|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snivaj dalej
Od reg.: marha
|
Pridané:
7.6.2011 11:16
"testujú na domácich linkách viacerí jej zamestnanci."
to ich prinutili vyhazovom?
|
|
Re: snivaj dalej
Od: lopuchy22
|
Pridané:
7.6.2011 11:29
sase ďalšie hype, rovnako ako tablety a 3d televízory je ipv6 ďalšia blbosť ktorú zatiaľ nikto nepotrebuje.
|
|
Re: snivaj dalej
Od: _xxx
|
Pridané:
7.6.2011 11:49
iste, ani auta na elektriku nikto nepotrebuje, ropy mame predsa dost!
|
|
Re: snivaj dalej
Od: lopuchy22
|
Pridané:
7.6.2011 12:09
nezmyseplná paralela
|
|
Re: snivaj dalej
Od reg.: y0ghurt
|
Pridané:
7.6.2011 12:12
nezmysleplna odpoved
|
|
Re: snivaj dalej
Od: lopuchy22
|
Pridané:
7.6.2011 13:00
tvoja
|
|
Re: snivaj dalej
Od: dadada
|
Pridané:
7.6.2011 14:02
a dieta v skolke na to: nie, tvoja...
|
|
Re: snivaj dalej
Od: vasect0mianus
|
Pridané:
7.6.2011 17:44
Get a room you two
|
|
Re: snivaj dalej
Od: Element2
|
Pridané:
7.6.2011 12:14
Tvoja hlava je nezmyselná, ipv6 sa zavádza pre nedostatok adresného priestoru ipv4, takisto ako alternatívne pohony pre (výhľadovo) nedostatok ropy.
|
|
Re: snivaj dalej
Od: lopuchy22
|
Pridané:
7.6.2011 12:59
nemá cenu aby som ti niečo písal, nemáš mozog
|
|
Re: snivaj dalej
Od: for lopuchy22
|
Pridané:
7.6.2011 16:38
ocuvaj takehoto k***ta som na DSL.sk uz dlho nepostrehol preklikol som si ta a vazne som zistil ze to nemaš v hlave v poriadku kedze si pouzival 2roky VISTU !! vraviš ze kodiš dake te stranky tak sa k nim aj vrat a nesmrd tu sprostymi recami ....
|
|
Re: snivaj dalej
Od: Heavy
|
Pridané:
7.6.2011 22:37
Ako je vidieť že mu drbe ale môžte si podať ruky... čo má IQ spoločné s Vistami? Na ntb mám síce W7 ale na PC mi beží Vista čo mám z MSDN AA a žiadne problémy... no asi to bude tým že ich nedávam na 512RAM a nie som dementný.
|
|
Re: snivaj dalej
Od: kubci
|
Pridané:
7.6.2011 14:29
kedze si debila zo seba urobil sam, ja ti len dam maly podnet na rozmyslanie - a tie auta na elektriku(elektrina btw), ako sa do nich ta elektrina dostane? v com sa skladuje? kolko energie spotrebuje samotny proces vyroby? ale hlavne - ako sa vyrobi? :)
finite sources everywhere
|
|
Re: snivaj dalej
Od: Element2
|
Pridané:
7.6.2011 15:19
Keďže debila si už zo seba urobiť stihol sám, dám ti malú otázočku - podľa teba, elektrina sa dá vyrobiť iba z ropy? :)
|
|
Re: snivaj dalej
Od: :))
|
Pridané:
7.6.2011 15:20
citaj dokonca. viackrat. pomaly.
|
|
Re: snivaj dalej
Od: Element2
|
Pridané:
7.6.2011 16:45
Dokážeš pochopiť zmysel viet, ktoré čítaš, aj v kontexte, či len samostatne? Chápeš, že to, že zdroje sú konečné, neznamená, že keď sa vyčerpá jeden "podzdroj", dá sa pokračovať iným?
