| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Wow, ci booha!
Od: Andrewko
|
Pridané:
14.12.2011 14:34
Tak to bude krása! Len keby to takô drahô nebolo...
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: ezio
|
Pridané:
14.12.2011 14:40
a budú mať podtaktované procesory, generáciu staré, podradné SSD, alebo obyčajné mid-rangové hdd, celkovo HW z roku Pána. Ale áno, je to Apple, treba to kúpiť, lebo to vyzerá fantasticky a má to fantastický display, na ktorom budeš rád ak Ti to utiahne grafický obsah v natívnom rozlíšení. 5.18 MiPiX vs. 2 čo sú pri terajšom full HD = že potrebuješ 2.5x taký silný HW. Way You go Apple :)
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 14:43
Presne tak:D A k takemu rozsliseniu tam jebnu Intel HD Graphic alebo v lepsom pripade nejaky Radeon s podradnym vykonom ako to robi Apple dnes.
Ale vies, Ovcu nezaujima HW vyrovnanost, ovcu zaujima top big rozlisenie a tituliky o top big rozliseni, ovcu vobec nebude trapit, ze to ostatny HW neutiahne (max. v 2D), v 3D je to totalny nezmysel.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: munchkin
|
Pridané:
14.12.2011 14:52
mna skor zaujima ako sa v tom robi a nie aky to ma HW. ked som kupoval pred cca tromi rokmi notebook a bola skoro na vsetkych nainstalovana Vista, cize som nemal na vyber, tak to ten notebook degradovalo o dve triedy nizsie. a to bol v tej dobe celkom vykonny thinkpad T400 - este nikdy som pri pc tak nenadaval ako vtedy. ked aj z priemerneho, alebo slabsieho HW dokazu dostat prostredie, v ktorom sa robi dobre a bez neustaleho pretacania presypacich hodin a spomalovania, tak ma nejake papierove udaje nezaujimaju.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 15:24
Ak je raz HW slaby tak je slaby. Evidentne nemas predstavu o vykone napr. grafickych kariet. Ak tam raz daju integrovanu alebo podradnu Radeon tak jednoducho graficky vykon bude biedny. Robit sa bude dat maximalne v 2D aplikaciach.
Trepes nezmysly ako bludna iOvca, ktora si necha nahovorit, ze iOS je tak dokonaly, ze by sviezo fungoval aj na 8-bitovom procesore.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: :DD
|
Pridané:
14.12.2011 15:45
Je vidno ze si tie veci nemal nikdy v ruke, potom by si taketo nezmysli nepisal ...
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 15:46
Ty liapes riadne chujoviny kamarat.. Si pozri napriklad profi grafikov z portalu Graphic River, ked predstavuju svoje desktopy na pracu v drtivej vacsine pracuju na macoch..a to nehovorim ze 2 ku jednemu ale 9 k jednemu. To ze na to nemas lebo si socka a frfles ukazuje len tvoju tupu gebenu ktora nikdy nepochopi ako sa na tom pracuje.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 15:51
Si trapny, Tvoje argumenty Ti zozerie jedine Tebe podobna iOvca.
Mam taku zostavu, ze Tvoji rodicia by na taku neusetrili za 10 rokov. Grafici? Ja striham video a viem, ze co je vykon.
Takze Ty si chod kupit Maca s i5 a Radeonom 6630, co je brutalna konfiguracia:DDD Na video pouzivam okrem ineho aj Premiere, ktore sa pouziva aj na Macoch a ten program je zavisli od vykonu a na vykonovej sunke je jednoducho pomaly.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: Cuda
|
Pridané:
14.12.2011 16:09
Lebo ľudia programujú čoraz horšie, ťažkopádnejšie? Vôbec nešetria HW výkonom?
Veď najmä od softvéru záleží, ako mi čo bude chodiť.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 16:14
Ak ten isty software (typicky priklad produkty Adobe) budem pouzivat na slabych Apple konfiguraciach alebo na silnych pod Windowsom tak jednoducho vykon aplikacie bude na vykonnejsej zostave vacsi, co na tom nechapes?
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: YCudo
|
Pridané:
14.12.2011 18:14
No hádaj...
Vtip je v tom, že sa prekomplikovane programuje, a preto aby to aj čosi robilo, potrebuje mať mašina obrovský HW výkon...
|
| |
Si nakakaj
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 16:17
Mac Pro 12 Core Raid Striping, Mac Book Pro 15" Rulez :-* tak sa splachni do toaletnej misy zivota chalanko ;)
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 16:27
Mas zmysel pre humor:D Pozri si ceny a potom nieco hovor. A okrem toho dnes nemaju Xeony v grafickych PC zmysel, ked su nove Sandy E a v tej istej ceny si postavim zostavu na X79 so 64GB RAM a hodim do nej nejake 1TB SSD PCIe.
A este mi zvysi aj na tri spickove ISP monitory.
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 16:45
Tak urciteee. Ukaz mi dual CPU Sandy dosku. A tu tvoj argument skoncil!
A ked nemas padne argumenty neotieraj si hubu o mojich rodicov. Davno ma nezivia tak si prosim najdi padnejsie argumenty.
:-*
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: ferikelacike
|
Pridané:
14.12.2011 21:33
tu mas ty imbecil
http://dopice.sk/1td
|
| |
Si napapaj ...
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 21:37
Presne na toto som cakal.. Tak to pome pekne naskladat a nacenit ;)
Doska, procaky, ECC ramky, kvalitnu skrinu s inteligencnym cipom na chladenie a pome dalej.. chcem to vidiet na kompletku atd.. a som zvedavy kde skoncis.. a nie ze tam das windows 7 home edition ale pekne retail ;)
a mozes pisat kludne z jedneho nicku ;)
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 21:45
Dalej si precitaj kedy sa planuje jej vydanie :) sak to nieje este ani vonku :) tu vypravas o buducnosti :) ak najdes cenu tak berem s5 ale nacen si to .. i ked podlezes o 500e cenu a neosadis to do hnojovej skrine ale to napechujes kvalitnymi komponentami stale nemas najvacsiu vyhodu macu :) OSX!
