| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
iPhone
Od: iChuj
|
Pridané:
6.1.2012 14:07
a ze preco je kazdy iPhone tak doskrabany. Za cenu za ktoru sa predava by mal mat nielen gorila sklo ale aj pozlateny obal
|
| |
Re: iPhone
Od: appleman
|
Pridané:
6.1.2012 14:36
kvalita skla na iphone horsia ako na starej nokii keby tam dali aspon plexi
http://bit.ly/xQ10yt
|
| |
Re: iPhone
Od: tukos
|
Pridané:
6.1.2012 15:11
To sa neráta, nemal zapnutý flight mode.
|
| |
Re: iPhone
Od: kakafko
|
Pridané:
6.1.2012 15:53
uplne staci, ze ma default retard mode.
|
| |
Re: iPhone
Od reg.: čak noriz
|
Pridané:
6.1.2012 21:12
CORNING® GORILLA® GLASS - http://goo.gl/nOMEt
|
| |
Re: iPhone
Od: _xxx
|
Pridané:
6.1.2012 15:36
rozmyslaj, prosim, urob to pre seba.
|
| |
Re: iPhone
Od: cierny dement
|
Pridané:
7.1.2012 10:09
jablckar posraty :D
|
| |
Re: iPhone
Od: Sheriff
|
Pridané:
6.1.2012 15:22
Este raz si precitaj tu vetu v clanku a zistis ze aj apple dava do vsetkych svojich ios zariadenii sklo gorilla. O tom ze apple upgraduje skla na gorilla2 uz je plny net.
Posielam tvojmu doskabanemu iphonu kvety. Ked ho nosis vo svojej kabelke s klucami tak si kup foliu.
|
| |
Re: iPhone
Od: chujo
|
Pridané:
6.1.2012 15:34
"O tom ze apple upgraduje skla na gorilla2 uz je plny net."
to akoze kazdemu vymenia sklo na vifone?
|
| |
Re: iPhone
Od: xvzf
|
Pridané:
6.1.2012 22:30
jj... a teraz aj novy vifon s prichutou maracuja!
|
| |
Re: iPhone
Od reg.: Y x u s
|
Pridané:
6.1.2012 15:38
kluce ho neposkrabu. odskusane. sklo je tvrdsie ako vacsina kovov.
|
| |
Re: iPhone
Od: haleluja
|
Pridané:
6.1.2012 15:41
sory, ale to je debilita na n-tu.
|
| |
Re: iPhone
Od: ...
|
Pridané:
6.1.2012 16:09
mozno myslel zeliezko z umelej hmoty.
|
| |
Re: iPhone
Od: holotrt
|
Pridané:
6.1.2012 16:17
s drevenou ruckou.
|
| |
Re: iPhone
Od: Rezanie skla
|
Pridané:
6.1.2012 16:33
U vas mozno rezu sklo kovom, ale tu u nas diamantom ;)
|
| |
Re: iPhone
Od: haleluja
|
Pridané:
6.1.2012 16:40
kto tu pisal nieco o rezani skla?
|
| |
Re: iPhone
Od: prdlajs
|
Pridané:
6.1.2012 16:42
Tak to potom bude riadne drahe rezanie. Som zvedavy, aky velky diamant potrebujes na rezanie povedzme 10mm tabule a za kolko storoci zacne byt firma v zisku :)
|
| |
Re: iPhone
Od: Rezanie skla
|
Pridané:
6.1.2012 16:48
V zivote si nerezal sklo... Pozri na nete diamantove rezacky na sklo ;) 20 mm rezacky najdes aj u niekoho doma :P
|
| |
Re: iPhone
Od: chujo
|
Pridané:
6.1.2012 17:02
si idiot. sklo sa zvycajne nereze diamantom, ale odpadnym prachom s brusenia diamantov nalepenom na rezacom kotuci.
a samozrejme ide o prach z technickych diamantov.
|
| |
Re: iPhone
Od: Rezanie skla
|
Pridané:
6.1.2012 17:09
To ten idiot si asi ty, ten diamant je na kalenej oceli... A kedze je na povrchu, tak sa reze nim a nie KOVOM! Kazda rezacka to tak ma, a nikde nepisem ze sa to reze krystalom diamantu :D :D To je len tvoj vyplod ;)
|
| |
Re: iPhone
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
6.1.2012 17:53
Aj vŕta sa do skla vrtákmi z diamantovou korunkou. Raz sa mi síce podarilo z núdze navŕtať do 3mm skla dierku vrtákom na železo, po polhodine vŕtania (do plovice z jednej strany a aj z druhej)a neustáleho brusenia a chladenia vrtáku aj tak to sklo na konci jemne prasklo.
