|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miriama, zajtra Martina
Od: trigger.*
|
Pridané:
8.9.2011 12:27
toto je chore
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: we22
|
Pridané:
8.9.2011 12:48
patent 5946647 porusuje aj moj stary Siemens (asi 6-7 rocny), ktory v SMS texte rozpozna telefonne cislo a umozni na neho hned zavolat...
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: Věra Pohlová
|
Pridané:
8.9.2011 13:15
Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty patenty a smartfony zakázala.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 13:29
hehe tak som zvedavy kedy google vytiahne svoje vysoko abstraktne patenty. Napr porovnanie obsahu dvoch suborov bez nahliadnutia do nich :D
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: ----
|
Pridané:
8.9.2011 15:53
Distributed meta data management middleware
A meta data management system for use with a surveillance system includes a user interface that allows users to define rules to manage meta data from distributed devices. An application programming interface provides an application access to system data and control information. A mechanism allows the application to transparently and seamlessly integrate with different types of databases by transparently allocating and searching the data that are physically distributed at different devices.
http://www.google.com/patents/about /11_354_774_Distributed_meta_data_managem.html ?id=atekAAAAEBAJ
(odstranit medzery)
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od reg.: Lenovo
|
Pridané:
8.9.2011 13:58
Zeby to bol tento patent?
Pisu tam, ze to vymyslely novym sposobom.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od reg.: Lenovo
|
Pridané:
8.9.2011 14:09
Nejak mi nepatlo linku http://tinyurl.com/3lxqcuf
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: TomBA
|
Pridané:
8.9.2011 15:11
vymyslelY ?!
Som skoro umrel.....
V dnešnej dobe keď každý browser má speller....
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od reg.: Lenovo
|
Pridané:
8.9.2011 15:14
V poho, ponahlal som sa na cigaretu :)
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: Adrique
|
Pridané:
8.9.2011 15:17
podla toho tvrdeho y sy musel yst skor na cygaru jag cygaretu
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: pampalinix
|
Pridané:
8.9.2011 17:30
a co tak nejaky joint?
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 17:34
uz ho mam odpaleny...
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od reg.: Lenovo
|
Pridané:
8.9.2011 21:19
Joint si davam teraz. V robote som nemal casu odpisat, ale vazne? Gramar nazi? Vsimol som si, ze to mam zle, ale opravovat sa?
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: Milan1967
|
Pridané:
8.9.2011 21:43
Debyl!
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od reg.: Lenovo
|
Pridané:
11.9.2011 12:34
Debyl je tvoja mater, ze ta mala.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: einstein
|
Pridané:
8.9.2011 12:57
toto je velmi dobre. apple tieto patentove vojny zacal, tak nech vie, ze ti druhi tiez nespadli z vysne a nenechaju si kadit na hlavu.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: trigger.*
|
Pridané:
8.9.2011 13:01
lenze na konci toho kadiaceho traktu si ty, ktory bude platit za kazdy takyto patent malicky poplatok. A patentov je vela, takze z malickeho poplatku bude slusna porcia.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: jasomto.
|
Pridané:
8.9.2011 13:05
az na to ze vsetky zariadenia a ich softver sa az dost nepekene podobaju na apple produkty... tiez nie som za patenty ale treba uznat, ze co sa tyka dizajnu vsetci kopiruju apple, ci uz unibody, ikonky na displeji (napr. samsung), dotykovymi displejmi... pred tym ako apple dosiel s dotykovym displejom boli tu telefony ako male tehlicky a nic s velkym displejom... tie strieborne notebooky co vsetci zacali kopirovat unibody dizajn, alebo teraz ked kopiruju air a volaju to ultra notebooky, takisto ipad... vsak je to smiesne
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: Git
|
Pridané:
8.9.2011 13:08
Ale v tomto pripade nejde o dizajn ale ine ptenty, tak sa prebud jasomto makac
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: jasomto.
|
Pridané:
8.9.2011 13:11
keby to nekopirovali ako vajce k vajcu, apple nikoho nezaluje
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
8.9.2011 13:21
Aky design by si navrhol ty ak nie obdlznik s roznym pomerom stran/zaoblenim rohov? Trojuholnik? Hexagon? Vlnku?
Chcelo by to celkovo trochu sedliackeho rozumu. Odkedy su tie internety a wikipedie ludia tusim osprostievaju stale viac :/
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: Jaro Be
|
Pridané:
8.9.2011 14:42
Pozri si dizajny telefonov pred iphonom...
Takisto sa mi nepaci vydieranie vseobecnymi patentami, ale na druhej strane sa mi nepaci to tupe kopirovanie. Veci nie su take jednoduche ako sa laikovi zdaju.
Kto z ostatnych vyrobcov siel pred iphonom do rizika a dal peniaze do vyvoja, aby zistil ci, a ako technologicky docielit "jednoduchost" rozumej, ako to spravit z jedneho kusu a to vravim len jeden priklad, problemov s "jednoduchym" dizajnom bolo vela...
Ostatni to neriesili ( ved naco aj, ked zakaznici kupuju to, co im davame )
PS2: Nie som apple fanboy, mam telefon od ineho vyrobcu
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: Adrique
|
Pridané:
8.9.2011 15:18
apple fangirl?
