|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.9.2011 11:08
v najhoršiom prípade Applu bude pomalšie rásť ich gigantická kasička, nič zaujímavé :-)
|
|
Re: Titulok
Od: PCnityIV
|
Pridané:
23.9.2011 12:50
Kebyze Apple zakazu import ich produktov ako v pripade Samsungu... Nadherna myslienka.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.9.2011 12:57
lenže Applu ide presne o ten zákaz, nie o licenčné poplatky.
Via by zo zákazu nič nemala a len využíva ich hrozbu na to, aby dostala peniaze.
|
|
Re: Titulok
Od: Tralalák
|
Pridané:
23.9.2011 13:36
Ak by ste si pozrel petit žaloby tak zistíte o čo VIA (HTC) ide.
CEO VIA Technologies Wen Chi Chen je manžel CEO HTC Cher Wang, kam pred pár mesiacmi putovala S3 Graphics aj s celým intelektuálnym vlastníctvom.
Treba vidieť veci v súvislostiach.
Proste Apple dostáva od VIA, S3 Graphics, HTC, Samsungu a ďalších naspäť presne tú medicínu, ktorú začal Apple aplikovať voči ostatným.
|
|
Re: Titulok
Od: Gregory Pecka
|
Pridané:
24.9.2011 12:11
Ano, presne tak to vidim aj ja. Ta arogancia Applu nemohla zostat bez odozvy. Mam taky pocit, ze sa to na nich pekne zomelie. Dosiahli zenit a teraz ich hviezda bude postupne zapadat...
|
|
Pekná úroda
Od: risototh
|
Pridané:
23.9.2011 11:12
Začína im dozrievať úroda, ktorú si sami zasadili... :)
|
|
patenty
Od reg.: tomexx
|
Pridané:
23.9.2011 11:13
Apple nedajbože skrachuje a právnici nebudú mať čo žrať..
|
|
________
Od: _______
|
Pridané:
23.9.2011 11:15
nikdy so neprial nikomu nic zle ale toto applu prajem nech prehra lebo sme mohli mat kvalitne telefony a tablety s dostupnou cenou ale apple nam to nedoprial.
|
|
Re: ________
Od reg.: bing.
|
Pridané:
23.9.2011 11:35
No pokial sa nemylim, tak droid plati microsoftu a nie applu. Takze places na nespravnom hrobe.
|
|
Re: ________
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
23.9.2011 12:04
Je to jedna banda.
|
|
Re: ________
Od: nitosh
|
Pridané:
23.9.2011 15:38
Nejde len o droid, ale napriklad aj o msung atd..
|
|
Re: ________
Od: einstein
|
Pridané:
23.9.2011 12:21
ja applu nefandim, ale tu si na omyle. bez applu by si najskor nemal ziadne tablety a smartfony by boli o dost pozadu. na druhej strane apple prepadol velikasstvu, respektive sa s nim jobs uz narodil. zisti, ze ani on nie je dost bohaty aby bojoval s celym svetom, tak ako to uz pomaly zistuje aj jeho krajina. financne ta taky vlekly boj zruinuje.
|
|
Re: ________
Od: hmmm
|
Pridané:
23.9.2011 12:30
Bez applu by neboli tablety? Nooo celkom dobre ale tento poznas:
http://goo.gl/EaAMp
A ako by boli smartfony pozadu? Ale ako hypoteza (jedna z mnozstva) to moze byt,ale podotykam, mozem ti vykonstruovat aku chces buducnost
|
|
Re: ________
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.9.2011 12:47
S tabletmi sa zjavne zle vyjadril. Mal na mysli niečo, čo sa zvykne nazývať "modern tablet" - tablet s operačným systémom z mobilu, upravený pre tablety, ovládaný najmä prstom.
To, čo bolo predtým, sa zvykne nazývať "Tablet PC" - tablet so schopnosťami a operačným systémom z PC, ovládaný najmä stylusom (od Win 8 najmä prstom).
Samozrejme historicky bolo ešte aj mnoho iných kategórií tabletov, no na ilustráciu stačia dve najznámejšie.
