|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
empty
Od: empty
|
Pridané:
30.12.2005 16:40
nie je pre windows chýba delete ;)
|
|
fulli
Od: fulli
|
Pridané:
1.1.2006 17:24
100% pravda
|
|
qery
Od: qery
|
Pridané:
6.1.2006 21:24
tak tak! ako potom stalcim alt+ctrl+del :D
|
|
FuLLi
Od: FuLLi
|
Pridané:
7.1.2006 14:27
tebe to ale pali!!! Tak to bolo myslene
|
|
yeeeeeah
Od: yeeeeeah
|
Pridané:
2.1.2006 23:46
jedno tlacitko ma 5jet funkcii komu sa to bude chcet stale prepinat!!!
|
|
ShX
Od: ShX
|
Pridané:
8.1.2006 2:48
Stlacis ctrl+alt a system si delete domysli :D
A ked budes mat pointer mysky dlho na adresari Windows tak ho zmaze a nepotrebujes ani keyb.
|
|
ShX
Od: ShX
|
Pridané:
8.1.2006 2:49
BTW sipky v strede su uplne najvacsia blbost, mam 2 roku, nie 1 alebo 3.
|
|
gidy
Od: gidy
|
Pridané:
8.1.2006 20:49
bomba... farebna, ako lentilky :)
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
30.12.2005 16:53
Je to revolucny napad, ale ta klavesnice postrada ergonimcky tvar. Myslim, ze ta ruska je ovela praktickejsia. www.artlebedev.com/portfolio/optimus
|
|
lll
Od: lll
|
Pridané:
30.12.2005 19:20
taq ta je super len trochu velka
|
|
mat
Od: mat
|
Pridané:
31.12.2005 15:28
toto je ono, krasny cisty desing a funkcnost 100%.
to sa s touto opachou neda porovnat
|
|
stano
Od: stano
|
Pridané:
30.12.2005 16:59
myslim ze ak sa ma ta klavesnica ujat, tak jej to bude trvat hodnu chvilu, ja som si na terajsie rozlozenie klaves zvykol a neviem ci by sa mi chcelo zvykat si na nove, takto mi to vyhovuje, no to moze byt len tym ze ziadne ine klavesnice nie su. ale aby sa terajsia generacia ucila novy prstoklad na novej klavesnici, pre pisanie vsetkymi 10 prstami to si myslim ze by stalo nemale financne prostriedky
|
|
oski
Od: oski
|
Pridané:
30.12.2005 17:36
v prvom rade by mohla qwerty layout nahradit qwertz, azerty a podobne
|
|
maenqo
Od: maenqo
|
Pridané:
31.12.2005 10:39
podla mna by mala quertz nahradit querty. vec nazoru.
|
|
ShX
Od: ShX
|
Pridané:
8.1.2006 2:50
Ked sa ti lubi QWERTZ, kup si pisaci stroj a mas vystarano.
|
|
norma SK
Od: norma SK
|
Pridané:
30.12.2005 17:46
noo neviem, ale ja 100% ostavam pri QWERTZ(Y) ked som sa uz naucil normu tak sa uz nebudem ucit pisat na novej klavesnici, mne to takto vyhovuje, ale neviem ako su na tom ostatni
|
|
qwerty
Od: qwerty
|
Pridané:
31.12.2005 15:43
Ja tiez radsej zostanem na tom, to len nemaju co vymyslat, tak vymyslia take somariny. Neviem co sa im na qwerty nepaci.
|
|
sranda
Od: sranda
|
Pridané:
30.12.2005 17:57
tak ta klavesnica je nejako mimo, hrat na nej nejaku hru by som vazne nechcel..:))
|
|
fafo
Od: fafo
|
Pridané:
30.12.2005 18:51
akoze hranie je mysion imposible, sak nove gamesy vyuzivaju skoro celu terajsiu klavesnicu, ako to tam chcu narvat???????????????????????????????????????? :D
|
|
doug
Od: doug
|
Pridané:
30.12.2005 19:27
kokoz sak to je klavesnica pre dementov :D :D :D
|
|
qery
Od: qery
|
Pridané:
6.1.2006 21:27
no s tym prepinanim urcite :) podla mna je najlepsia terajsia klavesnica :P ja mam napriklad staru nemecku klavesnicu jednu s prvych tych "ploskych" :) asi 8 alebo kolko rocnu :) mozno aj viac a zatial mi staci a kym ju celu nevytrieskam tak ju nevymenim :)) aj tie multimedialne klavesy su pekna zbytocnost :P
|
|
byle
Od: byle
|
Pridané:
30.12.2005 19:30
to je ako pre deti do 3 rokov
|
|
Spacer
Od: Spacer
|
Pridané:
30.12.2005 20:09
No neviem, ale toto je skor prvoaprilovy zart. QWERTY, co som hned vzdy nastavoval na klavesnici je dlhodobo pouzivane a rozlozenie klaves je postavene na pisani oboma rukami, takze prichadzat s tymto rozlozenim klaves a tvrdit, ze toto nahradi QWERTY je absurdne. Nekupi si to ani zakaznik s parkinsonom.
