| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
nieeeeeeeeee
Od: nieeeeeeeeeee
|
Pridané:
3.4.2011 14:50
nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
|
| |
Re: nieeeeeeeeee
Od: nomnom
|
Pridané:
3.4.2011 14:55
http://www.nooooooooooooooo.com/
|
| |
Re: nieeeeeeeeee
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
3.4.2011 15:45
http://www.youtube.com/watch?v=YKss2uYpih8
|
| |
Re: nieeeeeeeeee
Od: figuli
|
Pridané:
3.4.2011 19:44
http://www.youtube.com/watch?v=lgI2ZQVyrBo
|
| |
Re: nieeeeeeeeee
Od: linksysmax
|
Pridané:
4.4.2011 15:15
celkom sa mi to pozdava, windows vsadil na sebadestrukciu.
len tak dalej. nam ostatnym staci dat si kavicku.
ms to zvladne sam.
|
| |
Re: nieeeeeeeeee
Od: srobik
|
Pridané:
3.4.2011 16:15
Neveril som, ze http://www.nooooooooooooooo.com/ bude fungovat ako adresa, mas u mna + :)
|
| |
Re: nieeeeeeeeee
Od: trololoman
|
Pridané:
3.4.2011 15:38
Chcel som napisat presne to isté :D Ked to vidim ako to teraz vsade strkaju je mi z toho zle. Neda sa v tom vobec orientovat, ked chcem daco najst tak sa v tom musim najskor desat minut preklikavat jak taky sprosty a nakoniec to castokrat aj tak nenajdem.
|
| |
Ribbon neznasam! Nikdy tam neviem nic najst.
Od: Ribbon neznasam!
|
Pridané:
3.4.2011 18:51
Ribbon neznasam! Nikdy tam neviem nic najst.
Preto mam stale Office XP.
|
| |
Re: Ribbon neznasam! Nikdy tam neviem nic najst.
Od: rgehewhtťhze
|
Pridané:
3.4.2011 19:06
napodobne, aj ked tam daco najdem, dalsi krat to hladam znova s neistym uspechom :D
|
| |
Re: Ribbon neznasam! Nikdy tam neviem nic najst.
Od: einstein
|
Pridané:
4.4.2011 0:27
mne ponukli kradnuty office 2010 a odmietol som. uz to nechcem ani zadarmo. office 2003 alebo open office. asi som urnul vo vyvoji :-)
|
| |
ynpbedeb
Od: tramperee
|
Pridané:
25.5.2011 18:07
<a href=http://ipnwopvt.com> :)</a>
|
| |
Ribbon
Od: jasones
|
Pridané:
3.4.2011 14:56
bude to strasny zrut miesta,,,ved je to siroke ako krava,,,ale v office sa mi to paci
|
| |
Re: Ribbon
Od: jozkooooo
|
Pridané:
3.4.2011 15:18
nie kazdy ma rozlisenie 800x600
|
| |
Re: Ribbon
Od: 111111122222222222222
|
Pridané:
3.4.2011 16:08
Tu nie je problem ohladne rozlisenia, ale o to ze monitory na trhu cim dalej su uzsie a uzsie, pomer stran 16:9 sam o sebe dava malo vertikalneho priestoru a este Ribbon rozhranie ho nepekne zmensuje. Proti Ribbonu nemam nic, urcite to zvysuje aj efektivitu prace v takom Office, ale s tymi monitormi je to bieda..
|
| |
Re: Ribbon
Od reg.: Marek J.
|
Pridané:
3.4.2011 17:12
Ribbon by stačilo efektne premiestniť do ľavého pruhu.
|
| |
Re: Ribbon
Od: cdd
|
Pridané:
3.4.2011 17:27
sorry, to je MS, tam premyslaju zriedka. To uz v canonical umiestnili unity panel na bok. A to uz je co povedat, kedze o unity si nemyslim nic extra dobre ;)
|
| |
Re: Ribbon
Od: pisisvor
|
Pridané:
3.4.2011 20:01
keby si nebol retard, vedel by si, ze ten ribbon mozes mat cely cas zbaleny do jedneho riadka a rozbali sa ti iba pri jednom kliku na konkretnu zalozku ribbonu. a hned ako z neho odides, tak sa zbali zas.
|
| |
Re: Ribbon
Od: cdd
|
Pridané:
3.4.2011 20:16
a keby si vedel citat tak sa tu uz dlhsie hovori, ze to mali default na bok, nie hode, hujere
|
| |
Re: Ribbon
Od: pisisvor
|
Pridané:
3.4.2011 20:20
naboku je to uplne napicu.
to moze vyhovovat tak 10-15% uzivatelov, nehovoriac o mensom pocte poloziek, zkurvenej ergonomii, otacaniu ikon, zprasene popisy, atd.
pas na sirku pod zahlavim okna je natolko vzity sposob pouzitia, ze kazda revolucia bude vzdy nahovno. MS robi evoluciu a tak je to dobre.
|
| |
Re: Ribbon
Od: 2Martel
|
Pridané:
4.4.2011 7:16
Ľudia sú hlúpi, že naleteli na bludy o širokých monitoroch.
Kupujte zásadne rozlíšenia 4:3, alebo aspoň 16:10!!!
|
| |
Re: Ribbon
Od: hhh
|
Pridané:
4.4.2011 7:50
a ze to u unity a docku v mac ide. Ak ked to nieje uplne to iste, ale tak zasa od toho su plateny, aby rozmyslali a posunuli dalej...
|
| |
Re: Ribbon
Od: pisisvor
|
Pridané:
4.4.2011 8:57
tebe jebe?
co to tu pleties o macdocku?
dat taskbar na kratku stranu mozes vo win asi od win 95.
|
| |
Re: Ribbon
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.4.2011 6:04
ribbon by stacilo vypnut, vratit spet klasicke panely a basta :) Ked uz to robia, treba to spravit prepinatelne, ty si mozes pouzivat ribbon a ostatnych 99% ludi, ktorym sa nepaci zas klasiku. Lebo okrem vedenia spolocnosti MS a teba sa ribbon nepaci nikomu.