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: ľčľšč
|
Pridané:
8.9.2011 16:41
vies ak vyzerali telefony pred iphonom? ako obdlzniky!! furt tak vyzerali a furt budu
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: Jaro Be
|
Pridané:
8.9.2011 17:39
A vies ze mas pravdu ? Vlastne aj vsetky auta maju rovnaky tvar v principe. Aj vsetky zeny su vlastne rovnake. Vsetko je rovnake. Kludne v tom zi dalej. LOL
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 17:42
a hlavne najdolezitejsie na autach aj zenach je ich tvar. co tam potom ze to ma motor z trabanta alebo duchaplnost cintorina...
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: pooq
|
Pridané:
9.9.2011 22:33
foook oooof apple vymyslel design sp? chalanik mrkni si hpcka, palm a podobne veci.... ajfoun este nevedel ze bude...ak ano mozno niekde vo vyvoji. tato vecna zabovojna medzi MS, Os x a droidom uzivatelmi je ale vzdy na pobavenie.. ako ked spravi taiwanske HTC fon za 900 mozno bude tiez take pekne ako iP. takze si povedzme kolko mame muziky a za kolko love. teraz sa nebavme o tom kto to zaplati :-) designed by CA assem...in china. stale ten isty ksunt ako htc len "jemnunko" drahsi. ved niekto ten vyvoj zaplati nie?
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: pooq
|
Pridané:
9.9.2011 22:38
foook oooof apple vymyslel design sp? chalanik mrkni si hpcka, palm a podobne veci.... ajfoun este nevedel ze bude...ak ano mozno niekde vo vyvoji. tato vecna zabovojna medzi MS, Os x a droidom uzivatelmi je ale vzdy na pobavenie.. ako ked spravi taiwanske HTC fon za 900 mozno bude tiez take pekne ako iP. takze si povedzme kolko mame muziky a za kolko love. teraz sa nebavme o tom kto to zaplati :-) designed by CA assem...in china. stale ten isty ksunt ako htc len "jemnunko" drahsi. ved niekto ten vyvoj zaplati nie?
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 13:33
jojo sice maju rozlicny pocet hw buttonov, ine rozmery, iny pomer strany na displejy, iny hardware a iny user experience z pouzivania telfonu. ale inak su uplne rovnake.
apple zaluje pretoze posledna inovacia v telefonoch ktoru urobili bola pred styroma rokmi a odvtedy sa iba vezie. S kazdou novou verziou iOS pridaju par featur ktore niesu nijakym sposobom prevratne ani originalne (a vlastne ani nove). a tak exkluzivne prava vyprsali, konkurencia apple dobehla a applu sa to nepaci lebo nema nic nove. nic viac nic menej - a jedine ako sa to moze zmenit je ked si aj apple ovce ako ty uvedomia ze apple prestal konkurovat inovaciou. Apple totiz na to nema dovod - ma vas svoje verne ovecky ktore kupia vsetko na com je jablko...
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: cresho
|
Pridané:
8.9.2011 13:09
Davno predtym ako prisiel prvy iPhone som mal SE s velkym dotykovym displejom.
Okrem toho nechapem, ze ako sa niekto pozastavuje nad podobnostou smartphonov. Kurva aky desing je mozne vymysliet ak celu prednu cast telefonu tvori display, ved tam ziadne moznosti na kreativitu nie su. To iste plati o ikonach.
Pestovatelia bananov by sa mali zacat tiez sudit, mne sa zda ze tie banany sa na seba az prilis napadne podobaju.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: Petteri
|
Pridané:
8.9.2011 13:10
HTC malo pocketPC ovela skor, ako bol iPhone, takze o dotykovych displejoch by som tu nerozpraval, inak s tebou suhlasim..
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: jasomto.
|
Pridané:
8.9.2011 13:12
ano boli take zariadenia a hanheldy HP a pod. ale rozsiril ich az apple svojou intuitivnostou a jednoduchostou :)
|
|
Komentár, na ktorý odpovedáte:
Od: smurf
|
Pridané:
8.9.2011 13:18
kecas akurat im pomohlo to ze to tpi amici kupovali jak teple rozky..nic extra pre mna
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: len tak
|
Pridané:
8.9.2011 13:57
co bolo skor ;) bol to prave John Sculley CEO Applu ktory pouzil nazov resp. dal meno novemu zariadeniu PDA "personal digital assistant" prve zariadenie bolo Apple Newton z roku 1987
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 14:01
wau vymyslel skratku... realita je taka ze prve "PDA" bol psion organiser z roku 1984...
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: len tak
|
Pridané:
8.9.2011 14:05
:) nezahanbuj sa a radsej si pozri s cim porovnavas ten tvoj psion http://www.youtube.com/watch?v=BKHelCE9QAg
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 14:19
psion organiser - 1984
apple newton messagepad 2100 (to co je vtom videu) - 1997
nebud trapny a nesnaz sa porovnavat produkty ktore od seba deli 13 rokov...
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 14:20
jo a rad ti doplnim ze 4 mesiace po predtsaveni messagepad 2100 kompletne zrusili cely netwon projekt...
