| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Jediný?
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
27.12.2011 10:27
Penta bola jediná, ktorá sa k tomu vyjadrila?
|
| |
Re: Jediný?
Od: Jan Husz
|
Pridané:
27.12.2011 10:29
Trafena HUS zagrga...
|
| |
Re: Jediný?
Od: sadsad
|
Pridané:
27.12.2011 12:34
vyjadril sa aj pregrcávajúci trtoško, že nemá čo vyšetrovať,... asi dostal od P cukríky
|
| |
Re: Jediný?
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
27.12.2011 13:47
Ake fajne citanie:
http://skgorila.tumblr.com/
|
| |
Re: Jediný?
Od: linksdown
|
Pridané:
27.12.2011 20:05
Ma niekto mirror na tie subory ?
|
| |
Re: Jediný?
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
27.12.2011 20:59
Prvy link funguje
|
| |
abcdefghijkl
Od: Gordon2323
|
Pridané:
27.12.2011 10:29
Celá Penta aj s J&T by sa dali označiť za "kapitalistický terorizmus".
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: -...-
|
Pridané:
27.12.2011 10:48
Zlodej krici, chytte zlodeja.
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: noff
|
Pridané:
27.12.2011 11:29
Nebyt J&T tak by si este teraz behal po stromoch a vozil sa v starych rozbitych karosach a pozeral stv 1 na analogu. Bud len rad ze su take vladne firmy ako J&T alebo Penta, ktore slovensko dvihaju z trosiek na uroven zapadnych statov, kde podobna politika firiem drzi kapital a zastresuje miliardove investicie v krajine a je motorom vyspelej ekonomiky a hlavne pracovnych prilezitosti pre ludi
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od reg.: gunko
|
Pridané:
27.12.2011 11:34
vladne ???
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: HKJ
|
Pridané:
27.12.2011 11:45
Jerry? alebo Tom ?
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: franto čistič
|
Pridané:
27.12.2011 12:16
Ty budeš buď od nich, alebo si riadne vypatlaný.
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: kalas
|
Pridané:
27.12.2011 14:22
....alebo najskor aj-aj
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: Cuda
|
Pridané:
27.12.2011 16:57
Nebyť JaT a Henta, určite by nebolo množstvo miliárd v dyme súkromných špekulanto a stovky firiem a spoločností by nezbankrotovalo a neskrachovalo.
Ich krédo je získať, vycucať a zahodiť!
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: ľuboš
|
Pridané:
27.12.2011 12:24
noff: to vari ani nemôžeš myslieť vážne, Ty si môj ideálny zákazník, ošklbem Ta a ty sa ešte podakuješ...:))
P.S. Ak by penta, al. j+t podnikali v oboroch, ktoré nie sú spojené so štátom..., tak klobúk dole..., ale oni žijú práve zo štátu, rozumej z nás, aj z Teba...
Prečo si meškal, keď Boh rozdával rozum?
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: dddddd
|
Pridané:
27.12.2011 12:39
som im nesmierne vdacny za to vsetko co pre mna menovane firmy urobili, cely vesmir im dakuje, ze sa nabalili na vsetkom co im niektora vlada prihrala, a dotycni odklepavaci si prilepsili na 100 generacii dopredu.
Ked niekto nieco ukradne (rozumej dostane zakazku) za to im mame byt vdacni?????????????????????
To ze j&t dostali dvb-t do vienka si uz dufam pocitil vo forme mpeg2 vysielania a neskutocne vysokej ceny za vstup televizii do dvb-t. Nemenovany priklepavac raz povedal, ze si nepraje pred volbami nejake nove Tv v eteri, takze j&t len splnila politicku objednavku nemenovaneho vyzrateho brava.
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
27.12.2011 13:11
Nebyt J&T+Penty a roznych statnych zakazok, ktore "povyhravali" rozne dcerske firmy a konzorcia, tak teraz by mal stat MILIARDY na kulturu, skolstvo aj zdravotnictvo + na ine veci. Co sa tyka milovanej Penty a ich "sprivatizovania" celeho zdravotnictva, do uzavretia kruhu im chyba uz len nedavno pretriasana transformacia nemocnic na akciovky. Potom uz bude komplet zdravotnictvo v ich rukach a tym aj diktat vsetkeho okolo zdravia ludi.
Potom sa budeme zamyslat, ci by predsa len neboli lepsie tie stromy :(
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: ffffff
|
Pridané:
27.12.2011 13:19
mas asi pravdu, ale zase vsetkym vyhovuje stav zdravotnictva, doktori nemusia nic menit, kadejake firmicky si prilepsuju. Nikto netusi ako sa kde gazduje, hlavne ze je stale malo penazi. Ale nikto nechce raz a navzdy spravit poriadok. A preco, lebo tie pijavice by prisli o ksefty.
