| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
A kedy
Od: Kedy..
|
Pridané:
25.8.2011 10:22
A kedy EU zakaze predaj cinskych napodobenin a to myslim nielen mobily ale aj skutre, kosacky a pod. v EU.
Je maximalna drzost ze Cinske firmy okradnu Europu a potom tie plagiaty tu maju drzost este predavat. A Euroske firmy krachuju...
Aj taky cinsky Huawei - ktory sa sem tlaci. Ukradol CISCU cast know-how a vyrobky Huawei mali (a mozno este maju) tajny pristup pre Cinsku armadu. Nasledne India a Rusku zakazali predaj.
|
| |
Re: A kedy
Od: einstein
|
Pridané:
25.8.2011 17:41
apple a jobs si za to mozu sami. nechavaju vyrabat svoje zariadenia v cine aby sa im zvysili zisky lebo nechcu platit amikom slusnu mzdu. radsej nechaju cinanov skakat zo zufalstva zo strechy aby mali vacsie zisky. ale amici a europania su im dobri na to, aby kupovali ich vyrobky. nech svoje vyrobky predavaju v cine, ak ich tam nechavaju vyrabat, tak nech sa necuduju, ze cinania tie veci okopcia. robia to pri vsetkom, takze apple v podstate za pristup k lacnej pracovnej sile dava svoje know-how k dispozicii cinanom. a to je chyba, ktoru robi nie len apple ale vsetky nenazrane eu/am firmy ktorych akcionari premyslaju len v kratkodobych ziskoch. komu chcu tie sracky predavat ked uz sa v eu/am nic nevyraba lebo vsetko vystahovali k sikmookym?
|
| |
Re: A kedy
Od: Iguso
|
Pridané:
25.8.2011 18:37
Myslis, ze keby ufona vyrabali v usa alebo eu, ze by ho cinaci neokopirovali ?
|
| |
takze zatial jediny realny vysledok rozhodnutia sudcu je,
Od: ubx
|
Pridané:
25.8.2011 10:27
dovoz niektorych vyrobkov Samsungu do EU pojde inakade a pokial sa to zopakuje este viac raz, mozno Samsung presunie celu logistiku inam a NL prijde bubaky.
|
| |
prekladatelia
Od: prdlajs
|
Pridané:
25.8.2011 10:37
Taaak a uz vieme, preco tak hufne EU naberala slovenskych prekladatelov zaciatkom leta. Zistili, ze vacsina patentov u nas este neplati, a bolo to treba rychlo napravit. A zrejme nielen u nas, ale aj vo vsetkych "zaostalejsich" krajinach.
|
| |
Re: prekladatelia
Od: lolo21
|
Pridané:
25.8.2011 18:38
Tento prispevok sa mi paci!
|
| |
patenty
Od reg.: Nadeo4441
|
Pridané:
25.8.2011 10:39
Samozrejme, že apple bude radšej žalovať samsung ako nejaké čínske mini firmy, ktoré predávajú yphone. Od samsungu totiž môžu vysúdiť milióny a milióny ale tá firma z číny by sa stratila rýchlejšie ako by ich právnici ukázali prstom...
|
| |
banda debilov
Od: izidus
|
Pridané:
25.8.2011 10:40
ako doteraz som nemal rad apple ale bolo mi to snim jedno ale ako teraaz ma nas.ali.. uz fakt nema apple co robit len zavolat ? kus nekreatyvnuch idio.ov
|
| |
Re: banda debilov
Od: NooN
|
Pridané:
25.8.2011 10:51
A tebe stale nevola a nevola.
Stale len cakas, cakas a cakas...
A takto ti ubieha jeden den za druhym...
