neprihlásený Piatok, 19. apríla 2024, dnes má meniny Jela
22 krajín EÚ vrátane Česka podpísalo ACTA, Slovensko nie

DSL.sk, 26.1.2012


Európska únia a 22 jej členských krajín dnes v Tokiu podpísalo kontroverznú medzištátnu dohodu ACTA, Anti-Counterfeiting Trade Agreement.

Slovensko medzi nimi nie je.

Dohoda ACTA je medzištátnou dohodou o ochrane intelektuálneho vlastníctva, v reálnom fyzickom svete ale tiež v digitálnom internetovom prostredí, a špecificky o ochrane proti falšovaniu a kopírovaniu.

O podpísaní dohody informuje japonské ministerstvo zahraničia, na pôde ktorého sa v Tokiu dohoda podpisovala.

EÚ a 22 členských krajín EÚ tak dohodu podpísalo skôr ako k jej finálnej podobe stihol zaujať stanovisko Európsky parlament, ktorého výbory o nej začali jednať v utorok.

Z krajín EÚ dohodu podľa oznámenia podpísali Česká republika, Maďarsko, napriek protestom obyvateľstva aj Poľsko, Rakúsko, Veľká Británia, Francúzsko, Belgicko, Bulharsko, Dánsko, Fínsko, Grécko, Írsko, Taliansko, Lotyšško, Litva, Luxembursko, Malta, Portugalsko, Rumunsko, Slovinsko, Španielsko a Švédsko.

V zozname nie sú uvedené a dohodu zatiaľ nepodpísali Cyprus, Estónsko, Nemecko, Holandsko a najmä Slovensko.

Podľa oznámenia majú ostatné krajiny EÚ dohodu podpísať potom, ako jej prispôsobia svoju legislatívu. Stanovisko slovenskej vlády k podpísaniu dohody zisťujeme.

O dôvodoch kontroverznosti dohody ACTA sme informovali v tomto a tomto článku.

Väčšina formulácií v dohode nie je dostatočne konkrétna a špecifická, istým dopadom ACTA na Slovensku vyplývajúcim priamo zo znenia dohody by ale napríklad bolo povinné zavedenie právnej ochrany a mechanizmov zabraňujúcich šíreniu a tvorbe nástrojov umožňujúcich obchádzania DRM ochrany. Automaticky by tak bolo nelegálne skopírovanie si legálne vlastneného DVD do počítača aj šírenie akéhokoľvek softvéru, ktorý to dokáže.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

V najbližších dňoch bude spustený nový vysielač digitálneho rádia
Seriál Fallout podľa počítačovej hry bude mať pokračovanie
Budúci týždeň budú vydané dve dôležité linuxové distribúcie
Špehovacie satelity SpaceX už snímkujú Zem, s vyšším rozlíšením ako doterajšie
Linux si na PC drží podiel 4%
AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka
Klon populárnej databázy Redis od Linux Foundation k dispozícii v prvej verzii


Diskusia:
                               
 

pekne od europskych statov ze podpisuju dohody ktorych dopad si neuvedomuju.
Predpokladam ze nasi mamlasi zasa povedia, ze to musime podpisat lebo unia povedala...
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

Ked bez mihnutia oka nedemokraticky odhlasovali bizarny euroval a boli ochotni kvoli tomu aj rozpustit vladu, tak snad nebudeme cakat ze ACTA nepodpisu.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Prepac, ako si predstavujes mihnutie oka? Kym si to vyjasnis, prestan tarat!!!
Odpovedať Známka: -6.6 Hodnotiť:
 

má pravdu - bez mihnutia oka ho s fickom odhlasovali...
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

Musia zmenit ustavu, alebo najlepsie zrusit a potom mozu prijat acta. Toto je uz absolutna totalita! Ved istava obsahuje zakladne prtava a ma obmedzovat v state zakony, a nie aby sa ustava menila kvoli niakemu zakonu ci fohode! Ved to je chore! Ta zmluva je zla a nemalo by sa ani uvazovat o jej prijati! Ked potlaca zakladne prava.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Musia zmenit ustavu, alebo najlepsie zrusit a potom mozu prijat acta. Toto je uz absolutna totalita! Ved istava obsahuje zakladne prtava a ma obmedzovat v state zakony, a nie aby sa ustava menila kvoli niakemu zakonu ci fohode! Ved to je chore! Ta zmluva je zla a nemalo by sa ani uvazovat o jej prijati! Ked potlaca zakladne prava
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

dám si tú prácu upozorniť ťa aj za ostatných, skôr ako odprskneš svoj príspevok, skontroluj si ho. Myslím, že tí čo ho čítajú, si to zaslúžia. Samozrejme, mali by tak robiť aj mnohí ďalší ..sory
Odpovedať Známka: -1.7 Hodnotiť:
 

