi co ti tu kazdy vypisuje tak by si pochopil preco sa to tolko vracia ako tu ostatny pisu a to preto lebo ludia su ovce...
|
|
Re: mylankooooo
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.3.2011 22:35
Ok priznavam :) ale to co som napisal prvykrat este clovek mohol zobrat s humorom a navyse komentar, na ktory som reagoval, nebol takisto bez urazok. Ten zvysok uz bola cielena reakcia na komentare ostatnych, ktore musis sam uznat, ze boli jednoznacne viac prehnane ako tie moje :) Ja nie som z tych co by cloveka len tak bezdovodne urazal a dokazem sa normalne bavit s clovekom, ktory ma opacny nazor. Ked ale nekroti svoj slovnik, tak sa s nim predsa musim zacat bavit v rovnakej rovine, aby pisanemu textu porozumel :)
Suhlasim, ze ludia su ovce. Netvrdil som, ze je to len chyba predajcu, ale ked sa tu nevie jeden kvazi-predajca ani slusne spravat, utvrdilo ma to iba v tom, ze pravdiva bude asi len ta druha moznost :)
No a s ludmi pracujem vo vlastnom biznise, kde pouzivam prave tieto produkty a celkom sa mi dari ..aj ked je to ine odvetvie;)
|
|
Re: Ty si ale kus retarda :D
Od: Petrenko
|
Pridané:
14.3.2011 17:56
Si smiesny... menej vzdelanych myslis tych bez zakladnej skoly? Lebo velmi pochybujem o tom, ze nejake to vzdelanie vobec mas, podla toho ako sa vyjadrujes :)
|
|
Re: Ty si ale kus retarda :D
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.3.2011 18:47
Nerozumel si tomu, co? :D Mas male plus za pobavenie :) Vaz si toho :D
|
|
Re: tablet
Od reg.: zeratul
|
Pridané:
13.3.2011 14:24
si presne pomenoval setky zapory ktore sa ani mne nepacia :). Asi si predsa pockam na nejaky android.
|
|
Re: tablet
Od: NooN
|
Pridané:
13.3.2011 14:42
jj, cakaj....
Zasa oznamia ze bude dobry android, no apple uvedie dalsiu verziu iPadu, tak ten android radsej stopnu, lebo by bol drahsi a horsi.
|
|
Re: tablet
Od reg.: zeratul
|
Pridané:
13.3.2011 16:53
no ja neviem naco by si ty vyuzival tablet, ale mne uplne postaci ak to bude mat 2.1 v sebe. A dalsi iPad uz nebude, lebo prednu a zadnu kameru a videohovor uz dal do dvojky cize uz nema ziadne revolucne mega veci :P. Sice ma teraz napadlo ze nativna podpora hdmi by mohla byt nieco ultra revolucne v 2012 :PPP pripadne mass storage alebo USB!!!(ale to uz je verzia 4 alebo 5)
|
|
Re: tablet
Od: NooN
|
Pridané:
13.3.2011 20:13
Je to sranda, ze vzdy to vsetci hovoria, a potom po uvedeni je to inak :)
|
|
Re: tablet
Od: edenV
|
Pridané:
13.3.2011 20:16
HDMI ide cez redukciu uz teraz a to aj na iPad 1, mass storage som nikdy nepouzil a ani nemam USB, vsetko riesim cez FTP servery
|
|
Re: tablet
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
13.3.2011 14:31
drzal si ty iPad vobec v ruke? silne pochybujem.
|
|
Re: tablet
Od: metall
|
Pridané:
13.3.2011 14:41
A Ty? Take reci ako Ty maju male decka, ktore o iPade snivaju a su radi ak im rodicia kupia obed.
Ludia, ktori sa pohybuju a robia v IT sfere maju ine priority a uprednostnuju pracovne veci napr. od Lenova, Dellu.