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 21:56
A dalsia vec.. pravdou stale ostava ze mac ruluje.. ukaz mi ktory notas bude mat taky display? Mac udava tempo vzdy s predstihom par rokov.
Tak to bolo odjakziva. Nebyt Apple tak nemas ani to tvoje pccko.
Teraz display, predtym Air, teraz po troch rokoch hnojove ultrabooky co sa nechytaju.
Predtym iPhone a teraz smradlave handroidy?
Si priznaj kto tu developuje a posuva vyvoj obrovkymi krokmi dopredu.
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: sss
|
Pridané:
15.12.2011 0:23
mac neudava tempo v predstihu uz zopar rokov, v sucasnosti ma iba rezervovane kapacity na displeje s takym ppi a aby vedel naplno vyuzit vyrobne kapacity tak to tlaci aj na notebooky a pc, nic menej, nic viac, ziadna revolucia
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: hemendex
|
Pridané:
15.12.2011 0:27
dement hrivis si nemoze pamatat ako pred desiatimi rokmi davalo ibm do notasov ips displaje.
skoda minat energiu na falat jalbkoveho chuja.
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: Hrivis
|
Pridané:
15.12.2011 0:34
:) Live long and prosper!
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: Hrivis
|
Pridané:
15.12.2011 0:31
Dovolim si odporovat... Ked vydali iPhone zadelili, iPad zadelili, MacBook Air, zadelili...
iPody kopirovali mnoho vyrobcov. Predaj hudby, iCloud... atd. Microsoft s ich zuno ci takym otacacim telefonom uplne stroskotali. Nokia sa chyta microsoftu a davaju dohromady windows phone. Neviem ci v tomto nema Apple jasno a nema na kazdy konkurencny tlak uz davno pripravene koncepty na odpoved. Retina display tu bol kedy, a teraz super amoled s mensim rozliskom a vsetci tu robia ovacie. Mal som v ruke Amoled a Retinu vedla seba a tiez mi neprijde ze ten amoled bol jednoznacne nejaky lepsi natolko aby som vobec uvazoval nad Samsungom. Procesory na vystupe telefonu s dobrymi sluchatkami je tiez trosku ine. Povrchova uprava ani nehovorim.
Viem ze by sa nasli argumenty ze boli tu aj ine nezname firmy ktore nieco podobne spravili, ide vsak ale aj o tu stranu ze marketingovo to pretlacit medzi masy a naucit ludi vobec pristupu k tymto technologickym konceptom.. To myslim ze uznas.
V tomto zadelili dost dopredu.
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: iklaudak
|
Pridané:
15.12.2011 8:24
iCloud ?? Co prednedavnom vymyslel ? Si porovnaj iCloud a Live od Microsoftu co uz ma nejaky cas...alebo si pozri tu ked sa ti ot nechce hladat http://myego.cz/item/podrobne-srovnani-dvou-mracku -zdarma-apple-icloud-vs-microsoft-live
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: Hrivis
|
Pridané:
15.12.2011 10:14
Cloudy tu boli skorej nez ich Apple uviedol ako aj ine produkty ale len malokto ich vie tak pekne previazat cez svoje produkty a posunut masam. Tu nejde len o to nieco mat funkcne ale ucit ludi pracovat s ich devices a danou sluzbou. !
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: hemendex
|
Pridané:
15.12.2011 0:26
ty si naozaj chuj ako rampa.
cele si to tu zajebal demetnymi prispevkami a systemom unavit debilitami s tebou kazdy odmieta diskutovat.
daj sa liecit ty tupy kalvadosovy potrat.
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: Hrivis
|
Pridané:
15.12.2011 0:34
:) Live long and prosper!
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: viperman_
|
Pridané:
15.12.2011 14:12
ten displej je hlavne zbytocnost. naco ti je preboha take rozlisenie na 15 mozno 17 booku?
a APPLE NEVYRABA DISPLEJE.
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: Hrivis
|
Pridané:
15.12.2011 15:41
Ked uviedli na iPhone retinu tak z toho boli setci v riti.. teraz to je take pre Vas ze zbytocnost. a o dva roky ich kazdy bude nasledovat.
|
| |
Re: Si nakakaj
Od reg.: viperman
|
Pridané:
15.12.2011 17:58
kto bol v riti? ten displej si nevyrobil apple ale vyrobilo ho LG a kklude ho mohli vyrobit aj pre niekoho ineho ak by si o to zaziadal :) ze RETINA
taketo marketingove nazvy milujem, je to normalne LCD-cko podsvietene bud CCFL alebo LED (teraz neviem neriesim technologicke parametre apple produktov dopodrobna), a technologia IPS. ktora sa v monitoroch lcd pouziva snad 15 rokov. do mainstreamu samozrejme sa dostala iba par rokov dozadu co klesli ceny dole.
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: kubus
|
Pridané:
14.12.2011 19:47
mrkni dell precision mobile workstation a potom nieco mozes napisat ze co rulez :)
o desktopoch ani nehovorim...
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 21:33
Hej ale ked vyjde novy produkt od Apple tak ten Dell odfukne!!! a ked uz ides porovnavat. prosim mozes byt konkretny.. Radi si pozrieme vsetci.
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 22:17
A tu mame ten Dell :D http://dopice.sk/1tf
A tu Macbook Pro http://dopice.sk/1tg
no comment :D
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: brokolica
|
Pridané:
14.12.2011 22:20
iba blb by nezobral ten dell
|
| |
Re: Si nakakaj
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 22:22
Sak nik nikoho nenuti nic kupovat.. nech si kazdy vybere co chce :D
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od reg.: julus
|
Pridané:
14.12.2011 16:28
Gratulujem, vyhravas sutaz za najvatsieho zabednenca s najtrapnejsimi argumentami. A este k tomu nevies citat. Pisal som ze Maca mam, nebudem ho teda kupovat :) 2000eur je pre mna jedna vyplata, takze na najbrutalnejsiu zostavu by som setril tak max par mesiacov, na tvoju tak maximalne 2 mesiace. Inak divil by si sa o kolko su produkty adobe na macu rychlejsie, uz len kvoli tomu, ze Mac OS X je cely zalozeny na PDF, co adobe produktom vyhovuje o dost viac ako nejaky windows s bitmapovym grafickym enginom.