Nuda, a preto ta Apple nasral.
|
| |
Re: banda debilov
Od: antii
|
Pridané:
25.8.2011 11:26
chudak, ty si este nikdy nespravil preklep :(
|
| |
Re: banda debilov
Od: NooN
|
Pridané:
25.8.2011 12:35
Ak by bol v jeho prispevku len jeden, tak v pohode... A okrem toho ten preklep robi z prispevku uplne inu vetu.
|
| |
patenty
Od reg.: petreme
|
Pridané:
25.8.2011 10:45
Chrapunske podnikanie ejplu, boja sa konkurencie.
|
| |
Re: patenty
Od reg.: Y x u s
|
Pridané:
25.8.2011 20:48
ale divim sa, ze to preslo v Europe... taketo priblble rozhodnutie by som cakal len od americkych sudov... som sklamany...
|
| |
ovce2
Od: 5kgtresky
|
Pridané:
25.8.2011 10:46
apple ovečky si teraz mädlia ruky že vyhrali
|
| |
Re: ovce2
Od: ...
|
Pridané:
25.8.2011 11:31
ale ved nech - tym padom moze ist cena vyrobku zhniteho jablka vyssie, lebo nema "konkurenciu". cize apple ovecky zaplatia o nieco viac - ja v tom problem nevidim, bude ma tesit ak pojdu ceny hore - za blbost sa predsa plati
|
| |
Re: ovce2
Od: mylankooo
|
Pridané:
25.8.2011 12:39
Apple uz roky ceny vyrazne nemeni :) Ceny vyrobkov pri "end of life" su rovnake ako pri ich uvedeni. A takisto ak pride niecoho nova generacia tak vacsinou stoji rovnako, ako ta predosla alebo naopak idu s cenou este nizsie. Opak byva velmi zdriedkavy, tazke svoje ego budes musiet uspokojit niecim inym :P
|
| |
Re: ovce2
Od: ...
|
Pridané:
25.8.2011 17:04
Mne je jedno ako ma nazves. Apple by musel splnat moje poziadavky. Pokial ich nesplna ostava to len pridraha hracka - a ja mam zivo v pameti riesenie zo stratou signalu - oblepit paskou. Ak ti to vyhovuje, tak prosim, ja si kupim kvalitu za rozumnu cenu a na takych ako ty sa zasmejem a mam v riti co si myslia.
|
| |
Re: ovce2
Od: Iguso
|
Pridané:
25.8.2011 18:42
Prosim, vysvetli mi preco ty sa zaujimas o cenu ufona ked si ho zjavne nekupis, ale hlavne preco ta serie ze niekto iny tu cenu zaplati a ufon si kupi, je produkt a jeho cena a ked ju ja akceptujem ty mozes pisat akurat trapne prispevky do diskusie ale viac asi nic.
|
| |
Re: ovce2
Od: mylankooo
|
Pridané:
25.8.2011 23:11
Ja iPhone 4 nemam :) Ja si zase pamatam problem Androidu, ktory posielal SMS inym osobam ako mal :) Aj tak neviem, ako sme sem odbocili od temy ohladom cien, ale ak k tomu nemas viac co objektivne povedat, tak to povazujem za suhlas. Tvoj subjektivny nazor ma nezaujima a smiat sa mozes kolko chces :) Z ludi, ktori daju len na to, co povedia iny mam takisto skvelu zabavu :P
|
| |
Re: ovce2
Od: juj
|
Pridané:
25.8.2011 23:36
pre pana boha
mam iPhone 4 z prvej varky jedneho z nasich operatorov ziadny death grip som nepozoroval a nepozorujem, ver ze som to skusal, iP bezne pouzivam v sieti na Slovensku, v CR, D, A a HU. Ano videl som tie videa, netvrdim, ze ten problem neexistuje, no nespociva nahodou v kvalite siete?
|
| |
Re: ovce2
Od reg.: illon
|
Pridané:
26.8.2011 10:08
No tak potom máš asi zle vyrobený kus. :) Pretože ja som mal týchto telefónov v ruke 11 a na každom šiel signál dole cca o 50-6O%. Takže ak si v plnom signále tak ti hovor neexne, ale ak si v trochu slabšom je to zaručená fičúra ako zrušiť hovor.
|
| |
Tyblko
Od reg.: yanick
|
Pridané:
25.8.2011 10:48
V Korei je snad narodny sport vlastnit produkty Apple. A Apple sa sudi so svojim dodavatelom a zaroven s jednou z najvacsich spolocnosti v Korei, ktora je navyse niekolko krat vacsia ako Apple
Ako tento spor asi dopadne? :-)
|
| |
Re: Tyblko
Od reg.: yanick
|
Pridané:
25.8.2011 11:25
Oprava/Doplnenie:
Cely Samsung asi bude vacsi ako Apple, ale Samsung Electronics je mensi ako Apple [1]
[1] http://goo.gl/Fp85H
|
| |
Android
Od: Ibanez.pwr
|
Pridané:
25.8.2011 10:55
Opravte ma ak sa mýlim, ale mám pocit, že spôsob prezerania a odosielania fotografii je skôr závislý na operačnom systéme, čiže je to "problém" Androidu a nie Samsungu.