Apple sracky su na hranie, cielova skupina - vsetci natvrdli, zeny a buzne.
|
|
Re: tablet
Od: Mitolo
|
Pridané:
13.3.2011 14:45
Jj, a ty by si sa veľmi chcel do tejto sféry dostať, ale sa ti to nedarí a tak si len riešiš komplexy na dsl.sk, že? Smutné... je mi ťa ľúto.
|
|
Re: tablet
Od: metall
|
Pridané:
13.3.2011 14:46
Pan psychiater prehovoril. Ale asi podla seba vies o com hovoris.
|
|
Re: tablet
Od: Mitolo
|
Pridané:
13.3.2011 14:49
Máš pravdu, takých kváziinteligentov ako si ty poznám skutočne kvantá :)... obvykle nič nemajú a ani nemajú priateľov a jediné čo vedia, je chodiť po internetových fórach a urážať ľudí, čo majú výrobky od Apple.
|
|
Re: tablet
Od: metall
|
Pridané:
13.3.2011 15:00
Ked takych kvaziinteligentov poznas mrte, tak potom sa medzi nimi pohybujes.
Ani ja netvrdim, ze vsetko od Apple je o nicom, dokonca sa nieco aj oplati v porovnani s konkurenciou.
Ale nechapem dementov, ktori za kazdu cenu obhajuju Apple ako take zaslepene stenata. Apple je znacka ako kazdy ina, ma svoje +/- ako kazda ina znacka. Nic viac.
Sam som uvazoval nad airbookom, ale ked som si uvedomil nulovu rozsiritelnost a to, ze vsetko je priletovane na doske (uplne vsetko, pamate aj ssd disk), tak to ani ten jeden kus hlinika nevykryje.
Ja som jednoducho objektivny a nebudem slepo obhajovat nejaku prijebanu firma, ktora zaraba na ludskej sprostosti a vyuziva male deti.
|
|
Re: tablet
Od: Mitolo
|
Pridané:
13.3.2011 15:22
Systém je vždy optimalizovaný pre dané konfigurácie, OS X spotrebuje minimum RAM oproti Windóze, každý ten notebook od nich ide maximálne rýchlo pri každej nimi zmieňovanej práci, multitaskuje, atď. Ak potrebuješ od toho notebooku niečo, čo sa vymyká bežnej práci, tak si jednoducho do neho môžeš pridať pamäte, alebo väčší disk. Všetko sa to dá pri objednávke. Aj na slovensku, len zaplatíš za to, že to ide cez Ameriku. Oni za to nemôžu, že tu sú neschopní predajcovia a tak je nereálne robiť objednávky na mieru. Objednaj si to do nejakého iného štátu tu vedľa. Okrem iného, v Aire nie je SSD disk, zjavne si si to ani nečítal. Je tam flashové pole a ak by si toto dokázal spraviť inak, ako priletovať to na dosku, tak potom si celkom expert. Nehovoriac o tom, že keby si dokázal spraviť taký tenky notebook ako je Air s tým, že by sa dali meniť súčiastky a mal by výdrž 7 hodín a plnohodnotný výkon bez nejakého ULV procesora alebo Atomu, tak potom si proste dokonalá osoba a máš môj obdiv.
|
|
Re: tablet
Od: FlameTrainer
|
Pridané:
13.3.2011 15:45
FLAME ON BABY!
|
|
Re: tablet
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
13.3.2011 18:41
ten "airbook" má SSD normálne zasunuté v slote, pre ušetrenie miesta - ľahko vymeniteľné a menšie, ako SSD bednička... nechápem, čo je na tom nápade zlé... že to nepoužíva každý? pokrok prichádza postupne :-)
|
|
Re: tablet
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
13.3.2011 16:03
ja mam iPad tu na stole a kupil som ho asi mesiac po tom co vysiel. Takze deti, ktore snivaju si odpust.
Pracujem v IT sfere a neviem preco by som si mal sukromne zariadenia kupit na to, aby som s nimi robil pracovne veci. Tebe vari zamestnavatel neposkytne PC? Ak si zivnostnik tak je to ine, ale potom nemozeme hadzat IT ludi do jedneho vreca ;).