A k tej transformacii, nie je problem dat do ustavy, ze zdravotnicke zariadenia su a budu vzdy vlastnene statom. Ale to chce volu, a ta nie je.
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
27.12.2011 13:34
Tymi "vsetkym" mas na mysli rozne skupinky a ich predlzene ramena z radov demokraticky zvolenych zastupcov ludu? :D
Prave ti tusia ako sa kde gazduje a co a ako robit, aby sa peniaze len tak sypali (do spravnych vrecak). S tou zmenou ustavy kvoli transformacii je to asi blbost. Naco inak by sa nemocnice menili na A.S., ak nie prave kvoli prilevu noveho kapitalu z mimostatneho okruhu? Akurat by tam X firiem kupilo Y% akcii a tie by zrazu od nich kupila dalsia firma, v ktorej ze naahodou sefom deda kona brat z nejake skupinky.
Osobne by som tu zaviedol povedzme Atensku demokraciu. Ako zvoleny zastupca skodis ludu? Letis dole z hradieb, alebo ta trhaju styrmi volmi. Vybavene, dalsi pan do funkcie a pamataj na toho pred tebou.
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: pancier
|
Pridané:
27.12.2011 14:01
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: Azsh
|
Pridané:
27.12.2011 14:26
Penta je nieco ako FED v USA zatial u nas ale s menssimi pravomocami, cize nic dobre avsak pre terajsi styl ekonomiky potrebne ...
|
| |
Re: abcd
Od: noff
|
Pridané:
27.12.2011 19:33
presne tak! terajsi styl ekonomiky si vyzaduje presne taketo firmy a cim ich bude viac, tym bude slovensko atraktivnejsie! bude praca, bude sa krajina rozvijat a budu sa budovat projekty, ktore budu vyrazat dych. uvedomte si uz raz konecne, napreduju len ty najsilnejsi a je uplne normalne ako aj v prirode, ze pozieraju tych slabsich. J&T prefinancovala vystavbu fabriky a vyrobu autobusov, v ktorych sa vozis aj Ty. Dovtedy tu boli rozbite karosi a nikto nemal na nove predrazene autobusi. Dalej vznikla spickova satelitna sluzba skylink v ktoru dotiahlo J&T na spickovu satelitnu sluzbu v strednej europe! Co by sme tu mali bez ich penazi? Zaostale Digi alebo predrazene UPC ktore nehorazne zdieralo slovakov za svoje satelitne sluzby! sa uz konecne preberte alebo padajte do severnej korei obrabat na pole a hlasat ze robite prospesnu robotu pre ludi. alebo konecne zdvihnite rite od pocitacov a budte nejak prospesny pre tuto krajinu akymkolvek sposobom! takyto neandrtalci ma vazne dokazu vytocit.
|
| |
Re: abcd
Od: pedroo 115
|
Pridané:
27.12.2011 20:05
kolko dostavas za to ze tu pises?hodila by sa mi brigada...alebo si o tom fakt presvedceny?
pochop jedno...peniaze co ma JaT a penta su nase peniaze...okradli nas o ne....
pravo silnejsieho ako v prirode?ludia o sebe vravia ze su viac nez zvierata...teraz zacinam pochybovat...to sme sa za tie tisicrocia vyvoja fakt daleko nedostali...a ze sme kulturni...ha ha...
ked by sme sa mali riadit pravom silnejsieho tak by sme ho mali vyuzit naplno...my sme ty silnejsi...nas su miliony..treba sa spojit a zvalcovat ich...
|
| |
Re: abcd
Od: noff
|
Pridané:
27.12.2011 20:59
Neokradli nas, vedia sikovne investovat! Okradaju uplne iny ludia a potom zo slovenska utekaju na zapad!
|
| |
Re: abcd
Od: pedroo 115
|
Pridané:
27.12.2011 21:23
mas pravdu...robia len podvody
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od reg.: peter jan
|
Pridané:
27.12.2011 15:31
takéto niečo ani Husák nedokázal napísať a bol majster slova
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od reg.: kulinarik
|
Pridané:
28.12.2011 1:12
no ja poznam ineho majstra slova...
http://www.youtube.com/watch?v=nV-Hs1UXZtU
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: pedroo 115
|
Pridané:
27.12.2011 18:58
ty debil...sa uvedom...si ma len vytocil...
J&T a penta len okrada tento stat a zdiera ludi.
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: noff
|
Pridané:
27.12.2011 22:22
Jediny kto okrada kazdeho jedneho obcana tohoto statu su poistovne. nie len ze im musime platit ale ked pride na nich rada aby za vas nieco zaplatily, tak zabudnite! hromadia kapital a este s nim aj kseftuju!
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: pedroo 115
|
Pridané:
27.12.2011 22:50
ani zdaleka nie jediny...