A diamantové rezačky na sklo majú aj v bývalých 30 korunových obchodoch, také jednorázovky ale režú tak neviem čo splietaš za koľko bude tá fima zisková keď nakúpi neviem aké diamanty.
|
| |
Re: iPhone
Od: antharmann
|
Pridané:
6.1.2012 19:51
Naco si to vrtal pol hodiny.. stacilo zapnut priklep :D
|
| |
Re: iPhone
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
6.1.2012 22:38
To som menil sklo an tacháčí na škodovke 120L..."eL" ako Luxus. Bolo rozbite a ďalšie bolo bez dierky na tú tyčku čo sa nulujú kilometre tak som ho tam vyvŕtal.
A máš pravdu načo som to vŕtal :D aj tak sme ju po týždni rozdrbali v poli a išla do šrotu :D
|
| |
Re: iPhone
Od: pancier
|
Pridané:
6.1.2012 22:41
Skoda 120L to ako ze pri 120ke uz L ako lietala.
|
| |
Re: iPhone
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
7.1.2012 13:53
Preto sme vozeli vpredu v kufri furt vrecko cementu :D
|
| |
Re: iPhone
Od: SadloKarton
|
Pridané:
7.1.2012 16:49
videl som sklo strihat obycajnymi noznicami ked je ponorene vo vode, mozno by slo tak aj vrtat obyc. vrtakom, ktohovie
|
| |
Re: iPhone
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
7.1.2012 21:22
Obyčajným vrtákom je to teda sranda. Najprv musíš nejako narušiť rovnú plochu toho skla lebo ten vrták bebá po celom skle keď vŕtaš ručnou vŕtačkou :D Malým rotačným pilníčkom do vŕtačky sa mi to poradilo a potom sa už vŕtalo. Iba sa prášilo zo skla, vrták horúci a furt tupý. Pod vodou by to asi išlo lepšie ale fakt fakt pomalým tempom a malým tlakom toho vrtáku na to sklo
...však vyskúšaj a potom sa tu stým podeľ a ako je zvykom tu na diskusií to vždy rozoberie :D
|
| |
Re: iPhone
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
6.1.2012 19:07
Si samy omyl. Jediny rozdiel v tom diamante je, ze obvykle nie je prirodny, ale je to technicky diamant (pre tie ucely vyrobeny). Ale kazdopadne sklo sa reze diamantom, pretoze prejdenim diamantu po skle sposobi narusenie struktury skla tak, ze sa velmi lahko lame. Opotrebovanie diamiantu tam je, ale je dost nizke oproti hociakemu inemu rieseniu.
|
| |
Re: iPhone
Od: Cuda
|
Pridané:
7.1.2012 15:59
Stačí na to spekaný karbid.
Sklo je síce tvrdé, ale veľmi krehké.
Nie je zas tak moc tvrdé, aby sa muselo rezať len diamantami...
|
| |
Re: iPhone
Od: prdlajs
|
Pridané:
6.1.2012 23:09
Diamantove rezacky poznam, ale tie maju daleko od rezania diamantom ;) To ze to tak raz nazvali nejaki idioti z marketingu, je uz ina vec. Aspon vidno, ako poznas to, co pouzivas.
|
| |
Re: iPhone
Od: lolo21
|
Pridané:
7.1.2012 0:52
a teda čím reže diamantová rezačka? perníkovým hrotom?
|
| |
Re: iPhone
Od: Rezanie skla
|
Pridané:
7.1.2012 1:22
+1 :D :D
|
| |
Re: iPhone
Od: appleman
|
Pridané:
7.1.2012 1:10
mno, sklo sa da rezat vela vecami, napr. wolfram karbid sa na to obzvlast hodi, ak si dobre spominam.