Ak su apple sracky na hranie, tak preco 90% hier su len pre Windows? :).
|
|
:DDDDDD
Od: Suprmaaaaan
|
Pridané:
13.3.2011 17:04
na stole hej? :D tak vidno ako super peckovo ho vyuivas ked si surfujes po nete a ipadik ti lezi na stoliku lebo ti je akurat tak na prd ;-)
|
|
Re: :DDDDDD
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
13.3.2011 18:59
tvoja logika ma udivuje. :) z toho, ze ho prave v tejto chvili nevyuzivam si usudil, ze je mi na prd. kde by bolo teraz slovensko bez takych geniov ako si ty :).
|
|
Re: tablet
Od: placky
|
Pridané:
14.3.2011 5:39
lebo 90 per ludi pouziva win? :)
|
|
Re: tablet
Od: Roland-zee
|
Pridané:
14.3.2011 10:22
"..a su radi ak im rodicia kupia obed. .." - tak to su radi aj tí rodičia
nj, uplne to vidím, jako od Dickensa, tú scénku : chudobné, slabé dievčatko, so svojím malým bratom a starou mamou, biedne oblečení, v otrhaních, poplátaních šatách, potom, po emigrácii stratsiplnou, cestou cez pol Azie, a Európy, ktorá ich stála ich takmer celoživotné úspory, a ešte sa museli aj dosť zadlžit, sa v -pre nich v cieli ich životnej cesty, vytúženej, ale ešte neznámej, 1 stredo-západoeurópskej krajine, trasú od zímy a chúlia sa pred ladovým vetrom a mrazom v podchode, a túžobne pozerajú na vysvietený vchod nedalekého vyhriateho obchodno-zábavného centra..
hej, nj fallout :p
|
|
Re: tablet
Od: Roland-Zee
|
Pridané:
14.3.2011 10:27
ano, to je ten pravý, poriadny kapitalizmus, jako remen
zatial čo vačšia polovica ( :D) vedie dekadentný, opulentný, úpadkový, márnotratný, nemravný, konzumný, prázdny, odduchovnený život, neco na sposob, "posledné dni Ríma, úpadok a pád Ríše rímskej, a rieši, jaké zbytočnosti, predražené "gadgets´, nepotrebnosti a okázalý, zbytočný luxus by si nakupila za už uplne ničím nekryté, inflačné, papierové, virtuálne meny.. (ktoré, ako každá taká mena, skor či neskor zaniknú, tým, že po čase ich hodnota klesne na ich skutočnú, reálnu uroven - teda na nulu (alebo aj menej - ak zarátame ešte navyše aj náklady na ich samotné tlačenie tíchto bankoviek (-teda papier, tlač, atd..), tak steží ich realna hodnota pokryje náklady na ich výrobu, teda, limitne-->0
|
|
Re: tablet
Od: Meeeee
|
Pridané:
14.3.2011 22:11
A zabudol si podotknut aj ovce meeeeeeeeeeeeeee
|
|
Re: tablet
Od: sdf
|
Pridané:
13.3.2011 15:34
zacinajuca demencia? Hovori ti nieco spojenie CIELOVA SKUPINA? Tou ty urcite nie si tak nepiskuj, ja tiez nepiskujem na Ferrari fore ze ake je to ferrari drahe, o boze ved sedacky tam stoja 8k euro, o boze aka blbost za cenu toho mam 20 fabii.
Este raz : CIELOVA SKUPINA!
|
|
Re: tablet
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
14.3.2011 0:34
ďaleko presiahneš liter? :D možno keď si k nemu kúpiš telku :D 3 redukcie po 30€ + 10 aplikácií po 0,79 + jailbreak zdarma a máš všetko, o čom sa ti môže snívať a ani pri najdrahšom modeli sa nedostaneš k sume 1000€ :-) Dokonca plno ľuďom by som s kľudným svedomím odporúčil najlacnejší model bez redukcií a bez utilít, to by ich vyšlo pri iPad 2 na 499€. Na iPad 1 majú teraz dokonca akciu na 350€ :-) A budeš odkázaný na AppStore+Cydiu a na originálne a neoriginálne príslušenstvo. Dokonca aj s Flashom :-)
|
|
iPad ...