Tým pádom ten patent porušuje každý jeden mobil s Androidom a nie len tieto od Samsungu. Prípadne mi to vysvetlite :) dík
|
| |
Re: Android
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
25.8.2011 11:08
samsung si do napadnutych zariadeni nainstaloval vlastny sposob prezerania galerie. V ostatnych zariadeniach je ten androidacky, a ten patenty neporusuje.
|
| |
Re: Android
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.8.2011 12:00
pravdu máš, keď sa ostatní dostanú na súd, taktiež to budú musieť zmeniť.
A ono je to jedno, kto to vymyslel, keď to Samsung predáva na svojích zariadeniach. To ako keby si vyrábal sáčky, do nich balil Marihuanu a predával to.
týmto príspevkom nevyjadrujem svoj názor, ale ako to vníma zákon :)
|
| |
Re: Android
Od: el_kabel
|
Pridané:
26.8.2011 12:40
este raz featura koli ktorej zaluju je sucast touchwiz ui ktore je IBA v samsung telefonoch...
|
| |
Re: Android
Od: el_kabel
|
Pridané:
26.8.2011 12:39
nie, mylis sa HTC aj samsung maju nad androidom svoju UI nadstavbu (u HTC je to sense a u samsungu touchwiz). androidu ako takemu z takejto frivolnej zaloby nic vazne nehrozi. najhorsie na tom celom je ze v konecnom dosledku si to vyzerie spotrebitel. ocakavam ze uz coskoro google ukaze svoju paletu patentov - ci uz svojich alebo motorolackych. v konecnom dosledku si aj tak myslim ze to dopadne ako vzdy - vymenia si licencie na featury a vsetci budu zas spokojny na pol roka...
|
| |
Re: Android
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
26.8.2011 12:52
ano, vzajomna "vymena" patentov je v tomto pripade dobra vec. Problemom samsungu je, ze nema toho vela, co moze na vymenu ponuknut a platit zacne len pod natlakom
|
| |
Re: Android
Od: el_kabel
|
Pridané:
26.8.2011 14:12
"Our acquisition of Motorola will increase competition by strengthening Google’s patent portfolio, which will enable us to better protect Android from anti-competitive threats from Microsoft, Apple and other companies." myslim ze do toho vstupi google a zastresi samsung. ved pre nich vyrabaju vsetky google telefony tak pochybujem ze nechaju apple len tak fackovat ich prakticky najvacsieho partnera.
|
| |
Re: Android
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
26.8.2011 15:19
ak si google ponecha aj vyrobu telefonov, tak samsung bude pre nich konkurencia. Nebudu mu sice hadzat polena pod nohy, ale ani za nich bojovat. A navyse - google chce chranit android, a ten patent, ktory teraz porusil samsung nema s androidom nic spolocne. Nemyslim si, ze sa google postavi proti applu, rovnako ako sa nezastal htc v spore s microsoftom.
|
| |
Bojkot!
Od: KraskaAzveira
|
Pridané:
25.8.2011 10:59
Vždy mi vadilo Applovské povýšenectvo a ignorancia. Už to ako Jobs ľudom diktuje ktoré aplikácie môžu mať a ktoré nie. Ako im zamkýna ich vlastné telefóny a ľudia si ich musia svojpomocne jailbrak-ovať. Strašná úbohosť a nechápem ako to niekomu môže nevadiť. Ale teraz to už naozaj presrali! BOJKOTUJEM všetko APPLE! Jobs si niesol traumu od čias keď ho Gates prečúral Windows-om a teraz mu to isté urobil Android. :-D A prečo to tak po dva razy bolo? Pretože si nedá pokoja a všetko chce ovládať. Nechápe, že ľudia si chcú vybrať.
|
| |
Re: Bojkot!