ovsem diamantove rezacky pouzivaju mini diamant ako hrot, rozdiel v cene je asi 10 nasobny...
|
| |
Re: iPhone
Od: pancier
|
Pridané:
6.1.2012 15:44
Dobre som sa zasmial:D
|
| |
Re: iPhone
Od reg.: weiss
|
Pridané:
6.1.2012 18:43
Tak si debil. Prestuduj si toto: http://goo.gl/t1phz a bud mudry.
|
| |
Re: iPhone
Od reg.: rayen
|
Pridané:
6.1.2012 22:43
kolega len tak na skusku ze idem poskrabat klucom novy telefon :O) a srabanec tam pekne vidno ani sa velmi nesnazil
|
| |
Re: iPhone
Od: Kleofas
|
Pridané:
8.1.2012 12:41
A komu tim prospejete, co?
|
| |
Re: iPhone
Od: ......
|
Pridané:
6.1.2012 15:48
Citam to uz 7 krat a naozaj to tam nevidim
|
| |
Re: iPhone
Od: jozko je hovno
|
Pridané:
6.1.2012 15:50
toto citam uz 2-krat a tiez to tam nevidim.
|
| |
Re: iPhone
Od: onem
|
Pridané:
6.1.2012 15:48
www.corninggorillaglass.com /products-with-gorilla/full-products-list
podla vyrobcu ziaden iShit nieje chraneni chlpacom.
|
| |
Re: iPhone
Od: Sheriff
|
Pridané:
6.1.2012 15:54
Jeden z nich.
http://goo.gl/GCEMY
|
| |
Re: iPhone
Od: sheriff
|
Pridané:
6.1.2012 16:08
a tiez tam pisu ze toto nie je kompletny list po dohode s niektorymi vyrobcami. tak si radsej precitaj vsetko co tam pisu
|
| |
ABCDE
Od: Herbert
|
Pridané:
6.1.2012 14:08
Ja som myslel, že ide o tie uniknuté spisy kde sú uvedené tie velké provízie z privatizácií...
|
| |
Re: ABCDE
Od: detto
|
Pridané:
6.1.2012 17:03
myslim ze o gorila sklicku tu okrem par ludi nemali sajnu:D
|
| |
nadpis
Od: fin1
|
Pridané:
6.1.2012 14:10
nadpis si opat raz zasluzi kvety ...
|
| |
pekne
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
6.1.2012 14:28
Gorila I. bola dobra proti poskrabaniu, ale ked dostala supu do rohu, lahko sa rozsypala, tak ak zlepsili toto, tak parada...
|
| |
Re: pekne
Od: ggfggf
|
Pridané:
6.1.2012 15:06
Nezlepsili, lebo sklo sa vyraba pod tlakom, tak ked dostane supu rozleti sa zas... Mozno treba len silnejsiu supu.
|
| |
afery
Od: dochodkyna
|
Pridané:
6.1.2012 15:06
tieto afery s odpocuvanim kazdeho iba otravuju.
ja by som tie odposluchy a zaznamy zakazala.
|
| |
Re: afery
Od: ľuboš
|
Pridané:
6.1.2012 15:36
dôchodkyňa: .... potom Ťa gorila budí zo spania na Bahamách..., ani sa nečudujem.
Škoda, že tá "naša" Gorila utíchne a vyšetrí sa, že sa vyšetriť nedá a skutok nestal...
Oproti tomu je nejaké sklíčko na mobiloch šuviks..
|
| |
Re: afery
Od: osteoporoza
|
Pridané:
6.1.2012 15:37
treba ich vsetkych zaradom bit latou po krizoch.
od fika az po zlu dzurindu.
smradi.
|
| |
Re: afery
Od: reg. vietor
|
Pridané:
6.1.2012 16:44
ja by som vsetky tie parlamenty zakazala
|
| |
Re: afery
Od: gorilllla
|
Pridané:
9.1.2012 9:00
precitaj najpr clanok az potom trolluj
|
| |
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
6.1.2012 16:47
iPhone - 700 eur ... 3 pady a dead
Nokia 3310 - uz na nezaplatanie ... nerozbitna
|
| |
Re: IE users
Od: droid
|
Pridané:
6.1.2012 16:53
V bananovych republikach a la Slovensko stoji 700€...
