|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cospel
Od: Cospel
|
Pridané:
28.12.2005 21:21
"Výkon nového Pentium EE 955 sa podľa viacerých testov dotiahol na výkon najvýkonnejšieho dvojjadrového AMD Athlon X2 4800+ procesoru,"
NICE
|
|
KRBo
Od: KRBo
|
Pridané:
28.12.2005 22:36
Pentium EE 955 má síce vysoký výkon ale za akú CENU!!!!!!!!
Mne stačí ATHLON 3700+
|
|
arti
Od: arti
|
Pridané:
30.12.2005 2:08
hmm.. aj mne staci AMD 64 3400+ xi xi... a je to paradicka..... aaale za mom to budem menit asi za opterona
|
|
ich
Od: ich
|
Pridané:
28.12.2005 23:15
a ze maju naskok 1 rok!!!
ved to je na zaplakanie
ani by som sa nechvalil
|
|
JayFrog
Od: JayFrog
|
Pridané:
6.1.2006 18:42
To si buď istý, AMD len zavadza tými svojimi číselkami, že 4800+ ( ten by sa mal teoreticky vyrovnať Pentiu IV s taktom 4,8 GHz, taky ale zatial nie je)a podáva porovnatelný výkon ako Pentium IV 3600 EE, tak kde by sa potom v nebesiach umiestnil 4800 MHz Pentium IV.Nemam nič proti AMD procesorom až na to keby zmenili to svoje číslovanie, chudáci chlapci dodnes nevyrobili procesor s frkvecniou nad 3 GHz,(som si vedomy že frekvencia neurčuje výkon takže, kvoli tomu mi nepíšte),ale radšej budu zvyšovať nepravdive čísla 4800, kam to až pospeje k 10000+ a nakoniec sa to vyrovna s tým 4800 MHz Pentiom.
|
|
Pentium4
Od: Pentium4
|
Pridané:
27.1.2006 19:30
amd neoznacuje frekvenciu ale polovicku frekvencii.napr 4800+2400Mhz ako sa moze vyrovnat intelu ktory ked ma napr 3800Mhz dual core+ HT to je najvetsia kokotina aku mozem pocut.
|
|
Almighty
Od: Almighty
|
Pridané:
29.12.2005 3:53
Osobne si myslim, ze pokial Intel coskoro neopusti nadobro NetBurst architekturu, tak mu nepomoze ani 20nm vyrobny proces...130W TDP LOL...dakujem, ale 1 radiator mi v izbe staci...
|
|
cerv_ik
Od: cerv_ik
|
Pridané:
5.1.2006 2:05
suhlasim ten bude topit jak blazon, ale je to celkom slusne 65nm. Go INTEL Go
|
|
err
Od: err
|
Pridané:
29.12.2005 10:08
presne tak,hoci je ten vykon fakt dobry.Ale na druhej strane taky vykon ponuka AMD uz velmi dlho,tak naco taky rozruch...
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
29.12.2005 10:54
no rozruch je dobry na to, ze ked to Intel vytweakuje, tak AMD predbehne a ta dost dlho zrejme nebude mat odpoved, alebo ju teraz dost dobre taji... :)
nehovoriac o tom, ze Conroe zalozeny na novej architekture, ktory by tu uz mohol byt od jula sucasne AMD rozdupe...
|
|
err
Od: err
|
Pridané:
29.12.2005 12:05
no uvidime co bude,ja nezastavam ani AMD ani Intel,jednoducho mam neutralny postoj. Kupim,co bude lepsie a hotovo. V sucasnosti by to bolo AMD.
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
29.12.2005 12:39
suhlasim, v sucasnosti su lepsie AMD, ked chces ale zostat upgradovatelny, mozno je lepsou volbou Intel...
|
|
ich
Od: ich
|
Pridané:
29.12.2005 15:30
myslis? ked vynde novy procesor od Intelu tak take
velke halo je z toho, ale ked to odtestuju, tak sa pride nato, ze AMD ma porovnatelen, ba dokonca lepsie vysledky.