A aký mme stále problém s právom a morálkou???
Stále sa budeme pričiť všetkým a všetkému? Stále budeme na malá krajinka, zlodejíčkovia, ktorí chcú všetko od všetkých zadarmo???
To snáď nie!
Odpovedať Známka: -7.6 Hodnotiť:
 

Ty si tuším tiež 99%, čo? Ako "bez mihnutia oka"?! Veď sa kvôli tomu rozpadla vláda, že sa nevedeli dohodnúť!!!
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

nasa vlada sa nevedela dohodnut, preto sa nasa vlada rozpadla... europskej unii je to fuk, proste aj vtedy povedali ze sa to musi schvalit a na druhy krat to preslo... ake skody to napachalo na malej 5 milionovej krajinke, to ich netrapi.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Škody? Žiadne ked sa vláda rozpadla nikto si nič nevšimol všetko fungovalo aj bez nich. To si len myslíme ze vládu potrebujeme... je to prezitok kt. Nás brzdí v napredovani
Odpovedať Hodnotiť:
 

Škody ešte len pocítiš, keď nebudeš mať čo do huby.
Odpovedať Hodnotiť:
 

info pokope - http://goo.gl/WwaVp
Odpovedať Hodnotiť:
 

problem je v tom, ze si to az velmi dobre uvedomuju co robia a robia presne to co im da stale vacsiu a vacsiu moc a z obyvatelstva urobia otrokov a dute hlavy ako to urobili v amerike... k tejto teme odporucam filmy Zeitgeist a koho to zaujima nech taha pokial moze, coskoro sa to mozno zmeni.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ACTA - amatérsky cigánsky toulenový aperitív ? do 20-tich rokov privítajte DZVSSDŽ - daň z veľkosti stolice spláchnutej do žumpy !
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

v skratkach sa predlozky neuvadzaju... takze DVSSŽ
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

kedy bolo to referendum? ved sa to tyka vsetkych
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

skúste podporiť akciu proti ACTA v EU na tejto stránke:
www.accessnow.org/page/s/just-say-no-to-acta
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

Podporit sa da aj tu: http://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet/?tta

(avaaz je v internetovych peticiach velmi dobry)
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

hotovo
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

hotovo
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

hotovo
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

Preco maju tri "hotovo" rozdielne hodnotenie? aky je medzi nimi rozdiel?
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

kazdemu podla jeho zasluh.
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

hovno
Odpovedať Známka: -5.7 Hodnotiť:
 

serem na kokot*v, HOTOVO!
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

done
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

hovno
Odpovedať Známka: -5.8 Hodnotiť:
 

hotovo
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

sa mi hovädsky lúbi táto demokracia, v ktorej žijeme:

Ľud - nie, nechceme ACTA-u
Vláda - okay, podpíšeme.
Odpovedať Známka: 9.8 Hodnotiť:
 

asi sme na to mali ist opacne, hovorit ze to chceme podpisat... potom by to mozno nepodpisali :D
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

to by som neriskoval, to by povedali "no dobre, ked tak velmi chcu, tak podpiseme a aby sme im urobili radost, prinesieme im do EU aj PIPA a SOPA"
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

Kurnik SOPA, PIPA je prazdna
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Na jednej strane plne súhlasím a je to zverstvo...

Ale to mi chceš povedať že Ľud by každú chvílu chodil na hlasovania o kadejakých somarinách ? (toto somarina nieje ale oni by tam strkali také veci že by to ľudí prestalo rýchlo baviť a nikto by nechodil, navyše tie peniaze čo by to stále)

Ale áno...to je bežná prax že rozhodujú o nás bez nás. špiny.
Odpovedať Známka: -2.4 Hodnotiť:
 

no tak ked nie lud, tak minimalne jeho zvoleni zastupci by o takomto niecom hlasovat mali. Ako si moze nejaky nevoleny uradnik dovolit podpisat medzistatnu zmluvu, ktora nebola schvalena ani europskym ani nasim parlamentom?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

pravdepodobne sa nejedná o medzištátnu zmluvu v pravom zmysle - pretože na jej ratifikáciu potrebujú súhlas parlamentu a prezidenta. Jedná sa asi iba o dohodu, že štáty, ktoré sa pod ňu podpísali upravia svoju legislatívu tak, ako je dohodnuté. Teda nebudú ťa súdiť kvôli tomu že si porušil ACTA dohodu, ale kvôli tomu že si porušil zákony SR (ktoré upravili štandardným legislatívnym procesom podľa tej zmluvy).
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Správne
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Myslis ze v dnesnej dobe internetu by mali ludia problem "hlasovat o kadejakych somarinach"?? a za minimalne nakladay! len to by bola ozajstna vlada ludu ako by sa patrilo v 21. storoci!
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

vies kolko ludi ani nevie este dnes co je pomaly internet alebo nevie pouzivat pomaly ani pocitac :)
Odpovedať Známka: -5.3 Hodnotiť:
 

ty by nemali pravo
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

a ludia nad 58 rokov by nemali mat pravo volit
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

očuj ty cecek rozkysnutý, a čo si ty myslíš o sebe
Odpovedať Známka: -8.6 Hodnotiť:
 