Ale zabednencovi, ktory pozna len Windows, a zaryte bude odsudzovat vsetko o com nema ani paru, sa to bude tazko vysvetlovat.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 16:33
A Ty si typicka zabednena ovca, ktorej staci, ze to ma logo jablka.
Apple presne takych ako Ty potrebuje a vdaka takym ovciam preziva. Apple nie je nicim vynimocny a jeho produkty sa nijako nevymykaju priemeru. To len ovecky su zabednene.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od reg.: julus
|
Pridané:
14.12.2011 16:42
A ty sa zkus na to pozriet s inej stranky. Preco vsade pocujes, ze Mac OS je rychlejsi ako windows? Lebo Apple potrebuje aby OSX behal len na urcitej uzkej skupine HW, kde ho mozu vyladit k dokonalosti. U Windows sa toto neda, lebo musi podporovat vsetky mozne aj nemozne kombinacie HW.
Nikde vo svojich prispevkoch som nenadaval na Windows a ani nebudem. Windows ma svoje kvality (dokonca mam aj zakupenu retail verziu sedmiciek), ale pre mna je vhodny uz len na hranie hier. Veci, ktore robim, mi OSX dovoluje urobit rychlejsie a efektivnejsie. Tisic ludi, tisic chuti. Nauc sa respektovat nazor ostatnych.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: rooter
|
Pridané:
14.12.2011 20:49
nechaj, to hlupakom nikdy nevysvetlis, stale si budu tvrdit svoje, najhorsie ze o tom pisu ludia co to nemaju :) len zo zavisti.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: jozefino5456198
|
Pridané:
15.12.2011 17:40
Ten nad tebou dal dobry prispevok, ale ty si sa zhovadil tou zavistou. Vazne sa citis viac ked mas nieco apple?
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: TomTom
|
Pridané:
14.12.2011 23:53
Diskutujeme tu o notebookoch. Ty striháš video na notebooku? Apple vyrába aj výkonné dvojprocesorové pracovné stanice s profi GPU. Ty máš doma nejakú renderovaciu serverovú farmu?
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: iRemeň
|
Pridané:
14.12.2011 18:28
pises picoviny Hrivis.
ostatne, to nie je v tvojom podani nic nezvycajne.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 18:34
Tak vytiahni padne argumenty a neskryvaj svoju nevedeomost za urazky! ;)
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: iRemeň
|
Pridané:
14.12.2011 18:52
na tvoje slaboduche argumenty som lenivy reagovat.
statistiky z jedneho servera vypovedaju akurat o tvojej dutohlavosti.
take nevymyslis.
inac moc si pobavil ako si sam seba oznacil ako macfag.
well done
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 18:57
LOL jeden server povedal.. a prosim ukaz mi server kde sa statisticky venuju ohladom mojej dutohlavosti.
Ak ti to robi taku strasnu zabavu, tak ano vyhonil som si uplne skvele a myslel som pri tom na tvoje argumenty!
Venuj sa teme! lebo si uplne offtopic...
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 18:46
Pozrel som si tvoje tri prispevky.. co prispevok to perla.. len tak dalej.. dvihas si reputaciu ;)
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: iRemeň
|
Pridané:
14.12.2011 18:32
inac takto by pokojne mohol vyzerat macfag.
http://pokec.azet.sk/hrivis
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 18:34
Ano som to ja! :) ja sa nemam potrebu skryvat!
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: asdfasdfasdf
|
Pridané:
14.12.2011 21:39
uz podla fotky vidno, ze si vytepovaný
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 22:21
Pise sa "vytapetovany" :D ... vrat skolne alebo ti poslem free slabikar pre windows ;)
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: fdfdfsaff
|
Pridané:
14.12.2011 22:28
omyl kamarat. Ty si vytepovaný od slova tepovať (napr. koberce).
Ze mas vytapetovanu izbu jablkami teraz vobec neriesim.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: rudoslavjanecek
|
Pridané:
14.12.2011 22:29
no neviem, ci by som sa na tvojom mieste s takou hlavou radsej neskryval :)
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 22:38
mas pravdu .. na dsls som si precital nazor niekoho kto nerozumie teme a dava offtopik.. ked mu dojdu argumenty tak zacne urazat.. z toho nosim hroznu traumu.. neviem ci to do 5 minut rozdycham. :D
a ty by si sa mozno s mojou hlavou skryval.. no ja ju hrdo nosim na krku .. lebo nieje plna urazok ale padnych argumentov :)
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: siirii
|
Pridané:
14.12.2011 17:54
Jaj ty si trtko. Príspevky úplne odveci, ale hlavne že nadávam na Apple. Kto je potom ovca?
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: munchkin
|
Pridané:
14.12.2011 22:58
boze si ty ale tupec :)
mam thinkpad T400 (ako som pisal) a X200 - z ktoreho pisem teraz. v praci tiez samozrejme PC. ale ty si ma samozrejme zaradil a dokonale zhodnotil aj moje vedomosti. :) no aspon viem podla tvojej reakcie s kym mam do cinenia. :D
ze sem ja vobec pisem... a ze vobec niekto pise do diskusie o apple..
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: TomTom
|
Pridané:
14.12.2011 23:49
Diskutujeme tu o notebookoch. V nich Apple používa OS X. I-OS používa v mobiloch, prehrávačoch, tabletoch a Apple TV.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od reg.: julus
|
Pridané:
14.12.2011 15:43
No neviem. Ked som tento rok kupoval Macbook pro, tak procesor bol oficialne uvedeny na trh az 2 dni potom co ho Apple ohlasil vo svojich macbookoch. Navyse, vo windows si hram vsetky hry na plnych detailoch (Core I7 sandy bridge, AMD Radeon 6750M). Harddisk mam sice len medzi 5400, ale v benchmarku horsie skoncila aj kopa 7200 otackovych diskov.