AMD tiez nespi :)
|
|
Je to fuk
Od: Je to fuk
|
Pridané:
30.12.2005 11:53
Mne je to fuk, ide mi hlavne o rychlost a zvolil som P4 3.6 Ghz. Ta technologia HP je ale fakt dobra :-)
|
|
Frenky
Od: Frenky
|
Pridané:
30.12.2005 13:20
Ja som si kúpil notebook aby som furt nevymýšľal a od vtedy som spokojný.
|
|
Ferdo
Od: Ferdo
|
Pridané:
30.12.2005 18:13
AMD je shit. Bez Intelu by ziadne AMD neexistovalo. Politika AMD je jednoducha- okopirovat co sa da.
|
|
Almighty
Od: Almighty
|
Pridané:
30.12.2005 20:51
No tak podla tych testov AMD vs. Intel dual-core duel sa mi nezda, ze by AMD kopirovalo od Intelu...alebo si myslis, ze "kopia" je lepsia od "originalu"? ;-)
|
|
mravec
Od: mravec
|
Pridané:
30.12.2005 23:17
Ferdo co tu phycujes o kopirovani.Skus uhadnut,kto mal prvy 64 bitovy procak,a dalej preco chce Intel opustit architekturu Netbrust? Totiz,prisli na to,ze frekvencia CPU nie je zakladom vykonu.Alebo,zeby to okopirovali od AMD?
|
|
cerwik
Od: cerwik
|
Pridané:
5.1.2006 2:13
AMD sice vydalo 64bit procaky skor, ale len vydali...
...nic sa nebojte AMD sice nespi, ale INTEL este ukaze co vnom je
|
|
ShX
Od: ShX
|
Pridané:
8.1.2006 1:57
AMD bolo prve, jasne debi|ko.
BTW Hovori ti nieco procak Itanium (skus hadat, poradim ti, od Intelu je, oznacenie IA64 vravi za vsetko), hladaj na gugli ty 64-bsh!t AMD.
Mam rad trotlov, co vcera kupili prvy komp, skladala im ho suseda a dnes uz vela vedia.
Este by som dodal ze si nepocul slovko Centrino. Taktiez od Intelu, a tam sa bavme o realnom vykone a spotrebe, to je nove smerovanie Intelu.
AMD ako byvala sucast Intelu odjakziva kopiruje, jedine pri Athlone pouzila 3 FPU jednotky. Podarila sa im jedina solidna architektura za celu historiu tak to s malou obmenou mackaju dalej az potrebuju performance rating.
Staci ze Intel zas nadobudne hegemoniu tak na 1-2 roky a AMD sa uz nevylize z cervenych cisiel.
Mimochodom uznavam momentalny vykon AMD, ale chcel by som mat taky vykon v kazdej aplikacii, a nie len v niektorych.
Vykonostne pady a prestoje su u AMD castejsie.
Frekvencia je zakladom vykonu, na 1 Hz mozes mat algoritmus aky chces.
|
|
JayFrog
Od: JayFrog
|
Pridané:
6.1.2006 18:46
Konečne niekto rozumný, presne si použil moje slová. Čítaš mi myšlienky. Škoda len že si to fanušikovia AMD neuvedomuju, ale aj tak nás Intelákov je viac !!!! INTEL IS BEST
|
|
V1Ru$
Od: V1Ru$
|
Pridané:
9.1.2006 12:14
jo jo jo.
AMD=SHIT
|
|
V1Ru$
Od: V1Ru$
|
Pridané:
9.1.2006 12:21
jo jo jo.
AMD=SHIT
|
|
ich
Od: ich
|
Pridané:
30.12.2005 20:45
ani zdaleka nema amd rovnaku technologiu ako intel :D
|
|
intel je intel
Od: intel je intel
|
Pridané:
31.12.2005 21:11
tie testy amd alebo intel spravte testy na rychlost aplikacii a intel ma aspon cisty vykon a super technologie.Nesom tak bohaty aby som kupoval lacne veci
|
|
cerwik
Od: cerwik
|
Pridané:
5.1.2006 2:19
jo jo cisty suhlas. ale AMD ma teraz vykonejsie procaky (hlavne ked visiel OPTERON ma skoro j*blo. Za 5000SK procak taky jak za 28000SK, ale to len teraz. Pred rokom platilo heslo ak chces vykon kup IntelP4, ak chces sracku kup Athlon. Jo jo jo. zachvilu to bude platit zase
|
|
intel
Od: intel
|
Pridané:
31.12.2005 21:22
amd4800+ co ma za vykon 2800Mhz amd huci a hreje to mi netreba ani v izbe radiator.Amd su prilis lacne procaky na tom mi daco nehraje ved nevie vyrobit cisty vykon iba to amd taktuju a taktuju
|
|
hamba amd
Od: hamba amd
|
Pridané:
31.12.2005 21:32
to sa amd nehamby fuj 4800+ a intel ma 3400 a je lepsi hamba amd
|
|
ing. Kaktus
Od: ing. Kaktus
|
Pridané:
1.1.2006 12:49
nemam snahu reagovat na predchadzajuce tri komentare,pretoze je pod moju uroven debatovat o danej teme s clovekom,ktory trepe dva na tri,nema ziadne podklady,vedomosti a argumenty na vyroky,ktore tu vypisuje.