|
|
ucitel
Od: ucitel
|
Pridané:
30.12.2005 20:41
miliarda ludi sa predsa nebude ucit nieco ine, kvoli cloveku, ktory nema co od nudy vymyslat....a este zmenit vyuku na skolach na celom svete....
|
|
Mino
Od: Mino
|
Pridané:
30.12.2005 21:00
Ete ju musia upravit tato verzia je dost na prd a tie sipky v strede to je dost blbe ..... mozno o par desatroci by im to mohlo vyjst :)
|
|
Cospel
Od: Cospel
|
Pridané:
30.12.2005 21:14
Mne sa to nove nepozdava radsej ostavam pri starej.
Okrem toho neni pre Windows ako to tu niekto spominal pretoze nema delete tak ako mozem pouzivat ctrl+alt+del? :}
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
30.12.2005 22:40
no sucasni uzivatelia by zostali pri starej, aj keby bola vymyslena hocijaka klavesnica. to je jasne, vacsina uzivatelov po par rokoch pise na Qwerty automaticky bez hladania pismenok a ucit sa nieco nove by bolo zbytocne a asi aj dost tazke.
pre gamerov, nie je podstatne ako vyzeraju tieto konkretne modely a kde maju sipky, to sa upravi casom...
ale ak si pametate, aka to bola mora ucit sa pisat na Qwerty, kazde pismenko hladat, pre novych uzivatelov to nie je az taky nezmysel a podla mna sa ovela skor naucia rychlo pisat na nejakej takejto abecednej...
takze uvidime, ja by som to zatial nesudil.
qwerty je inak fakt dost nezmysel. predstavte si, ze by cisla hore neboli usporiadane v poradi, ale vselijako porozhadzovane... to sa Vam urcite zda ako totalny nezmysel a qwerty je podobny nezmysel, akurat ze sme nanho uz zvyknuti...
navyse qwerty uz ma skoro 150 rokov a zoberte si, ze je fakt smiesne, ze pouzivame toto rozlozenie len preto, ze v roku 1868 nevedeli vyrobit stroj s inym rozlozenim a chceli mat typewriter v jednom riadku, aby sa to lepsie demonstrovalo... velky trapas :)
|
|
ich
Od: ich
|
Pridané:
30.12.2005 22:41
si mysli, ze to ludia uz neskusali pred nim? nic sa neujalo,
podla mna sa rychlost pisania nezrychli
veruze klavesnica pre dementov
|
|
qwertz - abc
Od: qwertz - abc
|
Pridané:
30.12.2005 22:58
vcera bolo neskoro, aspon vidime ako zlozvyky brzdia vyvoj.....na mobiloch to je v abecede a skuste si predstavit ako pisete SMS v "qwertz"
|
|
NitrO
Od: NitrO
|
Pridané:
30.12.2005 23:08
ty kks, total blbost :D ...qwerty nemam problem pisat bez pozerania na klavesnicu a keby som si mal zase zvykat na nove rozlozenie...nechyti sa to
|
|
Martin
Od: Martin
|
Pridané:
30.12.2005 23:24
Podla mna to nie je az taky zly napad. Pre nas "starych" je to nepouzitelne, ale pre novych uzivatelov PC, ktory doteraz nevideli ziadnu klavesnicu je to celkom rozumne a logicke rozlozenie klaves.
Ale skuste si predstavit nejakeho servisneho technika u zakaznika s touto novou klavesnicou, asi by vyzeral ako dement a neved by na nej napisat ani svoje meno.
Mozno o desat rokov sa nebudeme cudovat takejto klavesnici a budeme ju mat doma, ak dovtedy nebude plne funkcne hlasove ovladanie PC.
|
|
bubaz
Od: bubaz
|
Pridané:
31.12.2005 8:16
Môj záver je taký. Keďže píšem všetkými 10timi prstami jak šarkan tak na túto novú klávesnicu prdím za behu...
|
|
einstein
Od: einstein
|
Pridané:
4.1.2006 13:48
Moje slova,sarkan.