|
|
Re: snivaj dalej
Od: Element2
|
Pridané:
7.6.2011 16:46
Oprava: neznamená, že sa nedá
|
|
Re: snivaj dalej
Od: :))
|
Pridané:
7.6.2011 23:05
nema cenu komentovat dalej ked nevies pochopit ani zaklad
finite sources = finite civilisation
|
|
Re: snivaj dalej
Od: lolo21
|
Pridané:
8.6.2011 8:28
da sa recyklovat pouzite auto? a da sa recyklovat spalena ropa?
|
|
Re: snivaj dalej
Od: :))
|
Pridané:
8.6.2011 10:42
si bol predat skodovku na srotovne aj ty?
cely cas mi ide o jedno - ropy je na svete dost, akurat tazba a spracovanie je energeticky narocnejsia ako potencialny zisk.. recyklovat v pravom slova zmysle sa da velmi malo.
noze pogoogli carbon footprint a pochopis snad o co mi ide.
vase auta na elektrinu su tazko neefektivna picovina, na vyrobu baterii a energie do nej(nehovoriac o tom ze sa bateria neda recyklovat) sa zajebe viac co2 ako keby si vyuzival spalovacie motory..
komu neni shury dano, v apatyce nekoupi
|
|
Re: snivaj dalej
Od reg.: y0ghurt
|
Pridané:
8.6.2011 21:55
sak Robin Hood, 1000 zlata, fungujeme dalej
|
|
Re: snivaj dalej
Od: D'
|
Pridané:
7.6.2011 18:47
njn, ak si nešvihneme a nepresunieme sa k dalšej hviezde dokým nám slniečko nezhasne tak končíme, mal si na mysli toto ? :D
|
|
Re: snivaj dalej
Od: D'
|
Pridané:
7.6.2011 18:49
prípadne budeme stále hľadať zdroje na jadrovú fúziu a na jadrové štiepenie. Alebo možno antihmota, tažko vidieť tak daleko dopredu. Ale o to tu predsa ide, ipv6 sa zavádza už teraz, pretože v okamihu keď už ipv4 nebude použiteľné sa nebude dať proste prepnúť vypínačom na ipv6. Je to proces trvajúci určitý časový úsek
|
|
Re: snivaj dalej
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.6.2011 8:01
blb. to a neda inak napisat. bez tabletov a 3d tv sa zaobides, budes mat netbook a 2d tv. bez ipv6 si zachvilu neprdnes (provider ti povie ze musis pockat, kym zomrie dedko odvedla, aby si mohol dostat jeho ipcku - aj to je vlastne blbost, nakolko v tom byte bude byvat niekto iny a bude chciet internetovat). na celosvetovej urovni sa ipv4 uz vycerpali. smerom k coraz mensim a mensim poskytovatelom az k organizaciam/firmam/instituciam existuju este zasoby ipv4 adries, aj tie sa vsak vycerpaju.
|
|
Re: snivaj dalej
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.6.2011 8:07
po vycerpaci ipv4 adries az do samotneho konca budes chciet mat v kancli sietovu tlaciaren a technik vo firme ti povie - sorry vole error, ipv4 nam dosli a uz ziadne volne na planete nie su.
4,3 miliardy je 4,3 miliardy
|
|
Už ma pekne serú...
Od: TITOKOMUNISTI
|
Pridané:
7.6.2011 11:17
Ich službym sú akoby pre dobu kamennú! Včera troška popršalo, troška zahrmelo, a chudačkovia už aj vypýnali intrnet, keby to bola nejaka 10gb/s optika, nedividm sa, ale na dedine 1,5mb/s v zmluve 2! Chudaci!
|
|
Re: Už ma pekne serú...
Od: suxi
|
Pridané:
7.6.2011 12:55
aspon si mal dost casu dobytok obriadit
|
|
Re: Už ma pekne serú...