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: DMC
|
Pridané:
31.12.2011 13:05
niektore aj pod palcom JaT napr.
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: mareksn
|
Pridané:
28.12.2011 9:23
tak, toto nemyslis vazne ty uboziak. Ved obe spolocnosti funguju na podstate ekonomickych ojebov smerom k statnym zakazkam a parazituju na tomto state , ktory spravuju najskorumpovanejsi politici v EU. A na okraj komu dnes by chybala taka uzasna reklamna TV ako je JOJ v cislicovom vysielani , na ktorom sa mimochodom tiez poriadne nabalili.
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: noff
|
Pridané:
28.12.2011 11:01
Uboziak je ten, na ktoreho sa kazde rano pozeras v zrkadle! Chcel by som vidiet teba, aky by si bol cestny keby ze sa dostanes ku korytu! Kazdy jeden v dnesnej dobe kradne sa uvedom! cestnost v tejto prehnitej spolocnosti neexistuje a existovat nebude pokial sa nestane nieco velke! ako tu uz jeden diskutujuci spominal, kolko si nechame nasr.. na hlavu, tolko nam na nu nase.. ludia su sproste ovce a pokial to tak bude tento system nikdy nebude lepsi.
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: pedroo 115
|
Pridané:
28.12.2011 12:52
este by som bral keby si len co to prilepsili ale oni nakradli tolko ze to nemaju sancu minut ani ich potomkovia za X generacii a to na ukor vykoristovania, zapredania a doslova zabijania ludi..
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: DFHJDKSH
|
Pridané:
18.1.2012 20:24
TI SY INI DISKDZOKEJ VYPATLANY TOTALNE
|
| |
Noff, ty drzý troll,
Od: MuadDib
|
Pridané:
15.3.2012 20:01
keby nebolo Jebka&Trtka, tak dnes by sme mali prinajmenšom 3 kanály verejnoprávnej STV, a aj program (spravodajstvo, publicistika,...) by za niečo stál, a to za tie isté úhrady, ktoré teraz slúžia na to, aby sa Jebko&Trtko poriadne nabalil cez **sprivatizované** Rádiokomunikácie.
Atď., atď.
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: sadsad
|
Pridané:
27.12.2011 12:35
to nie je kapitalizmus, ale politický socializmus,... oni robia iba to čo im politici dovolia, a politici robia to čo im občania-voliči dovolia.
v kapitalizme má každý slobodné právo sa zúčastniť súťaže a transparentne a čestne ju vyhrať, tu v socializme, sa môžeš možno zúčastniť, ale čestne a transparetne nevyhráš nič
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: dddddd
|
Pridané:
27.12.2011 12:44
staci sa pozriet na taku zaostalu ukrajinu, tam sa nebavili s tymosenkovou, podpisala nevyhodny kontrakt na rusky plyn a uz ma 7 rokov istych. Akurat ma zaraza, ze sa ozyva EU, ze to je nedemokraticke, ale je demokraticke urobit skodu velkeho rozsahu. Tymto u mna EU skoncila, lebo ked nieco zle urobi politik, tak sa mu nesmie nic stat?
U nas by zabucali vsetci co priklepli zakazky kazdej firme co vyhrala nejaky tender. Vieme ako to chodi, ceny su 2-3 krat vyssie ako realne na trhu, aby sa mohli financne zabezpecit cele rodinne klany co su zainteresovane v tendroch.
A ako je vidiet, ludom vsetko vadi len na internete, v dalsich volbach si tieto politicke k***y nechaju zase potvrdit svoj neobmedzeny mandat na kradnutie.
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: einstein
|
Pridané:
27.12.2011 14:03
tebe sa asi paci system osvietena diktatura. stacil by jeden osvieteny diktator co by sluzil ludom a zabasol vsetkych hajzlov na ktorych je demokracia kratka. napada ma severna korea - paci sa? problem nie je v pente, ale vo volicoch. hajzli su len chytri a naucili sa dobre orientovat v mutnych vodach socializmu pre bohatych ktory u nas vladne. holt silny pes j.be a slaby steka na forach. tak to je od zaciatku casov a vzdy to tak aj bude. az kym ludstvo nevykape. potom bude klud.
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: HKJ
|
Pridané:
27.12.2011 14:30
tvrdo si oslavoval...
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: einstein
|
Pridané:
28.12.2011 1:13
Bohužiaľ, súhlas. Cynické, ale výstižné.
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: ľuboš
|
Pridané:
28.12.2011 1:15
oprava, príspevok som zle "podpísal". 01:13:15
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: el nino
|
Pridané:
28.12.2011 12:02
nejdete radšej na Doležité.sk ???
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: MuadDib
|
Pridané:
15.3.2012 19:56
Mne by sa páčil socializmus (alebo komunizmus). Ako skutočne pokrokové zriadenie a vyspelé štádium ľudstva.