Od: kbc
|
Pridané:
13.3.2011 15:25
iPad ma doma brat, ako je to fajn na citanie knih niekde na cestach a pripadne pozretie filmu ( po dementnej konverzii samozrejme ) ale ak sa v roku 2011 stale najdu zvieratka ktore su ochotne kupit si nieco co nepodporuje mass storage a ma to web browser kde nejde flash lebo "ujo nacelnik povedali"
tak vravim - tak im treba..
also, Futurama - S06E03
|
|
Observance
Od reg.: rishqo
|
Pridané:
13.3.2011 15:27
Pozorujem na sebe zvrátený trend, že čoraz častejšie klikám na DSL.sk článok z čítačky len kvôli "diskusii" a nie článku samotnému. Ale aj tak ďakujem chlapci za spríjemnenie nedeľného popoludnia. Tieto nezmyselné flamewary (anti)Windows vs. (anti)Apple vs. (anti)Linux či (anti)Firefox vs. (anti)Opera vs. (anti)Chrome vs. (anti)IE asi neomrzia nikdy.
|
|
Re: Observance
Od: ščot
|
Pridané:
13.3.2011 15:38
mna zasa bavi ako sem vzdy niekto pride a povie, ze sa bavi na tych prispevkoch tu - to je zabava
|
|
Re: Observance
Od: madaronkm
|
Pridané:
13.3.2011 15:49
no to je fakt sranda na nedelne popoludnie. Co dalej? hras sam so sebou piskvorky?
|
|
Re: Observance
Od: ščot
|
Pridané:
13.3.2011 16:00
ee, privadzam jima k zivotu
|
|
Re: Observance
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
13.3.2011 19:02
a mna zas bavi, ako sem vzdy niekto pride a povie, ze sa bavi na prispevku toho, co sa bavi na prispevkoch tu - to je zabava.
|
|
Re: Observance
Od: hand of god 2
|
Pridané:
14.3.2011 4:36
a ja sa bavim len tak pre nic za nic, skoro setci mi hovoria ze som divny, no kazdy vie ako to v skutocnosti je :D
|
|
shoppq
Od reg.: Gabby
|
Pridané:
13.3.2011 15:32
Za koľko by sa dal predať iPad 2 na Slovensku?
|
|
Re: shoppq
Od: roflmaoc
|
Pridané:
13.3.2011 15:56
800-850 eur urcite
|
|
Re: shoppq
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
13.3.2011 16:07
v akej konfiguracii? podla mna ten kto si na SVK chce iPad2 kupit pocka kym bude v AUT. A tam bude coskoro.
|
|
Re: shoppq
Od reg.: bing.
|
Pridané:
13.3.2011 16:16
No, o chvilu budu asi vsade okolo okrem Ukrajiny. Kupit si to tam bude minimum.
|
|
Magori
Od: TranceBall
|
Pridané:
13.3.2011 18:32
Hadate sa, kazdy sa drzi toho svojho nazoru, kazdy len to svoje a stale dookola, tu je kazdy maniak, kazdy technik, kazdy vsetko najlepsie pozna a kazdy vie vsetko najlepsie a kazdy ma pravdu a vo vsetkom.
Okrem toho tu citit davovou psychozu, jeden zacne s totalnou blbostou a dalsi sa hned pridaju, vysledok, ze vsetko je len totalna blbost.