Cena? Ano Macy su drahe, ale preco by mali menit cenovu politiku ak si svojich klientov najdu? Isli by proti sebe. Takto zarobia na jednom kusu niekolkonasobne viac ako konkurencia. (Viz android vs Iphone, kde IOS mal len 25 percent zastupenie mobilneho trhu, ale za to viac ako 50% vsetkych ziskov pripadlo applu, a takto sa pani robi biznis)
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od reg.: Squeak?
|
Pridané:
14.12.2011 15:46
Áno, takto sa robí biznis. Sú to marketingoví géniovia a o tom žiadna diskusia.
Skôr by som sa sústredil na to, čo to vypovedá o používateľoch :)
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od reg.: julus
|
Pridané:
14.12.2011 15:55
Dal som za to cez 2000eur a nelutujem ani jedno euro. Stalo to za to, v robote robim zo vsetkym moznym (Windows, Solaris, Linux, AIX), a posledne co som doma chcel robit, je starat sa o beh vlastneho systemu. Navyse som pozadoval vykon a dlhu vydrz baterie. Macbook bol jediny, ktory splnal parametre.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 15:59
Ked si jebnuty tak je to Tvoj problem. Pises, ze si pozadoval vykon a mas tam graficku kartu na urovni grafik z pred piatich rokoch:D A ak ta Tvoja i7 nema privlastok Q, tak je len dvojjadrova.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od reg.: julus
|
Pridané:
14.12.2011 16:07
Pocuj, sopliak, vylez zo svojho panciera a nauc sa pouzivat hlavu a google.
Intel Core I7 - 2675QM
Vykonovo mi grafika karta odpoveda mojej desktopovej Radeone 4850 (niektore hry idu lepsie, niektore horsie).
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 16:11
Ved Ta Tvoja grafika je absolutny low-cost, dnes uz aj male deti vedia, ze potrebuju minimalne HD6950 alebo 560Ti, Ty sa s tou svojou GK 6750 mozes ist akurat zahrabat.
Nebud trapny, evidentne sa v grafikach vyznas. 6750 je totalna sunka vhodna tak na multimedia a nie na hry.
|
| |
Gamer profesional vsade bol dvakrat a setko videl.
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 17:38
Vidim ze hras gamesky a ostatne sa tu nestaras.. ludia co si kupuju mac sa oriantuju hlavne na profesionalnu sferu a pracu. A neviem preco by som do mac pro nemohol osadit hociktoru z tych grafik? Zas si tu series do huby kamaratko.. tak sa prosim ta uz spamataj!
:-*
|
| |
Re: Gamer profesional vsade bol dvakrat a setko videl.
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 18:19
Este som nevidel profesionala s Apple. Vacsinou su to lamy, ktore sa citia bezdovodne vynimocne.
A jasne, ze zostavu vyuzivam aj na hry, normalna vec. A okrem toho vyuzivam CUDA jednotky aj v dalsich aplikaciach.
|
| |
Re: Gamer profesional vsade bol dvakrat a setko videl.
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 18:24
To ako vnimas ty ludi naokolo a seba je len tvoja subjektivna vec :D Vacsinou mas samozrejme len ty pravdu a vsetci maju v hlavach nakakane. To nam uz je vsetkym z tvojich prispevkov jasne ;)
A jasne ze na macu sa da tiez zagamit len ty to odmietas lebo si profik. A okrem toho vyuzivas co CUDA to vazne.. no ty koki.. a to na macoch nieje vsak?
Si zahral!!! :D
|
| |
Re: Gamer profesional vsade bol dvakrat a setko videl.
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 18:27
Bud realny, vsetky Apple produkty nezodpovedaju cene a su to v podstate sracky z najlacnejsich leziakovych komponentoch poskladane 10rocnymi pinpongacmi.
|
| |
Re: Gamer profesional vsade bol dvakrat a setko videl.
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 18:33
Bud realny ked dam za masinu 5000 e tak budem robit na widlach? :D
druyha vec vyskladaj to iste ako je konfig Apple Pro + operacny system a antivirak s kvalitnym prevedenim ecc ramkami a tak dalej.. a potom mi prosim uved padnu cenu ktora by zodpovedala tvojmu argumentu predoslemu.. lebo zasa si si nasral do huby :D
|
| |
Re: Gamer profesional vsade bol dvakrat a setko videl.
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 18:59
Vidim, ze nemas realny pohlad na veci. Za 5k zostava nema zmysel, staci za 3k a za 2k si kupim kvalitny monitor. Alebo si kupim 6 monitorov do eyefinity.
A este mi povedz, ze naco by Tebe bol taky vykon ked predpokladam, ze nie si schopny vyuzit ani vykon dnesnej strednej triedy PC.
|
| |
Re: Gamer profesional vsade bol dvakrat a setko videl.
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 21:11
Nie kazdy sa hrajka na pocitaci.. ked vyrasties na moralnu uroven ze sa s tebou bude dat bavit o profi urovni tak potom mozno.. bezkaj si zahrat gamesky.
ps: nezavid!
|
| |
Re: Gamer profesional vsade bol dvakrat a setko videl.
Od: Tup
|
Pridané:
14.12.2011 18:55
neviem, občas pozerám nejaké videá na NASA stránkach a na ich stretnutiách má asi tak polka ľudí Macy. Ale však jasné, NASA sa na tvoju profesionalitu určite nechytá.....
|
| |
Re: Gamer profesional vsade bol dvakrat a setko videl.
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 19:01
A co to ma spolocne s vykonom notebooku? Hodnotit vykon notebooku len tym, ze si ho videl na stretnutiach NASA, kde mohlo byt vela novinarov alebo pripadne aj vedcov, ktori notebook vyuzivaju na internet a robenie poznamok je riadne scestne.
|
| |
Titulok
Od: Tup
|
Pridané:
15.12.2011 6:51
viem, že dsl.sk je pri väčších threadoch kúsok neprehľadný, ale nepísal som nič o výkone, ale o tomto:
"Od: pancier | Pridané: 14.12.2011 18:19
Este som nevidel profesionala s Apple. Vacsinou su to lamy, ktore sa citia bezdovodne vynimocne."