|
|
dex
Od: dex
|
Pridané:
31.12.2005 10:38
Starý pán je asi trochu divný. Komu prekáža táto klávesnica, nech sa prihlási. Ja som sa na na QWERTZ naučil písať úplne dobre a novú nikelenže nepotrebujem, ale si aj myslím, že je úplne zbytočná, nech už je akokoľvek ergonomická. Asi len človek s mentálnym postihnutím (alebo napríklad PARKINSONom ;-) môžťe mať nejaký problém naučíť sa používať QWERTZ. :D Mimochodom, kde je SPACE? Ja tam vidím iba dáke malinkaté tlačidlo a osobne potrebujem mať space poriadny :)
|
|
mat
Od: mat
|
Pridané:
31.12.2005 15:04
space nieje zdaleka jedina klavesnica ktora chyba. vlastne nechyba v strede dole je akurat ma viac funkcii. (Fn)
v praxi to znamena ovela tazsie ovladanie v dosledku viac funkcii pre jedno tlacidlo a tym ovela tazsie ucenie. priklad: na obrazku je klavesnica ktora 56klaves a takmer kazda klavesa ma 5 funkcii. nehovorim ze rozlozenie pismen podla abecedy je problem pri uceni to urcite nie ale redukcia poctu urcite ano.
|
|
kuko
Od: kuko
|
Pridané:
31.12.2005 10:48
ze sa nad tym vobec zamyslame, mozno pre deti v prvej ludovej ktori sa ucia abecedu by to mohlo posluzit ako nazorna pomocka. 150 rocny zvyk uz tazko zmeni niekto kto sa nedokaze naucit pisat na QWERTY a musi vymyslat abecedne rozlozenie.
|
|
programator
Od: programator
|
Pridané:
31.12.2005 12:21
No naprogramovanie mi postiacia klavesy 0,1,Enter,Del,Backspace :-)))
|
|
MMP
Od: MMP
|
Pridané:
31.12.2005 12:48
to teda iste :)
|
|
programmer
Od: programmer
|
Pridané:
31.12.2005 15:52
Myslim ze stacia aj "0" a "1"
|
|
haf
Od: haf
|
Pridané:
31.12.2005 14:29
Suhlasim s Nitrom... qwerty naj.
Iked, pre este rychlejsie pisanie by sa hodila ergonomicka, lebo sa pri mojej rychlosti casto zaseknem...
|
|
M!
Od: M!
|
Pridané:
31.12.2005 14:47
No do takehoto necoho by som sa urcite nepustal, ludia v nasom storoci su moc lenivy na to aby sa ucili ovladat nieco nove ked nemusia. A hlavne dufam ze desing klavesnice na tom obrazku je naozaj len na ukazku pretoze ako uz tu niekto poznamenal vyzera to ako pomocka na ucenie abecedy. kto uz by chcel mat na stole nieco co vyzera takto??
Nahradí nová klávesnica klasickú QWERTY? Aspon dalsich 20rokou NIE.
|
|
kosto
Od: kosto
|
Pridané:
4.1.2006 21:42
boha vam s tym desingom.. to je akoze de-sign, ne dake gerundivum :D
|
|
mat
Od: mat
|
Pridané:
31.12.2005 15:25
no akurat som sa docital ze ju chcu predavat za 70dolarov teda nieco okolo 2100korun.(na porovnanie klasicka ergonomicka 101+ multimedialna klavesnica ktoru mam aj ja ma vysla na 400sk a rozhodne nevyzera ako klavesnica ku komodoru) Preboha kto si kupi nieco co vyzera ako decka hracka do modernej domacnosti kde desing a architektura su prednejsie ako ucelnost (iked v reklame na tuto klavesnicu pisu ze ma len 54klaves a teda je jednoduchsia na pouzivanie oproti doterajsiemu standaru 101klaves no zabudli dodat ze takmer kazda klavesa ma 5 funkcii a nie prilis logicky rozlozenych)
|
|
kosto
Od: kosto
|
Pridané:
4.1.2006 21:44
a dalsi :D umrem
sak to napis pekne po slovensky – dizajn, ty lolo
|
|
cerw_ik
Od: cerw_ik
|
Pridané:
31.12.2005 15:39
je to maximálna blbosť, čo tí drbnutý amíci ešte nevymyslia.
|
|
igi
Od: igi
|
Pridané:
31.12.2005 15:40
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
qwerty
Od: qwerty
|
Pridané:
31.12.2005 15:55
Myslim ze by bolo lepsie vymysliet jednoriadkovu klavesnicu v abecednom poradi + cislo od 0 do 9
|
|
qwerty
Od: qwerty
|
Pridané:
31.12.2005 15:55
Haha blbci! :D
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
31.12.2005 19:28
dufam ze je tam ctrl alt a del :)
|
|
erik
Od: erik
|
Pridané:
31.12.2005 20:36
je to blbosť,ale už je silvester a to je fasa,takže idem oslavovať.pf 2006
|
|
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
31.12.2005 20:46
No toto je jednoznacne blbost. Ale pacila sa mi ta ruska co tu bola spomenuta to by fajk mohlo byt prospesne.