Takže máš pravdu, že Apple nevymyslel tablety, no vymyslel "modern tablet" kategóriu tabletov, medzi ktoré patria napríklad aj Android tablety.
|
|
Re: ________
Od reg.: yanick
|
Pridané:
23.9.2011 13:01
Toto je tak pritiahnute za vlasy, ze keby to malo oci, tak ma crty aziata ... (ospravedlnujem sa, ak som niekoho urazil)
Mimochodom, apple uz jeden pokus mal (Newton). Vtedy mu to nevyslo. Teraz sa jednoducho trafil do obdobia. Ak by s tabletom neprisiel Apple, tak pride niekto iny.
Mimochodom 2, tablet bol vraj vynajdenyv roku 1888(!)[1] :-)
[1] http://goo.gl/VslZs
|
|
Re: ________
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.9.2011 13:07
"tablet bol vraj vynajdenyv roku 1888" - "Ak by s tabletom neprisiel Apple, tak pride niekto iny. " - odporuješ si :-)
inak trafil do obdobia? to pred rokom 2010 neexistoval mobilný OS alebo rezistívny touchscreen? alebo aká technológia bránila vzniku kategórie "modern tablet"?
ale inak áno, máš pravdu (však o tom bol môj príspevok), Apple nevymyslel tablet :-)
|
|
Re: ________
Od reg.: yanick
|
Pridané:
23.9.2011 14:16
Neodporujem, len som nebol dostatocne konkretny, malo tam byt:
"Ak by s modernym tabletom neprisiel Apple, tak pride niekto iny." :-)
Apple sa trafil do spravnej kombinacie, ale to by mozno skor mozno neskor napadlo aj niekoho ineho.
|
|
Re: ________
Od: lopuchy22
|
Pridané:
23.9.2011 18:12
tj tablety s malým rozlíšením, na ktorých sa nedá pracovať
|
|
Re: ________
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.9.2011 12:55
čo sa týka smartphonov, tam sa po predchádzajúce roky (až do dominancie Androidu) snažili všetci výrobcovia o "iPhone killer", dokonca niektorí to prezentovali aj vo svojích reklamách (Droid does). Samozrejme "iPhone killer" bol telefón podobný ako iPhone, len "lepší". Máš pravdu, že by to všetko pravdepodobne prišlo aj bez Applu, no jeho vplyv je nepopierateľný a minimálne to urýchlil. Niektoré veci by možno neboli vôbec, ako napríklad AppStore integrovaný v OS, keďže technicky bol možný už viac ako 10 rokov, no až po úspechu v iOS ho zrazu všetci začali implementovať.
|
|
Re: ________
Od: lopuchy22
|
Pridané:
23.9.2011 18:13
aký iPhone killer? Apple ukradol design LG Prada a predávajú to ako iPhone.
|
|
Re: ________
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.9.2011 12:36
so všetkým súhlasím, až na spojenie "finančne zruinuje". Apple má neskutočné cash zásoby a záraba čím ďalej, tým viac peniazí. Ich to zjavne finančne neruinuje
Boj proti celému svetu ti len zvyšuje obtiažnosť, keďže ti nikto nepomáha a každý sa ťa snaží zničiť. Napríklad ani Apple nemá takú silu, že by porazil všetkých výrobcov telefónov dokopy
|
|
Re: ________
Od: zzxx
|
Pridané:
23.9.2011 13:44
"Apple ma neskutocne cash zaosby.... Ich to zjavne finančne neruinuje " Nemusi ale moze a ani neskutocne cash zasoby by im v pripade poriadnych problemov nepomohli. Hlavna hodnota Applu je ohodnotena cenou akcii, co je ale spekulativna cena. Ak Applu padli akcie velmi nizko, tak potom by si videl, co by sa dialo a ani ten ich cash by im nepomohol lebo by vsetci dali od Applu ruky prec. Apple sam nic nezmoze, mozno keby bol sebestacny a to on nieje.