Netuším, čo s ním robia, no vedcov z NASA za profesionálov považujem.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: ffgg
|
Pridané:
14.12.2011 16:00
nechaj, windows usery nepochopia. Drviva vacsina nerobila na nicom inom ako na windows. Az si skusia gnu/linux, mac os x, bsd, a dalsie, potom zisita, ze ich windows je prakticky nahorsi mozny a ze je dobry akurat tak na spustanie nejakych hier a velmi specifickych softov.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 16:09
Tak Ty mi chces povedat, ze linux bude rychlejsi na slabsej konfiguracii len preto, ze to poskladal Apple?
Ak mam dva stroje a jeden z nich je menej vykonny tak bez ohladu nato, ze je to Apple je raz menej vykonny a bude na nom linux pomalsi.
A okrem toho Apple pouziva tie iste CPU a ostatne komponenty ako ostatny vyrobcovia.
Len blazniva iOvca si mysli, ze Intel napr. i5 bude v Apple rychlejsi, len preto, lebo je zabudovana do niecoho s logom jablka:D
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: ľuboš
|
Pridané:
14.12.2011 16:26
Chlapi, nie ste vy predajcovia počítačov? takto sa navzájom urážať a zhadzovať druhého výrobky...:))
P.S. O 5-10 rokov budete iba spomínať, čo za vergle robil toten kusnuté jablko v 2012 roku...
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: 5os5os
|
Pridané:
14.12.2011 16:31
Vykon ios a win porovnat neviem, mozno su nejake testy. Iste je, ze moze byt obrovsky.
Vychadzam z toho, ze napriklad na telefone Orange San Francisco s androidom 2,1 angry birds sekaju a niektore levely su az nehratelne a po nahrati androidu 2,3 ide vsetko absolutne plynule. Tu vidno aky moze byt vplyv OS na rychlost zariadenia.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: rooter
|
Pridané:
14.12.2011 21:08
Presne. Tiez uz by som sa k Windows nevratil, ved MAC OS X je tak 10 rokov napred a potom iMac je super.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: paan
|
Pridané:
14.12.2011 22:28
Netrep lolo, win je slusne optimalizovany na to kolko hw a sw podporuje, mas rad osx ok vela ludi si rado vyberie navrhne a aj posklada svoj pc, pri aplle to mas nalinkovane, a aj obmedzenu ponuku softu, aj ked najlepsie sw vo svojich oblastiach su na vsetky platformy
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 15:54
Ale na akom rozliseni ich hras? Ved HD6750M je totalny crap, mam GTX560Ti a nemozem si dovolit povedat, ze hram vo FullHD vsetko na plnych detailoch.
A to nehovorim o mobilnych GK, ktore su vykonovo o triedu nizsie ako ich desktopove verzie.
Ty s tou svojou mobilnou 6750M mozes hrat tak vo VGA rozliseni.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od reg.: julus
|
Pridané:
14.12.2011 15:58
hram pri tom co mi displej dovoli - 1440x900. Zaklinac 2 na plne detaily (bez uber a supersamplingu) bez problemov, Skyrim plne detaily bez problemov. Samozrejme pri tejto grafike je pre mna Antialiasing luxus, ale hrat sa na tom da velmi dobre.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 16:02
A to vsetko za 2k eur? Pozri, za tu cenu mam notebook s FullHD rozlisenim, i7 a GK 570M a mozem si zahrat na urovni vo FullHD a budem stihat aj video bez vacsich kompromisov a este mi ostane dost nato, aby som si vymenil disk za nejaky 256GB SSD.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: johan123
|
Pridané:
14.12.2011 17:27
jj, na sekundu odpojis nabijacku zhasnes :D ...
nemam mac, robil som na macu, chcem mac. uz len kvoli tomu uber touchpadu :D
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.12.2011 20:05
za tu cenu mam brutalny desktop + 32" telku + spickovy notebook ak potrebujem pocitac prenasat. Ale niekto tu sumu da za 1 notebook s lowendovou grafikou.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.12.2011 20:06
ok, prehnal som to, bez telky.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 20:52
To sa bude gamit :) !!! mas pravdu tie macbooky su uplne cele zle.. take displaye ma kazde lenovo za par korun...
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: viperman_
|
Pridané:
15.12.2011 14:16
apple nevyraba displeje
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: lolman
|
Pridané:
15.12.2011 1:48
strihas video? vo Windows Movie Maker predpokladam.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: darnad
|
Pridané:
14.12.2011 23:38
takto cca idu hry aj mne. 9 mesacny ASUS n53 s gt540m. Rozdiel je v tom, ze ja som zanho dal 685e :) takze by som si za 2k eur mohol kupit tri. alebo jeden highend gamersky a jeden takyto.alebo spickovy desktop so spickovym monitorom a k tomu moj nb.
nie, apple nema taku hodnotu. ale aj tak to pisem zbytocne
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od reg.: Squeak?
|
Pridané:
14.12.2011 15:44
Ja som veľmi rád, že sa konečne do toho niekto pustil (aj keď len Apple). 30" monitor s WHUXGA 7680×4800 by bol tak akurát :) Plus by zrejme ani nebolo treba antialiasing, alebo len máličko.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: paan
|
Pridané:
14.12.2011 22:33
Moja rec, velke uhlopriecky nam narastli a rozlisenie nic, ked vidim ti pixeli na lcd volnym okom, a pritom moj smart ma paradne ppi tak to dost dlho trvalo kym to prislo k monitorom
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: iOvca
|
Pridané:
14.12.2011 21:06
Nuka ti to niekto?.... Tak nekritizuj... Ja si taky kupim..,
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: TomTom
|
Pridané:
14.12.2011 23:46
V súčasnej rade MacBookov sa používajú Sandy bridge procesory. Je to technologicky aktuálna rada. Nie generáciu stará.
Podradné SSD? Ostatní výrobcovia používajú nejaké prémiové SSD? Poinformuj nás konkrétne. Bežný používateľ by určite ocenil ocení ten malý rozdiel vo výkone a veľký skok nahor v cene.
Konkretizuj aký HW z roku pána máš na mysli.
Displej to až taký fantastický nemá. Používajú kvalitné TN panely. Lenovo napríklad v niektorých radách notebookov používa IPS.
|
| |
Re: Wow, ci booha!