Od: NooN
|
Pridané:
25.8.2011 11:04
A myslis si, ze im tvoj bojkot vadi? Napis otvoreni list priamo Apple
|
| |
Re: Bojkot!
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
25.8.2011 11:12
ako ti brani Jobs vybrat si iny smartfon, napr. s anroidom, badou, alebo WP7? Preco chces silou-mocou Apple? Ked sa Apple rozhodoval, ci bude system taky-ci onaky riskoval. A ako vidno na predajnosti, tak uzavreta koncepcia uspela.
|
| |
Re: Bojkot!
Od: ernestt
|
Pridané:
25.8.2011 11:20
nie je to hádam jasné? žaluje všetkých a za všetko. patenty sa majú udeľovať za inovatívne myšlienky, nie za konkrétnu implementáciu. a to, že by sa na telefóne mohli dať pozerať obrázky predsa nie je inovatívna myšlienka!
|
| |
Re: Bojkot!
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
25.8.2011 11:24
ako si pred prichodom iOS na palme, ci WM (ak si nieco take mal) prezeral fotky? Stlacal si tlacitko, alebo stilusom ikonku "next"
|
| |
Re: Bojkot!
Od: ehm
|
Pridané:
25.8.2011 11:48
pokial nemal htc uz :) abo nadstavbu z cz firmy.. Tam netrebalo.. Sa cudujem ze samsung sa nedohodne na licencii htc zo smarthov a to uz by sa hadali 2 velke firmy s jednou a apple by maj problem s vizualnimi patentami..
|
| |
Re: Bojkot!
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.8.2011 12:02
ľudia v tých firmách nie sú hlúpi, ak by to šlo, tak by to spravili. To len my nemáme prehľad...
|
| |
Re: Bojkot!
Od: ehm
|
Pridané:
25.8.2011 14:30
vseli co by slo.. Len aby nespravili nieco co moze nabuduce iny pouzit na nich.. Minuly rok po semimari o patentoch na prave som zavrel vsetky podklady a odlozil ich.. Taky bordel co je v poslednych rokoch.. Pocnuc co sa tyka europskych patentov ktore aj tak nemusia mat platnost v kazdom state.. Bo kazdy urad si to precita po svojom.. Vid nemecko vs holadn
|
| |
Re: Bojkot!
Od: KraskaAzveira
|
Pridané:
25.8.2011 11:48
Nevravím, že mi bráni kúpiť si iný smartfón. Hovoril som ako vlastným zákazníkom diktuje podmienky používania. Ako im bráni používať aplikácie ktoré neboli schválené applom. Tá jeho uzavretá koncepcia uspela do určitej miery. Uspela asi tak ako iMac počítače v PC svete. Je minoritný segment trhu ktorému nevadí Jobsovo správanie a predraženosť a dôraz na dizajn vnímajú ako spôsob elitárstva za čo sú schopný si priplatiť. Ale toto nieje segment ktorý bude niekedy dominantný. Android preskočil predajnosť Applu za dva roky dvojnásobne. A to preto lebo je slobodnejší a dovoľuje ľudom si vybrať tvar, hardvér aj cenu. Mne Apple nevadil a ich úspechu som fandil pokým mi nezačali pripadať ako slizký despotický hajzli.
|
| |
Re: Bojkot!
Od: ---
|
Pridané:
25.8.2011 17:47
Hej a prave uzavretost apple je podla man vyhodou. To ze nedovolia na HW nainstalovat cokolvek co len zbytocne zere baterku? To ze testuju vsetok soft z pohladu bezpecnosti? Vyber mas vzdy. Ale nikto ti nebrani vytvorit a presadit si novu platformu ktora bude podla teba..
|
| |
Re: Bojkot!
Od: TMac
|
Pridané:
25.8.2011 20:52
Prave naopak, aplikacie treba este silnejsie filtrovat a tie ktore su uplne mimo co sa tyka uzivatelskeho rozhrania treba uplne zakazat predavat. A je ich veru dost, ti co robia tie programy niekedy navymyslaju take nezmysli ze to az pekne nieje
|
| |
Re: Bojkot!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.8.2011 12:20
tak, ze znemoznuje jeho predaj preto ze... dosad co chces. Nedokaze konkurovat na volnom trhu, tak zaluje. Resp dokaze, len je nenazrany curak. Resp. od dnes nieje, Jobs je minulost.
|
| |
Re: Bojkot!