Narp. vyrobca cipov TSMC sa dostane do problemov, samsung odmietne prenho vyrabat a zvysny vyrobcovia tiez alebo budu schopny dodavat az o niekolko mesiacov a Apple skonci. Je tolko moznych scenarov ako moze Apple za tyzden skoncit.
|
|
Re: ________
Od: mylankooo
|
Pridané:
23.9.2011 14:53
Apple je az prilis velkou spolocnostou na to, aby skoncila za tyzden a finacne rezervy, ktore maju nie su zrovna male - ide o desiatky mld.USD. Problem by musel pretrvavat dlhodobo, no na druhu stranu by mal Apple dost casu, aby reagoval na danu situaciu. Dalsia vec je, ze produkty, ktorych sa tato konkretna zaloba tyka nie su jedine z jeho portfolia aj ked su klucove. Preco by mali vyrobcovia odmietnut dodavat komponenty pre Apple? Samsung tak mohol spravit ako prvy a dokonca mal aj dobry dovod - zaloba zo strany Apple. No neurobil tak, pretoze by sa tym sam pripravil o neskutocne peniaze. A byt zavisly na jednom vyrobcovi je asi trocha riskantne - mozno prave preto nie je vynimocne, ze Apple odobera rovnake komponenty od viacerych naraz. Apple sice sebestacny nie je, ale zavisly na jednom takisto nie. Ak by aj jeden vyrobca odmietol, urcite sa najde dalsi, ktory s radostou vyuzije moznost nabalit svoje prasiatko :)
|
|
Re: ________
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.9.2011 15:08
Hodnota akcií nemôže klesnúť pod hodnotu majetku, to by bolo ako keby si kúpil peňaženku s peniazmi za nižšiu hodnotu, ako majú peniaze v nej. Okrem toho nikto preňho nemôže odmietnúť vyrábať, na to sú zmluvy a kruté zmluvné pokuty.
Inak keby si si chcel dať ich finančnú rezervu do perspektívy: Majú toľko peniazí, že by mohli fungovať 8 rokov bez toho, aby predali jediný kus jediného zariadenia.
|
|
Re: ________
Od: ja.
|
Pridané:
23.9.2011 17:04
> "Hodnota akcií nemôže klesnúť pod hodnotu majetku".
Moze. Poprve co je to hodnota majetku (book value vs. fair value), podruhe tu este mame celu zavazkovu stranu suvahy.
Okrem toho ma Apple trosku nestandardne uctovnictvo: oni do cash equivalents zaratavaju aj kratkodobe investicie. Ine firmy v rovnakom segmente to nerobia a nenadhodnocuju svoje penazne zasoby.
To len tak, trocha materialu na rozmyslanie ;).
|
|
Re: ________
Od: Adam Lang
|
Pridané:
23.9.2011 18:16
myslíš tie ničím nekryté americké toaletné papiere?
|
|
Re: ________
Od: Posli kvety ! ...
|
Pridané:
23.9.2011 22:18
Napriklad.
Alebo mozno aj novu znacku kuriva do krbov s nazvom "EURO"
|
|
Re: ________
Od: niktosh
|
Pridané:
23.9.2011 23:06
Nooo nemali by byt peniaze nehorlave??? :)
|
|
Re: ________
Od: luluz_security_pwned_
|
Pridané:
23.9.2011 23:16
nevidel si Dark Knight-a :D ?
|
|
Re: ________
Od: cash flow
|
Pridané:
24.9.2011 6:11
alebo cliffhanger, ako si stallone podkuroval dolarmi ;)
|
|
super titulok
Od: auajs
|
Pridané:
23.9.2011 11:23
Nemozem si pomoct....ale kto sakra vymysla tie nadpisy???
Keby som nevedel ze iphone a ipad ma v sebe ARM CPU s oznacenim A4 a A5, tak by som netusil co tym chcel autor povedat....Prve co mi napadlo bol ale rozmer vykresu.... :D
|
|
Re: super titulok
Od: b2un0
|
Pridané:
23.9.2011 11:39
Celý štýl písania na DSL je akoby "odzadu dopredu". Redakcia (jeden človek?) má zrejme nejako prepólované myslenie. Chcelo by to schopného copywritera.
|
|
Re: super titulok
Od reg.: veldo
|
Pridané:
23.9.2011 12:10
Slovo "Apple" musi byt prve slovo nadpisu. Vies...citanost.
|
|
Re: super titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.9.2011 12:28
Ale zase zober si, aká schopná tá redakcia (človek) je. Z miliónov IT stránok je podľa nás dsl.sk jedna z najlepších na svete (inak by sme tu nechodili). A to nás vôbec nie je málo! A to aj napriek tomu, že majú divné nadpisy a extrémne zastaralú stránku a neponúkajú nič iné, ako články a diskusie! Iné stránky majú lepšie nadpisy, modernejšie weby, viac feature a napriek tomu my navštevujeme dsl.sk.