Tzv. dsl smotanka.
|
|
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
13.3.2011 18:45
aj tak je to najlepší tablet na trhu pre väčšinu ľudí. Tí špecifickejší (ktorí napríklad potrebujú tablet ako foťák) si kúpia niečo iné, aj keď veľa toho na výber nie je :-)
|
|
Chyba
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
13.3.2011 19:03
V článku máte chybu - nový iPad 2 nepoužíva PowerVR SGX 535 (ten bol v A4), ale PowerVR SGX 543MP2, tj dvojjadrové GPU so zhodnými jadrami oproti Sony NGP (PSP2)
|
|
Re: Chyba
Od: dfdgfd
|
Pridané:
13.3.2011 20:15
a Tegra 3 má 12 chutných jadierok:-P
|
|
reklama
Od: reklamator1
|
Pridané:
13.3.2011 19:30
teda tak po takej reklame by som si ho kupil aj ja :D apple skutocne vie ako predat.
|
|
ipad.
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
13.3.2011 19:51
ked sa povie ipad vzdy mi pride na um taka dosticka na ktorej sa kraja cibula alebo klobasa alebo slanina :)
|
|
Re: ipad.
Od reg.: kulinarik
|
Pridané:
13.3.2011 22:27
tzv. iLopar
|
|
Re: ipad.
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
15.3.2011 11:55
heh presne :)
|
|
toto ma vzdy bavi
Od: edenV
|
Pridané:
13.3.2011 19:56
cele toto okolo Apple produktov a ludi, co Apple videli len na DSL alebo zive je pre mna srandovne...
ja viem, ze papierove parametre sa nestotoznuju s vasimi snami, ale uprimne si musime priznat, ze 99% z vas na svojom PC si meni za den 4x obrazok na ploche a pridava reakcie na zariadenia, ktore si nikdy nebude moct dovolit kupit a nepiste prosim, ze mozete ale nechcete, lebo ak by ste nechceli, tak by ste ignorovali takto clanky...
je pravda, ze vsetko je o predsudkoch...
iPad 2 mam objednany, tak len cakam a tesim sa na jeho plne nasadenie...
|
|
Re: toto ma vzdy bavi
Od: fdfdf
|
Pridané:
13.3.2011 20:17
a kde ho máš objednaný? lebo USA naňho ľudia čo ho majú objednaný budú čakať 3-4 týždňe do 9. apríla
|
|
Re: toto ma vzdy bavi
Od: edenV
|
Pridané:
13.3.2011 20:19
u mojho dodavatela na slovensku
|
|
Re: toto ma vzdy bavi
Od: ddfgf
|
Pridané:
13.3.2011 20:23
tak to prajem pekný darček na vianoce
|
|
Re: toto ma vzdy bavi
Od: edenV
|
Pridané:
13.3.2011 21:25
ja predpokladam max do polovice aprila 2011
|
|
Re: toto ma vzdy bavi
Od: metall
|
Pridané:
13.3.2011 21:42
stacilo napisat do polovice aprila
Rok si tam uviedol ako keby si niekto myslel, ze tom moze byt aj v 2012
|
|
Re: toto ma vzdy bavi
Od: metall
|
Pridané:
13.3.2011 21:04
To urcite pises z vlastnej skusenosti.
Ale mas pravdu, tiez sa stotoznujem s nazorom, ze drviva vacsina ludi tu len melie a skutocne tych 90% zije doma s rodicmi alebo na intraku a trepu chujoviny k nicomu co mozno videli na obrazku.
A povedz mi, ze koho zaujima, ze Ty si si objednal iPad2?
Mam Ti zatlieskat?
|
|
Re: toto ma vzdy bavi
Od: YivoSVK
|
Pridané:
14.3.2011 0:25
Ee máš mu závidieť, čo aj robíš kedže si chudacik reagoval tak podrazdene. ;)
|
|
_______
Od: _____
|
Pridané:
13.3.2011 20:32
jasnee podme sa vsetci hadat ktory os je lepsi.ved u nas zemetrasenie nie je tak co budeme robit.
|
|
Re: _______
Od: metall
|
Pridané:
13.3.2011 21:05
Co ma s OS spolocne zemetrasenie? Ked u nas neni tak sa mozme bavit o chujovinach, ked bude budu ine problemy.