|
|
oski
Od: oski
|
Pridané:
1.1.2006 17:13
Neviem preco mam pocit ze to pisal ten isty clovek... Ale to oznacovanie Athlonov X2 je aj podla mna dost zavadzajuce.
|
|
cerwik
Od: cerwik
|
Pridané:
5.1.2006 2:25
jo jo taky suhlas, a este ktomu kazdy kupuje AMD a taktuje a taktuje a ja kupujem INTEL a som spokojny. I bez taktovania. Mal som aj AMD a nebol som spokojny.
|
|
JayFrog loves Intel
Od: JayFrog loves Intel
|
Pridané:
6.1.2006 18:56
To sa teda nehanbí, jedine čo AMD fakt vie je dať za procesor velke číslo napr. 4800 a nakoniec ho porovnava s Pentiom 3600. Tak s čím bude potom porovnávať Pentium 4800 ked príde. AMD je naozaj na smiech. Pochopte to konečne. Aj to ich značenie, stačí na to aj stredná škola !!!
|
|
bla bla
Od: bla bla
|
Pridané:
6.1.2006 20:22
no tak neporovnavaj podla cisel,ale podla ceny.Kto ti aky vykon poskytne sa urcitu cenu.
|
|
ShX
Od: ShX
|
Pridané:
8.1.2006 2:00
JJ, este sa mi lubila krivka na Tom's HW, kde porovnavali rast frekvencie AMD a rating. Ten rating davaju manageri tak odbuka dobuka. :D
|
|
Asi tak
Od: Asi tak
|
Pridané:
2.1.2006 12:30
mno ak si precitate hocikde ked kupujete AMD napr: 4200 Athlon pracuje na frekvencii 2,2 GHz, Intel 3,4 GHz (ten som si teraz kupil) pracuje na svojej frekvencii.
Cize ked si to tak zoberiete AMD Athlon 4200 je v podstate to iste ako Intel P4 3,4 Ghz ba co viac Intel je este vyssi.
Intel je najkvalitnejsia znacka, doteraz som mal Intel Celeron
900 MHz a mal som ho 5 rokov a ani raz sa neprehrial alebo podobna zavada sa mi nestala. Mam kamosa ktory ma Athlon a prehrieva sa mu stale dalsiemu co ma tiez Athlon pre istotu odisiel zdroj lebo ho prehrial.
Jednoducho Intel Forever :)
|
|
ich
Od: ich
|
Pridané:
2.1.2006 13:17
neni pravda!
frekvencia teraz uz vela neznamena!
ked porovnas napr. Centrino 1,8 s L2 1MB tak mas ovela lepsie vysledky ako Celeron 2,5!!
a za to, ze sa im athlony prehrievaju ,moze iba chaldic!!
|
|
deo.dorant
Od: deo.dorant
|
Pridané:
3.1.2006 17:54
Centrino nie je procesor ,ale mobilna technologia spojenim troch komponentov procesora Intel Pentium M, cipovej sady 915,alebo 855 a sietoveho rozhrania Intel Pro/Wireless!!!