Má to tú výhodu, že na rozdiel od toho tvojho systému (kapitalizmu) nemusí vykapať ľudstvo; vykapú len kapitalisti, a potom bude pokoj.
Mýliš sa, človeče – u nás nevláde socializmus, ale kapitalizmus (ktorý ty nazývaš „socializmom pre bohatých“ – ale stručne je to kapitalizmus).
Kapitalizmus je totiž systém, v ktorom keď niečo ukradneš, už ti to naveky zostane, štát ti to bude chrániť za peniaze vybrané na daniach od okradnutých.
Socializmus je systém, v ktorom žiaden takýto zlodejský hajzel neprežije. Ak bude mať šťastie, tak príde len o nakradnutý majetok (=ak sa mu podarí ujsť pred spravodlivosťou); ak ho spravodlivosť dostihne, tak by si to odpracoval pre blaho spoločnosti niekde v uránovej bani.
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
27.12.2011 13:03
"ONI robia iba to čo im politici dovolia, a politici robia to čo im občania-voliči dovolia"
Asi to mas trochu popletene, vysvetlim Ti to opacne:
co obcania-volici "dovolia"/chcu, na to politici zvysoka vies co + politici robia to, co im ONI (financne skupiny) prikazu/"doporucia"
PS: u nas zdaleka nie je klasicky kapitalizmus, tu transparentne nevyhras vobec nic. Mozno tak zakazku za 1000 eciek...
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: dddddd
|
Pridané:
27.12.2011 13:09
mas pravdu ale aj trepes, niekto tie financne skupiny vytvoril, bez politikov to neslo, ale ludia by si mali uvedomit jednu zasadnu vec, v telke sa aj ti najvacsi hajzli usmievaju ako by sa nechumelilo. Plebsu daju par eur aby mali pocit ze pre nich nieco robia a za chrbtom im kradnu miliardy. A priemerny slovak ani nechce uverit ze sa to tu deje, akurat v case volieb si ide zase zlegalizovat toho svojho zlodeja a je stastny ze "rozhodol".
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
27.12.2011 13:25
V niecom mozem naozaj trepat, resp. uvadzat nespravne informacie. Ale aj ked niekto "povolil" vytvorenie skupin, tak skupiny sa uz davno "vyplatili" a teraz si safaria po svojom. Staci pozriet spominane zdravotnictvo, kde sa schvalilo par zakonov, ktore v konecnom dosledku umoznili skupinam prebrat napriklad distribuciu liekov a ine. Nahoda? Ucel? ;)
Co sa tyka "plebsu", to je skoda komentovat. Za trapne pridavky a vianocne dochodky sa kazdy ide pokakat a takato majoritna skupina v krajine vsetko riesi sposobom "...a po nas potopa". Dnes hojno, zajtra vykal... Priemerny slovak je presne toto. Nadpriemerny je znechuteny a ani nejde volit, ako napriklad ja. Slovo politik je pre mna nadavka a beriem cele spektrum, nie "lavica", "pravica", "socani" a "demokrati". To je len divadlo, aby nebola jedna strana, inak je to vsetko rovnake :(
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: dgdd
|
Pridané:
27.12.2011 14:30
zabudol si na strany, ktore vznikli na objednavku financnych skupin, vacsinou tie dolava, lebo tam bolo neobsadene spektrum a lepsie sa kradne v zaujme socializmu, nevyzera to tak pred ludmi ako ten zhnity kapitalizmus, ale skody su velke... A tieto financne skupiny za to ocakavaju navrat vlozenych penazi aj s velkymi urokmi, cize ked tu vyhraju vo velkom "medzinarodnom tendri" dvb-t, tu dialnice, tam nejaky mytny tender,...
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: menšec
|
Pridané:
27.12.2011 19:40
lomcujú s tebou city?, kto tu všetko vypredal? ale nech ťa moja otázka nemýli, nepôjdem už voliť žiadnych zlodejov. Von ma dostane iba situácia, kedy budem môcť prispieť k zmene systému. Trebárs ako na Islande
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: gagaa
|
Pridané:
28.12.2011 15:12
uz nie dlho, uz sa to blizi :)
|
| |
Re: abcdefghijkl
Od: Peter 22
|
Pridané:
28.12.2011 17:10
Skor by sedel nazov kapitalisticky zido-bolsevizmus.
|
| |
Kapitalistický terorizmus
Od: Muadib
|
Pridané:
15.3.2012 20:06
Presne tak, je to kapitalistický terorizmus!
Je to druh terorizmu, pri ktorom zneužívajú orgány moci kapitalistického štátu na ďalší boj proti svojim obetiam!
Penta: "Faktom však zostáva, že pokiaľ tieto materiály a ich zverejnenie zostanú bez autora, bude veľmi problematické dosiahnuť efektívnu právnu ochranu."