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: len tak
|
Pridané:
8.9.2011 14:54
uz newton 100 mal dotykac a rozpoznavanie textu, CPU: ARM610 20Mhz atd.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 17:03
drzal si niekedy nejaky newton? ja som tu cest mal. bolo to celkom pekne az na to ze cele to zariadenie a specialne rozpoznavanie textu bolo hrooozne pomale... vies preco to psion nemal? pretoze to bol nastroj pre profesionalov ktorym sa nechcelo cakat 5sekund kym im newton rozpozna pismeno a radsej za tych 5 sekund natukali 5-6 znakov na klavesnici... ty si asi predstavujes ze newton bol rovnako prevratny a mrte uspesny ako iPhone ale... nebol... 6 rokov trvalo vyrobit prvy. tak ich este za 4 roky este par vydali a predavali. Vyvyjat 6 rokov platformu, zacat ju predavat a 4 roky na to ju kompletne zrusit... to sa tusim oznacuje ako fail...
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: len tak
|
Pridané:
8.9.2011 14:49
apple zacalo pracovat na platforme Newton v roku 1987 prvy Newton bol v roku 1993 a uz mal velky dotykovy displej s podporou rozpoznavania pisaneho textu. Dovtedy ten tvoj Psion mal len 2 riadky a az v devedesiatich rokoch mal vacsi displej bez dotyku.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 17:07
naozaj mas pravdu! newton bol tak neskutocne prevratny ze ho predavali len 4 roky a posledny predavali len 4 mesiace. urcite si placal cely apple po ramenach aky su vynikajuci... ale ukludnim ta - vtedy tam steve jobs nepracoval a on je ten kto to zrusil. co ale na druhu stranu ukazuje ako vyzeral (a imho bude vyzerat) apple bez jobsa.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: smurf
|
Pridané:
8.9.2011 13:16
kukni si toto http://dopice.sk/Sm a potom hovor.. Apple je fakt pirana nenazrana.. dufam ze sa naje do syta a praskne
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: jasomto.
|
Pridané:
8.9.2011 13:29
pred apple som mal len sony ericsony a mal som aj p900vku... to je ako hovno a zlato v porovnani s iphonom... sorry... pritom SE mal velmi dobre telefony ale uz len napr. synchronizacia, aplikacie ako si tahal do toho? po kabli ze... vidis a teraz vidis v autobuse 50 rocnu zenu ako si stiahne aplikaciu alebo hru do svojho iphonu... a ten browser, stylus a dotyk... okrem toho kroky a jednoduchost apple vidno aj na naraste prevadzky na internete
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: locke
|
Pridané:
8.9.2011 13:37
Kedysi som mal PMD, aplikácie sa doňho nahrávali z magnetofónových kaziet. Dnes máme internet a wifi a aplikáci si ťahá každý ako chce...
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 13:51
"okrem toho kroky a jednoduchost apple vidno aj na naraste prevadzky na internete"
lol tak to si fakt zabil tymto. zjavne nemas najmensi sajn o technologiach. nebude to skor tym ze pred 5timi rokmi som bol nadseny zo svojho 8Mbit pripojenia a teraz sa vytesujem zo 100Mbit? A toho ze pred 5timi rokmi som si kupil low-end notebook za 36000sk a teraz si notebook kludne kupim za stvrtinu? nie urcite za to moze iPhone...
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
9.9.2011 2:22
Ten nad tebou ma pravdu, Apple moze aj za to, ze sa tie siete vyvinuli do takej podoby ako su a zariadenia od Apple maju najvacsi podiel na trafficu. Nemyslim si ze mas IQ5, akurat si bud v manii alebo mas v tomto obdobi az prilis drbaciu naladu, dodrbat ho takym inteligentym stylom? Snad ti je jasne ze hovoril o mobilnych sietach a ma pravdu
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: smurf
|
Pridané:
8.9.2011 15:58
kedy si som to robil cez IR port a neskorej BT a a j kabel.. dens je wifi a 3g to je ine..ina doba
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 13:45
a jo zabudol som:
1. unibody - wtf? unibody su macbooky nie iphony
2. ikonky na displejy - videl si nejaky telefon pred iphonom alebo je iphone tvoj prvy?
3. dotykove displeje - jedina novinka ktoru priviedol apple je multi-touch - inak vsetky ostatne technologie tu boli davno pred apple:
Historians consider the first touch screen to be a capacitive touch screen invented by E.A. Johnson at the Royal Radar Establishment, Malvern, UK, around 1965 - 1967.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: mememe
|
Pridané:
8.9.2011 14:49
ale no, nevies sa zosmiesnit nejakym menej ponizujucim sposobom? to ze si zacnes vsimat veci az ked ti to Apple ukaze, neznamena ze to neexistovalo. Pokladam Apple za vynikajucu firmu ale spravat sa akoby to bol sportovy klub alebo rock band je smiesne. Je to ich marketingova strategia ale netreba predsa zhltnut vsetko?! Ci?