|
|
ich
Od: ich
|
Pridané:
3.1.2006 19:36
setri baterku a ma super vykon
to je nazorny priklad ako zvysit vykon a znizit spotrebu, ale ine to je u procakoch pentium, tam ide hore spotreba a vykon
|
|
ich
Od: ich
|
Pridané:
3.1.2006 19:38
setri baterku a ma super vykon
to je nazorny priklad ako zvysit vykon a znizit spotrebu, ale ine to je u procakoch pentium, tam ide hore spotreba a vykon
|
|
anonym
Od: anonym
|
Pridané:
2.1.2006 14:42
pravda,a tych 2200MHz od AMD ponuka vacsi vykon ako 3400MHz od Intela.AMD ponuka na 1MHz vecsi vykon ako Intel.A o tom to je. Menej MHz = menej vyzarovaneho tepla,mensia spotreba a tym vacsie moznosti taktovania.Casy,ked o vykone rozhodovala frekvencia su davno prec. Intel si to uvedomil az teraz a preto meni svoju architekturu.
Je pravda,ze starsie athlony sa prehrievali,ale to je minulost na rozdiel od Intelu. Ja mam AMD Athlon 64 3000+ teplota v klude je 28 a pri praci nikdy nepresiahne 40. O tom mozes s Intelom snivat. Dnes nie je problem vyrobit vykonny procesor. Je problem vyrobit ho tak,aby mal co najnisiu spotrebu a teplotu.Niekde som cital,ze Pentium EE ma spotrebu 150W !!! A pritom vykonejsi AMD X2 mal nieco nad polovicu z toho.Dakujem pekne...
|
|
Ferdo
Od: Ferdo
|
Pridané:
4.1.2006 16:50
Ano Intel udava max. 150W, v skutocnosti je ovela mensia. Navyse Intel teraz vyvija novu technologiu, ktora zmensi vykon niekolkonasobne. http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=5879&Itemid=67
|
|
JayFrog loves Intel
Od: JayFrog loves Intel
|
Pridané:
6.1.2006 19:08
Hned po prvých riadkoch mi bolo jasne že v tom nemáš jasno,takže zbytočne si napísal tak dlhý príspevok, mohol si ušetriť čas. :) Prečítaj si to prosím ťa znovu a nahlas, vieš čo si popísal ? Menšia spotreba, menej vyžarovaného tepla, ved to oponuje procesorom AMD. Intel maju jednak viac skusenosti preto ich procesory vydržia aj tých 5 rokov a viac, a nie len niekolko pekných chvil s procesormi AMD a potom "Mamííí, potrebujem nový počítač". AMD so svojimi procesormy hazadruje na ukor vykonu, snažia sa dobehnuť INTEL a nakoniec skončia po par mesiacoch na smetisku. A to že ti nikdy nepresiahne teplota s Athlonom nad 40 Stupňov, tak tomu ani zdaleka neverím, a čím ho chladíš Lietadlovým motorom ? Alebo ho máš na sibíry ? Na AMD som sa už tolko krát popálil, pomaly si na nich začnem opekať. Ale jediny a hlavny rozdiel medzi AMD a Intel je KVALITA !!!! Kvalita a dobre investovane peniaze !!!
|
|
no intel no problem
Od: no intel no problem
|
Pridané:
6.1.2006 20:20
nechapem tvojmu prispevku. To chces tvrdit,ze sa sucasne AMD
prehrievaju? Nebud smiesny. A ta spotreba? Je priamo umerna so zahrievanim,tak neviem o com tocis,kamo.A ze AMD hazarduje na ukor vykonu? To co si tym myslel? To iste mozem povedat ja o IntelI. NATAKTUJE SVOJE PROCAKY NA NEVIEM KOLKO GHZ,TO ZE SA HREJU A MAJU SPOTREBU SKORO 2x VACSIU AKO AMD TO NEVADI NIKOMU.HLAVNE ZE MAM VYKONNY PROCAK. SA ZOBUD,TO CO SPOTREBUJE INTEL UZIVI DVA ATHLONY PRI ROVNAKOM AK NIE LEPSOM VYKONE.TO ZE JE HAZARD? A TA TVOJA POSLEDNA VETA SA HODI JEDINE NA AMD. DAKUJEM ZA DLHOROCNE SKUSENOSTI INTELU,KTORE HO NUTIA ZVYSOVAT VYKON IBA ZVYSOVANIM FREKVENCIE.