|
| |
Re: IE users
Od: Galaxy
|
Pridané:
6.1.2012 17:04
za ten jablkovy crep je aj 70 vela
|
| |
Re: IE users
Od reg.: Sudhoven
|
Pridané:
6.1.2012 22:03
Nedávno to tu bolo:
goo.gl/OLTg9 :D
|
| |
a bum
Od: konar
|
Pridané:
6.1.2012 16:49
http://www.youtube.com/watch?v=elKxgsrJFhw
|
| |
Re: a bum
Od: 0905465798
|
Pridané:
6.1.2012 17:03
nechapem ako si niekto moze kupit tu isracku ved to je totalna sunka hracka viac vydrzi
|
| |
true!
Od reg.: Chrix
|
Pridané:
6.1.2012 18:12
http://dopice.sk/1ED
|
| |
nevháp
Od: verzia Gorily
|
Pridané:
6.1.2012 18:45
zrejme mi dávnejšie niečo ušlo, ale neviem prísť na systém zelených, sivých rámikov, hodnotenia +/-, šedé, čierne texty,... nemám najlepší pocit, ak niekomu chcem dať + a stane sa opak, môže mi to vážená redakcia (a možno nielen mne) ozrejmiť?
|
| |
Re: nevháp
Od: Wtffff
|
Pridané:
6.1.2012 19:37
Z tohoto som aj ja ***** Uplne totalne ma naserie ked vsetky komentare zosednu(a uplne na prt sa citaju) a zostane len moj a par novych. za to si redakcia zasluzi kvetmi po hlave.
|
| |
Re: nevháp
Od: ľuboš
|
Pridané:
6.1.2012 20:27
Práveže je to výborné, lebo tie "šedivo" sfarbené zanmenajú, že už boli otvorené, t.j., existuje reálny predpoklad, že aj prečítané..:), takže stačí čítať iba tie tmavo zvýraznené, urýchľuje to čítanie.
Čo mňa skôr "fascinuje", že systém + a -, kedy skočí od o,3 ?, až ihned 10..
|
| |
Re: nevháp
Od reg.: weiss
|
Pridané:
6.1.2012 21:13
Hodnota sa zobrazi az po X hlasoch. Ked ty si X-ty hlasujuci a vsetci davali pred tebou +, tak to hodi hned 10. Ked hlasovalo vela ludi, tak potom tvoj hlas ma relativne malu hodnotu a hodnotenie sa zmeni iba trocha.
|
| |
Re: nevháp
Od: ľuboš
|
Pridané:
6.1.2012 21:36
Hm, má to logiku. Dík.
|
| |
Re: nevháp
Od reg.: Propediotika
|
Pridané:
6.1.2012 22:25
Este to moze byt tym, ze pokial sa nacita stranka a clovek si precita clanok, komentare a dostane sa k hodnoteniu, tak za tento cas uz mohlo zahlasovat X ludi.
|
| |
Re: nevháp
Od: Neviem
|
Pridané:
6.1.2012 20:24
Pravdepodobne ta prekvapilo, ze si niekomu dal + a pod prispevkom sa zobrazilo povedzme -3. Asi preto, ze nejakych prvych 5 hodnoteni system nezobrazuje a potom pride priemer.
Ale to je len moj dohad.
|
| |
Re: nevháp
Od: chnapas
|
Pridané:
6.1.2012 20:53
je to tym, ze medzi tym ako si otvoril stranku a klikol na + zahlasovalo napr. 15 dalsich ludi a tvojim hlasovanim si si to refreshol a aj ked si dal + tak ostatni dali - cize ti z priemeru hlasovani naskoci zaporna hodnota...
|
| |
Re: nevháp
Od: dger
|
Pridané:
6.1.2012 21:11
system hodnotenia je uplne na prd. nech to spravia na body a tie nech idu aj do aleluje. alebo skopcite system komentarov od redditu a bude tu poriadok. posielam kvety
|
| |
Re: nevháp
Od: pancier
|
Pridané:
6.1.2012 21:35
Akokeby to nebolo jedno, mna +- absolutne nezaujima. Staci jeden kokot, ktory dava len minuska a su aj kvalitne prispevky ominuskovne.