Ani jogurti pod 25 rokov by namali mať právo požívať alkohol, cigarety, šoférovať a voliť.
A myslel som si, že 25-roční by už trochu rozumu mohli mať, ale žiaľ nie...
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

a idioti ako ty taktiez
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

a poslanci a prezident by mohol mat max 45 rokov
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Posielam pozdravy od môjho 65 ročného otca. Práve zase niečo programuje pre jednu "menšiu" sieť obchodov ;-)) Ale, neny na fejsbuku, amatér jeden. ;-))
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

no zober si ako príklad jedinú priamo demokraciu vo svete - Švajčiarsko. Je tam referendum o každej významnej "hovadine", ale otázky sa spájajú a referendum majú dva tri krát do roka, kde sa vyjadria k tým najdôležitejším otázkam... Prípadne keď sa to týka iba určitej lokality (napríklad či občania chcú most z obce A do obce B) tak je referendum len v týchto obciach.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ako sa tam ziskava obcianstvo?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ako sa tam ziskava obcianstvo?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ako sa tam ziskava obcianstvo?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Trikrát napíšeš: "Som občan Švajčiarska."
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ak si si nevsimol, nezijeme v ziadnej demokracii. pes steka a karavana ide dalej. nezijeme ani v kapitalizme, stat sa do vsetkeho montuje a volny trh uz dokazal tak zdeformovat regulaciami, ze za chvilu skape. tieto veci ma riesti volny trh a nie stat. lenze volny trh dnes neriesi vobec nic. zato uradnici ktori su povacsinou tupi ako tago, rozhoduju o vsetkom. o politikoch radsej ani nebudem. takze sme v rite a smrdi to coraz viac.
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Vláda? A kedy tu bola vlada pre ludi? Ved zastupuju len financne skupiny a ine. Pre nich su site zakony na mieru. To nieje uz normalne co sa tu deje.
Odpovedať Známka: 9.5 Hodnotiť:
 

Uplink je teply
Odpovedať Známka: -8.3 Hodnotiť:
 

Welcome to Slovakia.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Hamba vsetkym statom ktore to podpisali. O cesku a svedsku by som to teda nepovedal.
Odpovedať Známka: 9.7 Hodnotiť:
 

No asi sa chceli odplatiť Annonymous za útok na proti kokotnú stranu
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

dakujem vsetkym novinarom na slovensku a vsetkym politikom, ze nas dokonale informuju o tom, ze sa schvaluje takyto zakon a to bez celospolocenskej diskusie.

zlocinci podporujuci zvratene autorske zakony raz kosncia na sibenici.
Odpovedať Známka: 9.7 Hodnotiť:
 

ked naprogramujes nejaky software a niekto ho bude pouzivat a ty z toho nedostanes ani cent tak to je akoze spravne podla teba?
Odpovedať Známka: -9.4 Hodnotiť:
 

A naco platim autorske poplatky ? mudrlant a nie su male
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

to neni odpoved na otazku.
Odpovedať Známka: -9.6 Hodnotiť:
 

Nie je to v poriadku, to ale nič nemení na veci, že ACTA je neprípustná dohoda!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ale je. Ja sa "obohatim" zopar pesnickami alebo filmami. Oni sa obohatia na kazdom predanom pamatovom mediu, ktore sa na svete preda (z velkej casti neodovodnene). Ten tvoj autor dostane viac penazi z predanych prazdnych diskov ako by dostal z predaja softwaru, keby piratstvo neexistovalo.

Takze, kto, ku*rva, viac porusuje "moralku"?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

stale je to obchod, je to produkt ktory sa predava za nejaku cenu. ked sa ti nepaci nekupuj. jednoduche.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Nie nie, az ked oni prestanu vyberat peniaze od ludi za to, ze ich dopredu obvinia z mozneho piratenia prostrednictvom prazdnych nosicov, az potom sa mozme bavit o tom, ci aj ja zacnem ferovo pristupovat k ich produktom.

Ty tu prezentujes nejaky dvojaky postoj - oni si mmozu zadarmo brat peniaze od ludi, ale ja si nemozem zadarmo brat ich produkt.

Chapem, ze moralne to nie je v poriadku, ked si bez zaplatenia zoberiem nejaky produkt. Ale to nie je ani ich vypalne z prazdnych nosicov.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ked si spravim nejaky program tak ho spravim bud freeware alebo trial verziu. Kto chce vie si to spraviť a zariadiť.
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

ano freeware? a z coho budes zit? budes chodit do lesa na huby? :)


Odpovedať Známka: -9.5 Hodnotiť:
 

lol :D a ty si myslíš že čo, že napíše nejaký soft a salamparky nejdem do roboty či kerého ? :D
Odpovedať Známka: 9.5 Hodnotiť:
 

ja len vravim o tom ze su aj softy a firmy ktore nikoho nezdieraju a maju kvalitne produkty. ak je produkt kvalitny autor by si zasluzil odmenu. a vela softov maaa trial verzie.