NACO MI JE DOMA 4GHZ PROCESOR,KTORY ZERIE A HREJE SA.RADSEJ SI KUPIM TAKYCH SLUSNYCH 2.6 GHZ OD AMD A MAM CHLADNU HLAVU A SUPER VYKON.Vsetci len omielaju to,ze Intel je Intel. To ze dlho nemal konkurenciu neznamena ze to tak bude navzdy.
Pochop,to je len biznis,a intel zaraba na takych ako si ty.
Intel vsadza na svoju dlhodobu poziciu na trhu,lebo vie,ze aj clovek ktory nema paru o procakoch vie,ze "intel je intel" Dufam,ze si to pochopil.
PS: svoj AMD mam v izbe a chladim ho chladicom,ktory som k nemu dostal.
|
|
no intel no problem
Od: no intel no problem
|
Pridané:
6.1.2006 21:52
pridavam link,kde si mozes overit tepltu konkretneho Athlona
(64 3200+)
http://www.svethardware.cz/art_doc-E32EEBCF4B999E1EC12570D5006E5D7E.html
|
|
ShX
Od: ShX
|
Pridané:
8.1.2006 2:09
Presne si to vystihol, dobre investovane peniaze.
Mam boxovanu P4 2.8 800FSB HT, ziadne specibomba chladice, ziadna Thermaltake bedna aby som na display-i videl teplotu a hned chystal hasiaci pristroj.
Proste pridem, zapnem bezi, v noci nechavam tahat z netu, stiahnem chladic na procaku na 25-30% otacok, CPU usage v noci tak 15-20% a teplota mi vzrastie o take 2 stupne. V klude sa vyspim a mozem mat hlavu centimeter od otvorenej bedne.
|
|
Kečo
Od: Kečo
|
Pridané:
2.1.2006 21:26
nooo, som zvedavy PC (3400 Intel P4) mi dojde zajtra a uvidim ako bude ficat, v skole mame 3,2 Inteli a ficia uplne v pohode...Athlon,...no neviem co som sa pytal tak vraj vydrzi nieco cez dva roky, ako som uz vyssie uviedol mal som Celeron (teraz este na nom som a pisem tento prispevok:)) mal som ho 5 rokov a uplne v poho
|
|
ich
Od: ich
|
Pridané:
2.1.2006 23:58
to je v tom, ze si nemal moznost porovnavat
my v skole mame Celeron 2,4 a ani zdaleka sa nemozu lepit na moj Athlon XP 2500!! frekvencia 1836Mhz
kamarat ma celeron 2000mhz a uz straca na vykone, ani ja neviem preco. a mal som pred 2 rokmi celeron 333Mhz - neboli zle, ale lepsi vykon mali od AMD 233Mhz procesory.
|
|
deo.dorant
Od: deo.dorant
|
Pridané:
3.1.2006 17:59
Neporovnavaj Celeron s Athlon XP procesorom, ale Celeron so Sempronom a Pentium 4 s Athlon XP.
Kamarat nech si skusi nainstalovat novy operacny system, alebo vycisti chladic na procaku!
|
|
diskutabilne
Od: diskutabilne
|
Pridané:
3.1.2006 18:26
Ano,na jednej strane by sa nemali porovnavat Celeron a Athlon,ale na strane druhej su si cenovo velmi blizke(mam na mysli starsie modely).Myslim,ze cenove porovnania resp. pomer cena a vykon su ovela spravodlivejsie.
|
|
ich
Od: ich
|
Pridané:
3.1.2006 19:34
asi tolko ku porovnavaniu
1, athlon
2, pentium
3, celeron
4, sempron
|
|
ShX
Od: ShX
|
Pridané:
8.1.2006 2:21
Ty si pekny k0k0sek.
AMD od 233? myslis K6-2, kde sam mastermind Carmack dal requirements na Q3A P2-266 alebo K6-2 400.
Takze tu neporovnavaj celerona 333(BTW o tej frekvencie bol aj bez L2 cache aj so 128KB takze treba specifikovat, lenze ty nemas paru tak drz hubu)
A este, Celeron po frekvenciu 1.8 su stare jadra Williamette a ak sa nemylim tak aj niektore 2.0ky boli tieto jadra.
Northwood ma oproti Williamette cca 5% navrch.
A na svoj Xp 2500- si mozes lepit tak jedine silikonovu pastu aby vydrzal do rana.