|
|
Da Cage
Od: Da Cage
|
Pridané:
1.1.2006 12:06
Takova pic.....Uz len ludia ktory su navyknuty na qwertz(y), neprestupia, ci uz aj hraci.No ja vam poviem ze tam W A S D tak pekne nie je, a ani tolko pristupnych klaves co sa daju nabindovat, teda rukou musime behat a je tam vacsia sanca ze si pomylime klavesu.Myslim si teda ze pre hracsku verejnost ostane klavesnica QWERTZ(Y) jasnym favoritom.
|
|
Sonny
Od: Sonny
|
Pridané:
1.1.2006 14:10
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
3xP
Od: 3xP
|
Pridané:
1.1.2006 16:12
Tato klavesnica je nezmysel. Mozno bude niekto argumentovat, ze sa ludia lahsie naucia pisat pismena (podla abecedy), ale hlavny problem je v tom, ze tato klavesnica ma cca polovicu klavesov z terajsich klavesnic a teda ak sa aj ludia naucia pismena lahsie, tak pri Fn, spec. znaky a pod. ich caka doslova PEKLO.
A inac, neviem si predstavit napr. programovanie, kde sa pouzivaju kazdu chvilu speci znaky (myslim C/C++, Baltik apod. si mozete nechat :P ) a Fn, to musi byt na tejto klavesnici nocna mora.
PS: Je pravda, ze HC neprestupia uz nanic (jedine ak myslienkove ovladanie ;) ), tento prispevok bol napisany desiatimi prstami s pohladom upretym na obrazovku :) .
|
|
Cospel
Od: Cospel
|
Pridané:
1.1.2006 16:56
LOL BALTIK.Nieco mi ucitelka spominala ci nechcem v tom zacat ked som to uvidel tak som sa pochcal odsmiechu.....
Inak c++ a c# je ted pre mna best.
|
|
tak isto
Od: tak isto
|
Pridané:
1.1.2006 23:11
na svete je neaka ta milarda pocitacou a kazdy ma klavesnicu qwerty pochybujem ze programatorom ktory vyrobili nespocetne kvanta programou sa bude chciet zmenit ich ovladanie len kvoli klavesnici ktora vyzera ako pomocka do pomocnej skoly.
|
|
meff
Od: meff
|
Pridané:
2.1.2006 8:59
Ja radsej zostanem pri QWERTY. Inac nechapem tu "myslienku". Ze vraj : "..navyse qwerty uz ma skoro 150 rokov a zoberte si, ze je fakt smiesne, ze pouzivame toto rozlozenie len preto, ze v roku 1868 nevedeli vyrobit stroj s inym rozlozenim.." Myslim ze napriek technickym tazkostiam v roku 1868 vedeli spravit lubovolne rozlozenie pismen. Vsak je jedno co je nakreslene resp. nalepene na tlacidle - nema to suvis s dalsim mechanizmom. Rozmyslajme logicky. Nesmieme zabudat ani na statisticke vyskyty pismen v slovach v urcitom jazyku. Vsak chceme pouzivat jednotlive ruky rovnomerne.
|
|
peter
Od: peter
|
Pridané:
9.1.2006 16:26
>Rozmyslajme logicky. Nesmieme zabudat ani na statisticke vyskyty pismen
>v slovach v urcitom jazyku. Vsak chceme pouzivat jednotlive ruky rovnomerne.
Však práve. Ide o to, aby pri písaní boli (približne) rovnako využívané obe ruky. Čo súčasný QWERTZ(Y) spĺňa.
>Myslim ze napriek technickym tazkostiam v roku 1868 vedeli spravit lubovolne
>rozlozenie pismen. Vsak je jedno co je nakreslene resp. nalepene na tlacidle -
>nema to suvis s dalsim mechanizmom.
Ale malo. Krížili sa páky s písmenami, ak sa vyskytovali blízko seba (napríklad keď sa ovládali tou istou rukou). Preto je QWERTZ(Y) tak rozmiestnené, aby sa striedali obe ruky (čo je správne), súčasne sa dosiahlo, že páky so znakmi do seba nenarážali (a nezasekávali sa).
Prečo by mala byť jedna ruka namáhaná viac ako druhá? Iba preto, že zopár dementov sa nedokáže naučiť prstoklad?
|
|
Ppp.