|
| |
Re: nevháp
Od: wlekfjw
|
Pridané:
6.1.2012 21:43
ale jeden kokot tazko prebije viacerych pluskarov ak sa jedna o kvalitny koment. v pripade ze koment ma dajme tomu -9 tak je to vacsinou naozaj kokotina
|
| |
Re: nevháp
Od: pancier
|
Pridané:
6.1.2012 21:47
Ked je to kokot, ktory pouziva nejaky IP changer, tak to mozne je.
Okrem toho cim viac hodnoteni tym sa menej pripisuje/odcitava. Niekedy mam pocit, ze zo zaciatku je hned -/+ 10 a po case das +/- a pripocita sa 0,1.
|
| |
Re: nevháp
Od: appleman
|
Pridané:
6.1.2012 22:17
po 3 hlasoch mas prve skore.
a tvari sa to tak, ze ti ukazuje pomerny rozdiel :)
pr: +2 -1 = +1 / 3 (celkovy pocet hlasov) * 10 = +3.3
ak sa nemylim :)
|
| |
Re: nevháp
Od reg.: Propediotika
|
Pridané:
6.1.2012 22:27
Hodnotenie od registrovaneho a neregistrovaneho pouzivatela by malo mat rozdielnu vahu. Pri spusteni hodnotenia bol o tom clanok.
|
| |
Re: nevháp
Od: appleman
|
Pridané:
6.1.2012 22:35
klamal by som, keby som povedal, ze ano alebo nie (skor sa mi zda, ze kazdy hlas je za 1 bod) ;)
pockaj chvilku, dam reg. a vyskusam...
|
| |
Re: nevháp
Od: appleman
|
Pridané:
6.1.2012 23:06
ok, odhlasovane na vzorke 11 hlasov u registrovaneho uzivatela... za predpokladu, ze za kazdy testovany prispevok nebolo hlasovane viac ako 30x sa da povedat, ze
vzorec sa tvari ako:
(plus-minus)/(plus+minus)*10
a kazdy hlas sa rata za 1.
sice je priskoro na zavery a chcelo by to poriadne preverit, ale na to je pre mna uz neskoro...
|
| |
Re: nevháp
Od: pancier
|
Pridané:
6.1.2012 23:24
Pocuvaj, myslis to takto? (ak si za slovo minus doplnis konkretne cislo).
(plus-(-minus)/(plus+(-minus)*10 potom by to bolo
(plus+minus)/(plus-minus)*10
|
| |
Re: nevháp
Od: uhaha
|
Pridané:
6.1.2012 23:39
On mysli, ze si to tak mysli, ale ty si myslis zase takto
|
| |
Re: nevháp
Od: appleman
|
Pridané:
6.1.2012 23:50
ale pravdu mame obaja, to je nieco, ze?
a hned ti poviem preco:
ja ratam statisticky - minusovy hlas ratam ako 1 hlas,
on rata matematicky - minusovy hlas ako -1 boda.
a preto budeme mat aj napriek rozdielnej metodike stejny vysledok.
|
| |
Re: nevháp
Od: appleman
|
Pridané:
6.1.2012 23:47
pod plus a minus som myslel pocet kladnych a zapornych hlasov
priklad:
clanok dostane nasledovne:
pluska: 7
minuska: 3
algoritmus teda prebehne takto:
(plus-minus)/(plus+minus)*10=
(7.0-3.0)/(7.0+3.0)*10.0=
4.0/10.0*10.0=
4.0
teda vysledne sa zobrazi: +4.0
|
| |
Re: nevháp
Od: pancier
|
Pridané:
6.1.2012 23:52
Podla vsetkeho je ten Tvoj postup spravny.
|
| |
Re: nevháp
Od: appleman
|
Pridané:
7.1.2012 0:26
moze sa tak zdat... ovsem stale nie je overeny na dostatocne velkej vzorke, aby sa to dalo s urcitostou tvrdit...