|
| |
Re: Ribbon
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.4.2011 6:05
je to tak napr v autocade posledne 2-3 verzie a KAZDY pouziva klasicke nastavenie.
|
| |
Re: Ribbon
Od: PAAN
|
Pridané:
4.4.2011 8:07
v autocade som si na to nikdy nezvykol, no v office a revite je to fajn
|
| |
Re: Ribbon
Od: Adrique
|
Pridané:
4.4.2011 14:12
mali by tam dat moznost umiestnit panel podla preferencie uzivatela. Napr. poznam mnoho ludi, ktori maju taskbar vo Win na bocnej strane. Pravda, v Office by to chcelo trochu viac prace, ale to by sa niekomu muselo chciet...
|
| |
Re: Ribbon
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
3.4.2011 17:31
vsak ribbon ked dvojkliknete na kartu, sa minimalizuje a potom staci raz kliknut na kartu a potom na to co chces, cize v podstate ako menu
|
| |
Re: Ribbon
Od reg.: Y x u s
|
Pridané:
4.4.2011 10:10
prave (aj) koli tomuto preferujem Chrome - minimalista ako sa patri.
|
| |
Re: Ribbon
Od: quix_
|
Pridané:
3.4.2011 19:57
netreba zabudat na trh netbookov a notebookov. toto nesmeruje len na desktopy s rozliskom 1680x1050 a viac
|
| |
Re: Ribbon
Od: fafaffaf
|
Pridané:
5.4.2011 20:32
s rozliskom?
|
| |
Re: Ribbon
Od: fafaffaf
|
Pridané:
5.4.2011 20:51
s rozliskom?
|
| |
titulok
Od: OCI-nereg
|
Pridané:
3.4.2011 15:13
A vymysleli aj priestor pre zobrazenie obsahu adresara? Podla screenshotov sme prisli minimalne o 2 riadky ikon...
|
| |
Re: titulok
Od: rfgč
|
Pridané:
3.4.2011 15:46
aaa, ja chcem tlacidla + a - obohatit o tlacidlo "dobra ironicka poznamka"...
|
| |
Re: titulok
Od: prpr
|
Pridané:
3.4.2011 19:39
nemas predstavu
|
| |
Re: titulok
Od: Komentár, na ktorý odpovedáte
|
Pridané:
4.4.2011 13:34
Mam
|
| |
16:9 pomer
Od: pavolzetor
|
Pridané:
3.4.2011 15:14
v dobe sirokouhlych monitorov sa mi to zda ako "logicky" tah
|
| |
Re: 16:9 pomer
Od: jojojojoo
|
Pridané:
3.4.2011 19:22
micro$oft a logika nejdu dokopy :-)
|
| |
Re: 16:9 pomer
Od: k20
|
Pridané:
3.4.2011 20:29
tam kde končí logika, začína microsoft..
|
| |
Hmmmmm
Od: jasom.....
|
Pridané:
3.4.2011 15:24
...hlavne v dobe ked vacsina notebookov ma rozlisenie 1366x768...hodnejsie by bolo rozlozenie na strany a nie na vysku...
|
| |
Re: Hmmmmm
Od: muLd3R
|
Pridané:
4.4.2011 8:34
presne toto som chcel napisat. dnes ma kazdy 15,6" notebook pave spominane rozlisenie a potom napriklad aj v office len len ze zostane nejaky "dalsi ribbon" pre zobrazenie dokumentu.
fakt si myslim ze by to bolo lepsie na lavy bok prave kvoli pomeru stran. pomaly bude vsetko uberat miesto z vysky obrazu ktora uz aj tak je dost mala. mam doma este stary monitor 4:3 1280x1024 a na tom je radost pracovat. trochu ma mrzi ze fullhd je sice tiez dobre ale na vysku je to stale len to iste.
|
| |
456456456
Od: 45564564
|
Pridané:
3.4.2011 15:41
SODOMA GOMORA!
|
| |
Diskusia k článku
Od: default don
|
Pridané:
3.4.2011 15:50
...odteraz iba monitory z funkciou pivot!
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: mswin
|
Pridané:
3.4.2011 19:52
..s funkciou pivo!
|
| |
Windows 8
Od: Admin123
|
Pridané:
3.4.2011 15:57
A história sa opakuje keď prišlo XP každý frflal že je zlé potom VISTA áno tá sa nepodarila keď prišla 7 tak sa čakala hrôza čo to bude opak je pravda a teraz 8 nechajme nech ukáže čas čo z toho bude či dopadne ako Vista alebo sa uchytí.
|
| |
Re: Windows 8
Od: Hrivis
|
Pridané:
3.4.2011 16:50
Ked sa nad tym clovek zamysli tak ide len o udrzitelnost predaja a hlad v kapsach panov z MS .. urobia Vistu a predavaju to jak keby to je daky zrely sytem .. potom to okresu od kokotin a mas novy produkt.. CISTA RUKA.
OSX & Linux rulez
|
| |
Re: Windows 8
Od: cdd
|
Pridané:
3.4.2011 17:31
ako aj apple aj canonicalu (napr) ide o kapsy, ale kedze su na tom % horsie, tak sa musia viac snazit a MS to flaka. Lenze ludia si zvykli a zelezna kosela je viac ako predsudky. Ked poviem na fore, ze pouzivam (aj) Mac OS X, tak som idiot co kupuje drahe veci...
Kvalita je skutocne nieco co na slovensku sa nenosi. A je to vidiet na kazdom kroku. Priklad z uplne inej oblasti - potraviny. Do vychodnej europy dovazaju kentus, co inde nezeru. Dokonca aj zlozenie toho isteho vyrobku tej istej znacky je ina pre zapadnu a ina pre vychodnu europu.
U nas mrknu na cenu a tym to skoncilo.
|
| |
Re: Windows 8
Od: Hrivis
|
Pridané:
3.4.2011 19:05
1.) Ono ani mac nieje drahy, len u nas ludia sockuju z vraj priemernych platov 700e na osobu :) (nesmiem zabudnut ze priemerny). Vonku kde zarobis 2-3 litre tak je uplne fit kupit si iPad alebo macbook noproblem.