Od: :))
|
Pridané:
7.6.2011 14:30
co by sa tebe s dvoma lavymi rukami stat nemohlo ofc :)
|
|
IPv6 T-Cum
Od: Ramonson
|
Pridané:
7.6.2011 11:21
Moment, nie je dnes náhodou prvý apríl? Nechce sa mi veriť, že vôbec začnú robiť niečo s IPv6.
|
|
Re: IPv6 T-Cum
Od: tvojtato z htc
|
Pridané:
7.6.2011 14:25
ved za sryty poplatok 300eur, preco nie
|
|
Moze byt
Od: ----
|
Pridané:
7.6.2011 11:35
Lepsie neskoro ako nikdy, ale toto uz davno malo byt pripravene. Cely prechod na IPv6 sa dlho odkladal nielen u nas a teraz sa to dobieha na poslednu chvilu. IPv4 by vydrzal este niekolko rokov, keby sa rozsahy priradovali viac organizovane. IPv6 je super, ale bojim sa, ze ludia nezvladnu spravovanie takeho velkeho rozsahu adries.
|
|
Re: Moze byt
Od: prdlajs
|
Pridané:
7.6.2011 13:14
Tak si na to pozveme Borgov.
|
|
Re: Moze byt
Od: asfasfas
|
Pridané:
7.6.2011 14:09
zatial sa prideluju len adresy z rozsahu 2000::/3
to su necele 2% adries
v pripade ze to ludia nebudu vediet spravovat, maju na to dalsich 49 pokusov
inak staci si uvedomit ze s tymito adresami sa da pridelit kazdemu nanometru stvorcovemu povrchu Zeme (vratane oceanov)
nieco vyse 667000 adries
|
|
Re: Moze byt
Od: Arre
|
Pridané:
7.6.2011 17:33
A stale, je to len konecny pocet adries. Zabudol si na jedno prislovie? Ludska hlupost je nekonecna.
|
|
Re: Moze byt
Od reg.: Hroch
|
Pridané:
7.6.2011 21:59
sak co,
preistotu kedy nahodou aj bakterie chceli internet :D
|
|
Re: Moze byt
Od: lolo21
|
Pridané:
8.6.2011 8:32
http://xkcd.com/865/
|
|
tototu
Od: tadeas-durina
|
Pridané:
7.6.2011 11:46
Ale aj tak najvacsi tunelar je miloslav durina.
|
|
tuknuty
Od: tukos
|
Pridané:
7.6.2011 12:02
Teraz mozeme dojebavat veci modernejsie
|
|
T-terror
Od: T-terror
|
Pridané:
7.6.2011 12:05
T-com by mal radsej bezplatne zvysit rychlost DSL internetu!
Ved to nie je normalne aby clovek za 2 mbit platil v priemere 20 € pri 2 rocnej viazanosti!!!
Vypalnici!
V Cesku Telefonica 02 prechadza na VDSL2+ uplne bezplatne pre domacnosti a tento Slovensky T-com vyhlasil ze nechce svoje ADSL2+ modernizovat.
|
|
Re: T-terror
Od: hocijak
|
Pridané:
7.6.2011 12:11
s tym plne suhlasim, faktury ja mam kazdy mesiac ine, stale vyssie, a vymyslaju si kadejake sumy, a ked sa dozadujem pravdy, tak to sa neda, vzdy si najdu 100 dovodov, ze co a jako preco nie je mozne. su to obycajny nenazranci a prizivnici.
|
|
Re: T-terror
Od: weiss
|
Pridané:
7.6.2011 20:09
WTF? Tak si to reklamuj! Ako ze si najdu 100 dovodov? Mas v zmluve, alebo nie, ze za tie veci treba platit? Ak ano, tak bud ticho, lebo si to podpisal. Ak nie, tak podaj staznost!
|
|
hmmmmmm
Od: lolofo
|
Pridané:
7.6.2011 12:06
mna by zaujmalo ako zistit ci moj modem podporuje IPv6...