Moj komp bezal najviac 211 hodin. Bezne mi fici bez restartu 2-3 dni a XPcka sa mi z toho nezeslahaju ako u AMD. Denne pustim 10ky aplikacii a vsetko bezi OK, nie som typ co si pusti Cunt 'A Stroke a hra sa cely den a da 5 headsh!tov a ide spat a sniva sa mu aky ma skvely procak.
|
|
no neposer sa
Od: no neposer sa
|
Pridané:
8.1.2006 11:01
no predstav si ,ze mi mame na intraku AMD,a tiez to bezi nepretrzite.Ked sme v skole tak tahame z netu,ked sme na intraku tak cumime na filmy,aleo hrame nejake hry,pocuvame hudbu a podobne kraviny. Vecer zasa tahame,a tak to bezi stale niekolko dni v kuse.
|
|
Jay Frog
Od: Jay Frog
|
Pridané:
8.1.2006 14:52
A každý semester kupujete nový procesor AMD, ďakujem pekne ! Nie že by ste si raz našetrili na naozaj kavlitný výkonný a spolahlivý a hlavne nehrejúci procesor (alebo ten svoj AMD používate aj ako dvojplatničku, dalo by sa to) a mate pokoj na pár rokov.
|
|
tahaj do pecka
Od: tahaj do pecka
|
Pridané:
8.1.2006 16:24
ako dvojplatnicku pouzivame debilneho Preskota ktory maju o poschodie nisie,iste aj ty mas doma Preskota-kokota. Strc si ho do riti,neviem odkial beries ze sa amd hreju ale v pohode.
A ked tvrdis ze sa Intel nehreje,to tu rovno mozes hodit tapetu,ze si korunovany k0k0t
|
|
kaktus
Od: kaktus
|
Pridané:
3.1.2006 12:00
Keco,ani sa necudujem ,ze ti celeron vydrzal 5 rokov. Pretoze celerony su najhorsie procaky ake mozes kupit(okrem rady s jadrom Tualatin,alebo nieco take.Tie sa vsak uz nevyrabaju)Totiz celeron je sam o sebe hrubo obruseny pentium.Pomala FSB,mala cache to vsetko hovori za slaby vykon,ale dlhu "trvanlivost" pretoze sa s danymi parametrami neprehrievaju,staci nizka voltaz,a malo energie.
Ja mam doma Celeron 2600Mhz( FSB 100MHz,128KBcache,jadro Northwood)a mozem kludne povedat,ze je to najhorsi procak aky som mohol kupit.Keby som tak bol vedel to co viem dnes,kupil by som si vtedy Athlon 2500+ s jadrom Barton(za takmer rovnaku cenu),ktoreho vykon sa neda s mojim celerom ani porovnat.
Ten tvoj Intel 3400,bude urcite vykonny,ale na druhej strane
dost horuci,a nenasytny po energii.Preto by som siahol po niecom od konkurencie.
|
|
ich
Od: ich
|
Pridané:
3.1.2006 13:00
ja mam taky procak, ako ty spominas a mozem povedat, ze sa ani sempron 2800 na to nelepi
jednoducho povedane kupil som ho dobre a to uz pred 2 rokmi :)
|
|
Sezam Lubo
Od: Sezam Lubo
|
Pridané:
10.1.2006 13:07
Cav Love ta zaš še vadziš s degešama co neznaju jaky je Intel šmejd a klame ľudí a hlavne ožobračuje spotrbiteľov.(nevzdelanú spoločnosť). Nikdy sa Intel nevyrovná Athlonu. NIKDY. Ta ja v škole šedzim a režem do to šmejdneho IBM, nič nejdze. Ta še maj a velo odkurujúcich komentárov pre sprostakov, ktorí sú zaslepení skazou, krorá sa volá Intel.
|
|
Life Style
Od: Life Style
|
Pridané:
3.1.2006 8:20
Porovnanie AMD s Intelom- pred rokom som mal AMD Duron 1800Mhz. Raz nedobre som tam sadil chladic, procak popalilo(trosku bol cierny jadro procaka) Teraz mam MB ASUS s Intel Chipsetom a 2,8 Celeron D. V nemenovane Kosickej firme nedobre tam dali chladic a HSM ukazal my stale teploty okolob 65 az 79 Stupnov celzia!!! DObra rada pre Intel-arov Z chaldica odstrante orginalnu gumenu pastu ,a dajte tam Striebornu pastu. Teraz teplota neprevisuje magickych 55 stupnov.