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
25.8.2011 12:33
Apple neznemoznuje predaj celeho portfolia samsungu, stale mas na vyber. Navyse, reakcia sams. na toto rozhodnutie bola, ze priznali vinu a zmenia sw za taky, ktory patent neporusuje. A ty budes urcite taky dobrak, ze ked ti bude cigan kradnut urodu zo zahrady, tak nezavolas policiu, ale este mu donesies veci zo spajze...
|
| |
Re: Bojkot!
Od: kvasimodo
|
Pridané:
25.8.2011 12:39
neklam ty tupe jablkove pure!
|
| |
Re: Bojkot!
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
25.8.2011 12:44
tak, uz si si ulavil, teraz skus aj nejaky argument
|
| |
Re: Bojkot!
Od: kvasimodo
|
Pridané:
25.8.2011 12:45
ach ty cigan!
|
| |
Re: Bojkot!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.8.2011 15:42
nie, zazalujem ho, lebo on sam si dopestoval svoju urodu napr. paradajok, a tie jeho paradajky su cervene gulicky, takze ho zalujem, lebo pestuje rovnake paradaky ako ja. Chcem aby mu zakazali ich pestovat! Samsung nic nekradne, vyraba podobny pristroj s podobnymi funkciami. Ci vyrobca skrutiek M6 6cm bude zalovat ineho vyrobcu skrutiek M6 ze su rovnake a nesmie ich vyrabat???? Si padnuty na hlavu?
|
| |
Re: Bojkot!
Od: ernestt
|
Pridané:
26.8.2011 11:08
a teraz si predstav ze dojde vyrobca M6 skrutiek v roku 2011 na patentovy urad a oni mu ten patent na M6 skrutku uznaju. a coho sa najviac obavam - uplne bez uplatku.
|
| |
Je narodnym sportom
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
25.8.2011 11:05
je narodnym sportom nadavat na uspesnych... V ludoch je stale zakorene komunisticke myslenie, ze vsetko (co nepatri mne) ma byt spolocne. Apple je zly, lebo si chrani a brani legalnym sposobom svoje investicie do vyvoja, a "chudacik" samsung, ktoreho najvacsia investicia do vyskumu je nakup Apple zariadeni a ich okopirovanie je ten poskodeny...
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od: ezio
|
Pridané:
25.8.2011 11:13
Ty si kvalitný falus. Hrozne by som sa potešil, keby Ťa jedného dňa zavreli do lochu za to že pri sraní máš rovnako roztiahnutý ritný veniec ako Tvoj sused, ktorý si to dal patentovať, za to že rovnako grgáš a prdíš ako Tvoja susedka, ktorá si to dala patentovať, za to že rovnako [šmatlavo] sexuješ ako Tvoj známi, ktorý si to dal patentovať a za to že píšeš rovnako debilne a retardovane ako nejaký random návštevník dsl.sk, ktorý si to opäť patentovať.
Dúfam a teším sa že Ťa jedného dňa tento po*ebaný svet plný patentov dotiahne do lochu a skončí tam Tvoja biedna cesta životom, v ktorej vieš len múdrovať a nadávať a rozdávať rozumy.
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od: NooN
|
Pridané:
25.8.2011 11:17
No vidim, ze so svojim susedom mas velmi intimny vztah :). Nie je nad dobreho suseda.
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od: rotoped
|
Pridané:
25.8.2011 11:19
Tento prispevok sa mi paci!
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od: lolo21
|
Pridané:
25.8.2011 11:22
Tento prispevok sa mi paci!
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od: qwerty/z
|
Pridané:
25.8.2011 12:14
Ajtento prispevok sa mi paci!
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od: JFK.....
|
Pridané:
25.8.2011 12:20
Tento prispevok sa mi paci!
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od: dysrgafik
|
Pridané:
25.8.2011 12:27
Tneto rpispevok sa mi paci!