2.) Milujem tie socky co nadavaju na apple ze je to drahe a pritom predstavme si daky Macbook. Chcem vidiet ktory kontkurent mi doda unibody telo, podsvietenu klavesnicu, baterku ako svina co vydrzi 7 hodin u mna realneho fungovania tak 4 ale to nepisem word. K tomu este kvalitny display, kvalitne vystupy audio sice to nieje 24 bit studiova karticka ale lepsie nez ten priemer co je v kazdom notasi. Sa mi vidi ze sony VAIO robilo daky klon tiez z hlinniku a bolo to daleko drahsie lebo dobre vedia ze nemaju sancu toho predat tolko co sa preda macbookov. Z toho sa odvija teda aj cena.
3.) Kazda socka tu pobehuje iPhonom ale to si uz kupi lebo s tym moze frajerit.
|
| |
Re: Windows 8
Od: richard sorge
|
Pridané:
3.4.2011 20:37
chod do riti jablkac, nikto tu na teba nie je zvedavy.
urobim z teba jablkove pyre a kalvados.
|
| |
Re: Windows 8
Od: Hmmmm
|
Pridané:
3.4.2011 20:49
Posuvaj kktko, na teba je kto vedavy? Nepripustis iny nazor takze si taky isty xuii ako sam pises, urobim z teba Ballmerovske piiiire xuiiko http://www.youtube.com/watch? v=0Gidxjl_Ldo&feature=youtube_gdata_player
|
| |
Re: Windows 8
Od: richard sorge
|
Pridané:
3.4.2011 20:53
aha, dalsi agent steva jobsa. tam si chod diskutovat ked bude nejaky clanok o osx a jeho tragickom chovani okien.
ty varehove jablko.
|
| |
Re: Windows 8
Od: 2Martel
|
Pridané:
4.4.2011 7:20
Vista a Windows 7 si môžu podať ruky. Jeden spomalený grc.
To čo zažívam denno denne v poráci s W7 Home Premium, to by som nikomu neprial.
Síce mám doma W7 Ultimate 64 CZ, tiež legal a na SSD a funguje vcelk lepšie sko tie v práci, ale aj tak.
Najviac ma irituje to točiace sa koliesko, neodpovedajúce programy a pod.
To čo sa vám na XPčku nestalo ani náhodou, na Viste a W7 si musíte zvykať a trpko to trpieť.
Oba OS sú veľmi zlým krokom a myslím že skôr vzad, ako vpred!
|
| |
Re: Windows 8
Od: paan
|
Pridané:
4.4.2011 8:39
mal by si pouzivat len ipad, podla toho co pises bude ti stacit na vsetko co potrebujes lol, ked si nevies veci nastavit ani najlepsia konfiguracia nebude pre teba
|
| |
Re: Windows 8
Od: 2Martel
|
Pridané:
4.4.2011 8:44
Há-há..........
Akože neviem nastaviť? Prídeš mi poradiť?
W7HP nemá ani takú správu užívateľov, ako má XP Home.
To by som ich nesmel používať desiatky a vedieť porovnávať rôzne verzie Windows od verzie 1.01
Alebo si ma chcel poučiť ako to Ty perfektne dokážeš?
Alebo si radšej pozornejšie prečítaj, čo som písal.
|
| |
Re: Windows 8
Od: muLd3R
|
Pridané:
4.4.2011 8:41
jasne ze to je pomale ked mas v praci W7 HOME PREMIUM.
ved to je priamo v nazve ze to nie je do firmy :)
a na XPcku sa ti nemohlo tocit koliesko ked si mal nastavene ine kurzory na mys.
okrem toho XPcko malo vacsie problemy ukoncit neodpovedajuci program ako W7 a to ze program nereaguje casto nie je chyba OS ale bud toho programu alebo uzivatela.
|
| |
Re: Windows 8
Od: 2Martel
|
Pridané:
4.4.2011 8:47
Na XPčku sa mi nekomunikujúci prgoram vyskytol tak 1x za rok.
A ukončiť ide vždy, pokiaľ je dostupný TaskManager.
Niektoré chcebné aplikácie síce spôsobili 100%-tné vyťaženie CPU, ale u novších a viacjadrových CPU je všdynejaké percento aj pre beh OS a teda vie zareagovať aj vo Win XP.
Stačí ho mať aktualizovaný a vedieť čo s čím chodí perfektne.
|
| |
Re: Windows 8
Od: ...
|
Pridané:
4.4.2011 9:46
presne jak vravíš "Stačí ho mať aktualizovaný a vedieť čo s čím chodí perfektne." Keď do sedmičky pcháš programy z roku pána 2003 tak sa nečuduj že ti sem-tam aj mrznú... Niekedy treba zaktualizovať nie len Win ale aj drivre a apliácie... Ja si tvoje problémy neviem ani len predstaviť a to používam Win 7 od jeho vydania. Áno program niekedy zamrzne to je jasné ale napríklad BSoD si na sedmičke nepamätám.
|
| |
Re: Windows 8
Od: 2Martel
|
Pridané:
4.4.2011 10:50
Ty si Matelko.
Práveže mám všetko ako patrí. Nepíšem BSOD, ale o niečom celkom inom. Aj o tom, ako sa rôzne verzie W7 na rôznych HW platformách správajú. Kľudne povolia nainštalovať prastarý a nekompatibilný driver. Kolieskom si krútia koľko len chcú, lebo presýpacím hodinám by už dávno došiel piesok...
A z roku pána 2003 nemám na W7 naozaj nič, to skôr od roku 2010 a novšie. Ja nepíšem, že mi niečo mrzne, ale o tom že to bezdôvodne zdržuje a že občas, napr. FF prestane komunikovať, spadne Photoshop X4, Corel X4 prestane reagovať a tak. Ale aplikácia sa nezacyklí, proste niečo sa deje...