Samozrejme je tu ta vynimka so Samsungom, ikonky rozmiestnil podobne ako Apple, aj ked siet ikoniek existovala aj predtym, stala sa vsak trademarkom vdaka fixnemu spodnemu radu. A kopirovanie tohto designu pokladam aj ja za vlezle.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: ---
|
Pridané:
9.9.2011 13:19
To hej ale skus sa zamysleit nad tym kto tie technologie rozsiril to ze existovali este nic neznamena
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: netload
|
Pridané:
11.9.2011 11:12
Apple ovce ste riadne tupé... Najskôr píšete že kto to vymyslel a kto to inovoval a keď vás niekto odjebe normálnym argumentom a faktami, tak už je jedno kto to vymyslel ale už ide o to kto to rozšíril. Serte si do huby ešte viacej a nech vám to riadne chutí a.k.a iShit in my mouth by Apple.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: nope.avi
|
Pridané:
8.9.2011 16:52
loool ty si trtko, este povedz, ze apple vymyslel farebny displej a antenu.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: Fanatixx
|
Pridané:
8.9.2011 18:02
"...pred tym ako apple dosiel s dotykovym displejom..."
Asi nemáš veľmi prehľad o tom, kto a s čím prišiel ako prvý. Rozhodne to nebol apple, ktorý došiel ako prvý s dotykovým MT.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 18:13
ono sa to v tych komentoch omiela dookola ale apple fanboys su ako nabozenstvo - fakty sa ignoruju.
apple ako prvy implementoval multitouch interface na kapacitnom display-i na smartphone. to je fakt na ktorom sa zhodneme vsetci. a od tohto je len krocik k "apple dosiel s dotykovym displejom" ;)
mnoho ludi si ani neuvedomuje ze multi touch nieje vlastnost hardwaru ale softwaru. KAZDY kapacitny display je "multi-touch".
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 18:14
example:
http://goo.gl/veesf
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: ja.
|
Pridané:
9.9.2011 9:22
To nie je celkom pravda. G1 vie zaregistrovat dva dotyky, ale nevie trackovat dva pohyby. Na to je potrebna podpora od snimaca, t.j. hw ficura.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: el_kabel
|
Pridané:
10.9.2011 14:31
pozrel som sa na to blizsie a mas pravdu. nic to ale nemeni na fakte ze ten snimac nevymyslel apple a prevazna cast multi-touch funkcionality je softwarova.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: igi...
|
Pridané:
8.9.2011 18:51
Priznaj si, ze jedine co ta na tom hneva, ze sisi priplatil u Apple za ten uzasny pocit vynimocnosti o ktory teraz prichadzas. Bohuzial bola to len iluzia a klamstvo - smartfony a ani notebooky apple nevymyslel. Vsetky len vlastnosti, ktore ospevujes tu boli davno pred tym ako ich Jobs "reinventol" a tebe nahovoril, ze len s nimi a logom jablka budes cool.
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: Mitolo
|
Pridané:
12.9.2011 12:13
Ty si celkom pekne jebnutý chlapec
|
|
Re: Miriama, zajtra Martina
Od: miro j.
|
Pridané:
9.9.2011 7:53
A este by mohli ziadat zakazanie predaja vsetkeho od applu co patent porusuje.Potom by sa mozno spamatali, lebo toto co robi apple je uz vazne mimo realitu.
|
|
ako sa do hory vola.....
Od: lub
|
Pridané:
8.9.2011 12:27
je to tak ze kto najviac krici chytte zlodeja je tiez zlodej...
|
|
Apple
Od: cresho
|
Pridané:
8.9.2011 12:38
Nova modna vlna - patentova vojna. Samozrejme som zastanca patentov, obchodnych znaciek a pod., ale to co sa deje v poslednej dobe, ze sa biju o abstraktne patenty, patenty na obdlznikove tvary a ine kokotiny je chore.
Apple produkty su fajn, ale Apple myslenie je totalne jebnute, prave Apple dohnal tieto patentove spory do krajnosti.
|
|
Re: Apple
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
8.9.2011 12:50
Presne tak. Mnohi tu pisu ake mnozstvo inovacii priniesol prave Apple, ale v skutocnosti kvantum veci oni vobec nevyvynuli, akurat poskupovali rozne patenty a teraz len kade koho zaluju za kraviny.
Dobre im tak, od Google to bol sikovny tah. Teraz si vsetky firmy v opozicii voci Apple budu navzajom prehadzovat patenty :P
|
|
Re: Apple
Od: 4567
|
Pridané:
8.9.2011 13:09
suhlasim, apple nastartovali vojnu, nech teda nesu nasledky.
|
|
Re: Apple
Od: Adrique
|
Pridané:
8.9.2011 15:20
ono je to celkovo osemetna zalezitost, ale....nebolo by mozno na skodu, keby protivnici apple spravili taky maly, docasny kvazi patentovy kartel, vzajomne by si uznali patenty medzi sebou a s brute force by zautocili proti apple...
|
|
Re: Apple
Od: len tak
|
Pridané:
8.9.2011 18:28
Podla teba Android vymyslela spolocnost Google, ze?
|
|
Re: Apple
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 18:46
pozri ked to budeme hnat do extremov tak myslis ze apple vymyslel multi-touch? kupil ho tak ako google kupil android. skor je tu otazka - myslis ze by bol android dotiahnuty do konca ak by ho google nekupil? a co multi-touch? google nekupil hotovy produkt. android inc. existoval 2 roky ked ho google kupil a este 3 roky trvalo kym ho vydali. apple kupil fingerworks zhruba v tej istej dobe (2005) ale fingerworks ako firma fungovali uz dlhsie a mali za sebou par produktov (napriklad touchstream LP - multi-touch keyboard - povrch bol membrana s dotykovymi klavesami).