Presne tak, pokiaľ tie materiály zostanú bez autora, bude veľmi problematické dosiahnuť efektívnu ochranu jeho autorských práv... :-P
|
| |
odsek
Od: druhak
|
Pridané:
27.12.2011 10:32
druhy odsek je krasne napisany :D
|
| |
ppppp
Od: 789879879
|
Pridané:
27.12.2011 10:39
ked niekto cestne ziskava zakazky nema sa coho bat, tak co teraz penta riesi? Vzdy je riziko ze sa vsetko prevali, ludia su len ludia, a ti co to zverejnili evidentne neboli na vyplatnej paske penty a spol.
|
| |
Re: ppppp
Od: HKJ
|
Pridané:
27.12.2011 10:44
no nemyslim si ze je to tak aj v realite.
ved klebety tiez nie su nic prijemne pre podnikatela.
vezmi si ze by si mal restauraciu, a nejaka skupina ludi sa dohodne ze ta bude ohovarat ze tam mas krysy.
myslim ze bezny zadubenec na to skoci a nepride tittam a bude to dalej rozsirovat, lebo na slovensku je stale dost ludi, co su dost neprajnici..
|
| |
Re: ppppp
Od: 789879879
|
Pridané:
27.12.2011 10:50
si tak naivny alebo co? V reale je to este horsie, ved si len pozri ako vsetko vlastni penta, j&t, ako vsetky zakazky co sa tyka pocitacov vyhrava jedna jedina firma. To nie je dokaz prepojenia uzkeho okruhu ludi na politikov?
Sa mi skor zda, ze vy-voleni pri korytach si nechcu uvedomit, ze ludia vsetko registruju a ze tito mocipani su uz opojeni mocou a vznasaju sa v oblakoch. Ale ako rychlo vysli na kopec, mozu z neho rychlo spadnut.
|
| |
Re: ppppp
Od: karolkooo
|
Pridané:
27.12.2011 11:48
močou? :)))
|
| |
http://www.dsl.sk/article.php?article=11899
Od: ľuboš
|
Pridané:
27.12.2011 10:44
To, čo teraz vybehlo na internet pod názvom Gorila je iba ZLOMOK špiny a ZLODEJINY, ktorá tu zavládla za posledných 20 rokov.
Ešte nikdy v moderných dejinách tak úzko nespolupracovali politici na ROZKRADANI vlastného štátu.
A aby bola situácia ešte tragikomickejšia, občania si budú opäť voliť tých najväčších zlodejov.../Čechov, či Iľf Petrov by mal námetov na 10 životov/
P.S. v Čechách je škandálik, kedy sa cca 600 mil šv. frankov UKRADLO pri privatizácii mosteckých baní... štát, rozumej vláda, teraz nebojuje o to, aby sa peniaze vrátili ČR, ale majiteľom účtov....:))
Tých cca 12,5 mld CZK si vynásobne x 100, možno x 1000 a dostaneme obraz lúpeže národneho bohatstva v CR a SR...
|
| |
Island
Od: Mariannnn
|
Pridané:
27.12.2011 11:25
Potrebujeme Islandskú revolúciu
|
| |
Re: Island
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
27.12.2011 13:41
Ak myslis tu po krachu krajiny a znarodneni bank, tak na tu u nas nikto nema gule (volu). Bohuzial. :(
Ved sme narod "holubici", rozumej nechame si sr*t na hlavu.
|
| |
Re: Island
Od: pedroo 115
|
Pridané:
27.12.2011 19:21
holubici ale zjavne dost odolni ked znasame toto...v minulosti sme viackrat preukazali bojovnost...mali by sme zas...
|
| |
tak ale hej no....
Od: aqwer
|
Pridané:
27.12.2011 11:39
Nechcem si Pentu ani nikoho ineho zastavat... Ale... Maju pravdu.... To tu uz mi naozaj staci dat nejaky pekne napisany dokument na internet, aby niekoho koho nemam rad zacali vysetrovat, pripadne aby media ociernili jeho firmu?
Tiez mi dobre lezie na nervy ako sa rozkrada, ale teda podme proti tomu robit nieco ROZUMNE, nie len ako ovce slepo verit kazdej konspiracnej teorii... Naozaj, len pre to, ako lakavy je obsah daneho dokumentu verite, ze VSETCI okrem toho jedneho hrdinu co to dal na net KLAMU ? To mi pride byt minimalne iracionalne a ked nie to, tak rozhodne totalne neobhajitelne....
Konieckoncov, da sa z toho urobit dalsia konspiracna teoria: samotna Penta to pustila do sveta, aby sa to napokon za velmi cudnych, nezakonnych a pre nu ociernujucich podmienok vysetrovalo... A napokon sa zistilo, ze to bol vymysel... Dobry sposob, ako si ocistit meno a zaroven vsetkych ludi, co maju zaujem nieco s korupciou spravit ociernit ako neschopnych...
|
| |
Re: tak ale hej no....