Bacile to nie sú. Perfektne chodí W7 ako Ultimate aj 64 bit verzia, ale česká a EN. Slovenské majú nejaké chyby.
A naozaj nepíšem o BSOD, ale o tom, že ten BSOD viem kľudne spustiť inštaláciou starého drivera. Že si priečinok Downloads mýlia v SK verzií s "Prevzaté súbory" a pod.
A nehovorím tomu problémy.
|
| |
Re: Windows 8
Od: Komentár, na ktorý odpovedáte
|
Pridané:
4.4.2011 13:47
No milý moj, podla toho co pises sa mi zda, ze problem je medzi operadlom stolicky a monitorom (ak tam vobec niekto sedi a neslinta). Hlavne ked ti spadne Photoshop X4. To uz je ina tragedia. W7 64 pouzivam od betaverzie bez padu a mrznutia grafickych programov. Na rovnakom zeleze je stabilnejsia a subjektive rychlejsia ako WIN XP. Ak mas vazne problemy ktore popisujes, jednoznacne vymen obsluhu alebo si prever HW.
|
| |
Re: Windows 8
Od: fero z lesa
|
Pridané:
4.4.2011 13:53
ja by som sa chcel opytat, co to ten photoshop X4 je.
lebo robim uz dost dlho s gafickymi editormi a o takom som este nepocul.
|
| |
Re: Windows 8
Od: Cuda
|
Pridané:
4.4.2011 19:00
Asi myslel CS4...
|
| |
Re: Windows 8
Od: Cudo
|
Pridané:
4.4.2011 19:03
Ty asi nevieš čítať, však?
Však tu písal o nejakých W7 HP OEM 32bit.
CS4/X4 nie sú zrovna bohvie aké verzie.
Na rovnakom železe nie je W7 rýchlejšia a navyše sa to dosť ťažko dá zrovnať.
A ešte píše, že so 64-bit verziou Ultimate CS problém nemá.
Alebo si si ani toľkoto nevedel z tých príspevkov prečítať??
|
| |
Re: Windows 8
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.4.2011 6:10
boze to nemate vlastny nazor a musite dokola opakovat Jobsovu prezentaciu spred 10 rokov s unibody sasi a podsvietenymi klavesnicami??? Strcte si ich do kakaca, aj keby som bol Brunejsky sultan by som nekupoval 3x drahsi vyrobok len preto, ze som zblbnuty marketingom.
|
| |
Re: Windows 8
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.4.2011 8:45
Už len to, že hovoríš, že Macy sú 3 krát drahšie, potvrdzuje tvoje zblbnutie. Aj keď je trápne točiť stále o tom istom dookola, mne sa za tú cenu 100% viac páči Mac, tebe niečo iné, buďmr spokojní :-)
|
| |
Re: Windows 8
Od: siirii
|
Pridané:
4.4.2011 9:05
3x drahší? No Ty si dobrý magor...
|
| |
Re: Windows 8
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
3.4.2011 20:57
No uz len taky finder v osx je vyhra :) To je cisty usability fail...
|
| |
Re: Windows 8
Od: richard sorge
|
Pridané:
3.4.2011 21:03
tych failov je v osx mnoho.
inac nerozumiem, co tu splieta chlapec o pouzitelnosti. osx zacal by pouzitelny az od verzie 10.5
|
| |
Re: Windows 8
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
3.4.2011 21:10
No ja tiez nechapem. Napriklad, OSX zacina byt co sa tyka spravy okien uz pomerne pozadu a zrovna uvedenim W7 ich MS podla mna prechcal a to riadne. OSX pouzivam na 2 monitoroch a to je dalsi cisty fail. Clovek aby si pouinstaloval kopec utilitiek, len aby vedel spravovat efektivne okna...
|
| |
Re: Windows 8
Od: richard sorge
|
Pridané:
3.4.2011 21:16
expose je super. ale je to bohuzial iba chaba zaplata na totalne pridrbane chovanie okien v osx.
a je vela pripadov, kedy ani expose nepomoze.
ale jobs nema ani tolko sebareflexie, aby s tym nieco robil, iba to budu dalej lepit v mission control.
zrejme bude problem uz v samotnych elementoch osx gui a nemaju tie gule, aby navrhli nieco lepsie.
mna prekvapuje, ze sem dojde nejaky fanaticky jablkac a splieta nieco o ergonomii gui. reality distortion field.
|
| |
Re: Windows 8
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
4.4.2011 14:05
Expose neexpose, dva najvacsie prusery su, ze okno sa neda rychlo a efektivne zvacsit na pozadovanu velkost a potom druhy fakt, ze ked prepnem aplikaciu, tak sa mi s nou dostanu na popredie vsetky jej okna. To, ze je OSX system pre klikacov beriem (aj ked tu taky finder, to je cisty fail. kto niekedy drag&dropoval subory v nom, tak vie o com hovorim:), ale to, ze sa hra na profesionalny system, tak to je uz podla mna uplne mimo misu. Vsak ja kebych nemal k MBP pripojeny externy monitor, tak to asi hodim z okna. Na samotnom notebooku su akekolvek zlozitejsie nastroje (ako napr. xcode) absolutne nepouzitelne. Staci si zobrazit dementnu konzolu a pokusit sa zaroven debugovat aplikaciu a zaroven sledovat co vypisuje do konzoly. Absolutne nepouzitelne.
Do toho si otvorim chrome s online dokumentaciou, graficky editor na rezanie grafiky a zamrdane dva monitory tridsat oknami a paletkami bez ladu a skladu :D
|
| |
Re: Windows 8
Od: nomnom
|
Pridané:
3.4.2011 19:47
pouzivaj ciarky, nech sa to nemusi lustit 5 minut :)
|
| |
Ikonky
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
3.4.2011 16:08
hmm, tie ikonky sa mi moc nepacia.
|
| |
Re: Ikonky
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
3.4.2011 16:39
Ani mne ale predpokladam ze kym sa to dostane do RTM bude to setko mat svoje vlastne ikonky a nie vsade rovnake ako toto tu.
|
| |
paci sa mi...