:)
Odpovedať Známka: -5.2 Hodnotiť:
 

minuskujte dalej na slovensku je proste zvyk ze vsetok soooft by mal byt zadarmo. smutne.
Odpovedať Známka: -8.3 Hodnotiť:
 

tu neide o to, co je a co nie je spravne.
po 1; ACTA neriesi tebou popisovany problem
po 2; pouzivanie softwaru bez suhlasu autora je trestne aj v sucastnosti
po 3; vrazda je trestna, to ale nezdava pravo podpisat zakon, ktory zakaze ludom sa navzajom stretavat, ci dokonca citit k sebe negativne emocie (co by vrazdam samozrejme dokazalo zabranit).

sirenie chraneneho diela je trestne aj bez ACTA/SOPA/PIPA a inych kravin, tak laskavo zostanme pri tom a netrestajme to, co trestne nie je!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vytrhol si mi to z ust :-)
+10
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

Bodaj Ta zmija kusla za tieto tvoje prispevky!
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

opytam sa ta inak. kolko cdciek si si kupil v roku 2011, kolko vinylov, kolko softwaru? len tak statisticky:)

ja mam napr zbierku asi cez 350 vinylov, mrte cdciek..a hudby...:) vazne ma to zaujima
Odpovedať Známka: -9.1 Hodnotiť:
 

nie kazdy okrada druhych aby si to mohol dovolit, niektory ziju aj s podctivej prace.
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

ja nikoho neokradam. cdcko dnes stoji 4 5 mozno 6 libier. to ze na slovensku je to drahe. to sa slovaci okradaju navzajom :)

vinyly su drahsie..ale tam su vacsie naklady aj. aj undergroundova muzika co vychadza na vinyloch stoja vinyly bezne 6 a- 9 libier. a to su male labely a spolocnosti.
Odpovedať Známka: -6.5 Hodnotiť:
 

Jaj aha a sme doma. Chudak slovak je rad ked ma na vyplatnej paske 400 eur. Litok do kina stoji 7 eur CD tu pod 20 nenajdes myslin nejaku novinku. Film to iste. Ako si ma normalny clovek dovolit tu na slovensku dovolit kupit takyto tovar??? Ked ceny klesnu na primeranu uroven nemam problem kupovat sam mam doma kopec legalnych stankovych DVD za 2 ecka. Ake pokym budu ceny take ake su beriem to tak ze mna chce niekto okradnut a nie opacne.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Len tak statisticky som si za minuly rok kupil 5 originalnych hier (tiez software, programy nepotrebujem a operacny system mam upirateny uz 4 roky). Vinily si nemam preco kupovat, kedze nemam gramofon. CD som si nekupil ziadne, kedze nic poriadne co by ma zaujalo nebolo a to co bolo ako-tak zaujimave mi zacalo rychlo liezt na nervy, kedze vsetky odrhovacky som pocul kazdy bozi den, z kazdeho radi milion krat za den. (nie, hudbu som ani nestahoval, presne z rovnakeho dovodu ze pre mna samy komercny odpad, to malo islo online cez stream)

K Tvojej zbierke 350+ vinylov Ti gratulujem a posielam kvety.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ja som ochoty napr platit za wikipediu, ale za windows 7 NIE, je to chobotina (to uz skor windows xp) ..

Odpovedať Známka: -2.9 Hodnotiť:
 

O com tocis? oproti XP je 7 velkym prinosom. Ocividne hovoris o niecom s cim nemas skusenosti. 7 si videl len na screenshotoch.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

preco potom pouzivas nieco na co nadavas ? to je dost chudacke
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

a odlkial prosimta vies, ze pouziva Win 7? ci vy sa navzajom poznate?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

zeby pisal o windowse ?
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

zeby pisal o tom, ze za Win 7 by nezaplatil? ze to uz skor za Win XP? z coho jasne vypliva, ze uprednostnuje XP pred 7 a ze na rozdiel od 7, za XP by aj bol ochotny zaplatit?
Jedine co mozes povedat naisto je, ze nezaplatil za Win 7.
lenze mozno ma kupene XP a 7 nechce kupit.
mozno ma stiahnute XP a 7 nechce kupit.
mozno ma stiahnute 7 (nepravdepodobne - ved uprednostnuje XP)
a mozno ma uplne iny OS!

co ti dava pravo, mysliet si o kazdom, kto povie ze sa mu nieco nepaci a ze by si to nekupil, ze to ma automatiky upiratene ci ukradnute? aha, uz viem, tvoje logicke pochody, ktore si tu dostatocne demonstroval...
Odpovedať Hodnotiť:
 

U nahryznuteho jablka je taky soft, ze Growl. Je open-source, pod BSD licenciou, ale skompilovanu verziu predavaju za 1,59 EUR.