Co je z toho ponaucenie-- Intel je na 100% ne bezpecny voci popalenie, a AMD onicom. pocitac nie len na hranie pouziva.
Moj kamarat ma 2,8Sempron 512RAm, - hibernacia 15 sekund
moj Celeron 2,8 512 Rm - hibernacia 4sekundy!!!
Velky rozdiel!!!!
|
|
ich
Od: ich
|
Pridané:
3.1.2006 10:53
s tym popalenim mas pravdu :-(
co sa tyka hibernacie, tak tam nerozhoduje procak, ale cela zostava pc
co sa tyka vykonu tak amd, co a tyka zivotnosti, tak intel
|
|
anonym
Od: anonym
|
Pridané:
3.1.2006 12:11
Ahoj Life style,aj tych 55 stupnov je dost vela,a este k tomu to je iba celeron.Niekde vyssie som pisal ze moj Athlon 64 3000+ ma v klude 28 stupnov a pri praci nepresiahne 40.
A ta hybernacia nezalezi od procesora.A ten kamaratov Semprona by som nepodcenoval,pretoze vo vacsine testov prasi celerona lavou zadnou.
|
|
Dr@k_1
Od: Dr@k_1
|
Pridané:
5.1.2006 2:19
Mám dojem že tu dosť machruješ stým tvojim Athlonom 64 3000+ ! ja mám telotu od 33 do 45 a vobec ma to nesere
a to mám P4 3,0 Ghz Dual core 2x512 DDR2 667Mhz chipset 925i a Gforce 7800 GT .
Tak už prestan !
( né že bi som machroval )
|
|
ScorpionSX
Od: ScorpionSX
|
Pridané:
5.1.2006 15:51
len tak btw, do chipsetu i925 podla mna dual core cpu nejde, ale nevadi...
|
|
Dr@k_1
Od: Dr@k_1
|
Pridané:
11.1.2006 0:27
Ok maš pravdu je to zakladovka giga-byte 8i955x royal
|
|
ShX
Od: ShX
|
Pridané:
8.1.2006 2:27
Ta teplota nemusi byt realna, uz som sa stretol s vela pripadny ked zly bios ukazoval 10-15 stupnov navrch.
|
|
RAY
Od: RAY
|
Pridané:
3.1.2006 11:06
AMD udava frekvenciou, ktora je porovnavana s Intelom.Skutocna frekvencia AMD je ovela nizsia.Napr.: AMD64 3000+ (2 GHz) = Intel 3000.To znamena ze skutocna frekvencia procesora AMD je 2000 MHz, ale jeho vykon je porovnatelny s Intelom 3000 MHz.Vykon procesora nie je vo frekvencii, ale tiez v Cache a zbernici.Podla mna je Intel dobry procesor aj stabilnejsi a ma podporu viacerych aplikacii, ale financne dost narocny, preto uprednosnujem AMDTakze zhruba = ak by som pracoval vo firme, zvolim si INTEL ale ak domacnost, tak AMD.Ja drzim s AMD ale intel nepodcenujem.Moj nazor. Cafte
|
|
Life Style
Od: Life Style
|
Pridané:
4.1.2006 17:06
Intel je Intel , AMD je AMD. Intel je drahsi nez AMD, ale tu kvalitu radsej doplatim!!!!Dovod vyssej stupnov procaka -55 stupnov - Mam zostavu MB ASUS P4P800S-X , Celeron 2,8 512GoddRam ale najlepsia je vtom graficka karta - S3 475 DX 4MB na PCI!!! taky isty komp s grafikou Sapphire Radeon 9250 , procak neprev. 47 stunov.
Mozno ze tvoj AMD ide na nizsih teplotach, ale ta 2,8 Celeron napapa 70W. Podla mojich skusenosti, novsie Celerony -myslim D -ka nielen na kancelarske su dobre. To je len blby slv medzi ludmi ,ze dakedy Celerony pouzivali na to. Ja doverujem skvor Intelovi nez AMD, ci je drahsi alebo nie. Ani ja nie som milionar ze mozem dovolit Pentium ,Celeron staci na to co potrebujem
|
|
iiii
Od: iiii
|
Pridané:
6.1.2006 22:36
celerony su najpomalsie procesory na trhu, dostudovat
|
|
ShX
Od: ShX
|
Pridané:
8.1.2006 2:31
Celeron D ma 533 FSB a vykon porovnatelny so starymi jadrami P4.