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
3.4.2011 16:42
Paci sa mi myslienka zjednocovania GUI vo vsetkych produktoch MS ale je pravda ze by to molo byt vertykalne a nie horizontalne.
|
| |
Re: paci sa mi...
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
3.4.2011 17:27
ked uz vertykalne, tak hadam aj horyzontalne.. ci nye?
|
| |
Re: paci sa mi...
Od: 567567567
|
Pridané:
3.4.2011 18:03
Tvrda vertykala!
|
| |
_____
Od: ____
|
Pridané:
3.4.2011 17:47
hadam budu tolerantny a hodia tam aj zapnutie klasickeho zobrazenia.
|
| |
ribbon
Od: ribbon
|
Pridané:
3.4.2011 17:49
Uff, ked to tak zjednocuju, uz sa tesim na ribbon vo visual studiu (2014?)
|
| |
ribbon
Od: ericek.111
|
Pridané:
3.4.2011 18:18
ani v Microsoft Office 2010 Picture Manager nie je ribbon. mne osobne rozhranie Ribbon vyhovuje. v exploreri by to mohol byt problem s miestom. ja aj tak viac pouzivam zobrazenie podrobností, pretoze si mozem subory zoradit ako chcem.
|
| |
bla bla
Od: karol k
|
Pridané:
3.4.2011 18:53
Na Linuxe a Macu je jedna vec krásna a to je ten vzhľad, ktorý prakticky nemenia a radšej sa venujú podstatnejším veciam. U ms presne opačne, čo že systém padá ale aspoň v každej verzii vyzerá inač...myslím si, že vzhľad W7 je na dosť vysokej úrovni, a mohli skôr makať na nejakých interných veciach kt. treba vylepšiť...lenže to by sa im potom ťažko predávalo keď 3/4 ľudí sa do toho nerozumie a práve tým treba predstaviť nový systém ako že: krajšie ikonky, iné menu...a hurá všetci idú kupovať :DD
|
| |
Re: bla bla
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
3.4.2011 19:04
K tej prvej vete - pozri na Ubuntu. Najpodstatnejšia vec pre pánov z Canonicalu je furt ďobať do vzhľadu, a potom to tak vyzerá, to distro ide do sračiek.
|
| |
Re: bla bla
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
3.4.2011 19:13
ubuntu je linux ale linux nie je ubuntu.
|
| |
Re: bla bla
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
3.4.2011 19:15
Ja viem, tak ale nech nezovšeobecňuje.
|
| |
Re: bla bla
Od: x00
|
Pridané:
3.4.2011 20:41
Ano kydat na Ubuntu je dnes v mode. Nainstalujem si Arch a tvarim sa ako pan sveta, nabastlim deravy web v php, nejake to jebnute cmsko a potom hlupy koment do diskusie pod nickom foobar0. Pritom o kernel lande nemas najmensie potuchy. Staci si pozriet patchsety a featury co implementoval taky Kees Cook a ostatni .).
|
| |
Re: bla bla
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
3.4.2011 21:11
Nerozumiem, čo sa tu rozbíjaš, ja sa ako pán nesnažím tváriť. Sám sa snažím používať distrá takpovediac pre BFU (Sabayon, Debian), pretože nemám najmenší záujem riešiť každú kokovinu a skladať si systém dobre že nie "from scratch", aj keď by som s Gentoo asi vyzeral ako väčší geek oproti Debianu.
Ubuntu kritizujem ako dlhoročný používateľ, pretože vidím smer, akým sa Ubuntu uberá - príliš sa zameriava na implementáciu obrovského množstva noviniek, hlavne čo sa týka UI, a zabúda na stabilitu a na užívateľov, ktorí nemajú také drastické zmeny ako nasadenie polofunkčného desktop environmentu.
Prestaň štekať.
|
| |
Re: bla bla
Od: x00
|
Pridané:
3.4.2011 21:41
Ubuntu sa snazi implementovat novinky ktore su koniec koncov nevyhnutne pre rozvoj a vymanenie sa z prestarnuteho modelu z cias salovych unixov (v skratke koncept je dobry ale pokrok je nevyhnutny). Z tvojho komentu som pochopil ze Ubuntu je podla teba sracka hlavne kvoli tomu ze Canonical rype len do vzhladu. Ako pouzivatelovi co chce mat OS ready to use ti to vadit moze ale prosim ta nevyjadruj sa k celej koncepcii. Ak si to tak nemyslel mal si to lepsie napisat. Dalej si treba uvedomit ze ubuntu nie je locknute na hardware, nedostava presne specifikacie vsetkeho HW ako MS.
|
| |
Re: bla bla
Od: macuser
|
Pridané:
3.4.2011 21:48
tebe jebe?
ms dostava specifikacie vsetkeho hw?
|
| |
Re: bla bla
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
3.4.2011 21:02
Ano, vsak dam dali hnedu a presne to vystihli:)
|
| |
Re: bla bla
Od: Budovi
|
Pridané:
4.4.2011 20:02
Ale v ubuntu robia aspoň jednu krásnu vec, na ktorú mrkvosoft nedospel - dávajú na výber. Prostredie sa dá v ubuntu kustomizovať do detailov.
|
| |
Re: bla bla
Od: weiss
|
Pridané:
3.4.2011 19:23
Co mas proti Win7? Mne rocne padne raz a to ho pouzivam na 3 kompoch. Na akych internych veciach mali makat? Co taky priemerny user potrebuje?
|
| |
Re: bla bla
Od: xn2b
|
Pridané:
3.4.2011 21:39
Presne. Chuj si poinstaluje cinske drivery a potom ze:"System pada".