Dalsi priklad, AdBlock. Je zadarmo, autor zije z prispevkov spokojnych uzivatelov (neviem ako mu to funguje, ale vychadzaju nove verzie, tak na huby asi casto nechodi)

A este jeden priklad, OfBIZ. Je to tiez open-source ERP system. Autori ziju z toho, ze predavaju ERP sluzby postavene na OfBIZ-e

Cize, da sa zit aj z freeware, resp. donationware alebo open-source.

PS: a len tak pre zaujimavost, aka bola vyska tvojej poslednej mesacnej faktury za pouzivanie google maps, gmail-u alebo google docs? ;-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

aktualnu verziu growl si vies iba kupit a nainstalovat na liona.
a je uplne jedno, pod aku licenciou je. je to plateny sw.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Ano, je "plateny" od verzie 1.3, 1.2 je este zadarmo a na lionovi nejde (vraj, neskusal som, mam 1.3).
Ale nie je jedno pod akou je licenciou. Priamo na ich stranke je navod na skompilovanie zdrojakov, takze verziu 1.3 je mozne ziskat aj zadarmo.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Moje ocakavania ak ACTA a SOPA bude schvalena:

Open-source prudko porastie
MS strati nejake percento pouzivatelov
MP3-ky si najdu svoje cesticky ale bude to v mensom
Objemne HD filmy uz nebude kde bezpecne uploadnut
Hry bude problem zohnat, demoverzie budu hratelnejsie
Ludia sa vratia k poziciavaniu, prepalovaniu a archivovaniu DVD-ciek alebo Blu-ray diskov
Par dni pred uvedenim do platnosti bude vacsina serverov enormne vytazena

Ci?

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

.= colnici na letiskach alebo pri vychode z EU sa ti mozu hrabat v elektronike...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nech sa len hrabu a hrabu a hrabu xD
pohodicka riesenia existuju:
- hdd s truecrypt s plausible deniability hidden partition
- android ophone s hide it pro, taktiez ma plausible deniability


Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A potom povedia ze sifrovanie je nezakonne a nedat sifru je trestny cin a je vymalovane.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

to by ale museli dobre osetrit a povolit vynimky.
Predstav si ze pracujes (napr. pre nejaku firmu) a nosis so sebou sluzobny notas, na ktorom su citlive data.
Notas mozes lahko stratit alebo ho moze niekto slohnut.
V tomto pripade nemas pouzivat sifrovanie, pretoze je nelegalne ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

A potom povedia ze sifrovanie je nezakonne a nedat sifru je trestny cin a je vymalovane.
Odpovedať Hodnotiť:
 

este si zabudol na jedno: sifrovat, sifrovat, sifrovat.
Ako samotny prenos cez internet, tak aj data na disku.
Provider nemoze sledovat tvoj prenos a tiez sa omnoho tazsie bude dat zistit, co mas na disku.
Odpovedať Hodnotiť:
 

pisala som o audiovizualnych dielach, drahy viperman.

ty chces, aby firma pre ktoru pracujes mala autorske prava na to co si vytvoril este 70 rokov po tvojej smrti?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

70 po smrti by mi to bolo uz dost jedno :) ale ja som myslel hlavne software a preto som dal aj tu otazku? a to ze niekto napise ze aj tak zaplati poplatok tak ma automaticky narok na vsetko..chudacke :)

nenazrane firmy su zle, ale aj nenazrani pirati ktory NIKDY NIC NEKUPIA su zli. kazdy sme nieco niekedy upiratili. :) ale mne ked sa nieco paci (teraz konkretne software - hry) tak si upim...viem z podporim spolocnost. a moze robit do buducna napr lepsie hry.
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

to ti nikto neberie... ale skus si najprv precitat co vlastne ACTA je a potom ju obhajuj
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ja ziadnu actu neobhaujem moj prvy prispevok bol o tom ze programator alebo firma ktory vytvori nejaky soft a niekto to stiahne, a potom dotycny tvorca z toho nema ani cent :)
Odpovedať Známka: -8.2 Hodnotiť:
 

Pozri, buď je ten tvoj prvý príspevok off-topic (bez kontextu) a preto mínuská, alebo on-topic a v tom prípade v kontexte daného článku sa dá chápať len ako obhajovanie ACTA.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Preco potom pises o hruskach, ked clanok aj debata pod nim je o jablkach? ACTA sa tyka "audio-vizualnych" diel a ty tu pises cosi o programoch??
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

lebo ma vytocila veta

zlocinci podporujuci zvratene autorske zakony raz kosncia na sibenici.
Odpovedať Známka: -8.2 Hodnotiť:
 