|
| |
Re: nevháp
Od: nereg: Istvan
|
Pridané:
6.1.2012 23:11
pal do prdele s pianovym maniermi.
|
| |
Re: nevháp
Od: :-)
|
Pridané:
7.1.2012 1:37
Uz vidim, ako koli tvojmu komentu si niekto dava namahu logovat sa cez IP changer a klikat aby si honil ego na totalnej chujovine. Zobud sa.
|
| |
Re: nevháp
Od: pancier
|
Pridané:
7.1.2012 1:40
Neuveris, ale aj taki chuji sa najdu.
|
| |
Re: nevháp
Od: Y..
|
Pridané:
7.1.2012 19:58
pritom staci vymazat cookies
|
| |
Re: nevháp
Od: fja
|
Pridané:
8.1.2012 18:22
AHA! Ako si na to prisiel? A preco mas +10? :D
|
| |
gorila sk
Od: ssd
|
Pridané:
6.1.2012 19:17
Uz som sa zlakol, ze sa objavil dalsi prepis rozhovorov pol. stran...
|
| |
Re: gorila sk
Od: jozkoooo
|
Pridané:
6.1.2012 20:54
Preto my ludia slusny voline slusnych ludi ako pan Galko!!!
|
| |
Re: gorila sk
Od: Galaxy
|
Pridané:
6.1.2012 20:58
dobre pista verime, a co rit ta neboli?
|
| |
Re: gorila sk
Od: Neviem
|
Pridané:
6.1.2012 22:17
Preto my slusni ludia, co na rozdiel od vas pozname nominativ pluralu volime slusnych ludi ako je pani Nora Mojsejova.
|
| |
Re: gorila sk
Od: pancier
|
Pridané:
6.1.2012 22:23
Mozno trpi schyzou preto "my" alebo "my" ako on a jeho salama.
|
| |
Re: gorila sk
Od: jozkoo
|
Pridané:
6.1.2012 23:37
gramaticka mafia detected
|
| |
Re: gorila sk
Od: pancier
|
Pridané:
6.1.2012 23:40
Co robia Tvoje "deticky"? Ako si sam nazval svoje iPrdy:D Pozeras na nich nejake g-pecko?
|
| |
Re: gorila sk
Od: jozkoooo
|
Pridané:
6.1.2012 23:56
tamtungac detected
|
| |
Re: gorila sk
Od: jebis
|
Pridané:
6.1.2012 23:40
Na detto
|
| |
Posielam kvety Gorile
Od reg.: Ritny_brmbolec
|
Pridané:
6.1.2012 22:06
Na čítanie 89strán Gorily!
http://goo.gl/F2bxW
|
| |
lepšie sa číta na:
Od: _kubo_
|
Pridané:
7.1.2012 13:07
http://dolezite.sk/Cely_zaznam_ITP_GORILA_142.html
|
| |
Gorila 350
Od: Vlak
|
Pridané:
6.1.2012 23:29
Ja ze nova verzia gorily ;) http://www.atlaslokomotiv.net /loko-350.html#prezdivky len mi nesedel server..
|
| |
ajsamsung ajfon
Od: to je jedno
|
Pridané:
7.1.2012 0:16
Kedy uz ludia pochopia ze ked je nieco takmer cele zo skla ze to je krehke? Vsak kto potrebuje hadzat mobil o zem tak si kupi nejaky odolny fon. Kto potrebuje velku 4 palcovu tehlu kupi si samsung. Kto potrebuje mechanicku klavesnicu vyberie si taku. Kto chce iphone kupi si ajfon a neriesi ci je sklo krehke.
PS: dnes som nasiel casopis mobility z 2001 roku kde sa Nokia 6210 predavala za akciovych 16200 Kc.