Je to debilek..
|
| |
Re: bla bla
Od: rzjuzjkutju
|
Pridané:
4.4.2011 0:58
windows 7 64b je (minimalne podla mna :)) najstabilnejsia verzia aj vdaka zakazu instalovat nepodpisane drivere. je to sice ostara pre vyvojarov, ale nakolko je driver podstatny zasah do systemu, je fajn ze si nemoze robit kto chce co chce.
|
| |
Re: bla bla
Od: 2Martel
|
Pridané:
4.4.2011 7:25
W7 je grc, najmä verzie na typu Home Premium a na všakovakom HW. Toľko neodpovedajúcich programov, ako sa stáva Viste a W7, to som nikdy u XP nezažil. V niektorých typoch sietí, je W7 skôr za trest, aspoň tie prvé minúty po prihlásení...
A kľudne povolí nepodpísaný ovládač a aj ovládač nekompatibilný, ktorý je tak akurát na XP s SP2.
Padať až tak často nepadne, ale nedobre sa mi s W7HP32bit robí. Je ako spomalený filmy a niekedy programy jednoducho nereagujú. A len Boh vie prečo...
|
| |
Re: bla bla
Od: weiss
|
Pridané:
4.4.2011 11:15
Tak chod a pouzivaj XP, alebo Linux. Zaujimave ze mne ide svizne na 3 rocnom stroji, asi ja robim nieco zle.
|
| |
Re: bla bla
Od: Cuda
|
Pridané:
4.4.2011 19:03
Asi...
|
| |
Re: bla bla
Od: zilýrkiťýetmh
|
Pridané:
4.4.2011 12:36
aj si cital co som napisal?
windows 7 64b ma podpisovanie driverov. A ty si tu honis nad 32b a jeho nepodpisovanim driverov. smutne :(
|
| |
Re: bla bla
Od: Komentár, na ktorý odpovedáte
|
Pridané:
4.4.2011 13:51
Chlapce, chod sa hrat von a nepis o veciach ktore si videl leda tak v telke...
|
| |
Re: bla bla
Od: siirii
|
Pridané:
3.4.2011 22:20
Windows 7 padá?
|
| |
Re: bla bla
Od: Komentár, na ktorý odpovedáte
|
Pridané:
4.4.2011 13:52
Iba tomu co sa podpisuje 2Martel
|
| |
Re: bla bla
Od: Cudo
|
Pridané:
4.4.2011 19:05
Nepadá, ale dá sa ľahko položiť aj do BSOD...
Myslím si, že presne tak to Martel aj napísal!
|
| |
Re: bla bla
Od: siirii
|
Pridané:
6.4.2011 14:19
Samozrejme, pokiaľ používaš nestabilný hardware/ovládače.
|
| |
Re: bla bla
Od: ...........
|
Pridané:
3.4.2011 23:35
pri tebe by sme mali vsetko nechat tak a nech mame dosove okna...ved naco menit vzhlad.... a pada akurat moja sanka pri pohlade na tieto komentare....win7 64bit mi od nainstalovania nepadol vpodstate ani raz......len pri podvoltovavani procesoru, ale to nieje chyba windowsu zeano... a uznavam ze pri srackovych driveroch na babkinu metlu moze spadnut ale to zase neni problem napisat program ani na linux aby spadol system.... sam o sebe hodnotim win 7 ako stabilnejsi nez xp a xp hodnotim ako velmi stabilny po sp3 urcite........ pokial sa do systemu neseres a nerypes nema preco padnut... kto potrebuje lunex, ten ho ma, kto nie, tomu ho v ziadnom pripade neodporucam pokial nevlastni postkomunisticke stare zelezo s oznacenim PC kde ani xp nepojde
|
| |
ale ved...
Od: jajajajajaja
|
Pridané:
3.4.2011 19:17
neviem, ze co sa tu tak nad tym vzrusujete... aj v office sa to da schovat (klik na: Minimalizovat pas s nastrojmi)... a mate miesta dost... keby ste aspon trochu viac rozmyslali, nez sa zacnete rozdrapovat...
|
| |
Preco nadavate? Kto pouziva Windows Explorer?
Od: trezor
|
Pridané:
3.4.2011 19:19
Preco tu tak nadavate? Kolko z Vas pouzivate Windows Explorer?
|
| |
Re: Preco nadavate? Kto pouziva Windows Explorer?
Od: weiss
|
Pridané:
3.4.2011 19:24
Zeby 100% userov?
|
| |
Re: Preco nadavate? Kto pouziva Windows Explorer?
Od: janopalica
|
Pridané:
3.4.2011 19:43
neverim... lebo ja pouzivam TC na pohyb po disku a operacie so subormi...
|
| |
Re: Preco nadavate? Kto pouziva Windows Explorer?
Od: PeterPani
|
Pridané:
3.4.2011 21:08
ale ty si dement
|
| |
Re: Preco nadavate? Kto pouziva Windows Explorer?
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
3.4.2011 21:13
Zo srandy si skús zabiť explorer.exe, keď ho teda nepoužívaš.
|
| |
Re: Preco nadavate? Kto pouziva Windows Explorer?
Od: trezor
|
Pridané:
4.4.2011 7:55
Nemiešaj Jablka s Hruškami.
|
| |
Re: Preco nadavate? Kto pouziva Windows Explorer?
Od: rr55
|
Pridané:
4.4.2011 7:58
killall explorer.exe
explorer.exe: no process found
hotovo. Nautilus ale funguje, takze skutocne explorer nepotrebujem ;)
|
| |
Re: Preco nadavate? Kto pouziva Windows Explorer?