Od: fantasticky
|
Pridané:
15.12.2011 8:06
no neviem ci vyzeraju fantasticky NB tejto znacky, lebo mne sa minule dostal do ruk taky biely NB s 13.3 " obrazovkou a ten vyzeral presne ako cinska hracka - aspon som mal z toho taky dojem.
|
| |
iOvca
Od: Ovečkin
|
Pridané:
14.12.2011 15:38
mac os nepotrebuje take naroky na hw jak nejaky win vista alebo 7, to len windows onanisti, aby im to nesekal screensaver :)
|
| |
Re: iOvca
Od: hxfhfh
|
Pridané:
15.12.2011 13:43
3rocny macbook white 13" ma aj po upgrade na 2GB RAM problemy v leoparde. 3rocny ntb na widlach 7 ide v pohode
|
| |
Streda, 14. decembra 2011
Od: blindpd
|
Pridané:
14.12.2011 16:34
ja ako apple uzivatel sa nenavazam do pc uzivatelov a bol by som rad keby to oni nerobili mne...apple som si kupil pre to ze si to mozem dovoli. keby chcem drzgrosit tak si kupim notas za 400e. Ak s tym neviete zit je to vas problem...
|
| |
Re: Streda, 14. decembra 2011
Od: xtc
|
Pridané:
14.12.2011 16:44
Ale to nemeni nic na veci, ze je to predrazena imidzovka ten apple. Hold za znacku sa plati. Kto rozmysla, kupi to iste lacnejsie.
|
| |
Re: Streda, 14. decembra 2011
Od: Tup
|
Pridané:
14.12.2011 19:02
najprv by si tvoj obmedzený mozog musel uvedomiť, že rôzny ľudia=rôzne priority. Niekto chce najnamakanejšiu grafickú kartu, nejaký schopný procesor, niekto chce veľký touchpad a kvalitný display. Niekto chce Windows, niekto chce Mac. Čiže pre teba môže byť MBP najhoršia možná voľba, pre niekoho nebo na zemi. Ale to by si musel výjsť z tvojích obmedzených predstáv, že to, čo chceš ty, je to najlepšie na svete pre všetkých
|
| |
Re: Streda, 14. decembra 2011
Od: munchkin
|
Pridané:
14.12.2011 16:49
suhlasim :)
ale tato flame sa samozrejme strhne vzdy, ked je to apple vs MS a podobne.. nestacim sa cudovat, preco tu stale niekto porovnava grafiky a hada sa o HW vykone. vsetci si kupili notebooky a pocitace len na to aby na nich hrali hry? :) co tak "bezne pouzitie"? na hry a specificke pouzitie (profesionalne spracovanie videa a grafiky) kupujem a vyberam aj tak inak. vlastne oplati sa sem nieco pisat? asi nie.. :)
|
| |
Re: Streda, 14. decembra 2011
Od: PHornik
|
Pridané:
15.12.2011 0:57
Na pisanie poznamok a surfovanie internetu nepotrebujes stroj za 2000 eur. Na profesionalne pouzitie (programovanie, virtualne stroje, etc.) kupis za tych 2000 eur nasobne lepsi stroj.
|
| |
Re: Streda, 14. decembra 2011
Od: Tupelo
|
Pridané:
15.12.2011 10:49
Booooze, ty si troll. Pokial nekodis opengl a pod. tak mozes mat uplne u ko*ot aku mas grafiku. A teda za tie tvoje 2k tam mas i7. Okrem toho, ja napr. na pracu pouzivat T510 ktore stalo 1,5k a na tvoje pouzitie by pi*u stacil (nakolko imho nic viac ako gemblenie nepoznas ... sry za utocnost, ale na tvoju odpoved sa inak ani neda).
|
| |
Vykon
Od: Hrochova
|
Pridané:
14.12.2011 16:40
MAC maju vykonnejsie graficke karty - ATI aj NVidia. Mimochodom, tie notebooky su v konfiguracii s tymito vga velmi tiche (dokonca aj mechanicky HDD je stiseny gumenymi uchytmi, to Lenovo, HP, Asus, Acer nemaju) aj pri prezerani webu s flasom, narozdiel od 99% ostatnych notebookov. Mimochodom, Air je vyhodnejsia kupa ako mnohe sucasne "Ultrabooky".
A pre tych, ktori maju radi 17" tehly s dedikovanou grafickou kartou bez moznosti pouzitia na CPU integrovanej, staci im vydrz 2 hodiny, kompletne plastove prevedenie, o 1 rok hlucne chladenie - pre tych pouzivatelov je notebookov dostatok :).
|
| |
Re: Vykon
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 16:52
MAC maju vykonnejsie karty? To akoze AMD (mimochodom ATI uz neexistuje) a NVidia robi karty pre MAC, ktore su vykonnejsie?:DDD
Karty su tie iste, problem je v tom, ze Apple dava do svojich predrazenych sraciek low-costy.
A mechaniky HDD to je co za vyraz? A aky ma vplyv uchytenie HDD na flash?
Dnes to tu je samy technik z dolneho konca.. No aspon sa pobavim:DDD
|
| |
Re: Vykon
Od reg.: julus
|
Pridané:
14.12.2011 16:56
pisal mechaniCky HDD, podla mna korektny vyraz.
|
| |
Re: Vykon
Od: pancier
|
Pridané:
14.12.2011 17:08
To je asi jediny korektny vyraz v tom jeho debilnom prispevku.
|
| |
trtko
Od: Hrivis
|
Pridané:
14.12.2011 17:47
Zase ! mozeme si osadit do macu akukolvek grafiku ktoru spomenies ty jeblina mala zasrata!