PS2: Kto ma na iphone kupi si ho kto ma na mobil za 1€ tak si kupi ten. Potial to ma logiku. Ale potom nastupuje nieco nelogicke. Ten s 1€ mobilom nadava na predrazeny ajfon. Ten s ajfonom sa smeje ostatnym.
|
| |
Re: ajsamsung ajfon
Od: pancier
|
Pridané:
7.1.2012 0:42
Zase jeden z prijebanych pohladov. Ale aspon si vystihol podstatu v poslednej vete: Ten s ajfonom sa smeje ostatnym. A preco sa smeje? Lebo je jebnuty a citi sa bezdvovodne vynimocne. Mam take auto, ze by som sa mohol na vsetkych skerit a nerobim to.
|
| |
Re: ajsamsung ajfon
Od: appleman
|
Pridané:
7.1.2012 0:58
neviem, co sa ti na jeho komente nelubi...
ide o to, ze kazdy si kupi to, co si mysli, ze potrebuje. samozrejme inak sa rozhodne manazer, inak blondinka, matfyzak, robotnik a inak rapper, coz ovplyvnuje ich vzdelanie v oblasti, esteticke citenie a obsah penazenky.
a k tym poslednym riadkom - kazdy si potrebuje svoje rozhodnutie nejako zdovodnit. a to sa da napr:
vyhlasenim, ze tvoja hracka je najlepsia, k comu potrebujes vediet nejake 2-3 vyhody svojej hracky;
alebo vyhlasenie, ze ostatne su srot, na co ti staci vediet par nevyhod konkurencie.
samozrejme, chybajuce argumenty sa daju nahradit mnozstvom nadavok.
|
| |
Re: ajsamsung ajfon
Od: pancier
|
Pridané:
7.1.2012 1:09
Vies v com je cely problem okolo Apple? Ten ich marketing a vnimanie veci maju na ludi negativny dopad, obzvlast v prijebanych krajinach ako je slovensko, kde zije bud buran alebo malomestiak a drviva vacsina si kupi Apple produkt a citi sa vynimocne, keby mohla tak s nich chodi prilepenim na cele. V tom je ten problem. V okoli poznam dost ludi, ktori su presne takyto. Mne to pride ubohe a trapne. Jednoducho obhajovat sracku v zmysle Apple propagandy, ze Apple je vynimocny a patri vynimocnym. O nicom..
|
| |
Re: ajsamsung ajfon
Od: fja
|
Pridané:
7.1.2012 1:19
To je mentalita vsetkych post-komunistickych statov. A to nevravim o tom, ze k vacsine pausalov napr. v UK stoji iPhone par libier a produkty apple su tam bezne. Tam si vacsina ludi kupuje iPhone z toho dovodu ze im vyhovuje etc. Apple patri medzi "vynimocnejsie" spolocnosti ale ze patri vynimocnym je blbost ako voda v kosi.
|
| |
Re: ajsamsung ajfon
Od: appleman
|
Pridané:
7.1.2012 1:24
a prave v tomto bol jobs genius, dokazal spravne posobit na ludi. marketing applu bol vzdy par urovni pred konkurenciou.
plus, zober si design. minimalisticky. user friendly. nestarajte sa. sme najlepsi. spravime vsetko za vas. jeden klik a mate vsetko poruke. muziku, dokumenty. povedzte si co chcete, siri zariadi. vsetko len pre vas. lebo ste vinimocni. a zasluzite si vinimocny produkt.
nieje to skvela taktika?
sa potom necuduj, ze sa ludia potom tvaria, ze maju naviac.
ps: zase zatracovat iPhone koli ludom alebo firme, ktora ho robi nie je celkom koser. ci sa ti lubi alebo nie, je to poriadne spravena masina a to, co ma zvladat zvlada perfektne. samozrejme ma svoje muchy, ale to ma vsetko :)
|
| |
Re: ajsamsung ajfon
Od: pancier
|
Pridané:
7.1.2012 1:34
Proti konceptu apple strategie nemam nic, jednoducho jedna platforma, jednoduche ovladanie a vsetko poruke. Potial to je o.k. Ale s tou vynimocnostou je to prijebane a akurat to sposobuje to, ze loseri sa zacnu s apple produktom aspon trosku normalne.