Od: ľuboš
|
Pridané:
27.12.2011 12:25
Ak by to tak bolo, na mieste penty žiadam o vyšetrovanie...
Prečo asi sa NIČ a NIKDY na Svk nevyšetrí? Sakra, rozmýšľaj trochu.
|
| |
Re: tak ale hej no....
Od: HKJ
|
Pridané:
27.12.2011 12:28
zaplati o 1 cent (slovom jeden cent) menej danovemu uradu a hned ta budu vysetrovat a presetrovat ako masoveho vraha..
|
| |
Penta :-(((
Od: Admin123
|
Pridané:
27.12.2011 11:52
Trafená hus zagágala , ale riadne hlasno :-DDD
|
| |
Penta
Od: plukovnik 1
|
Pridané:
27.12.2011 12:04
Penta sú obyčajný zlodeji a bolo by dobré preveriť odkiaľ nadobudli majetok ktorým disponujú.
|
| |
Re: Penta
Od: penťous
|
Pridané:
27.12.2011 12:36
omyl, penta nie su "obycajny zlodeji" ale solidna mafia
|
| |
Re: Penta
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
27.12.2011 13:47
Presne :D
Akurat to nie je ten archetyp mafie z 90-tych rokov v adidaskach, teplakoch a kozenej bunde, ale s bielymi golierikmi. Ovela efektivnejsie kradnutie spojene s nepomerne mensim rizikom. Dokonca ani auta uz nie su co kedysi. Akosi nevybuchuju :D
|
| |
a úplácanie je zákonné?
Od: sadsad
|
Pridané:
27.12.2011 12:33
chlapci to tam majú pomýlené, ale zverejnenie trestnej činnosti nie je terorizmus.
len škoda, že už sú tak zažratí v systéme, že ani takýto dokument nikoho z politikov, policajtov, sudcov, prokurátorov, ... nedonúti konať, ale stále brať úplatky,...
|
| |
Penta
Od: santa santa
|
Pridané:
27.12.2011 12:42
Uz som to pred par tyzdnami tu pisal ,tak len pastnem a skuste sa k tomu vyjadrit :
"Aj mate aj nemate pravdu.Treba si vsak polozit jednu otazku ,s ktorou by sa mal popasovat kazdy zavidiaci slovak.Tou otazkou je : Chcem aby elektrarne,distribucne spolocnosti,SPP, vodarne, opticku siet,televizne vysielace, media ,mliekarne,mlyny,pekarne, zavody na spracovanie masa , hypermarkety ,druzstva ,pôdu a vela dalsich a dalsich lukrativnych "firiem" vlastnili sikovny slovaci (ano ,viem ako ku tym peniazom dosli ,avsak treba si uvedomit ,ze aj toto je sikovnost) ,alebo to nechame nemcom ,francuzom a anglicanom?
Co ma najviac na slovenskom narode serie je ta skurvena zavist.Mate pravdu.Vyvlastnime vsetok majetok Ja a Ty,Pente a inym financnym skupinam ,a predajme to do zahranicia.Oni to predsa vedia robit lepsie.Uvedomte si ,co z hore uvedenych veci patri slovakom.... "
|
| |
Re: Penta
Od: dddddd
|
Pridané:
27.12.2011 12:50
a staci si spomenut ako to bolo ked menovane veci patrili slovakom, vid take SPP, VSZ, elektrarne, teplarne (tam sa este angazuju stale "sikovny" slovaci) a vieme ako to je.
Preco slovaci, ked su taki sikovny nevlastia v nemecku a podobne nejake lukrativne firmy? Ved ako pises maju penazi dost a sikovny su podla teba asi tiez, ale na zapad od nas nie je hrdinstvo kupit a rozkradnut, ale udrzat a rozvijat a to je tym sikovnym slovakom cudzie.
Nesuhlasim s tym aby sa neumerne nabalovali vlastnici, ale ked firma so zahranicnym kapitalom prosperuje tak je daleko uzitocnejsia ako slovenska skapinajuca.
|
| |
Re: Penta
Od: Kaileen8
|
Pridané:
27.12.2011 12:59
spomeniem len tak konkretne Solivary a.s., VSS... vsetko kolosy, ktore boli sebestacne a nestacili plnit zakazky...ako dopadli ? Solivary neexistuju a VSS v konkurze...smutne to je ale nespravi sa s tym nic. Hlavne ze Joki a Toki maju vo vacku o par Eurikov viac...