PS: ak by niekto chcel tvrdiť, že tu je len kvôli diskusiám a tj komunite, nech si najprv uvedomí, že tá komunita mohla byť aj hocikde inde, práve kvalita servra ju prilákala tu.
|
|
Re: super titulok
Od: gru
|
Pridané:
23.9.2011 12:59
ono je to aj kvoli tomu ze keby si bol nahodou vo velkom kancli s PDA v ruke, tak si mozes cez wifi vytlacit dokument a prist si po hotovy papier.
Ine stranky taketo nieco neponukaju :)
|
|
Re: super titulok
Od: to je jedno
|
Pridané:
23.9.2011 13:36
Presne si to vystihol. Najdolezitejsie na tomto je ze ked si v poriadne velkom kancli ale fakt poriadne velkom tak si to dat vytlacit z PDA cez wifi a potom si uz len prides pre hotovy papier. A toto ti inde neda nikto!!!!
|
|
Re: super titulok
Od: čak noriz
|
Pridané:
23.9.2011 19:19
INZERÁT:
Predám cez wifi v kancli vytlačený celý INTERNET, o objeme asi 500 biblí, kto chce bez porna, tak to vyjde na dve "biblie" (jedna z nich je Písmo sväté) Cena: ročný prístup na Piáno.
|
|
Re: super titulok
Od: ja.
|
Pridané:
24.9.2011 14:06
No tak to pozor, tu na dsl mame standardizovany inzerat, iny sa nepripusta:
Kupim starsiu parnu lokomotivu, najradsej typ 387.0 "Mikádo", farba nerozhoduje alebo vymenim za kona. Zn: Arabsky plnokrvnik, stvornohy, 1HP.
|
|
Re: super titulok
Od: random dude
|
Pridané:
25.9.2011 20:04
cca 4 HP :)
|
|
Re: super titulok
Od: 43535345
|
Pridané:
23.9.2011 14:40
Pise to chore dyslekticke decko, ktore neovlada slovosled a "to promote" prelozi ako "promovat".
|
|
hmm :-)
Od: qwertz4563
|
Pridané:
23.9.2011 11:23
http://dopice.sk/WC
|
|
Re: hmm :-)
Od: auajs
|
Pridané:
23.9.2011 11:27
Konecne zistili ze aj oni vlastnia nejake tie patenty? no slava!
|
|
Re: hmm :-)
Od: zajtra Ľuboš Pošli kvety
|
Pridané:
23.9.2011 12:28
Pekny link WC
|
|
opravte si
Od: Jože
|
Pridané:
23.9.2011 11:26
@redakcia
"... troch patentov pokrávajúcich dve ..."
treba tam dať myslím "ý" namiesto "á"
|
|
čoraz výraznejšie strácajúci svoje postavenie
Od: jozef32
|
Pridané:
23.9.2011 11:37
i pozitivny clanok, z..e ma lepsi
|
|
-.--.-.-.-.--. E. T.
Od: Mitolo
|
Pridané:
23.9.2011 11:44
Dúfam, že ich Samsung riadne zdegraduje.
|
|
VIA_Apple
Od: CEM3HC
|
Pridané:
23.9.2011 12:11
By ma zaujímalo že ako VIA Technologies zistila že Apple vo svojich CPU porušuje patenty. Žeby reverzne?
|
|
Re: VIA_Apple
Od: HKJ
|
Pridané:
23.9.2011 12:47
eso v rukave
|
|
Re: VIA_Apple
Od: trala
|
Pridané:
23.9.2011 21:06
a ako rambus vie, ze vsetci pouzivaju jeho pantentovanu technologiu? :P
|
|
Patentová vojna
Od: ricrdet
|
Pridané:
23.9.2011 12:27
Zdravím,táto patentová vojna vypadá ako poriadna brzda pokroku, na druhej strane, kto by investoval ťažké prachy do vývoja, keby vedel, že jeho vynálezy niekto zoberie opajcuje a bude ich predávať vo svojich výrobkoch, s cenou o málo nižšou, ale zo ziskom oveľa vyšším, pretože nemusí platiť vývoj?