Od: 2Martel
|
Pridané:
4.4.2011 8:06
Hej, a potom Ti ako funguje prieskumník???
|
| |
richard, zajtra izidor
Od: mordechaj balmer
|
Pridané:
3.4.2011 19:36
microsoft bol vzdy leader co sa tyka user interface.
ribbon je skvela vec a integracia do systemu je uplne logicka.
gratulujem
ale mohli ste radsej napisat o tom, ze skydrive a live mesh budu integrovane priamo do systemu. a to bude pecka.
tolko k tej zalozke ze Share.
|
| |
Hfgfjdgf
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
3.4.2011 20:22
Neviem co nadavate podla mna je ribon genialny.... A to pouzivam mac...
|
| |
Ribbon vo Windows Exploreri
Od: Src
|
Pridané:
3.4.2011 20:39
Zbytocne sa tolko vzrusujete, bude sa to dat aj vypnut: http://goo.gl/OqkQs
|
| |
Re: Ribbon vo Windows Exploreri
Od: picinko
|
Pridané:
3.4.2011 20:42
to nie je vypnute, to je zrolovany ribbon.
|
| |
Diskusia k článku
Od: Diskusia k článku
|
Pridané:
3.4.2011 20:41
len tych, kt. sa to tyka: nadavate tu na MS ako retardovani, ale sami ich system pouzivate; nadavate na ribbon, pricom je to len vecou zvyku a vsetko je v nom ovela logickejsie usporiadane ako v tych predpotopnych srackovych menu; nadavate na windows, pricom je to uplne fajn OS a to ze ho tolko ludi pouziva nie je len preto, ze ma pekne ikonky; a samozrejme ze je dolezite aj to ako OS vyzera, preco by som sa mal kazdy den pozerat na nejaku grcku, ked sa mozem pozerat na nieco co sa mi paci a ma pouzivatelsky privetive rozhranie?; atd...
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: prpr
|
Pridané:
3.4.2011 20:48
nadavaju tu aj ludia co ten tvoj OS nepouzivaju.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: sakal.
|
Pridané:
3.4.2011 20:50
preco nadavaju, ked ho nepouzivaju?
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: prpr
|
Pridané:
3.4.2011 21:41
lebo ho pouzivali a vedia ze viac nechcu.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: sakal.
|
Pridané:
3.4.2011 21:49
win sa od casu win xp bez sp dost zmenili.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: prpr
|
Pridané:
4.4.2011 7:46
pre mnohych nie dost
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Budovi
|
Pridané:
4.4.2011 20:09
Väčšina ľudí používa windows lebo ho poznajú z práce resp. od známych, 90% ľudí nevie, že existuje iný OS...
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Cuda
|
Pridané:
4.4.2011 20:48
A načo by to mali vedieť? Načo by mali zbytočne a nezmyselne strácať čas a míňať sily na iný OS, ktorý ani nikde nevideli??
Na Win majú a budú mať všetko.
Napr. na Lunex určite nie!
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Budovi
|
Pridané:
4.4.2011 23:26
Tým 70% na fuckbook a podobné (a)sociálne siete nejaké to free linuxove distro stačí, Windows nevyhnutne potrebujú gembleri, developeri pod windows a tí, čo používajú v povolaní programy dostupné len vo windowse...
|
| |
windows8
Od: kybel44
|
Pridané:
3.4.2011 20:52
to uz aby si clovek neviem aky velky monitor kupil :/
|
| |
Re: windows8
Od: felix1
|
Pridané:
3.4.2011 21:01
Taký ako teraz, akurát ho dáš na bok :D
|
| |
Re: windows8
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
3.4.2011 21:07
Ribbon si skryjes a uz dnes si mozes precvicovat klavesove skratky. Uvidis, ake nove svetle obzory ta cakaju a to nehovorim o zvysenej efektivite. Alebo si nainstaluj Total Commander alebo nejaky jeho klon :D
|
| |
Vertikalny priestor...
Od: prasa
|
Pridané:
3.4.2011 21:29
V dnešnej dobe ide predsa o šetrenie vertikálneho priestoru, nie? Pozrime sa napr. na nový Firefox, zopakoval menu po opere. Viem že ribbon sa skrýva keď ho nepoužívam ale keď ho potrebujem použiť, pribudne ďalších 5 riadkov. Ďakujem Microsoft, radšej použijem Total Commander...
|
| |
Monytor
Od: Robert Podobny Hlas
|
Pridané:
3.4.2011 21:34
Ved dnes ked si idete kupit LCD LED monitor tak kupujete minimalne 22" co ma rozlisenie Full HD..a pri tejto uhlopriecke a rozliseni RIBBORN uplne nevadi.
|
| |
Re: Monytor
Od reg.: veldo
|
Pridané:
3.4.2011 23:12
1) Mon"y"tor? to myslis vazne?
2) zabudas na notebooky a netbooky. tie maju vo vacsine pripadov vertikalne rozlisenie 800 a menej bodov, takze tam by bolo treba setrit kde sa da.
a mne osobne sa zda, ze aj vo viste aj v 7 su tie listy prilis hrube. myslim, ze minimalizovany ribbon by mohol zaberat menej miesta ako tie sucasne monstra.
|
| |
Re: Monytor
Od: muLd3R
|
Pridané:
4.4.2011 21:27
a okrem toho preco by sme nemohli setrit aj na fullhd ked mame kopec miesta nalavo a napravo...
1. ked pracujem v ms office, nepotrebujem polovice dvoch stran vedla seba.. radsej by som uvital jednu stranu a vedla nej spominany ribbon mozno trochu inak rozmiestneny aby sa v nom dalo vertikalne orientovat.
2. vo windowsovom prieskumniku to az tak vadit nebude. skor si myslim ze vadia take malickosti ako napriklad v Control Paneli su ikony zoradene zlava doprava a neda sa to nijako prepnut zhora nadol ako je to v klasickom prieskumniku pri zobrazeni list alebo details. neviem ako inym ludom ale mne sa ocami dost tazko orientuje v takom zozname pritom zoznam kde su veci pod sebou ocami prebehnem rychlejsie a pohodlnejsie.
no ale spat k teme. tiez si myslim ze ribbon nie je zly ale nemali by uberat z vysky obrazu.
|
| |
osvietenie...