|
|
Re: Apple
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 18:48
ale marketing fingerworks stal asi za hovno kedze najst akekolvek video s tymito produktami je umenie (ale zas je mozne ze ich apple stiahol kedze na to ako novy vlastnik mal pravo ;) )
|
|
Re: Apple
Od: len tak
|
Pridané:
8.9.2011 18:52
a kde asi tak nasiel inspiraciu zakladatel Android Inc. ak chceme ist naozaj do extremov skoncime pri IBM, MS, Xerox, Apple, Atari, Amiga atd. a mozno aj pri tom tvojom Psion
|
|
Re: Apple
Od: Len tak
|
Pridané:
8.9.2011 19:55
narazal som na Rubina ktory pracoval v Apple este predtym ako si zalozil Android.
|
|
Re: Apple
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 20:29
aspon to upresni ze v apple pracoval 10 rokov pred tym nez zacal pracovat na androide a ze tam nepracoval na ziadnej veducej pozicii...
|
|
Re: Apple
Od: len tak
|
Pridané:
8.9.2011 20:47
ano on tam bol za upratovacku...aaaach http://tiny.cc/qanpj
|
|
Re: Apple
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 21:03
naozaj si myslis ze som to necital? je to nazor jedneho cloveka na jeho blogu - jeho slovo ma asi taku vahu ako moje alebo tvoje...
|
|
Re: Apple
Od: len tak
|
Pridané:
8.9.2011 21:23
on ale cituje a komentuje vyhlasenie Applu.. nepotrebujeme jeho koment ked samotne vyhlasenie obsahuje dolezite fakty.
|
|
Re: Apple
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 20:30
ano ako manufacturing engineer v rokoch 1989-1992.
|
|
Re: Apple
Od: len tak
|
Pridané:
8.9.2011 20:42
Apple has told the International Trade Commission that Android creator Andy Rubin was first inspired for the Android application framework while working as an engineer at Apple
Android and Mr. Rubin’s relevant background does not start, as HTC would like the Commission to believe, with his work at General Magic or Danger in the mid-1990s. In reality, as the evidence revealed at the hearing, Mr. Rubin began his career at Apple in the early 1990s and worked as a low-level engineer specifically reporting to the inventors of the ’263 [realtime API] patent at the exact time their invention was being conceived and developed.
|
|
Re: Apple
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 21:02
ano, to tvrdi apple. fakty sa daju velmi lahko ohybat, najma 20 rokov stare fakty. bol jeden zo skupiny xy engineerov ktory robili na tom projekte. sorry ale taketo argumenty su retardovane. ze sa tam inspiroval a naucil par veci? samozrejme vsetci apple zamestnanci sa narodili v apple, vycvicili ich v apple a v apple aj zomru... to ze sa jeden z mnoha ich byvalych zamestnancov o 15 rokov zalozil firmu ktora vytvorila mobilny operacny system (ktorym sa venoval celu karieru) chces prezentovat ako dokaz? to je este trapnejsie ako ohananie sa ikonkami...
BTW v korporaciach sa s dolezitymi zamestnancami podpisuju zmluvy a platia velke peniaze za to ze sa danemu oboru nebudu venovat po doby xy rokov (zvacsa 1-5). Preco taketo nieco nepodpisali s rubinom? Naozaj myslis ze 15 rokov stare skusenosti su vo svete IT relevantne? nebud smiesny...
wozniak pracoval v hp len par rokov predtym nez vyrobil prvy "apple" pocitac - zaciatky applu su teda v hp...
|
|
Re: Apple
Od: len tak
|
Pridané:
8.9.2011 21:36
ano, len ty nic neohybas... ano, len tvoje nazory su tie spravne..
15 rokov je sice dlha doba ale koncept zostava rovnaky len technologie a infrastruktura sa meni. Ved aj samotny Newton predbehol svoju dobu vtedy ho Apple zabil pre neuspech a teraz ten koncept "tabletu" sposobuje hysteriu.
Mas velky rozhlad a skusenosti ale zaroven obrovsku trpkost a nenavist voci Apple.
Apple nevymyslel koleso ale spojil uz zname technologie tak aby boli funkcne. a pohodlne.
|
|
Re: Apple
Od: el_kabel
|
Pridané:
9.9.2011 17:22
ty chapes o co sa tu vobec jedna? ok, odhliadnuc od faktu ze zjavne netusis co realtime api je (a to ze je na ios a androide implementovane uplne inak) , si asi ani neuvedomujes ze apple si chce de facto uplatnit patent na know how byvaleho zamestnanca.
"koncept zostava rovnaky len technologie a infrastruktura sa meni" - ano, takto funguje pokrok. aj apple zobral koncept (napriklad psion) a zmenil tam len technologie(writing recognition, touchscreen) a mali newton. ale ten zlyhal. a preco? lebo jeho koncept bol dobry ale implementacia bola zalostna.
naozaj sa tak bojis si priznat ze apple momentalne na poli smartphonov straca dych a neprinasa nic nove a tak sa brani takymto ubohym sposobom? pozri, andy rubin ma napriklad patent na odhad zostavajuceho casu baterie v mobilnom zariadeni. neprislo by ti trapne keby sa tymto patentom snazil zabranit predaju iphonu?
|
|
Re: Apple
Od: SteveJ
|
Pridané:
9.9.2011 17:32
ja by som to zredukoval na lepsie pochopenie este takto:
apple si patentoval zamestnanca.