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od: asdf22
|
Pridané:
25.8.2011 14:30
Tento prispevok sa mi nepaci!
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od: Ja-ne
|
Pridané:
25.8.2011 19:16
Lebo je od dysgrafika? :D
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
25.8.2011 11:21
daj si patentovat ludsku hlupost a nenavist a budes milionar. kvalitny zaklad uz mas...
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od: kakabus
|
Pridané:
25.8.2011 11:30
nikto ta nema rad.
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
25.8.2011 11:32
Ako si môže dať patentovať niečo, čo ty máš p(o)atentované od narodenia?
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od: Neviem
|
Pridané:
25.8.2011 11:41
Rozculujes sa mozno opravnene ale pravdepodobne predcasne. Realita dnesneho sveta je taka, ze na jednej strane su zakony a na druhej strane na tie zakony kompletne vsetci, ale skutocne VSETCI S*RU.
.
NATO bombarduje Lybiu. Cina robi hlbkovy prieskum googlu. Firmy robia priemyselnu spionaz. Grecka vlada klame v ekonomickych ukazovateloch. Ja stahujem filmy. Vsetci chcu vsetko kupit "bez DPH" ak sa len trochu da. Tesco prebaluje plesnive maso.
Zabudol som na nieco?
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od: servus
|
Pridané:
25.8.2011 11:44
na durkovskeho a kubovica.
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od: ...
|
Pridané:
25.8.2011 11:44
datumy na jogurtoch
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od: miro j.
|
Pridané:
25.8.2011 11:56
nezabudaj ze stahovanie filmov,hudby,sw atd je u nas uplne legalne ako aj zdielanie kedze si platime z kazdeho cd,dvd,hdd,napalovacky atd. tzv. piratsku dan.
|
| |
Re: Je narodnym sportom
Od: kvikimart
|
Pridané:
25.8.2011 11:59
thank you, captain Obvious!
|
| |
nananana nananana nananana steve jobs
Od: entity
|
Pridané:
25.8.2011 11:38
m.tomshardware.com/news/ Steve-Jobs-CEO-Resign-Quit-Chairman,13291.html
|
| |
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.8.2011 12:09
inak neviem čo sa zlostíte na Apple, však oni nevymysleli patenty. Oni bojujú všetkými možnými legálnymi spôsobmi. V podnikaní to je džungľa, buď ty zožerieš ich, alebo oni teba. Napríklad môžeš mať presvedčenie, že treba platiť všetky dane a poplatky v plnej výške a ničomu sa nevyhýbaš, no ak sa konkurencia vyhýba, tak ako dôsledok ťa zruinujú cenami.
Ak vám vadia patenty, netreba útočiť na tých, čo využívajú svoje legálne možnosti, ale na tých, ktorí tie možnosti robia legálnymi....
|
| |
Re: Titulok
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
25.8.2011 12:28
rozdiel je v to ako sa tie patenty pouzivaju. ci na nicenie konkurencie ako Apple alebo na "obranu". Preco apple nezaluje LG, alebo inych vyrobcov ktorych produkty sa ovela viac podobaju na Apple? Lebo yb z otho nic nemal. Tu nejde o princip tu ide o to aby odstavili najvacsiu konkurenciu a tou je teraz Samsung.
Btw myslim ze IBM si chcela dat patentovat princip patentovania, cim by vysachovala uplne kazdeho. Rovnako IBM ale aj ine spolocnosti vlastnia kopu patentov, ktore by znicili mozno aj Apple, ale nepouziva ich k tomu. Rovnako Motorola, preco ich nepouzila proti Applu, ked isto nieco z nich isto porusuje? Tie patenty maju na obranu pred trolmi ako je napriklad Apple.
|
| |
Re: Titulok
Od: dektika detektivka
|
Pridané:
25.8.2011 12:30
Tento prispevok sa mi paci!