ano, s tym suhlasim... inak ako zlocincom nemozno nazvat cloveka, ktory podporuje zvratene autorske zakony, ktore zakazuju uzivatelovi vytvarat si zalozne kopie, trestaju ludi, ktory vytvaraju nastroje na zalohovanie a dalsie ine srandy, ktore su v ACTA popisane...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ok opytam sa inak, ako chces bojovat proti piratstvu ? :)
Odpovedať Známka: -8.0 Hodnotiť:
 

napr zlepsenim dostupnosti legalnych zdrojov pre cely svet, nie len pre par vyvolenych krajin
ja si rad zaplatim a budem legalne pouzivat sluzby ako netflix, onlive, lovefilm, hulu, zune, ....
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a ja preferujem klasiku cd, alebo vinyly, neni nad to ked mas original aj obal a tak :) ale nebranim sa digital downloadu tiez.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

kludne kupuj disky... s prichodom iTunes, ktory zmenil hudobny trh CDcka nevymreli. a sluzba vydatnou mierou prispela k znizeniu piratstva.
Ak chces znizit piratstvo, tak ACTA/SOPA/PIPA ti nepomozu (iba pripravia cestu diktature). treba sa obratit na rafinovanejsie sposoby.
Ak chces piratstvo UPLNE odstranit, tak zaved tu najtvrdsiu diktaturu a mas po probleme (vid moj priklad so zakazom stretavania sa ludi, cim sa uplne zabrani vrazdam)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nie, tymto sa len docieli, ze pirati si najdu zase sikovnejsiu cestu. Bude to nachvilu problem, ale zase sa to dokaze obist. A ak nahodou nie a donuti to ludi ist do ulic a zbavit tu cvargu moci, tak to tiez uvitam.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ja viem, ved prave o tom hovorim... tymto sa nic nevyriesi, iba je to o krok blizsie k diktature. a az tvrda diktatura by tento problem dokazala vyriesit, avsak to je ako zabijat muchu atomovou bombou...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pozri sa apple ponukol jednoduchy zrozumitelny system a ako sa mu dari. Napriek tomu, ze si to ludia mozu najst na nete a stiahnut zadarmo, ale ta namaha nestoji za to, na tom su itunes zalozene.
Co urobili vydavatelstva? Len rozmyslali ako zachranit ich stary model predaja a udrzat prijmy. Absolutne sa nedokazali prisposobit.
Podla mna najlepsie ako bojovat je nebojovat. Ak by sa ti podarilo uplne potlacit piratsvo, tak budu ludia robit nieco ine (ako ked nebol net). Okrem toho situacia nie je taka ako ju vykresluju vydavatelstva. Aj z mojho okolia si ludia kupuju filmy/DVD a to nie sme bohati americania/nemci/...oni sa len z toho snazia vytrieskat co najviac...napriklad zahras (zaspievas) si skladbu a zaplatis a pod. Ved aj tabulatury na gitaru sa myslim uz musia licencovat, ved to je absurdne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

...my tu mame dievku !!! :DDD
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nemame. volam sa pica a som neurciteho rodu.
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Tá пича!
Odpovedať Hodnotiť:
 

toto nie je to, co ACTA riesi...
Ked si kupis DVD (ktoreho zivotnost je, priznajme si to, len biednych par rokov) a budes si chciet spravit zaloznu kopiu, aby si si na dochodkovy vek odlozil nieco z "klasickej" kinematografie prveho desatrocia noveho milenia, lenze ACTA ti to zakaze, tak to je akoze spravne podla teba?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

hm mam cd ktore som palil pred 10 12 rokmi a stale funguju :) dvd zatial uvidime..:) ide o to aj ako ich ma clovek uskladnene :)a ake je kvalitne medium... a co sa tyka originalok....najstarsiu original hru mam grand prix 2 z roku 96 a stale funguje. (mam este starsiu lethal weapon ale to je disketa na c64) to som neskusal ci ide:))

ale pravo spravit si kopiu svojho originalu je samozrejma vec to by malo byt :)
Odpovedať Známka: -7.4 Hodnotiť:
 

"ale pravo spravit si kopiu svojho originalu je samozrejma vec to by malo byt :)"
ale podla ACTA to nie je ^_^
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Neries zivotnost. Kupis si CD alebo DVD a zlomi sa ti, zhori ti.... alebo nieco ine. Co potom? Tym, ze si kupis CD alebo DVD NEKUPUJES si medium, kupujes si PRAVO na uzivanie diela!!!! A napr. v tom ti ACTA brani - brani tvojmu zakonnemu naroku!!!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Inak povedane... mam VHSku, na nej mam skvely film z 80. rokov. Lenze kto ma uz dnes VHS prehravac? No tak logicky krok je (ked to nechcem upiratit) dat si to previest do digitalnej podoby a uskladnit. Dalsi priklad: mam oblubene CD, lenze kto dnes uz pocuva CD? Su nespratne, skriabu sa...ale priznajme si mapu pekne obaly... Kupim si MP3 prehravac... no ale ako napcham to CD do MP3 prehravaca? No nijako... musim si kupit dalsiu verziu ktora je vhodna na prehravanie v MP3 prehravaci...
O toto tu ide mili ludia... o toto :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Toto bola prave vec, ktoru hudobna a filmova mafia decentne obisla. Ked si clovek raz kupi nejaky album/film, kupuje si vlastne "licenciu" na sukromne uzivanie a logicky (spravne) by to malo byt bez ohladu na nosne medium. Ale nie je, aby mohli znova a stale dokola ryzovat.