|
| |
Re: Penta
Od: pedroo 115
|
Pridané:
27.12.2011 19:17
slovensko je rozvratene lebo zapad vyuzil revoluciu,do vedenia dosadil svojich ludi ktori im za to sluzia a daruju im nase majetky...SPP a VSZ nekrachovali preto ze by slovak nedokazal riadit taku firmu ale preto ze bol dany podnik umelo dovedeny do straty...potom sa im obhajovala privatizacia....sak to je postavene na hlavu...oni boli zvoleni a oni sa mali postarat o fungovanie... a dalsia vec.vies ako novi vlastnici znasobili zisk?kde pracovali siesti ostali dvaja,znizili pracovne triedy,zrusili rozne prispevky,nezvysovali platy,.... len zdierat, zdierat a zdierat...slovensko je systematicky rozvracané zvonku aj z vnutra...
|
| |
Re: Penta
Od: ľuboš
|
Pridané:
27.12.2011 13:28
santa santa: čo tu pletieš vyvlastňovanie?! Tu nejde o závisť, ale o to, že politici robia kšefty na úkor nás, občanov, ktorí platia dane.... a naše dane posúvajú za úplatok práve finančným skupinám...
Pripomínaš mi suseda, ktorý platil manželke drahé auto, dovolenky, kožuchy, veľké vreckové a tá si vydržiavala amanta.
keďže už bola postaršia, nútila muža, aby robil viáááác, že jej peniaze nestačia.
Rovnako ako naše vlády, najprv rozkradnú naše peniaze a teraz pýtajú ešte viac, lebo "kríza"..
Ozaj, KDE skončili "naše" sprivatizované podniky, ktoré sa predtým poctivo vytunelovali?. Nie náhodou vonku?
ty brďo, čo Tebe patrí?
Máš JEDINE PRAVO. máš držať hubu a krok.
a platiť dane + výpalné štátu = mafii = fin. skupinám.
|
| |
Re: Penta
Od: santa santa
|
Pridané:
27.12.2011 13:50
keby si sa netocil okolo tej svojej guli priviazanej o nohu mozno by si videl aj ine veci a ne len meter pred seba.
Preco sa sikovni slovaci neangazuju inde? Ale angazuju mojenko len vies o tom bacov lebo sedis len pri pocitaci.
Hm, skus prerazit na nemecky, francuzky, anglicky trh.Zozeru ti aj boty ,a to jednoducho preto ,ze NEMCI su hrdi na svojich jednoducho slovak je pre nich plevel.Lenze to ty nevies lebo si tam bol akurat tak prstom na mape.Lenze slovensky politik zapreda aj matku ,tak preto teraz 3/4 statu patri nemcom a francuzom.Nie preto lebo sme sprosti a niesme konkurencie schopny.
|
| |
Re: Penta
Od: ľuboš
|
Pridané:
27.12.2011 13:57
predstav si, že ma zatiaľ nikdy neoklamal v obchode Nemec, ale Slovák, či Maďar...
Plevel si možno Ty, ale ak si normálny, tak si s Tebou Nemec rád zaobchoduje, stačí OK cena a spoľahlivosť dodávok.
A ak si myslíš, že Slováci nie sú konkurencie schopní, tak Ťa ľutujem, nie si nejaký yebko od Smeru, SNS či HZDS?
|
| |
Re: Penta
Od: santa santa
|
Pridané:
27.12.2011 14:57
Niesom jebko od smeru, ani nic podobne :)
Asi si trosku nepochopil o com som rozpraval.Nehovorom o obchodovani s nemcami , hovorim CISTO o ovladani strategickych podnikoch na uzemi NEMECKA,FRANCUZKA ,ANGLICKA.Pretoze to u nas na Slovensku oni ovladaju. To ze predavas tanieriky a obrusky pod cenu ,ktoru nemec rad uvita, o to mi vobec nejde.
Viac citat, menej pisat, menej urazat , viac sa vzdelavat.
A hlavne menej dristat.
|
| |
Re: Penta
Od: ľuboš
|
Pridané:
27.12.2011 19:45
a KTO predal tie podniky? Už konečne netrep stále svoje. MY sme si ich predali.
Ani Nemci, ani Francúzi ich neukradli, ale si ich ZAPLATILI.
otázkou ostáva za akú cenu a koľko išlo do vačku politikom..., baj očko 1-2 BILIONY SKK?
|
| |
Re: Penta
Od: pedroo 115
|
Pridané:
27.12.2011 20:05
takze to neni kradez ale len podvod...to mi odlahlo..tak potom sorry...vsetko je v poriadku
|
| |
Re: Penta
Od: mashy
|
Pridané:
28.12.2011 0:39
pán ľuboš, nezabudnite sa v januári dostaviť na pravidelnú prehliadku u svojho psychiatra
|
| |
Re: Penta
Od: ľuboš
|
Pridané:
28.12.2011 9:41
nakoľko nie som génius ako Vy, neviem čítať myšlienky. Až mi ozrejmíte, čomu konkrétne ste nerozumeli, odpoviem.