|
|
Re: hmmmmmm
Od: sdgsdgsd
|
Pridané:
7.6.2011 14:14
pokial mas ten od t-comu tak ver ze nepodporuje :D
inak vsetko je to otazka firmware a velmi ma sklamalo ked nedavno vydavali updaty kvoli nejakej zmene v infrastrukture a ipv6 stale zostalo z hladiska firmware odignorovane
|
|
Re: hmmmmmm
Od: werti
|
Pridané:
7.6.2011 14:31
Nemas pravdu, nie je to len vecou firmware. IPv6 vyzaduje narocnejsi hw, aby sa dosiahla dostatocna priepustnost. Ano, niekedy moze "stacit" novy fw s podporou IPv6, ale za nasledok to bude mat spomalenie routra a moze to sposobit znizenie priepustnosti siete.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: dhfhfghf
|
Pridané:
7.6.2011 15:03
myslel som si ze ipv6 bolo robene prave tak aby sa zataz hardware znizila, staci sa pozriet na hlavicky ipv4 a ipv6
a nemyslim si ze hrozi znizenie priepustnosti pri sluzbach ktore tcom poskytuje (2Mbitps) :D
|
|
Re: hmmmmmm
Od: werti
|
Pridané:
7.6.2011 14:33
Modemu to je uplne jedno, ten pracuje na 1. vrstve :-)
Relevantne je pytat sa na podporu IPv6 na routri.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: dfhdfhdhfd
|
Pridané:
7.6.2011 15:07
tak sa ta opytam na to ze co je to switch (v pc sieti)?
stavim sa o co len chces ze to nevysvetlis spravne :)
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Gondy
|
Pridané:
7.6.2011 16:31
a to ma byt zase co za otazku? IPv6 je relevantne naozaj az na 3.vrstve RM OSI. Switchu, modemu, hubu, repeateru je to uplne jedno ake protokoly su v ramcoch vnorene. Switch sa orientuje pomocou MAC adries na druhej vrstve, a IPcky su mu maximalne ukradnute.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: dfhdfhdhfd
|
Pridané:
7.6.2011 23:53
ja viem ale ten predomnou (o 2 prispevky) tvrdil ze modem pracuje na prvej vrstve a tak som sa ho spytal nech vysvetli co je to switch.
ale pre tych co nevedia je to chytak lebo PODLA STANDARDOV nic ako switch neexistuje. existuje len tzv. "bridge with more than 2 ports"
ak to niekto bral ako offense tak sorry :)
|
|
Testovanie
Od: Mokion2
|
Pridané:
7.6.2011 12:07
Ja by som radšej otestoval nejakú fešnú zamestnankyňu T-comu...
|
|
Re: Testovanie
Od: hocijak
|
Pridané:
7.6.2011 12:13
tunel-com, zauctuju este aj to, ze zmurkas a dychas, a keby si testol dajaku rakertu od nich, este aj to by ti nauctovali, a ver mi, ze by ti dosla taka suma, ze uz by si si nexcel nikdy vzrnut. :))
|
|
Re: Testovanie
Od: FBI
|
Pridané:
7.6.2011 12:55
AHAHAHA KOMENTAR DNA TUNEL-COM to budem teraz pouzivat
|
|
ide vam skype?
Od: XMen
|
Pridané:
7.6.2011 12:45
alebo uz zacal T-Com testovat ;)
|
|
Re: ide vam skype?
Od: src
|
Pridané:
7.6.2011 13:30
nejde zase sa daco v skype dojebalo, o chvilu tu bude clanok tipujem :D
|
|
Re: ide vam skype?
Od: sten
|
Pridané:
7.6.2011 14:54
Si mohol radšej loto podať...
|
|
IPv6 upgrade
Od: wego
|
Pridané:
7.6.2011 13:20
Dako sa mi nechce verit, ze t-com ide zavadzat technologicky upgrade +- v case jeho svetoveho nasadzovania.
Asi maju nastaveny systemovy cas o 10 rokov dopredu a notifikovalo ich to u teraz.