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: hmmmm
|
Pridané:
8.9.2011 12:42
jediné čo na to poviem je " HA - HA " ! !
|
|
pekne
Od: 5os5os
|
Pridané:
8.9.2011 12:43
Klin klinom vybijes:)
|
|
prachy prachy
Od: mkmkmk
|
Pridané:
8.9.2011 12:49
najlepsie na tom je to, ze to nepriamo zvysuje ceny produktov, ktore tieto spolocnosti vyrabaju, cize to opat zaplatime my, teda ja kedze mam HTC s androidom
|
|
Re: prachy prachy
Od: locke
|
Pridané:
8.9.2011 13:11
Áno, príde za tebou kuriér z HTC a vypýta si dodatočný poplatok k cene, ktorú si zaplatil...
|
|
Re: prachy prachy
Od: trololoman
|
Pridané:
8.9.2011 14:23
Najlepsie na tom je ze takto sa pravnici nemusia bat ze nebudu mat pracu. Vzdy zarobia kopec prachov na hocjakej kokotine.
|
|
Diskusia k článku: Google dal HTC deväť patentov, na žalobu proti Apple
Od: _xxx
|
Pridané:
8.9.2011 12:49
tak apple, zerte hovna.
|
|
apple sa boji
Od: lyserg
|
Pridané:
8.9.2011 12:51
Takže kupujem HTC. Nakoľko Apple sa bojí, že sa mu nebude predávať produkt a to znamená že ich považujú za konkurenciu a keď ich žalovalo prvé Apple tak očividne za lepšiu konkurenciu.
Pre mňa jasná voľba :D
|
|
Re: apple sa boji
Od: einstein
|
Pridané:
8.9.2011 13:00
htc mam a som spokojny, ale najblizsie to bude asi samsung. s galaxy s II to uplne zabili. zatial sa na to HTC nechyta.
|
|
Re: apple sa boji
Od: cresho
|
Pridané:
8.9.2011 13:06
No neviem, Sensation alebo Evo mi pridu lepsie ako s2.
|
|
Re: apple sa boji
Od reg.: TheXijoo
|
Pridané:
8.9.2011 13:14
preco?
|
|
Re: apple sa boji
Od: cresho
|
Pridané:
8.9.2011 13:27
Kukni si specifikacie. A okrem toho som viac nakloneni k HTC mam povodne Desire a spokojnost.
|
|
Re: apple sa boji
Od: Mr.G
|
Pridané:
8.9.2011 21:18
Presne, ja mam tiez teraz Desire a v Oktobri chcem ist do HTC Sensation.
Nevravim, ze S2 je zla, ma svoje plusy aj minusy ako aj Sensation. U mna ale zvitazilo sense, samsung nikdy poriadne nevedel spravit menu a ani tato nadstavba nie je uplne fit.
|
|
Re: apple sa boji
Od: kakakamaaaaaa
|
Pridané:
9.9.2011 6:50
zase tie vase specifikacie... budem si magat svonca na tom ,ze tamten smartfoun ma o 50mhz viac ako henten a preto je uuuuurcite lepsi a vsetko na nom ide ovela lepsie... red or blue pill, choose your destiny!
|
|
Re: apple sa boji
Od: nanananananana
|
Pridané:
9.9.2011 19:46
ty uz si z inej planety :D tiez vlastnim htc a rozhodoval som sa nad samsungom. Sense to jasne rozhodlo a to je to o com sa tu jedna. zas tie dristy ze ked uz nemam pravdu zmenim temu na uplne daco ine...
|
|
Krasa
Od: Karl
|
Pridané:
8.9.2011 13:06
Krasa Google toto sa mi paci len tak dalej. Preco spatny apple zazaloval len HTC, ked ten patent porusuju vsetci? Lebo sa ich moc boji..... Mam rad aj Google aj HTC a preto mam DHD :)
|
|
Re: Krasa
Od: paso
|
Pridané:
8.9.2011 13:50
Dildo HD? Alebo toto http://dopice.sk/So ?
|
|
Re: Krasa
Od: ---
|
Pridané:
9.9.2011 13:27
Asi preto ze iba samsung kopiruje design applu do takej miery...Uvedom si ze investovali nemale financie do toho aby iphone vyzeral ako vyzera. Isli na trh s neistotou a ked sa koncept ujal zacali ho vsetci radostne kpirovat.
|
|
Nemyslim ze HTC je najvecsi konkurent Applu
Od: Global
|
Pridané:
8.9.2011 13:11
Mylis sa nezazaloval len HTC ale aj samsung a podla mna prave samsungu sa boji apple najviac lebo im vynikajucu konkuruju - Samsung Galaxy S,S2,Samsung Galaxy Tab najnovse samsung galaxy note a maju pritom stale nizse ceny ako apple az potom nasleduje HTC co sa tyka konkurencie tak to vidim ja
|
|
Re: Nemyslim ze HTC je najvecsi konkurent Applu
Od: Karl
|
Pridané:
8.9.2011 13:14
Mas pravdu viem to ale zabudol som... Samsung je velky trn v oku apple to je jasne,preto by mal aj jemu dat googlac patenty na obranu.