Povedal by som, že tu ide o princíp: dôsledná ochrana duševného vlastníctva vedie k tomu, že sa ľuďom a firmám oplatí takéto vlastníctvo vytvárať teda vymýšľajú nové patenty a tvoria hodnotu. Takže preč s Galaxy tabom a s applom A4 a A5.
|
|
Re: Patentová vojna
Od: daj
|
Pridané:
23.9.2011 12:55
Dobrý, je rozdiel patentovat si vzhlad a tvar a je rozdiel patentovat si princip fungovania. Dufam ze apple tuto zalobu pociti a za kazdy vyrobeny kus budu odvadzat minimalne 100usd tym ryzakom.
|
|
Re: Patentová vojna
Od: daj
|
Pridané:
23.9.2011 12:57
by the way, som zvedavy kedy apple a ini zacnu zalovat vyvojarov za pouzivanie api funkcii :)
|
|
Re: Patentová vojna
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.9.2011 13:02
myslíš si, že dobrý design nestojí peniaze a kopu vývoja? Ide len o nastavenie hraníc, napríklad je blbosť si patentovať obdĺžnik, no mať patentovaný presný opis tvaru zariadenia je v pohode, ochrana investície do vývoju designu.
|
|
Re: Patentová vojna
Od reg.: roob_
|
Pridané:
23.9.2011 14:16
si predstav, ze porsche si patentuje 30stupnovy sklon celneho skla, lebo to v aerotuneli za nehorazne prachy vymysleli, ze ot je najsamfasa. A nikto iny by uz nemohol vyrabat 30stupnovy sklon. Preco preboha????? ved ked nissan pojde do aerotunela, tak im vydu za take iste tazke prachy take iste vysledky! Ci nissan neinvestoval do tunela a dizajnu atd? A dalsich 500 vyrobcov aut? Alebo len preto, ze si to porsche patentoval, musi mat chevrolet 40 stupnovy sklon a mat koli tomu o liter vasciu spotrebu? KKtina!
|
|
Re: Patentová vojna
Od: mylankoooo
|
Pridané:
23.9.2011 15:58
Preco by nemohol vyuzivat rovnaky sklon ked si zaplati licenciu :P By si sa cudoval, kolko podobnych patentov sa uplatnuje v automobilovom priemysle :) Ked pouzijes svoje vlastne technologicke riesenie a vymyslis sposob ako pomocou toho napr. zmensit rozmery co by inak nebolo mozne, tak preco by si si to nemohol dat patentovat? Vlozil si predsa do toho svoju namahu, cas a peniaze a ostatni si to teraz maju len tak okopirovat? Ked ti to patent uchrani a sposob akym sa schvaluju ti to umozni, tak preco by si to nemohol vyuzit? Ked uz sa moze patentovat akym sposobom na seba ukladat drevene gulatiny, aku napln dat do plateneho vreca, aby si na nom mohol pozerat TV v obyvacke, tak preco by sa nemohlo patentovat toto? A dizajn ako taky moze byt sucastou ochrannej znamky rovnako ako logo alebo slogan. Teda je mozne postupovat rovnako, ako v pripade cinskych napodobnenin, ktore sa predavaju na mileticke :)
|
|
Re: Patentová vojna
Od: ...
|
Pridané:
23.9.2011 16:18
Jedna vec je kopirovanie ako take - ze mas podklady, a druha je ked je rovnaky sposob na vyrobu nejakeho produktu a neokopirujes ho - jednoducho ta napadne. A za to mas platit ?
Dizajn byt patentovany moze, ak ma nejaky konkretny specificky tvar, ale nie dat si patentovat tvar obdlznika . to je hadam dost podstatny rozdiel
|
|
Re: Patentová vojna
Od: mylankooo
|
Pridané:
23.9.2011 17:00
Ze ta to nenapadne neskor je uz tvoja smola:) Vsetko co je uz raz patentovane mohlo niekedy neskor napadnut niekoho ineho.. ci to je doubleclick mysi, alebo skratka akykolvek patent. Tvojho konkurenta to napadlo skor, urad mu udelil patent a ty musis vymysliet nieco ine alebo si zaplatit licenciu ak to chces pouzivat - o tom predsa tie patenty su, aby chranili tvoj jedinecny napad. To by sme tu mali zrazu vynalezcov, ktori by vymyslali uz vymyslene :)
Samozrejme, ze patentovat si obdlznikovy tvar je nezmysel - netvrdim opak. Je to vsak technologicke zariadenie a teda sa na dizajn pozeram ako na technologicke riesenie a nie len ako na tvar/vzhlad. Musis vymysliet ako do toho tvaru co najlepsie zapasovat komponenty atd. Vymyslis pri tom zaujimavy postup a len tak ho nechas otvoreny konkurencii?