|
|
Re: _______
Od: ______
|
Pridané:
14.3.2011 15:51
jaj zabudol som ze sa mame vynikajuco.vsetko tu funguje ziadna korupcia
|
|
wfrwerw
Od: xvxzc
|
Pridané:
13.3.2011 22:28
kazdy mzoe mat lepsi hardware, ale ked neda k nemu prepracovany OS, a dalsi soft je to nanic
|
|
Re: wfrwerw
Od: ljflds
|
Pridané:
13.3.2011 22:46
prepracovany? ten os je výborne odladený ale nie prepracovaný
|
|
Re: wfrwerw
Od: ...
|
Pridané:
14.3.2011 0:06
Nokia 3310 aj tak vedie
|
|
Re: wfrwerw
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
14.3.2011 0:24
a v čom nie je prepracovaný? v tom, že pri jeho používaní cítiš dôraz na každý detail? V tom, že má aj plnohodnotný aj iný multitasking kvôli výdrži baterky? (plnohodnotný pre ich aplikácie, iný pre 3rd party). V tom, že sa perfektne sám manažuje a nijak sa netreba starať o jeho chod? Alebo v tom, že má prepracovanejšie prostredie pre developerov a o plno vecí sa stará sám, čo pri Androidovi sa o to staráš ty (ako developer)? Či snáď v tom, že sú funkcie intuitívnejšie rozostavené a preto je systém jednoduchší pri rovnakých činnostiach? Apple je povestný svojím perfekcionalizmom a aj keď Android vedie vo funkcionalite, verím tomu, že Apple dáva viac snahy do každého detailu svojho zariadenia a jeho SW
|
|
Re: wfrwerw
Od: ffghh
|
Pridané:
14.3.2011 9:12
plnohodnotny aj polobociny ma iba android
vela veci iOs v iPde totatlne nergonomickych
|
|
Re: wfrwerw
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
14.3.2011 9:26
"polobociny" multitasking má aj Android? Blud, má len plnohodnotný multitasking a je na dobrej vôli vývojárov, či si dajú záležať a ušetria ti baterku a výkon. Pri iOS máš o starosť menej.
|
|
Re: wfrwerw
Od: gttter
|
Pridané:
14.3.2011 10:13
ma aj polovicny bez obmedzenia na iba 7 api aku je uApple
iOs ma iba polovicny:-)
|
|
Re: wfrwerw
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
14.3.2011 11:05
pokiaľ sa bavíme o prepracovanosti systému, plnohodnotný multitasking v iOS prítomný je a aj vždy bol. Akurát je zakázaný pre 3rd party apps, takže ako keby tam nebol. Po JB sa dá aktivovať (aj keď väčšina ľudí rozdiel nespozná). Zato na Androidovi sa ani po rootnutí nedá aktivovať úsporný multitasking a preto, ak si chceš udržať výkon a výdrž baterky, musíš pri sťahovaní aplikácií sledovať aj ako sa správajú v backgrounde, či sú efektívne alebo ich nepoužívať. Nehovorím ešte o jednotnom spracovaní, kde si napríklad nemusí každá aplikácia sama sledovať notifikácie (a tým žrať prostriedky), ale sledujú sa centrálne a tj 1000 aplikácií s notifikáciami žerú toľko, ako jedna.
|
|
Re: wfrwerw
Od: hahahahaha
|
Pridané:
14.3.2011 11:21
miOs plnohodnotný multitasking nikdy nemal a určite nieje zakaázaný, iOs proste v systéme správcu procseov vo full podobe. Jailbreak ti plný multitasking neaktivuje, není čo aktivovať, musí sa dohrať backrounder, ktorý sa o aplikácie v pozadí stará.