Od: Ppp.
|
Pridané:
2.1.2006 9:55
Nie je si kam opriet ruky pri pisani, omylom by som asi stlacal klavesy v dolnom rade.
|
|
Riso
Od: Riso
|
Pridané:
2.1.2006 10:27
ehm, podla mna je to dobry fake, nakolko tato klavesnica je asi rovnahko vhodna a ergonomicka na pisanie (alebo aj na cokolvek ine suvisiace s ovladanim z klavesnice) asi tak, ako lesenarska trubka na sparanie sa v zuboch.
|
|
salmek
Od: salmek
|
Pridané:
2.1.2006 11:16
nezabudajte, ze sa na tu klavesnicu pozerate neobjektivne so zauzivanymi zvykmi zo sucasnych klavesnic
ja by som za qwerty uz nemenil ako vacsina uzivatelov, ktora ju solidne ovlada, tato konkretna ma vela odlisnosti od toho, co som nauceny. ale pre uplne novych uzivatelov take rozlozenie pismen (o ostatnych znakoch sa da diskutovat a chcelo by to upravy zrejme) nie je nelogicke.
k tomu komentaru vyssie - ak si to nepochopil, qwerty neoptimalizovali tak, aby sa co najrychlejsie pisalo, ale aby sa im to nezasekavalo. ked zistili, ze dane dve klavesy sa zaseknu, ked idu po sebe, tak sa snazili na ne dat pismenka, co sa casto po sebe nevyskytuju. o nejakej optimalizacii pre co najrychlejsie pisanie nemoze byt ani reci, hoci netvrdim, ze qwerty je pomala. ale ani nemam s cim porovnavat, lebo na nicom inom som nepisal.
o tom, ako to "optimalizovali", hovori aj to, ze do prveho riadku strcili typewriter aby to mohli lahsie prezentovat...
ja by som osobne velmi rad videl iniciativu, kde niekto pride s novym navrhom rozlozenia pismen, o ktorom dokaze analyzou, ze pri pisani umoznuje o X% rychlejsie pisanie. podla vsetkeho to ide, uz ten dvorak to spravil, lenze v case, ked to nemalo sancu na uspech.
taku klavesnicu by som sa asi skusil naucit ovladat, rychlost nikdy nie je na skodu, aj ked aj qwerty mi ide.
|
|
Riso
Od: Riso
|
Pridané:
2.1.2006 16:56
neslo mi o ergonomiu v zmysle, ktore pismenko je vedla ktoreho, ale o rozlozenie ostatnych klaves a o zredukovanie poctu klaves cim doslo k natlaceniu niekolkych funkcii pod kazdu klavesu. toto si myslim malokomu celkovo zefektivni pracu s klavesnicou.
|
|
salmek
Od: salmek
|
Pridané:
2.1.2006 11:19
nezabudajte, ze sa na tu klavesnicu pozerate neobjektivne so zauzivanymi zvykmi zo sucasnych klavesnic
ja by som za qwerty uz nemenil ako vacsina uzivatelov, ktora ju solidne ovlada, tato konkretna ma vela odlisnosti od toho, co som nauceny. ale pre uplne novych uzivatelov take rozlozenie pismen (o ostatnych znakoch sa da diskutovat a chcelo by to upravy zrejme) nie je nelogicke.
k tomu komentaru vyssie - ak si to nepochopil, qwerty neoptimalizovali tak, aby sa co najrychlejsie pisalo, ale aby sa im to nezasekavalo. ked zistili, ze dane dve klavesy sa zaseknu, ked idu po sebe, tak sa snazili na ne dat pismenka, co sa casto po sebe nevyskytuju. o nejakej optimalizacii pre co najrychlejsie pisanie nemoze byt ani reci, hoci netvrdim, ze qwerty je pomala. ale ani nemam s cim porovnavat, lebo na nicom inom som nepisal.
o tom, ako to "optimalizovali", hovori aj to, ze do prveho riadku strcili typewriter aby to mohli lahsie prezentovat...
ja by som osobne velmi rad videl iniciativu, kde niekto pride s novym navrhom rozlozenia pismen, o ktorom dokaze analyzou, ze pri pisani umoznuje o X% rychlejsie pisanie. podla vsetkeho to ide, uz ten dvorak to spravil, lenze v case, ked to nemalo sancu na uspech.
taku klavesnicu by som sa asi skusil naucit ovladat, rychlost nikdy nie je na skodu, aj ked aj qwerty mi ide.
|
|
zuzana
Od: zuzana
|
Pridané:
2.1.2006 12:43
No podla mna ta klavesnica je horsia.Preco su pod pismenami dalsie tlacitka a nie nad? Ved to bude zavadzat v pisani a nebudu sa tam dat polozit ruky.A ani space neviem kde dali ale velky je praktickejsi:) Mali by skor spravit klavesnicu kde by boli pismena zoradene podla pouzivania a tie co sa najmenej pouzivaju by boli na horsich miestach umiestnene. Podla abecedy to je skor pre nejakych zaciatocnikov.
|
|
zzz
Od: zzz
|
Pridané:
2.1.2006 12:46
A na cisla tam zabudli ! a sipky su tam tiez nejako divne usporiadane..