|
| |
Re: Titulok
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
25.8.2011 12:33
Aj mne sa tento prispevok paci :D
|
| |
Re: Titulok
Od: ---
|
Pridané:
25.8.2011 17:52
Asi preto ze ziadny iny vyrobca nekopiruje ich design (do ktoreho vynalozili nemale usilie a financie) do takej miery ako Samsung
|
| |
achhh
Od: hmmm
|
Pridané:
25.8.2011 12:27
mezí ma to, nechcel som to takto napísať ale nedá sa to, tým luďom to už s prepáčením dobre j*be, zachvílu zakážu predávať v Kauflande rožky lebo v Tescu maju podobné . . . .
|
| |
Re: achhh
Od: hmmm
|
Pridané:
25.8.2011 12:28
*mrzí
|
| |
okak na nich
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
25.8.2011 12:33
Mohli by to spravit, tak ako je to u niektorych linuxovych distribusii. Aby ich nezalovali za napriklad kodedky tak tam niesu, ale ked ich tam chcete (co urcite chcete) tak jeden klik a uz ich tam mate. Tak isto by sa to dalo spravit aj tu, to by potom ale apple vytiahol zas design alebo neco ine.
|
| |
Ovce?
Od: Ja-ne
|
Pridané:
25.8.2011 14:18
Prečo sú vlastne appláci ovce? androiďáci sú barani? Poprosím niekoho chytrého (je vás tu asi dosť) nech mi to vysvetlí :)
|
| |
Re: Ovce?
Od: NooN
|
Pridané:
25.8.2011 14:55
Mas zaujem byt bacom ??
|
| |
Re: Ovce?
Od: Ja-ne
|
Pridané:
25.8.2011 15:57
Mam,ale čiernym, jak bol Ibi :D
|
| |
Re: Ovce?
Od reg.: illon
|
Pridané:
25.8.2011 15:00
Lebo sú ako stádo. Čo im bača zavelí to spravia. Keď Jobs povie, že to že sa v iPhone 4 obyčajným dotykom vyskratujú antény a padne ti signál, je vlastne dobré a môžu si ľudia kúpiť nálepku alebo obal, tak všetci mu zatlieskajú lebo vlastne si kúpia obal na ochranu telefónu a ten mi k tomu odstráni aj problém s anténou. Alebo si môžem krásne personalizovať mobil nálepkami. Nikomu nenapadne, že je to vlastne kravina. Prečo si niečo musím dokúpiť, aby som niečo mohol používať.
|
| |
Re: Ovce?
Od reg.: illon
|
Pridané:
25.8.2011 15:01
Pre tých čo chcú oponovať blbými príspevkami. Vlastním iMac. Viem prečo som si ho kupoval a prečo ho mám. Ale nebudem Apple obhajovať za blbosti, ktoré robia. Pre to Apple stádo, ktoré nemá rado toto oslovenie, ale ľahko ich uvidíte, pri reakciách články, ktoré čo i len škvrnku hodia na Apple. Vysvetlite mi jedno Apple si vymyslí nejaký port napr. mini dysplay port a nič k nemu nepripojíte len cez redukciu, ktorú si od Apple kúpite, lebo pribalená, k už aj tak drahému zariadeniu, nebola a ešte Vám povedia, však si to môžte dokúpiť a za fantastických 42 € s DPH. To je to choré ale samozrejme stádo mi napíše, že kupovať si to nemusím alebo nech si kúpim Apple monitor, ktorý stojí 3x viac ako jeho ekvivalent od inej značky. Takže asi takéto obsiahle vysvetlenie.
|
| |
Re: Ovce?
Od reg.: iPeterson
|
Pridané:
25.8.2011 15:42
MDP nie je ziadna blbost, hlavne teraz s implementaciou Thunderboltu to dava zmysel. HDMI davaju tam, kde to ma vyuzitie (Apple TV, Mac Mini)...
|
| |
Re: Ovce?
Od reg.: illon
|
Pridané:
25.8.2011 15:52
Ja som nenapísal, že je to blbosť. Napísalo som, že u iných výrobcov mám na lacnejších zariadeniach k dispozícii aj redukcie. U APPLE nie, všetko si treba za dosť prepísknuté ceny dokúpiť. MDP je super vec. A napríklad riešenie Apple na pripojenie nabíjačky je to najlepšie čo na trhu existuje a myslím že to nik neprekoná. Ale zato ich prešľapy obhajovať nebudem. Skôr naopak, tvrdo ich kritizujem. Tak isto neuznávam, že niekto vypisuje blbosti na Apple, keď to ani neskúsil a často vidno, že ani nevie čo píše, ale jednoducho k témy ako iPhone, iPad a všetky pantentové žaloby obhajovať nebudem. Ak si to niekto kúpy a je s tým spokojný som rád. Ale nech sa nezapájajú do diskusie ľudia ktorý tieto zariadenia JB. Toto zariadenie úplne zmenia a zmenia aj tie najviac kritizované somariny.
|
| |
Re: Ovce?