film
VHS > DVD > BluRay
hudba
vinyl > MC > CD

Ked uz by sa na tom nemalo skodovat, tak ked si raz kupim film na jednom mediu, pri prechode na ine by sa mala platit max. cena media/vyroby, nie znova plna suma, ktora je navyse este vyssia ako predosla. TOTO je okradanie, ktore vacsinu ludi ani nenapadne.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Yep. Programuji docela běžně a vše co udělám je uvolněné pod CC BY. Projekty jako humbleindie bundle navíc ukazují, že když lidi mají šanci platit částku dle vlastní volby, s radostí jí zaplatí namísto toho aby software používali bez placení.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Zjavne si nieco nakodil a ocakaval si, ze zbohatnes. Neboj, ak by tvoj soft nesiel upiratit tak sa nanho kazdy z vysoka vykasle. Taka je realita. Nezarobis tak ci tak a navyse si palil energiu nadarmo.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

A neda sa bojovat dajak proti tomu zakonu ? Ako to bolo v pripade SOPA,PIPA? Alebo uz je to konecne ,ked to vecsina podpisala?
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

nic nie je konecne, nasi to podpisu zajtra. lol
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

kedy uz bude konecne koniec tohto sveta ... kedy?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

21.12.2012
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

ACTA does not require any EU law changes. Anything you can do legally today is still legal after the ratification of ACTA.


zo stranky o ACTA
hlavne ze netreba menit zakony na prijatie acty a ostatne krajiny to maju podpisat akonahle jej prispôsobia svoju legislatívu
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

To tam uvadzaju ake odrby. ACTA je (udajne) medzinarodna OBCHODNA dohoda, pricom za porusenie vela bodov bude TRESTNO- PRAVNA zodpovednost a tym padom by sa legislativa zladit MUSELA. Navyse hlavnym dovodom, preco bola zatial komisiou EU odmietnuta, je az priliz vagna definicia buducich "protipravnych" ukonov, ktoru si sudy budu moct vylozit v tom najsirsom moznom zmysle tak, ze "vinnik" bude podla tych definicii vinny vlastne vzdy (a automaticky). A to su tam fakt strasne kraviny, neviem ci uz vypustili ten bombonik o kontrole mobilov, notebookov a pamatovych medii na hraniciach do/z EU. Najdu ti v mobile zvonenie, ku ktoremu nemas autorske prava/licenciu? Si pirat, prepadnutie veci + pokuta +/basa. Fajne, ale toto im rovno zmetli. Nastastie.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

aj tak sa im to nepodarí, ludia budú zdielať aj tak, a môžu sa aj na hlavu postaviť
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

neide o to, ci ludia budu zdielat aj napriek ACTA. samozrejme ze budu, ale aj keby to tomu nejakym zazrakom dokazalo zabranit, je to len na ukor slobody...
tu ide o principy a zachovanie prirodzenych prav a slobod, ktore su ohrozene snahou bojovat vopred prehraty boj s piratstvom. vopred prehraty, nie preto, ze nie je mozne piratstvu zabranit, ci ho obmedzit. vopred prehraty preto, ze zvolena strategia sice zakladne prava obmedzuje, avsak je absolutne neucinna v snahe naplnit svoj ciel.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Este mame ruske warez fora a filehostingy :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

priviet russia
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

myslim ze ruske a cinske filehostingove sluzby zaziju tymto dnom obrovsky boom...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Stretneme sa vo vazeni a keby boli preplnene tak v pracovnom tabore. :) rok 2014 :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

e? a preco? TOR a proxy ti nic nehovori? Vzdy sme o par krokov dopredu
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

A počul si už o takom, že nejaké tie exit nody sú monitorované políciou? ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

tento svet si zasluzi reset.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

hej. fico vyhra volby.
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

ANO, ALE PRECO MAM BYT SUCASTOU RESETU?
POKIAL SOM NIC NEUROBIL ?!
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

To je prave ono, ze si nic neurobil. Nabuduce budes aktivnejsi, a urobis aj pre seba, aj pre druhych viac a budu ta mat radi :-)
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Takto to dopadne ked sa politikom nechce riesit vaznejsie problemi ... a tych je neurekom...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pre politikov su toto vazne problemy. Je to dalsi nastroj ako nas zotrocit, preto je to pre nich dolezite...ba priam to najdolezitejsie. Zatial co plebs len tisko brble a caka na porazku ako dobytok.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