|
| |
Re: Vykon
Od: viperman_
|
Pridané:
15.12.2011 14:10
ATI uz nexistuje od roku 2006 ;)
|
| |
diskusie o macoch
Od reg.: migmig
|
Pridané:
14.12.2011 17:37
Na co vobec clanky o apple maju diskusiu... zaruceny flame jak svina
|
| |
redakcia vymazte im prosim profily a trochu sa tu o to starajte
Od reg.: kvicak
|
Pridané:
14.12.2011 21:22
Prosim redakciu aby ste vymyzali profily tym chudakom co nemaju peniaze na apple. To uz sa neda citat a prekracuje vsetky medze. Zo zaciatku som si hovoril dobre hlupak jeden druhy treti, ale toto uz je moc aj na mna. To uz trva mesiace a je to v kazdej jednej diskusii kde je spomenute slovicko apple. Polka diskusie zasrata urazkami na kazdeho kto povie ze vyrobok od apple dobry a vyhovuje mu. K teme nenapisu nic podstatne a len urazaju a osocuju. Uz tu chodim roky ale tieto utoky co sa tu v poslednej dobe rozmohli sa mi vobec nepacia a znizuju uroven celeho portalu. A to som si myslel ze dsl.sk je portal s najlepsou a najhodnotnejsou diskusiou zo vsetkych!
|
| |
Re: redakcia vymazte im prosim profily a trochu sa tu o to starajte
Od: iRemeň
|
Pridané:
14.12.2011 21:51
ja by som sa prihovaral za to, aby si bol zmazany ty.
za debilitu.
|
| |
Re: redakcia vymazte im prosim profily a trochu sa tu o to starajte
Od: robika
|
Pridané:
14.12.2011 21:57
"Zo zaciatku som si hovoril dobre hlupak jeden druhy treti, ale toto uz je moc aj na mna"
pre hlupáka každý hlupák
|
| |
hmmhmmm
Od reg.: Chrix
|
Pridané:
14.12.2011 22:02
vždy ma baví čítať hádky medzi apple/win usermi, jeden naráža na výkon HW druhý sa bráni symbiozou HW/SW je to vtipné, obydvaja majú pravdu, ale tak či tak si každý vybere to čo mu vyhovuje, čo potrebuje, a to čo sa mu páči a na vaše názory vám tak z vysoka sere.
btw: každý schopný a normálny user si dokáže optimalizovať win sa svoj HW bez BSOD
|
| |
Re: hmmhmmm
Od: m44
|
Pridané:
14.12.2011 22:30
"každý schopný a normálny user si dokáže optimalizovať win sa svoj HW bez BSOD"
ehm, no nedokaze. ten BSOD vacsinou sposobi nejaky ovladac, ten pravdepodobne nie je open source - a aj keby bol, tak najst programatora win kernelu asi bude dost problem. ono toho co vlastne moze windows (aj mac) user optimalizovat je zalostne malo. nastestie to vacsinou nejako rozumne funguje OOB.
|
| |
ffdfdf
Od: apple cocoti
|
Pridané:
14.12.2011 22:12
za cenu tych jablkovych srakot kupim radsej Lenovo T520 alebo DELL Vostro 3750. A to su uz trosku ine notebooky.
|
| |
tsaaaaa
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
14.12.2011 23:40
pokedy som precital secky tie picoviny v diskusii, aj polnoc skoro bude
|
| |
Re: tsaaaaa
Od: jozkoooo
|
Pridané:
15.12.2011 1:14
no ved to. ten pancier sa riadne rozkrikoval, este ze som nemal cas vypisovat na dsl to by chlapec rozmyslel komentovat na buducom apple clanku.
|
| |
Re: tsaaaaa
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
15.12.2011 15:28
mna ten mac moc nechytil, ale dost je mi to jedno. skutocna praca sa robi na W od HP, a harware ktoreho komponenty su drahsie ako cely mac pro... aj s monitorom
|
| |
Re: tsaaaaa
Od: pancier
|
Pridané:
15.12.2011 15:49
Pocuvaj Ty buzna jablkova, ak mas napisat kokotinu tak nepis nic.
|
| |
apple je zlo a jobs bol upir
Od: mordechaj
|
Pridané:
15.12.2011 0:23
priserne.
kde sa len ti apple fagoti stale beru.
|
| |
Zaverecne hodnotenie
Od reg.: Steve Jobs
|
Pridané:
15.12.2011 1:03
Apple, je možno,že predražený poddimenzovaný shit, ale bez neho by neboli dalšie ovela väčšie shity ako je napr. android,a teraz rôzne ultrabooky pretože by sa žiadny vyrobca nemusel serinkať s tym ako urobí niečo lepšie, krajšie ako apple, čo je mnohokrát nemožné preto ho proste skopírujú. Čiže jeho všeobecný kladný prínos do vývoja je nevyčísliteľný. V podstate nejde ani tak o HW, ide o sklbenie funkčnosti s krásou. Drbnut dve grafiky, stvorjadrový procesor, dve ssd disky do obrovskej plastovej krabice s 17p.displejom by som vedel aj ja. Ale urobit to tak aby to malo 2cm hrubku 2kg, vyzeralo to dobre a dalo sa to používať bez toho aby mi po hodina došla baterka vie len apple.
|
| |
Galerka
Od: Hrivis
|
Pridané:
15.12.2011 7:09
Galerka vyberanych grafikou ktorych oslovuje portal Envato aby priblizili svoje pracovne prostredie. Zvacsa ide o ludi co uz predajom spravilo cez 50000 USD.
http://dopice.sk/1to
|
| |
vdaka za mac aj windows
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
15.12.2011 7:17
zivim sa sa okrem ineho predajom a servisom PC,a sluzbami suviasacimi(sietarina,soft nastavovania atd atd atd.) takze denno denne prichadzam do styku s "beznymi"uzivatelskymi problemami.
Doma vsak ficim na Mac-och.
Mozem povedat len jedno investicia cca 990,- usd do jedneho z prvych 13 macbook s intel procesorom v r. 2006 pre manzelku bola jednou z najlepsich.Este stale ho pouziva.Za 6 rokov ziadne preinstalacie,ziadne virusy,ziadne problemy,ako za casov,ked este pouzivala win laptop.
Tato investicia mi usetrila kopec casu ,roboty a starosti.
Ale inac som vdaka za pc a windows,pretoze vdaka tomu mam ako zivit rodinu ))
|
| |
ceny ...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
15.12.2011 7:52
To skor vyzera ako cenove hranice: budúcoročný MacBook bude stáť údajne 1800 až 2880 € podľa výbavy. Skromne si myslím že nie som ďaleko od pravdy.