|
|
Re: Patentová vojna
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.9.2011 8:22
ale vymysliet ako zapasovat komponenty ti vymysli hociaky inginier co ich rocne konci 5ty rocnik na svete desattisice, to si nemozes patentovat, lebo to vymysli hocikto. Patentuj si vec, co nemoze vymysliet hocikto. Hocikto nepostavi GPS druzicu, tu si patentuj, nie vysuvaci telefon ci co si to patentoval teraz microsoft. A hlavne by nemali byt patentovatelne veci, co sa uz 300rokov pouzivaju a veci co este neexistuju.
|
|
Re: Patentová vojna
Od: mylankooo
|
Pridané:
25.9.2011 17:13
Suhlasim :) ..moznosti patentovat cokolvek vsak maju, tak ich aj veselo vyuzivaju a niet sa comu cudovat, ked hlavne v podnikatelskej sfere je vsetko o peniazoch :)
|
|
Re: Patentová vojna
Od: ...
|
Pridané:
25.9.2011 23:58
ja si idem patentovat svetlo. Nikto ho patentovane nema a ked niekde bude den, chcem aby ta krajina mi platila za pouzivanie mojho patentovaneho svetla. Je to jednoducho chore a cely patentovy urad by sa mal koli takymto imbecilitma zrusit.
|
|
Re: Patentová vojna
Od: mylankooo
|
Pridané:
23.9.2011 17:00
No a dalsia vec, ktoru som spominal je, ze dizajn moze byt sucastou ochrannej zmamky. Kto pouzije podobne logo, nazov, slogan, znelku ako mas ty, mozes proti nemu postupovat. A to iste plati aj v pripade dizajnu. Hovorim len o principe a netvrdim, ze Galaxy sa podoba na iPhone. Podla mna sa nepodoba :)
|
|
Re: Patentová vojna
Od: Fanatixx
|
Pridané:
23.9.2011 15:07
Mimochodom aj s tou designovou vojnou to Apple prestrelil, pretože súdu dodal podklady, kde bol Galaxy Tab zámerne skreslený a opis nezodpovedal skutočnosti. Tu doplatil Samsung asi len na to, že v Nemecku majú asi rovnako tupých, prípadne úplatných sudcov ako my tu na Slovensku.
|
|
Re: Patentová vojna
Od: Neviem
|
Pridané:
23.9.2011 19:24
Toto milujem.
Nech je debata o comkolvek tak su ludia, co si neodpustia zap*covat do slovenska. Nas*r si do vlastnej postele a potrestaj sa, ty slovak.
|
|
Re: Patentová vojna
Od: ...
|
Pridané:
24.9.2011 0:05
Ked je to pravda, tak nevidim najmensi dovod nepicovat.
|
|
Re: Patentová vojna
Od: gfds
|
Pridané:
23.9.2011 13:42
1. skutocne vynalezy je v sucasnosti pomaly tazsie ziskat reverse engineeringom ako vlastnym vyvojom ked sa do toho zapocita aj to ze kto danu vec vynajde ako prvy ziska minimalne na pol roka konkurencnu vyhodu
2. sucasne patenty pouzite v patent war typu slide to unlock, hranol, nacitanie driverov zariadenia pri boote, pouzitie materialu pri vyrobe veci, patentovanie patentovania atd maju fakt vysoku vyvojovu a pokrokovu hodnotu
3. ano su oblasti kde patenty maju vyznam ale sw patenty su zlo a je potrebne aby si nepatentovali firmy kazdu obecnu picovinu a nedopadlo to tak ze MS ma ovela vacsie zisky z androidu ako WP7...