Zdá sa Vám nereálne číslo 1-2 biliony SKK/Kčs/? Hm, máte pravdu, v skutočnosti bude oveľa vyššie.
|
| |
Re: Penta
Od: el nino
|
Pridané:
28.12.2011 22:53
v bývalom česko-slovensku sa rozkradol majetok odhadom jeden bilion korún..teda tisíc miliard...
prečítajte si triezve odhady na Ondrias.sk...
"Kapitalizmus vs. socializmus"
|
| |
Re: Penta
Od: ľuboš
|
Pridané:
29.12.2011 12:35
Zabúda sa na náklady na rozbitie štátu, následnú devalváciu koruny, dovozné clá, novú menu, nové ambasády, nové uniformy, vlajku, značku NEZNAMEJ krajiny...
V čase, kedy sa DE spájala a celá EU, tak my sme si dali rozbiť suverénny štát. A ešte sa utešujeme, že sme boli vzorom pre Juhošku..., Mečiar, Klaus a ostatní xuji sa museli rok váľať smiechom a doteraz sa váľajú v neskutočných peniazoch a majetku...
Náklady a celková škoda ide naozaj do bilionov, lebo po predaji takmer všetkého, stále ideme dole vodou..
Ako dlho by to vydržala bežná rodina?!
Už dnes sa batoľa narodí s dlhom cca 5-7.000 eur...
|
| |
Re: Penta
Od: pedroo 115
|
Pridané:
29.12.2011 18:23
mohli by sme ostat ako jeden stat ale to by nemohla byt moc centralizovana v Prahe... slovaci a cesi su odlisne narody a mali by mat vlastny stat a tieto 2 staty by mohli byt vo federacii a navzajom rovnocenne
|
| |
Re: Penta
Od: Cage
|
Pridané:
27.12.2011 13:45
Ty si fakt dement..
|
| |
údajne
Od: olilous
|
Pridané:
27.12.2011 12:57
údajné prepisy údajných odposluchov z údajných akcií...
Vyznie to zaujímavo
|
| |
Re: údajne
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
27.12.2011 20:56
A ani link na pôvodné texty nezverejnili v článku. Niečo na tom bude keď má aj redakcia strach :)
|
| |
A co?
Od: Marcello
|
Pridané:
27.12.2011 17:52
Vieme o tom.
Aj ich vo volbach podporime.
A co?
Pojde to dalej.
Vieme o tom.
Aj ich vo volbach podporime.
A co?
.....
|
| |
,.,.,.
Od: jano hospodar
|
Pridané:
27.12.2011 18:15
penta BAAAAAAAWWWW :((((
|
| |
nebezpecne tendencie
Od: Stevo s
|
Pridané:
27.12.2011 19:58
Povazujem za nebezpecne, ak sa slovom terorizmus oznacuje vsetko mozne. Mali sme moznost za poslednych 10 rokov vidiet mnozstvo pripadov, kedy sa pod zamienkou boja proti terorizmu potlacali zakladne ludske prava.
Som proti ohovaraniu, ktore je u nas mimochodom trestnym cinom. Pochybujem ale, ze by Penta oznacila za terorizmus aj to, keby niekto po meste vylepoval plagaty alebo hadzal ludom do schranok ten kontroverzny text, ktory je zverejneny na internete. Popritom by efekt mohol byt obdobny, len by sa text dostal k menej ludom. Casto zasnem nad tym, ake velke rozdiely vo svojom nazore na vec robia niektori ludia v pripade obsahu sireneho na internete a obsahu sireneho fyzicky ...
|
| |
Penta a J&T
Od: -=oOo=-
|
Pridané:
27.12.2011 20:29
je banda teroristov. Ak by to nebola pravda, tak by do toho nerypali. Zdravotnictvo vratane poistovni uz maju. Uz coskoro bude zdravotnictvo u nas fungovat ako v USA. Dobre sme sa uz mali.
|
| |
_____
Od: _____
|
Pridané:
27.12.2011 21:31
mohli by zverejnit tie nahravky a zvalit to na kybernetickych teroristov to by malo podla mna vacsiu vahu ako texty ktore moze hocikto napisat
nehovorim ze to nie je pravda ono to bije do oci ze sa to tu rozkrada aj bez nahravok ale dokaz je dokaz.
|
| |
pjetro
Od: jozkoooo
|
Pridané:
27.12.2011 21:41
moze sa k tomuto vyjadrit ako odbornik pjetro?
|
| |
prečo kričia ?
Od: DMC
|
Pridané:
31.12.2011 5:53
Vsak ale Trnka povedal, ze dokumenty su nedoveryhodne, teda aj mena agentov teda nie su spravne a teda nejde o terorizmus. Takze sudruhovia z Penty vykrikuju o terorizme zbytocne kedze ich "kolega" na prokurature tuto moznost pred casom vylucil.
|