Inak neviem cim to je, ale aj keby zvysili bezplatne rychlost dsl pripojenia zadarmo, tak ma to velmi nepotesi, v zmysle nevylepsi nazor na t-com. Akosi som stratil akukolvek dobru mienku.. no flame.
|
|
chybajuce IPV6 zariadenia
Od: Kontrolko
|
Pridané:
7.6.2011 15:34
hmmm moj dd-wrt router je na ipv6 pripraveny ...
|
|
Re: chybajuce IPV6 zariadenia
Od: gdgdfgd
|
Pridané:
7.6.2011 23:55
moje open-wrt tiez :D
|
|
hahah
Od: zakaznikANTIKu
|
Pridané:
7.6.2011 16:13
:D novinky
|
|
Problem internet
Od: FGa
|
Pridané:
7.6.2011 16:58
neveite mi povedat preco sa mi prerusi dsl mam turbo 2 ci 4, viac krat za den mi znicoho nesvieti dsl az po niekolkych vypnuti pc a adapteru naskoci
|
|
UPC ?
Od: zzz2
|
Pridané:
7.6.2011 19:48
A UPC nic... Nie ze by ma to prekvapovalo.
|
|
nedostatok ipv4
Od: jjsanko
|
Pridané:
7.6.2011 20:44
Nedostatok ipv4 je sposobeny aj hlupostou adminov. Poznam firmy ktore vo vnutornej sieti pouzivaju verejne ipecky. Megafail
|
|
Re: nedostatok ipv4
Od reg.: Hroch
|
Pridané:
7.6.2011 22:04
hmmm celkom bezne
napr Univerzita komenskeho - sela siet , kazdy komp ma verejnu ip, to znamena vsetci studenti na intrakoch s netom, vsetky pocitacove haly, kazda sekretarka a podobne
|
|
Re: nedostatok ipv4
Od: Pjotrb
|
Pridané:
7.6.2011 22:33
A co je na tom akoze zle? Ja mam doma tiez všetko na verejných IP. Cely NAT je velka somarina a robota pre ISP navyše.
|
|
Re: nedostatok ipv4
Od: fsdgsdgs
|
Pridané:
7.6.2011 23:57
akurat ma napadla ta ista odpoved na tie predchadzajuce otazky :D
u mna mas velke + :)
|
|
Re: nedostatok ipv4
Od: lolo21
|
Pridané:
8.6.2011 8:37
tak preco ti 99% providerov pre domacnosti verejnu IP bud nevie dat, nechce dat, alebo si za to zauctuje?
|
|
Re: nedostatok ipv4
Od: rastos
|
Pridané:
8.6.2011 15:59
> tak preco ti 99% providerov pre domacnosti verejnu IP bud nevie dat,
Lebo sú to podvodníci a predávajú pod názvom "pripojenie na Internet" len akýsi paškvil.
> nechce dat, alebo si za to zauctuje?
Zarábajú kde sa dá. Aj na neznalosti či pohodlnosti klientov alebo na monopolnom postavení. Čistý plus. Naopak keby to nerobili, museli by investovať do upgradov a inovácii. Čistý mínus.
|
|
Sveter
Od: Richi
|
Pridané:
7.6.2011 21:08
Ak je toto pravda, tak ja svojmu autu upletiem sveter!
|
|
Re: Sveter
Od: sdgsdgdfg
|
Pridané:
7.6.2011 23:58
inak ak si to necital prave tato reklama bola oznacena RPR ako zavadzajuca, takze radsej koze svadbu vystroj :)
|
|
piestany ipv6 ready
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
8.6.2011 3:06
u mna su piestany ipv6 ready na t-com linke, cize uz len aby pridelili adresu a moj router uz bude vedet co s tym.
|
|
infoaaaaa
Od reg.: jackdawonko
|
Pridané:
8.6.2011 9:14
poprosim autora clanku ktory zistuje stanovisko Tcomu zistit ci aj po nasadeni ipv6, bude možne presmerovanie portov teda otvorenie portov ?
|
|
Re: infoaaaaa
Od: ten chlapik za klavesnicou
|
Pridané:
8.6.2011 11:30
Vzhladom na to, ze kazda ipv6 adresa je verejne routovatelna, a NAT sa nepouziva, ziadne "presmerovanie portov" nebude potrebne.
|
|
Re: infoaaaaa
Od: nhbng
|
Pridané:
8.6.2011 16:57
alee my to chceme pocut od t-comu
|