|
|
Re: Patentová vojna
Od: kubiik
|
Pridané:
23.9.2011 16:27
pozri teraz budem hovorit v pre mna idealnych stavoch, teda ake ma apple zisky? je niekde uplne hore v celosvetovom rebricku, ake ma napriklad samsung zisky? ani ho nevidno, kolko toho preda apple? a kolko toho preda napriklad samsung(HTC)? .... ked si spocitas babku k babce, tak ako moze applu vyjst take nehorazne cisla ked oni tak SILNOOO tlacia prachy do vyvoja ako hovoris? ... nie vsetko co si myslis ze vyvinuli tak aj skutocne vyvinuli, a telefony maju tiez iba priemerny hardware pokial ich ktomu nedotlacila konkurencia ho zlepsit stale vsak maju za male vyrobne naklade velke prachy tak nam tu nehovor o tom ako tlacia vsade peniaze
|
|
:D:Dftrufuuz
Od: via-ou!
|
Pridané:
23.9.2011 13:53
:(
|
|
DSL.sk prave prekonava svoje dno a klesa este hlbsie...
Od: MenoX
|
Pridané:
23.9.2011 13:54
VIA-ou
No comment.
|
|
Re: DSL.sk prave prekonava svoje dno a klesa este hlbsie...
Od: balmer
|
Pridané:
23.9.2011 14:50
ou. ou. :)))))
|
|
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
23.9.2011 14:17
nastastie ten, co vynasiel koleso nebol tak sebecky, ze to robil pre zisk. (resp patent)
nastastie ten, co vymyslel e=mc2 to tiez nerobil pre zisk. (resp patent)
Dokazali by sme zit bez kolesa ? Dokazali by sme zit bez e=mc2 ? Alebo bez ziarovky ?
Myslim ze Apple firma by bola jedna z poslednych, ktoru by sme skutocne potrebovali..
Ale to ze existuje, za to mozeme vdacit sebe...
|
|
Re: IE users
Od: ghfbvfscd
|
Pridané:
23.9.2011 15:47
myslim ze bez e=mc^2 by sme boli schopny prezit
aj ked aky by to bol svet bez toho aby mohli mat ludia pseudovtipne a pseudonerdovske tricka s roznymi variaciami tejto rovnice
|
|
Re: IE users
Od: trala
|
Pridané:
23.9.2011 21:07
jednoducho, ale skus prezit bez tohto: 8=><>
|
|
katastrofalny nadpis
Od: nechapajuci
|
Pridané:
23.9.2011 14:25
Nikedy stači niečo napísať a potom si to aj po sebe prečítať.
VIA Technologies zažalovala Apple za porušenie patentov v iPhone a iPade, kvôli procesorom A4 a A5
Kurňa a to som mal zo slovenčiny 12 rokov Dostatočný ale čo mohol mať redaktor tohto článku . . . ?
|
|
Re: katastrofalny nadpis
Od: 12345789
|
Pridané:
23.9.2011 15:30
A co je na tej vete tak zarazajuce?
|
|
Re: katastrofalny nadpis
Od: milanko2
|
Pridané:
23.9.2011 16:21
tebe sa ten nadpis clanku zda uplne v poriadku? Podla mna je dost krkolomny
|
|
Re: katastrofalny nadpis
Od: mordechaj
|
Pridané:
23.9.2011 16:51
mne sa ta veta zda v poriadku.
imho je chyba v prijimaci.
|
|
Apple A4 a A5
Od: kjdjjd
|
Pridané:
23.9.2011 14:50
Apple stle používa Samsung procesory(CPU). Apple A4 a A5 nieje označenie procesoru ale SoC riešenia, čo je v podstate skladačka(CPU+GPU+videoakcelerator+ďalšie veci), ktorú si Apple navrhol
|
|
Ovecka
Od reg.: PatrickT
|
Pridané:
23.9.2011 15:09
Budem ovca v strede stada a pridam sa k haterom Applu...
|
|
Re: Ovecka
Od: magorek
|
Pridané:
23.9.2011 16:15
Si mimo, ovce sa pridavaju na stranu Applu :D
|
|
Re: Ovecka
Od: JB21
|
Pridané:
23.9.2011 18:15
Ovecky su v kazdom tabore, bez ohladu na nalepku. :)
|
|
Re: Ovecka
Od: bublifuck
|
Pridané:
24.9.2011 6:16
su, ale v niektorom je ich koncentracia 90%, v niektorom omnoho menej.
|
|
...............