Ja mam P4 2.8 800 FSB a nemam problem s nicim.
|
|
moj nazor
Od: moj nazor
|
Pridané:
5.1.2006 18:43
v sucastnosti AMD su dobre pre PC a Intel pre notebooky lebo intelacky procak menej zere........a AMD sa daju bohovo taktovat =)
|
|
Life Style
Od: Life Style
|
Pridané:
11.1.2006 15:49
Kto taktuje, ten sa hra s zivotnostou procaka. Ja netaktujem, dost staci realna freqvencia procaka.
|
|
rybarko
Od: rybarko
|
Pridané:
12.1.2006 18:14
co sa tyka zivotnosti..mam vyse 3 roky AthlonXP1700+ a ide uplne fpoho,teplota s boxovanym xladicom cca 50 stupnov..a teraz si pojdem zaobstarat A64 3200+ na socket 939...a pokial ide o sucasny vyvin na poli CPU,tak mam taky pocit,ze fanusikovia AMD sa len kdesi smeju nad tym,ako Intel pomaly reaguje na nove technologie a zubami-nechtami sa drzi svojej "HYPE" architekrury...
|
|
PC je vsetko mozne vsetko pochopte to
Od: PC je vsetko mozne vsetko pochopte to
|
Pridané:
27.1.2006 20:01
Neviete pochopit ze processor vynasla firma ktora drzi nyjvykonnejsie processory teda intel.Amd vzniklo len preto ze v intely sa nieco robilo co druhy nechcely,skratka bud chcely zarobit mat vlastnu firmu tak zradili intel-len ty co vyrabali tie procaky nie vsetci len par ludi ho zradilo.Ty hlavny ostaly.Nakoniec sa im to podarilo odkopirovali projekty intelu k tym novsim-silnejsim sa nedostaly.Tak zalozili firmu a podarilo sa im po 5000 pokusoch spravit procak nevychadzalo im to nakoniec ho zostrojili o polovicu slabsi a vetsi.Amd doslo im to ze keby dalo cislovanie podlaMhz nemalo by zakaznikov tak sa rozhodlo ocislovat a oznacit to inak takze 3000+ vo windowse sice pise 2800Mhz alebo aku hlupost tam amd dal skutocne od intelu vo Mhz 3000+ - 1500-1600 Mhz pentium ale uz sa im to nepacilo ked to zistili ludia ktory to testuju nakoniec amd vyvinulo technologiu Hyper trans...a odkopirovalo dual core.Intel hyper transport nepovazuje za technologiu on ju ma bez nej 1300Mhz-tie najnovsie dalej podpora HT,extreme edicion,mobile technologi,centrino a plno plno CPU.No pravda tu je nejde len o frekvenciie processora ale to plati iba pri hrach.V skutocnosti je potrebna najviac na multimedia,super rychlost vo windowse aj ked si porovnate kvalitu zvuku od amd a intel-je rozdiel vidno.Amd drzia iba nizke ceny a dobre taktovanie preto sa to tym ktory nemaju prostriedky ale aj tak zdaleka to nema ten vykon.AMD-neda sa vzdy len kopirovat vymyslite nieco aj vy kde mate technologie ani zdaleka na intel ved stoji o polovicu lacnejsie to aj vidno.Ked chcem mat rychly PC musi to mat vykon preto intel bojuje s spotrebou ale nie s teplotou amd ma hranicu 60 a intel 90stupnou a intel som nemal viac ako 60 stupnou a to 3536Mhz pri plnom zatazeni.
|
|
gusto
Od: gusto
|
Pridané:
18.10.2006 15:06
JA mam AMD 64 3200+ som spokojny ale vecinou to zalezi od ramky a grafiky ale rad by som bol s CORE Duo podla mna je to super vec dvojadrovi procesoj aj ked môj amd nejde na 3200ake omnoho nisie to sa chyta 2600mh intelu
|