Dakujem neprosim. Dnes za 700 € moze mat clovek aj na pracu slusny NTB, 17tka (1600x900), 500-640-750 GB HDD, 4-6 GiB RAM, nejaka ta slusna mobilna grafika (20- 30-nasobne vykonnejsia ako atrapa Intel 3150 MHD co nestaci ani len na GUI Win 7 (!!!!!!)), atd...
|
| |
Re: ceny ...
Od: iRemeň
|
Pridané:
15.12.2011 8:49
pjetro, no ty si ale hlupy!
sak notebooky apple pouzivaju aj v nasa!
asi tak polovicka ludi!
aspon toto vypadlo z dutej hlavy hrivisa.
fakt nevies o co prichadzas /samozrejme, ze je to klamstvo jak hovado/
|
| |
Re: ceny ...
Od: Hrivis
|
Pridané:
15.12.2011 10:16
ty sa uz splachni ty debilko bez argumentu.. som ta argumantami rozbil jak papuce tak si uz zavri hubku.
|
| |
Re: ceny ...
Od: iRemeň
|
Pridané:
15.12.2011 10:58
hahaha, pobavil. akymi argumentami?
jablkovy fanatizmus nie su argumenty a hadat sa s tebou nemienim.
a toto ti pisem ako dlhorocny mac user, ty trkvas.
|
| |
Re: ceny ...
Od: Hrivis
|
Pridané:
15.12.2011 11:39
LOL! ty ale nevies upustit od tych urazok vsakze?
|
| |
Re: ceny ...
Od: iRemeň
|
Pridané:
15.12.2011 11:51
vsak si ich zasluzis, ty ozembuch golden delicious.
|
| |
Re: ceny ...
Od: Hrivis
|
Pridané:
15.12.2011 15:52
Sa stavim ze si daky prtavy kripel s jebakmi od xixtu cez pleca cez chrbat az po paty. A tu si chodis vybijat svoje traumy a komplexy ked nevies normalne argumentovat ale co prispevok to ziadna vaha faktu ale len urazky.. v reale by si si drzal fekal niekde v rohu a bol ticho.. esteze mas bezpecie internetu lebo do xixtu by si mi to nepovedal ty sociak.
|
| |
Re: ceny ...
Od: ramirezaaa
|
Pridané:
15.12.2011 15:57
ja by som ti aj do tvojho spatneho ksichtu hocikedy povedal, ze si kokotár.
|
| |
Re: ceny ...
Od: Hrivis
|
Pridané:
16.12.2011 13:16
Ondrejova , Prievidza.. dojdi a povedz.. ta rozbijem jak papuce ty zebrak!
|
| |
Re: ceny ...
Od: iRemeň
|
Pridané:
15.12.2011 16:54
pobavil moc.
tento tvoj post vidim na tazku sebaprijekciu.
trpel si v puberte bojazlivostou a mal si akne?
|
| |
garminologia ako sa stratit v lese
Od: aktivia23
|
Pridané:
15.12.2011 10:24
Aj Maros Kramar pouziva Macbook. Tot ano!
|
| |
macbook pro
Od: pkvmgcnhb
|
Pridané:
15.12.2011 13:55
mal som rocnu 17tku MB pro a ked vysiel asus GX74, strelil som a kupil ten. preco? na strihanie videa, photoshop, a dalsie vacsinou graficke softy. nedam nan dopustit. 17" full HD, mam 12GB RAM (max 16) (do macu narves len 8), 2x7200 otackove hybridne disky, grafika 560M s 3GB RAM, vykonne chladenie, ale tichy jak slak. Ziadne srackove plastove telo, a hej zabudol som BL napalovacka je samozrejmost. Dohromady za necelych 1,5K. Hej, vydrzi na baterke len asi 2 hod, ale ja potrebujem mobilnu pracovnu stanicu, v zmysle nie v parku alebo na namesti ale v kancli, doma, v hoteli a pod., t.j., kde je zasuvka. A ked uz hovorite o profikoch - profik hlavne vzdy pozera na naklady vs. efektivita prace. Bohuzial musim povedat, ze ak Apple nezmeni politiku, poviem mu zbohom. Mne sa radsej oplati kazde 2 roky menit ntb, pricom tie posledne kusky su fakt vapracovane do detailov. A WIN7 (chvalabohu) uz nie je vista, ci 95ka :))
|
| |
Re: macbook pro
Od: pancier
|
Pridané:
15.12.2011 14:35
Presne tak, normalny pohlad na vec, ktory ovca nepochopi.
|
| |
hlupost
Od: viperman_
|
Pridané:
15.12.2011 14:09
hlupost take velke rozlisenie na 15 displej.
|
| |
hahaha
Od: SIGI
|
Pridané:
16.12.2011 21:45
pancier, ty si nepochopil čo je to marketing a predajnosť. hádam mi nechceš tvrdiť, že by Apple so svojím portfóliom mozgov nebolo schopné vyskladať to najlepšie. ale prečo by to robili, čo by predávali za rok? ovca si ty, zakomplexovaní blbeček, čo vypisuje chujoviny čo si si doma postavil...aspoň raketu, že.. :-D akurát si na nej nezarobil ani cent. na rozdiel od Apple
|
| |
hehehe
Od: SIGI
|
Pridané:
16.12.2011 21:51
mimochodom sledujem debaty oknárov na tomto fóre už roky a musím sa len smiať, pred uvedením každého výrobku od Apple sa tu zdvihne deťom pri poskladaných počítačoch hladina adrenalínu, lebo ich "namakané" domáce mašiny už nikoho nefascinujú. koľko tu bolo rečí ako na piču bude iPhone, ako môže Apple dúfať, že predá nejaký smiešny tablet, jaká kokotina je Mac Book Air... Ja viem, ty máš v hlave, že všetci sú ovce...len ty si výnimočný... :-D
|
| |
ovecky moje
Od: Rudolfov_Pes
|
Pridané:
18.12.2011 19:26
TD DR
riesite p!cov!ny kym v usa schvaluju zakony ktore mozu ovplyvnit celu buducnost internetovej slobody a anonymity
hlavne ze v news je drbnute apple podobne velmi podstatne clanky...
|