Od: Ja-ne
|
Pridané:
25.8.2011 16:18
Takze je to aj o prachoch. Kazdopadne nech to je jak chce, kdo chce, nech si kupi. v dnesnej dobe je trend mat ucet bez poplatkov ako samozrejmost a nekonecne pausaly a podobne. hlavne nech to je zadara. a kdo predava pocitace drahsie,ako su v letaku v nayi uz je zlodej,kdo ich kupuje, je ovca..a kdo si kupi lamborgini je tiez ovca? asi ano, pre tych co maju punto. lebo to ma nizsiu spotrebu...tigre trhajte ma :D
|
| |
the most dangerous animal is clever sheep
Od: deadkennedyyy
|
Pridané:
25.8.2011 15:02
http://dopice.sk/Pe
|
| |
cele zle
Od: pichliac
|
Pridané:
25.8.2011 15:39
Toto rozhodnutie mi pripada blbe ako napriklad "Súd zakázal v EÚ predaj Toyote, kvôli podobe s pracou s volantom s Peugeotom".
|
| |
dosah sudov
Od: .....
|
Pridané:
25.8.2011 17:54
Ako moze holandsky sud vydat zakaz pre celu EU? To moze hadam iba EU sud.
|
| |
Re: dosah sudov
Od: ---
|
Pridané:
25.8.2011 18:07
Hovori ti nieco medzinárodný súdny dvor v Haag-u?
|
| |
Re: dosah sudov
Od: judr
|
Pridané:
25.8.2011 19:31
ano, to je presne ten, kde sa tento pripad nepreberal.
|
| |
Re: dosah sudov
Od: ja.
|
Pridané:
25.8.2011 20:46
Okrem toho, co spomina judr, vies cim sa vyznacuje medzinarodny sudny dvor v Haagu? Ze podat zalobu moze na nom iba stat a iba na iny stat. Co zatial Apple nie je a Samsung tiez nie.
Ok, takze vzdelavacie okienko skoncilo a mozete sa vratit k pravidelnym hadkam iPhone vs Android.
|
| |
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
25.8.2011 21:13
Ja by som na Apple podal zalobu, ze pouzivaju odkusnute jablko, to patri Adamovi z Rajskej zahrady, vazne.
|
| |
Re: IE users
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
25.8.2011 22:09
CIRKEV ZALUJE APPLE ZA ZNAK JABLKA V LOGU FIRMY, PRETOZE HO POUZIVALA /AJ V ODKUSNUTEJ VERZII/ UZ NA PRVOPOCIATKU SVETA
|
| |
Apple a nekreativny ?
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
25.8.2011 23:03
Rad by som podotkol na komentare typu ze apple su nekreativny idioti su len vykriky malych deti ktory si nevidia do huby.
Apple prislo z dost vela novinkami a myslim ze si zasluzia byt na urovni na ktorej su.
Osobne vlastnim mobili s Androidom, iOS a Symbianom, len aby niekto nezacal vyskakovat ze som pro apple ;)
|
| |
Re: Apple a nekreativny ?
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
25.8.2011 23:04
Ach, mobil*y*
Preklep
|
| |
Google a Motorola
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
25.8.2011 23:22
Páči sa mi krok že Google kúpil mobilnú divíziu Motoroly a získal niekoľko cca 17000 patentov a 7500 čaká na schválenie.
Získali aj krásny patent sktorým by sa dalo všeličo, citujem: Jeden patent z roku 2001 je založen na tom, že dotyková čidla (dotykový displej) se vypnou, když se mobilní zařízení přiblíží k hlavě (k uchu) uživatele, aby se zabránilo náhodnému stisku nebo ukončení hovoru.
|