Od: deter122
|
Pridané:
23.9.2011 17:11
ako uz to zacina byt dost trapne tieto spory a o technologiach, z kt niektore este ani neboli predstavene ...... a zaloba takou ubohou znackou, kt nazov nikto z nas nevyslovi viac ako 2x za rok aj to iba nahodou
|
|
Re: ...............
Od: šťščť
|
Pridané:
23.9.2011 18:11
apple? sak o nom furt vypravaju mal by si sem castejsie chodit
|
|
noproblemo
Od: zase ja
|
Pridané:
23.9.2011 19:23
Apple sa naserie a cele VIA odkúpi a bude mat patenty a aj ďalšiu továrňu .
|
|
..........
Od: deter122
|
Pridané:
23.9.2011 22:22
for šťščť, nie, myslel som VIA, for zase ja: velmi mudro
|
|
ovce su jebnute
Od: mordechaj
|
Pridané:
23.9.2011 23:07
"Preboha tou „informaciou“ z DSL odomna dostava macblog minus. DSL by som neveril ani len to ze to logo si robil sam…... + vsetci retaktory totalne zaujiaty proti apple"
OLOLOLOL!
http://dopice.sk/WX
|
|
Re: ovce su jebnute
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
24.9.2011 1:19
podľa mňa to redakcia vidí celkom triezvo, nie vždy sa zhodneme v názoroch, no medzi Apple haterov ich určite nemôžem zaradiť :-) a čo ti inak vadí? že dsl.sk si zisťuje viac informácií o Appli, ako Macblog? Smutné pre Macblog, no....
|
|
Re: ovce su jebnute
Od: mordechaj
|
Pridané:
24.9.2011 9:47
uvidzovky si zaregistroval?
|
|
apple
Od: jbakos.sk
|
Pridané:
24.9.2011 12:00
Kurni co sa hadate APPLE su amici a ich zasranom mozocku ako v kazdom amickom je snaha vladnut a zbohatnut. To co APPLE stvara je cielene aby znicili alebo pri najlepsom poskodili konkurenciu aby mohli nadalej tahat prachy za predrazene sroty. Za to ze to ma jablko a trotl sicher os " debil odolny os " nebudem platit za kravinu a este ich brutalna snaha kontrolovat spotrebitela ze co moze robit a co nemoze robit na telefone iShit (iPhone), iHovno (iPAD) je fakt urazka. Este ked si to kupite tak na Vas zarabaju aj na tom ze si budete na mobile pustat prdy.
|
|
jablkáči
Od: pat a mat
|
Pridané:
24.9.2011 12:26
odjebat apple, byt vo VIA, tak by som v zalobe pouzil vyrazne pozmenene argumenty (ako vtedy co jablkovy pravnici pouzili upraveny samsung). mrdky americke, zidovske.
|
|
apple
Od: efll
|
Pridané:
25.9.2011 15:37
Spoločnosť Zentiva zažalovala spoločnosť Apple, vyrábala totiž tablety dávno pred ním.
|
|
Apple
Od: Julus
|
Pridané:
25.9.2011 16:41
Mozte si nadavat kolko chcete, mate na to pravo. Ale uvedomte si, ze Apple od zaciatku udaval smer vyvoja. iPod, iPhone, Mac OS ukazal ako sa daju veci jednoducho a uzivatelsky privetivo spravit (a taktiez si za to necha zaplatit). Vezmite si, ako by dnes vyzeral Windows nebyt inspirovany Applom, teraz by mohol byt tak na urovni XP. Mobilne telefony, to iste. Apple sa vzdy snazil byt o nekolko krokov napred pred konkurenciou, ale teraz sa im to uz nedari. Preto tato patentova vojna. (miesto pravnikov mohli ale radsej peniaze vynalozit na to, aby si zase naskok ziskali, predsa len, este stale je co vylepsovat/vymyslat). Aj ked vlastnym produkt Applu (macbook pro), tak dufam, ze uz Apple konecne zopar sudov prehraje aby prestali vrazat peniaze tam, kde to nema zmysel, a nech sa venuju vyvoju, z ktoreho budu mat prospech vsetci.
|