Aplikácie na androide sa v prípade potreby(málo RAM, slabá baterka) môžu prepnuť do service módu, prebiehajú iba určite procesy aplikácií v spoločných vláknach
|
|
Re: wfrwerw
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
14.3.2011 12:32
pozri, aj na nejailbreakovanom iPhone ti beží kopa procesov naraz. Ak by sa tam pridal jeden s 3rd party aplikáciou navyše, nič by sa nestalo. Práve jeden z dôvodov, prečo použili jadro z Mac OS X, aby nemuseli veci ako multitasking programovať odznova. Však naraz ti bežia telefónne funkcie, notifikácie, VOiP, navigácia, hudba, dokonca aj ľubovoľný iný kód s nálepkou "dokončenie úlohy". Je to reálny multitasking manažovaný a obmedzovaný Applom. Ale na to, aby to bolo možné, tam multitasking proste musí byť.
|
|
Re: wfrwerw
Od: hahahahahahaha
|
Pridané:
14.3.2011 13:48
na nejailbreaknutom od ios 4.0 môže bežať iba 7 procesov(nie celých aplikácií) podobne ako services u androidu(len tie niesú odmedzené iba na 7 api)
u iPhonu nemajú napr. IM aplikácie možnosť bežať v pozadí ako ani jednotlivé rpocesy(okrem bežiaceho voip), musia stále bežať na serveri a využivať push atd
iOs si multiasking z Os X neprebral, pretože neprebral managment procesov, ak by to tak bolo tak nebolo nutné aby pri JB a full multitaskingu bežal backrounder v kuse v pozadí
|
|
Re: wfrwerw
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
14.3.2011 20:41
aktuálne mi na nejailbreaknutom iPhone beží 34 procesov (nie aplikácií, reálnych procesov ktoré práve niečo robia). Medzi nimi zopár aplikácií (iPod, Skype, Safari, Phone). Netuším, ako by to mohol systém manažovať bez podpory plného multitaskingu. Obmedzenie platí len pre 3rd party aplikácie, kde sú jasne stanovené podmienky, čo môže bežať na pozadí. Ale ak na to dáš nálepku "dokončenie úlohy", možno sa to nedostane cez kontrolu na AppStore, ale aj bez backgroundera ti to pôjde na hociktorom JB zariadení a môže to byť hocičo pri hocikoľkých aplikáciach - pravý multitasking built-in
|
|
Re: wfrwerw
Od: hahahahakkk
|
Pridané:
14.3.2011 21:26
beží ti jeden zo 7mich procesov u aplikácií, na to full multitasking nepotrebuješ a ten tam built in neni, bez backroundera vo full stave aplikacie tretich stran vo full stave neudržíš
|
|
Re: wfrwerw
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
15.3.2011 7:43
s tebou sa vážne nemá zmysel baviť, zaprieš aj nos medzi očami. Bez srandy mi beží 37 procesov, medzi nimi také, ako notifyd, btserver, locationd, usbethernetsharing, springboard a kopa ďalších procesov, medzi nimi nejedná aplikácia, ako napr. mail pravidelne pripájajúci sa na server kontrolujú maily (keď nemáš push notifikácie, ale pravidelnú kontrolu), telefón, ktorý sa stará o udržiavanie pripojenia do siete a minimalizovanie aplikácie keď príde hovor, alebo aj samotné aplikácie ako napr Skype a ďalšie VOiP bežia ďalej na pozadí, musia udržiavať spojenie so servrom. Len po zapnutí Skypeu mi vybehli 3 nové procesy. Nie je žiadna veda tam pridať jeden s ďalšou aplikáciou navyše. Dokonca, ako som spomínal, ľubovoľný kód môže bežať na pozadí, keďže jedna zo služieb je dokončenie úlohy na pozadí a to nie je špecifikované, čo to má byť, takže keď si naprogramuješ aplikáciu, môžeš ho nechať robiť na pozadí čokoľvek, aj keď kontrolou do AppStore to asi neprejde, ale spustiť sa to bude dať.
|
|
lepad
Od: omak
|
Pridané:
14.3.2011 22:25
a co tak lenovo pad teda lepad? planuje si ho niekto kupit?
|
|
Re: lepad
Od: nti student
|
Pridané:
15.3.2011 8:43
windows 7 cize automaticky sa degraduje
|