|
|
darthnadd
Od: darthnadd
|
Pridané:
2.1.2006 14:06
abcde klavesica je blbost ...
qwerty je dobra preto lebo ma dobre rozmiestnene samohlasky a spoluhlasky
tamtu hrackarsku urcite nikto nebude brat ako standard , ja by som sa aj hanbil na takom niecom farebnom pisat...
|
|
bango
Od: bango
|
Pridané:
2.1.2006 16:00
Vyzera ako pre detska do skoly.Neviem si predstavit ako by to fungovalo v praxi.QWERTZ nieje tiez neco Extra ale ludia si uz zvykli...neviem ako by stravili toto.....
|
|
DuchCick
Od: DuchCick
|
Pridané:
2.1.2006 22:48
Phx,,, HOVADINA
|
|
DXF
Od: DXF
|
Pridané:
3.1.2006 0:08
Nic ine, len KOMERCIA!!! Howgh!
|
|
RAY
Od: RAY
|
Pridané:
3.1.2006 10:48
Haluz, taka klavesnica sa dlho na trhu neudrzi. To skor zacnem vyuzivat virtualnu klavesnicu vo Windows :)
|
|
mato
Od: mato
|
Pridané:
3.1.2006 15:14
http://www.funnypart.com/funny_pictures/windows_keyboard.shtml
|
|
none
Od: none
|
Pridané:
3.1.2006 15:50
rovno k tej klavesnici mohli napisat...\"ja mam na to patent tak si to kupte nech na vas zarabam\"...... nech si kludne zmenia abecedne usporiadanie klaves, ale umiestnenie funkcnych gombikov je proti fyziologii cloveka.... mne to pripada ako by
sa s tou klavesnicou pohral len dizajner pre detske hracky... osobne by mi sipky v strede prekazali..kolko krat nieco vpisujem abo opravujem v tabulkach a lavou rukou pisem a pravou sa pohybujem pomocou sipok...tak na tejto klavesnici by som si asi prsty dolamal
|
|
Elox
Od: Elox
|
Pridané:
3.1.2006 16:09
Zase nejaky postihnuty amerikanec nevie co ma robit od nudy som zvedavy kto by to zaviedol.a fakt to neni pre windows
|
|
moje
Od: moje
|
Pridané:
3.1.2006 19:14
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
EqO
Od: EqO
|
Pridané:
3.1.2006 23:48
Dovorak spravil optimalizovanu klavesni a tu je o nej mnoho popisane a aj ako to dopadlo: http://en.wikipedia.org/wiki/Dvorak_Simplified_Keyboard
A toto si pozrite, stoji to za to: http://www.cs.utk.edu/~shuford/terminal/maltron_kbd.gif
Myslim, ze ta New klavesnica je dobra tak akurat pod koleso podlozit :) Zo vsetkeho co tu je obsajuje len nevyhody.
To logicke usporiadanie ABC... som uz videl na niektorych zariadeniach ale je to nezvyk a urcite pisanie na takom rozlozeni je pomale (ruky musia viac behat za pismenakami a ine rozlozenia napr. qwert sa snazia rovnomerne rodelit pracu ruk).
Klasika RULEZ
|
|
ss2men
Od: ss2men
|
Pridané:
4.1.2006 14:08
vôbec s tebou nesúhlasim, rozloženie QWERTY je preto tak lebo keď existovali písacie stroje tak sa usporiadali písmenka tak aby tie ktoré nasledujú po sebe najčastejšie boli od seba najvzdialenenšie, malo to jediný pádny dôvod a to ten aby sa im (klapky) tie čo majú na sebe písmenka nezasekovali v čase kým sa vracajú späť, lebo sa pri vývoj QWERTY predpokladalo spomalenie rekcie prstov ak budú písmena od seba patrične ďaleko. Nemá to žiadny iný význam. Takto abacedne rozložená klávesnica má budúcnosť, veď si niekedy pozri, ako človek neznalý strojopisu márne hľadá písmenka na klávesnici, ak by boli rozložené tak ako je to na obrázku písalo by sa takému to analfabetovi o poznanie lepšie. Všetko je vec zvyku, a ako sa hovorí starého psa novým kúskom nenaučíš. Ale aj k tomu rozloženiu mám výhrady. Napr tie šípky v strede sa mi osobne nepáčia, prepínanie funkčných kláves je tiež oničom, radšej nech je kláves trebars aj 150 ako 70 a ku každej nejaký prepínač....
|
|
tam
Od: tam
|
Pridané:
23.6.2006 16:25
tak ako hlada na qwerty tak by hladal aj na abcdef. a na tejto dokym by napisal nico aj z diakrotikou tak by sa asi po...
|
|
N!Tro
Od: N!Tro
|
Pridané:
4.1.2006 1:15
Tak s touto nowou klav. si asi na W-A-S-D CounterStrike nezahram :( takze nekupujem :P
A este mi tam xyba trochen F1-12 alebo si to prepnem na 3 pokus :P
Stara dobra QWERTY(Ale iba UK ta SK je ....divna?...)