|
|
Re: Nemyslim ze HTC je najvecsi konkurent Applu
Od: Global
|
Pridané:
8.9.2011 13:14
A inak ja si myslim ze Apple postupne odstavuje konkurenciu co sa tyka samsungu uz sa im podarilo zakazat im predaj v europskej unii teraz sa zamerali na HTC
|
|
Re: Nemyslim ze HTC je najvecsi konkurent Applu
Od: locke
|
Pridané:
8.9.2011 13:21
Zakáz predaja kvôli porušeniu sw patentov, takže by sa z toho ešte mohli krásne vymotať a zdržia sa maximálne do vydania nového iPhne. O to vlastne aplu ide. Znížia nasýtenosť trhu dočasným zmenšením ponuky, kopec ľudí nekúpi niektorý zo samsungov len preto, že nebudú dostupné a možno sa nechajú zlákať konkurenciou.
|
|
Re: Nemyslim ze HTC je najvecsi konkurent Applu
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 13:36
nic take sa im nepodarilo. podarilo sa im ziskat predbezne opatrenie - este musia obstat pred sudom. kludne sa moze stat ze za par mesiacov zaplatia samsungu kompletne sudne trovy + usly zisk... realita je taka ze ten predaj zakazali pre jeden jediny "patent" - sposob akym scrollujes galerie fotiek. ostatne patenty oznacil sud za neplatne a apple ich uz nemoze v europskej unii presadzovat. ono sa to prezentuje ako vitazstvo apple ale nic take sa nestalo. vyhrali sice malu bitku ale vojna este ani poriadne nezacala...
|
|
Patenty
Od: Ziko
|
Pridané:
8.9.2011 13:11
Nech da google patenty aj Samsungu, lebo apple to uz nejak prehana uz ho zaluje vsade kde sa da
|
|
asfasfa
Od: Earl
|
Pridané:
8.9.2011 13:20
hmm pouzijem slova kamarata slotu :D
"Teraz neviem či som mentálne retardovaný ja alebo ..."
|
|
hovadina
Od: zase ja
|
Pridané:
8.9.2011 13:32
Dám si patentovať vodu v pohári a budem sa sudit s každým kto si naleje vodu do pohára.
|
|
Re: hovadina
Od: el_kabel
|
Pridané:
8.9.2011 13:33
ja som si dal patentovat premenu o2 na energiu+co2 v ludskom tele. nadychol si sa? plat! vydychol si? plat!
|
|
Re: hovadina
Od: locke
|
Pridané:
8.9.2011 13:41
Čo tak si rovno patentovať subatomárne častice, väzby a interakcie medzi nimi...
|
|
Re: hovadina
Od: sofer bez povolania
|
Pridané:
8.9.2011 16:32
bud prozaickejsi.
daj si patentovat sranie a smrt a mas vystarane.
|
|
Re: hovadina
Od: kjdkjs
|
Pridané:
8.9.2011 19:40
tak toho na hajzli by asi nasral, ale toho v hrobe už nie
|
|
patenty
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
8.9.2011 13:42
treba prevadzat na vsetkych nie len na niektore firmy.
|
|
Tak im treba!
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
8.9.2011 14:11
Niesom škodoradostný, pomstychtivý, hajzel, marha, špina ani neprajník...ale keďže som iba curva tak to tomu Apple z celého srdca prajem!
Nech si vyžerú čo začali. Šach - Mat
|
|
posli kvety do googla
Od: mordechaj
|
Pridané:
8.9.2011 16:12
dufam, ze hnusacky apple dostane riadne na kokos.
nic ine si ta pojebana firma nezasluzi.
|
|
DSL.sk Antislovencin 2011
Od: MenoX
|
Pridané:
8.9.2011 16:33
"Napríklad patent 5946647 pokrýva detekovanie a vykonávanie akcií na štruktúrovaných dátach nachádzajúcich sa v iných dátach"
Musim potvrdit, ze tento patent o "detekovani" je velmi dolezity, presne tak to funkuje a reakuje.
|
|
uz by si mal
Od: mld..
|
Pridané:
8.9.2011 16:40
niekto konecne patentovat patentovatelnost, pripadne pravnika
|
|
patent :D
Od reg.: romeo1987
|
Pridané:
8.9.2011 17:21
okis, ja si nakreslim na skatulku od cigariet tri kvetinky a ked samsung vyda dalsi telefon le fleur, tak sa s nim pustim do patentoveho boja :D toto je uz fakt chore a trapne...a aby som nezabudol, vsetkym prajem svetovy mier :D
|
|
iPhone
Od: laco.bike
|
Pridané:
8.9.2011 17:24
keby že zakážu predaj iPhonu niekde to by bola sranda :D
|
|
Re: iPhone
Od: SteveJ
|
Pridané:
8.9.2011 20:58
konkretne tu bude mimoriadne velka sranda a na macblogu bude narek a plac.
|
|
Apple vs. Google
Od: Mr.G
|
Pridané:
8.9.2011 21:42
Apple si zacal, Google urobil obranny manever a v Apple sa teraz mozu len tich modlit, aby sa Google nezacal sudit o HW patenty a pripadne nejake protokoly na HW urovni, lebo to novim FW nezahoja.