Ak si niekto kupi apple a berie ho ako spotrebnu vec, ako nastroj a nic viac tak to je normalne. Ale ked to berie ako prostriedok k vynimocnosti tak to je chore a to sa vo vacsine pripadov deje.
|
| |
Re: ajsamsung ajfon
Od: appleman
|
Pridané:
7.1.2012 1:58
ale kazdy sme niecim vynimocny a chceme (nase ego nam to priam prikazuje) to dat patricne najavo. niekto oblecenim, iny autom, dalsi trebars drahou technickou hrackou, sexi dievcatom, alebo len tym, ze si mozeme beztrestne prezentovat vlastny nazor :) kazdemu to svoje, co si moze dovolit.
si zober aky by bol svet nudny, keby vsetci vsetko kupovali len ako spotrebnu vec. dievcata by behali v teplakoch, bez makeupu... neboli by ziadne sexi blondinky v minisukniach pripominajucich viac opasok, zlate nezavislacky, drsne metalacky ani nezne lolitky... a to je nocna mora.
|
| |
Re: ajsamsung ajfon
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
7.1.2012 8:48
Z pohladu na zeny, tam sa ta vynimocnost hodi. Ale z celkoveho pohladu suhlasim s pancierom. Tito ludia sa chcu citit vynimocni, ale pritom obracaju kazde euro, zeru nizkotucne sracky plne modifikovanych latok v kombinacii s fastfoodmi, nadavaju na kazde euro, ktore im stat zobere, a pritom im nevadi, ze miliony a miliardy eur z ich dani sa vypari na zaklade nasich zakonov v spolupraci s politikmi.
Vo vseobecni si kupia iZnackove veci/tovary len preto, aby sa citili lepsimi ako ostatni, a este to musia prezentovat. Pritom vo vnutri su to kreteni bez logiky.
Nechcel som sa dotknut vsetkych Slovakov, ale niektori by si uz mohli zapnut ten neuronovy procesor nad krkom a zamysliet sa.
|
| |
Re: ajsamsung ajfon
Od: dumec
|
Pridané:
7.1.2012 13:58
útočíš na prirodzené ľudské vlastnosti. Ja si tiež nekupujem napr oblečenie iba preto, aby mi nebolo zima. Ani si neuvedomuješ, že tu prejavuješ vlastnosť, ktorú sa iný snažia skryť - holú závisť.
|
| |
Re: ajsamsung ajfon
Od: pancier
|
Pridané:
7.1.2012 15:22
To nie su prirodzene ludske vlastnosti. Jasne, ze aj estetika ma svoj zmysel a rec je o pocite vynimocnosti a to je typicke pre buranov a malomestiakov. Ani ja sa neobliekam len preto, aby mi nebola zima, ale nevnimam sa inak ked mam na sebe veci od hilfigera alebo kvadro od wilvorsta. Ani ani auto som si nekupoval, len preto aby som sa vozil ale ani preto aby som robil zo seba chuja, ze mam auto za 40k. A aj keby som sa mohol citit voci Tebe nadradeny tak taky nie som.
|
| |
Re: ajsamsung ajfon
Od: appleman
|
Pridané:
8.1.2012 16:28
moj point, skor nez sa to tu zvrhne, bol, ze na to aby niekto zo seba robil blbca nemusi mat ani vytunene auto, ani iPhone, ani galaxy S2... ziadna znacka z nikoho este debila nespravila, nadrapene, povysenecke spravanie uz ano :)
|
| |
A ja som si myslel, že je nová verzia prepisov hovorov
Od reg.: josephko
|
Pridané:
7.1.2012 5:45
Už som sa tešil, že je na svete nová verzia telefónnych odposluchov, a to je reč o nejakom sklíčku :-).
Inak o tej firme Coning Jobs píše. Ona materiál pre sklo vyvinula pred niekoľkými desiatimi rokmi, ale keďže nikto o to nemal záujem, tak to nevyrábala. Steve Jobs im dal ako obyčajne šialený termín - do pol roka to mali začať vyrábať - ale Jobs ich ako zvyčajne ukecal a oni to zvládli.
|
| |
krehkosť
Od: sadsad
|
Pridané:
7.1.2012 12:34
už vyriešili tú krehkosť?
je pekné, že je tvrdé, ale pri páde na zem to moc nepomôže
|
| |
hmm...
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
7.1.2012 22:47
To je tak obvious DSLácky nadpis :D jasné, všetci vieme čo je Apple a čo je Gorilla glass :D
|