:D
|
|
fiskin
Od: fiskin
|
Pridané:
4.1.2006 15:31
klavenica na pikacu, uz len z jedneho dovodu umiestnenie samohlasok, a e i je pod sebou, najviac pouzivane samohlasky a oni su pod sebou, pisanie tam musi byt peklo.
|
|
Ja Claudius
Od: Ja Claudius
|
Pridané:
4.1.2006 22:25
62 rocny inzinier predstavi klavesnicu a potom zomrie na infarkt. Vsak nech ma chlapec radost, stejne mu to neprejde. Ale deti v skole sa mozu ucit na tej hracke pisat. Ja uz moju QWERTZ nezmenim.
|
|
Eleazar
Od: Eleazar
|
Pridané:
5.1.2006 12:16
Skrátka chlapík z dlhej chvíle si che privirobiť a užiť trocha slávy. o ničom inom to nieje.
|
|
sorbon
Od: sorbon
|
Pridané:
5.1.2006 13:45
Vyzera ako lacna hracka z TESCA....pre predskolakov.....
|
|
Kajusox850xt
Od: Kajusox850xt
|
Pridané:
5.1.2006 15:05
Sak to nema obdobu co sa este nevymysli uplna somarina vyzera to ako nejaka decka hracka ktora je suca tak do smetiaka.Ja osobne by som si to nechcel ani keby zadarmo davali:D
|
|
lancelot
Od: lancelot
|
Pridané:
5.1.2006 16:27
To s tými šípkami je hrozné. A kde je opierka na ruky? Namiesto nej sú tam klávesy, ktoré by mali byť hore... Na to rozloženie písmen by som si este zvykol, ale radšej nech je ta klávesnica o 5cm dlhšia a nech tam je aspoň o 15 kláves viac...
|
|
mave
Od: mave
|
Pridané:
5.1.2006 19:09
neni sanca aby sa to ujalo qwerty rullez, je pravda ze pre zaciatocnikov mozno lenze tym padom sa strati univerzalnost a pochybujem ze by niekto prechadzal z qwerty na ine rozlozenie. mozno tak policajtom a postihnutym ludom by to mohlo pomoct inak uplne zbytocne
|
|
MaVa
Od: MaVa
|
Pridané:
5.1.2006 23:20
treba to brat trochu ako alfa verziu, postupne sa to domysli
|
|
dje
Od: dje
|
Pridané:
6.1.2006 12:45
Kto by sa mal ucit pisat na inej klavesnici??? to jej totalny nezmysel!
|
|
jefo
Od: jefo
|
Pridané:
6.1.2006 19:43
tak ako tym americanom uz asi trochu preskakuje nie? ved na tom sa normalne desiatimi prstami nebude dat vôbec písat. omg to zas nejaky trtko vymyslel :)
|
|
ináČ
Od: ináČ
|
Pridané:
7.1.2006 12:41
Dnesny standard je daleko od optima, ale uz je desatrocia (ako klavesnica pisacich strojov) zauzivany. Tato klavesnica je od optima este dalej, akurat pre ludi, ktori potrebuju pri pisani stopovacieho psa je asi abecedne rozlozenie klaves vhodnejsie. Inac, pri desatprstovom pisani je napr. A, ako snad najpouzivanejsia klavesa este horsie umiestnene, ako doteraz. Namiesto nevhodneho umiestnenia na najslabsi prst /lavy malicek) v zakladnom rade, je presunuta do horsie pristupneho horneho radu. Ked by uz ktosi chcel menit rozlozenie pismen tak, aby to realne cosi prinieslo, mala by byt zmena urobena podla frekvencie vyskytu a teda najcastejsie pismena v strede zakladneho radu a postupne az po okraje dolneho a horneho radu. Aj ked pri klavesniciach PC, alebo elektrickych pisacich strojov to nie je az taky problem, ako pri mechanickych strojoch.