|
|
Re: Apple vs. Google
Od reg.: romeo1987
|
Pridané:
8.9.2011 23:57
tak tak...drava stuka sa zakusla do velkeho amura...hm, dobre jej tak...osobne mam rad apple, mam aj dost ich produktov, ale po tomto co stvaraju mi je az zle...v konecnom dosledku na to doplacaju zakaznici, tak kde je potom ta povodna filozofia?
|
|
Re: Apple vs. Google
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
9.9.2011 3:11
Co placete, aku Apple robi zlobu? Ved je to ich povinnost zalovat kazdeho, ak by to mohlo pomoct maximalizovat zisk, oni debilny patentovy system nevymysleli a v takomto svete musia zalovat, zozer alebo budes zozrany, sam Google to takto chce, Samsung tiez, predpokladam, ze ti miliardari si medzi sebou tykaju, hej Stevie, kolko ti dam za to, ked pustim Android? Uvidime Sergi, nasi pravnici hovoria, ze vyhrame. Nasi tiez Stevie, stavme sa o miliardu kto ma lepsich pravnikov. Ruku na to Sergi, uvidime, ci sa zase splni porekadlo, kde sa 2ja biju, google vitazi:)
|
|
Re: Apple vs. Google
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
9.9.2011 10:25
nech zaluju kolko chcu. robi to kde kto. ale zastavovanie predajov konkurenta predbeznymi opatreniami je uplne ina pesnicka.
tu zatial spieva iba apple.
|
|
Mne sa SG II nezda byt podobny iPhonu
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
10.9.2011 3:40
Apple ziadny predaj nezastavil, rozhodol pan sudca a Apple ziadala iba to, na co ma podla tohto systemu pravo. A kto ma teraz problem kupit SG2? Pozri, teraz som si kupoval gitaru, chcel som tuto http://goo.gl/rD2Hn akurat cena mi vobec vzhladom na to, co ponuka nepacila, ale je uplne krasna (ale ta moja je este krajsia:) Kto by povedal, ze ten design tej gitary je patentovany? Pre mna je ten design vynimocny, doslova umelecke dielo, nadhera a skvost, je to naozaj unikat, ta podobnost s iphone nie je nahodna, aj ked je iphone len zaoblena tehlicka, je to tiez unikat, nam sa ten patentovy system moze zdat debilny (podla mna je tiez) ale snad si nemyslime, ze zakony a systemy tvoria politici
|
|
Re: Mne sa SG II nezda byt podobny iPhonu
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
10.9.2011 9:53
apple poziadal o predbezne opatrenie a sud mu vyhovel.
hadam ti toto bude jasnejsie.
apple sa sudi o zastavenie predajov, nie o platenie licencnych poplatkov.
|
|
Re: Mne sa SG II nezda byt podobny iPhonu
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
10.9.2011 15:26
lol ty mi vysvetlujes co som napisal, ale aspon fajn, ze si pochopil, ja si myslim, ze najvacsi problem tych patentov je platnost, ked ktosi vytvori design ako umelecke dielo, nevidim nic zle na patente na urcitu dobu ako ochranu pred plagiatorstvom, samozrejme s platnostou na urcitu dobu, (ja by som nal najviac 3-5 rokov) prosim vas, viete mi niekto povedat, to ma Apple patentovanu zaoblenu tehlicku na ako dlho, resp. na aku dlhu dobu maju designove patenty platnost?
|
|
Re: Mne sa SG II nezda byt podobny iPhonu
Od: el_kabel
|
Pridané:
10.9.2011 14:06
ja si myslim ze by do hry malo vstupit IBM, vytiahnut svoje patenty na uplne zakladne veci ktore ovplyvnuju ako vo vseobecnosti funguje hardware a poyebat zaradom vsetkych na trhu nech sa spamataju ;)
|
|
Re: Mne sa SG II nezda byt podobny iPhonu
Od: mordechaj
|
Pridané:
10.9.2011 14:18
pan kabel, ja si myslim, ze to si velmi dobre myslis.
|
|
trosku pravdy....
Od: mnejejedno
|
Pridané:
12.9.2011 21:37
pre tych co tak slepo obhajuju Apple:
- dotikove displaye boli davno pred iphone - ako moze nejaky dement tvrdit, ze iphone prisiel s dotikovym displayom????
- ovladanie sa zjadnodusuje s vyvojom...klasicke telefony/5 tlacitkove/4/3/2/oni prisli s jednym ... no a co, mam sa posrat a odteraz kazdy telefon s 1 tlacitkom je napodobnenina iphone???
- odporucam vam tuto stranku, dotikove phony boli davno pred slavnym iphonom http://www.gsmarena.com/htc-phones-f-45-0-p3.php moj prvy dotikovy telefon som kupil pred 5 rokmy (ASUS) a dodnes ho pouzivam, ma sice urcite obmedzenia ale co uz....
mne je jedno ked niekto ma rad iphone, ale to co robi apple sa mi vobec nepaci.... napadnem ma porekadlo..... Zdochynajuci kon najviac kope....
Pred rokom som uvazoval ci si zoberiem iphone4 alebo htc desire hd .... po tom co teraz robi apple by som uz iphone nechcel ani zadarmo.....
|