Od: ezio
|
Pridané:
3.4.2011 23:51
Ribbon je šupa, ale nič pre konzervy a dedov...
|
| |
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.4.2011 1:01
Prečo mám pocit, že používatelia Linuxu, Macu (a Androida a iOS) sú radi, ked´ dostanú update, len Windows useri to berú ako nutné zlo? :D
|
| |
Re: Titulok
Od: ghjzukzugg
|
Pridané:
4.4.2011 1:26
lebo vo vacsine pripadov pouzivatelov linuxu iba informuje popup a novom update, co sa v pripade MS a jeho restartu aj pri update mspaintu neda povedat :)
|
| |
Re: Titulok
Od: weiss
|
Pridané:
4.4.2011 11:12
Idiot. Nauc sa pouzivat Win.
|
| |
Re: Titulok
Od: rsydgdgse
|
Pridané:
4.4.2011 17:16
windows je moj primarny OS :) ale nakolko som istu dobu pouzival primarne linux, viem co mam cakat od ktoreho systemu aj bez toho aby som sa strapnoval podobnymi reakciami :)
|
| |
Re: Titulok
Od: weiss
|
Pridané:
4.4.2011 17:30
To neznamena, ze ho vies aj pouzivat. Na MS Update mas 4 moznosti, staci si vybrat. To ze defaultne sa instaluju vsetky updaty je kvoli BFU, lebo keby sa neinstalovali, tak kazdy by zas nadaval, ze aky nezabezpeceny je Win. Bol by som zvedavy, kolko ludi ma legalne Win, lebo len oni maju pravo sa stazovat!
|
| |
Re: Titulok
Od: Majoj
|
Pridané:
4.4.2011 19:07
By si sa čudoval. Ale najväčšie úniky licencií sú práve zo škôl.
Napríklad so strednej školy v Handlovej.
A s požehnaním vedenia školy!!!
|
| |
Re: Titulok
Od reg.: marha
|
Pridané:
4.4.2011 7:11
ale to neni pravidlo ved aj remen tu minule pistal ze sa mu novy itunes nepaci
|
| |
Re: Titulok
Od: Budovi
|
Pridané:
4.4.2011 20:13
Pretože buď nevedia, čo je update, alebo tŕpnu, či už mrkvosoft nevychytal v update tú ich kradnutú verziu ... :)
|
| |
dhnmfdifj
Od reg.: Reiki
|
Pridané:
4.4.2011 1:06
Na Ribon som si uz v podstate zvykol, ale casto ho musim schovat do 1 listy, ked citam nejake dokumenty vo Worde. V exploreri mi to ale pride nie velmi efektivne.
Pouzivam Notebook a snazim sa setrit miesto ako sa len da (1366x768). Preto som si nastavil panel uloh aby sa schovaval a dlhu dobu som fical na Opere, pretoze vo firefoxe mi tie listy hore proste vadili. Teraz som po dlhej dobe konecne spatky vo FF a dokonca mam aj viac miesta, pretoze v opere bol 1 riadok dole a tu nieje ziadny.
Co sa tyka PC uzivatelov s FULL HD monitormi, tak tam nijaky problem nevidim. Tam nemoze vadit ani lista cez 1/4 obrazovky.
|
| |
Tupcek
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.4.2011 1:18
Zhrnutie článku
http://themetapicture.com/media/funny.-co mic-update-computer-linux-windows-mac-540x328.jpg
Zhrnutie diskusie:
http://mangasverdes.es/files/2010/05/fanboys.png
|
| |
Ribbon.
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
4.4.2011 8:40
Konečne. Je to perfektné ovládanie.
|
| |
Ribbon
Od reg.: cca01
|
Pridané:
4.4.2011 9:54
S Officom 2007 som zatial nejako dlhodobo nepracoval, ale s toho co som videl som nepochopil ani na prvy ani na druhy krat logiku, podla krorej je ten ribbon zostaveny. So zjednodusovanim pouzivania pocitacov pre beznych ludi to asi nebude mat nic spolocne...
|
| |
Re: Ribbon
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.4.2011 10:14
Ribbon je postavený na teórii, že keď budú ikonky väčšie a s obrázkami, budú viac user-friendly. Ak sa to nebude zmestiť na obrazovku, použijú taby. Bohužial je to len teória MS a s praxou nemá nič spoločné
|
| |
Re: Ribbon
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.4.2011 12:45
tak je. V MSO2003 som si do menu nahadzal take ikonky, ktore potrebujem, a ulozil som si ich tam, kde potrebujem. V ribbone su ikonky ulozene tak ako sa paci dakemu cloveku v MS, v taboch ako sa paci cloveku v MS. Preco? Ja chcem ikonky tak ako ja chcem a tie co pouzivam. Ostatne ma netrapia.
|
| |
Re: Ribbon
Od: muLd3R
|
Pridané:
4.4.2011 22:17
ale teraz vazne. mohli to urobit aspon ako tak modifikovatelne. v niektorych taboch v ribbone v office su ikony ktore som este nikdy nepouzil (robim v office uz pomaly 10 rokov) a trufnem si povedat ze este ani nepouzijem.
takze ma tam len zbytocne mylia.
|
| |
je chyba vo mne ?
Od: naco_meno
|
Pridané:
5.4.2011 9:46
mozno som uz na take zmeny stary a sprosty lebo mi pridu horsie ako povodne, a nedokazem si na ne zvyknut, neustale sa v tom dezorientovat. Uz sam prechod z ako tak prehladneho a nauceneho XP prostredia na W7 bol a stale je pre mna otrava, orientovat sa v W7 mi pride strukturovo narocnejsie ako v XP. Mozno je to len zvyk.
A teraz tento ribacinon, ludom v MS co toto presadzuje musi v hlave prebiehat proces ktoremu ani trochu momentalne nerozumiem.
|
| |
asi iba zvyk
Od: mm1
|
Pridané:
6.4.2011 23:18
Tak ked som zacal pisat diplomovku v ribbon myslel som na prvych 20 stranach ze zosaliem. Ale po napisani poslednej strany sa uz k starej xp verzii veru chut vratit nemam.
|
| |
idem sa z toho...
Od: Burizón
|
Pridané:
7.4.2011 7:08
idem sa z toho zosrať, že bude Ribbon...!!! Normalne sa už neviem dočkať......
|
| |
idem sa z toho...
Od: Burizón
|
Pridané:
7.4.2011 7:08
idem sa z toho zosrať, že bude Ribbon...!!! Normalne sa už neviem dočkať......
|