Kazdopadne by asi bolo vhodne uvazovat s tym, ze este aj dnes sa v mnohych pripadoch pouzivaju pisacie stroje a teda rozlozenie standardnych klaves by malo byt zhodne na PC i na pisacich strojoch.
|
|
marexon
Od: marexon
|
Pridané:
9.1.2006 19:50
suhlasim.
|
|
Sorrow_
Od: Sorrow_
|
Pridané:
7.1.2006 21:58
Moja rec btw podla mna stary doma fici na dotykovom displeji:)a nam "uzivatelom" by xel podhodit taku s*acku...s tym by sme si teda vela neuzili, resp. uzili az moc. Napr. ja som zvyknuty strasidelne udierat do klavesnice, specialne do spacu, a mam ho teda poriadne dlhy na starej nemeckej klavesnici za ktoru som vdacny bo je odolna voci mojim nervom. A este by ma strasne zaujimalo ako xu vyriesit napr. klavesove skratky; napr. v takom Flashi su aj pochutky typu Ctrl+Alt+Shift+S
|
|
Brdy
Od: Brdy
|
Pridané:
8.1.2006 12:47
Tak s tym rozlozenim pismen to nie je az taka hlupost podla niektorych ktori to skusali sa zrychli rychlost pisma asi o 10%, ale okrem pismen by som nemenil nic na tej "nasej" starej dobrej qwerty.A okrem toho, klavesnica nie je jedina vec na svete ktora sa drzi urcitych tradicii...
|
|
gidy
Od: gidy
|
Pridané:
8.1.2006 20:50
bomba... farebna ako lentilky :)
|
|
marexon
Od: marexon
|
Pridané:
9.1.2006 19:36
NIE, NENAHRADI. no toto bol najhorsi vynalez storocia... neviem, ako sa to ujme, pretoze ludia su zvyknuti (ak uz niekto ovlada strojopis) na klasicke klavesnice (a to niekolko desiatok rokov), aj ti, ktori strojopis neovladaju. dalsia vec: kto by menil celu literaturu, ktora hovori o pisani na stroji? necudujem sa, ze v historii sa tento pokus napokon neujal. klavesnica sa zide akurat malym detom, ktore strojopis vobec neovladaju a maju len prvy kontakt s klavesnicou, lenze potom hrozi, ze neskor budu mozno musiet pracovat s klasickou klavesnicou a nastava problem hladania pismen. rozlozenie pismen na klavesnici sa absolutne nehodi na rychle pisanie a clovek, ktory by sa chcel naucit na tejto klavecnici pisat rychlo (ale ozaj rychlo), by potreboval asi 2 roky s tym, ze by musel pisat denne 2-3 hodiny, ak uz niekto ovlada klasicku klavesnicu, by potreboval pomerne viac. a o prepinani funkcii pre jednotlive klavesy... to uz radsej ani nebudem komentovat... co je to vlastne za zakladny riadok? EFGH-RSTU?!?!? TO UZ VAZNE NEMAJU CO ROBIT TI INZINIERI?!?!?!?!?
|
|
ado21
Od: ado21
|
Pridané:
9.1.2006 22:43
Ale lidicky, co ste nepochopili. Ta klavesnica je pre win ale pre tych, co maju parkinsona. Im staci dat ruky na klavesy a ta klavesnica potom pise sama :D
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
10.1.2006 0:33
ta ja poznam optimalnejsiu klavesnicu, bo ja sam som ju vynasiel, bo sa mi v noci prisnilo kedysi ... v strede jeden velky butonik "A", co sa stlaca palcom na pravej ruke a okolo neho 9 klaves pre zmenu funkcie klavesy "A", trebars na B abo C abo co ... klavesy pre zmenu funkcie je mozne aj kombinovat a kedze kazdy mame 10 palcoch na rukoch (samozrejme dokopy na oboch rukoch), ta to az nenormalnych 512 funkcii moze mac tota klavesa, ta kde sa hrabe dajaka qwerty 101 klavesova abo jaka ... moja 10 klavesova moderna ergokomicka klavesnica je najlepsi vynalez tisicrocia a pozajtra si ju idem dat patentovat ... sak to aj do mobiloch bude paradna vec ... ta ja nechapem, jaky som ja inteligen ... ta zo mna bude milijonar asi ...
|
|
delphian
Od: delphian
|
Pridané:
14.1.2006 20:47
A ten napis na vrchu "New standard keybord"
lol lol lol
|
|
XXX
Od: XXX
|
Pridané:
15.1.2006 1:18
Blbost, tohle je superklávesnice (sice mi licencovali můj nápad, který jsem neudal ani u MS, ale je nej) > http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/
|
|
Stanislav
Od: Stanislav
|
Pridané:
16.1.2006 19:37
Toto co vymyslia Americania vela ludi zozerie, lebo je to americke, nechcem byt staromodny, ale niektore veci co uz nasi predkovia vymysleli sa nedaju len tak menin a ani historia to nepusti. Teda nech skusia zmenit storocie, mesiac, slnko a pod. Vynalez novej klavesnice nie je pioneersky cin. Je to naprd, leda tych ludi, ktori sa nechcu prisposobit musi vyviest na SIBIR, co by rad urobili posocialisticky politici vid Vaclav Havel.
|
|
leopik
Od: leopik
|
Pridané:
27.10.2007 10:27
Podla mna to je riadna kravina
|