STOP ACTA! http://www.youtube.com/watch?v=citzRjwk-sQ
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Kúpil som si CD (20€),kde je cena média povedzme 1€. Malá sestra mi ho zničila. Záložnú kópiu som si nemohol vytvoriť(dodržujem zákony :-)). Chcem za cenu média(1€) nové CD, nakoľko som už zaplatil za autorské práva. Ale toto už asi nie bratmmm.
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

to kde kupujes cd za 20 euro? slovaci nadavajte sami na seba ze sa okradate navzajom

v UK kupis cdcko za 4 - 7 libier libry..aj nove tituly :)
Odpovedať Známka: -8.3 Hodnotiť:
 

1. nie vsetci zijeme v UK
2. nie vsetky u nas dostupne CD/DVD su dostupne aj v UK
3. stale tvrdim, ze tato tema stahovanie vs. kupovanie, ceny medii a pod., nema s clanom, ano s ACTA absolutne nic spolocne...
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

ludia placu ze spolocnosti maju velke zisky:) tak na to som narazal.niekto to tu spominal.

ja nezijem v UK a vsetko si objednavam odtial...lebo to vyjde LACNEJSIE ako na svk. nebudem podporovat zlodejov predrazenych u nas :)

aj male labely aj vydavatelstva, alebo aj undergroundova muzika ktora nespadava pod velkych vykradacov sony, universa atd...maju cdcka za ceny 4 5 6 libier, ci vinyly za 7 az 10 libier (vacsie naklady)
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

dalsia vec pred 20 30 rokmi ludmi bolo bezne ze si ludia kupovali platne ci cd na posluch :) ale ako nahle zistili ze sa to da "zadarmo" z internetu tak kazdy iba stahuje ja narazam len na to.

ja som pred 12 ci kolko rokmi stahoval z napsteru (nepamatam si presne rok) vacsinou ked som si chcel vypocut nahravku (obchody a veci na posluch dopredu neboli este tak rozvinute)

dalsia vec dnes si cdcko stiahne aj najvacsi chudak a luzer:) volakedy si na to potreboval kontakty ci privatne ftpka alebo neskor torrenty je to proste moc okate. dnes proste napises do googlu a zachvilu to mas :)

mne sa taketo obmedzovanie tiez nepaci ale to je dan za to ze sa taha vo velkom. skoda. ale vzdy sa to bude dat obist..kto vie ten vie...
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Nemyslim ze je to dan za tahanie vo velkom, skor reakcia filmovych spolocnosti - jednoducho si vylobovali a zaplatili zakon, nic viac a nic menej.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tu je skor iny problem a to ten, ze pred 20 rokmi (90-te roky) bol vrchol DOBREJ az VYBORNEJ tvorby vsetkych moznych zanrov, takze bolo CO a PRECO kupovat. V poslednej dekade az na par svetlych vynimiek (ciernych ovci) vychadzaju same komercne SRACKY. Taktiez RIAA sa ohana trapnym grafom o poklese predaja CD albumov kvoli pirateniu, ktory im od tohto roku zakazalo uz aj US ministerstvo, lebo je zavadzajuce a cuca si cisla z prsta.
Niekde som videl presne o tomto clanok, kde bolo presne rozobrane, ze piratenie malo minimalny podiel na poklese predaja albumov, naopak predaj SINGLOV zobral tento podiel, kedze ludom sa viac oplati kupit/stiahnut (platene) zo 3 single za ovela mensiu cenu v porovnani s 12-15 songovym albumom, kde je zvysok pesniciek o nicom.
Priklad na Amazone a.i.:
3x pesnicka z albumu po 0,99$ vs. 12-15$ za album (kde si "preplatim" dalsich X nechcenych pesniciek).
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Uz si spominal...
Odpovedať Hodnotiť:
 

A platis DPH ked si to nechas poslat z UK? :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

sme v EU. dan ide anglicanom.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

preco by sa mala legislativa prisposobovat takejto dohode?? ved potom je to protipravna dohoda, to ked sa budu vsetky taketo "nadnarodne kraviny" upravovat pomocou legislativy, tak na co je tam ta legislativa? ano, doba ide dalej, clovek je tvor, ktory stale tvori, ale nemoze to ist do nekonecna?? dufam, ze toho 21:12:2012 padne cely na hubu, hlavne bankari, rumpuľ(ci ako sa vola ten "president of EU" s celou tou jeho porazenou bandou - nemecka hnusna gebuľa, francuzsky zidiacik a spol. a bruselom prejde tank.... a Soroš, konečne vypadni z tej "smotanky", ved uz aj tvoja vlastna rit, zavidi tym tvojim rečiam, ktore vypusta tvoja huba... uz mala davno padnut EU pripadne aspon to debilne euro a potom cela EU, nech nemaju vela problemov naraz, lebo by sa poblaznili od tolkej roboty(skartovanie vselijakych pochybnych zmluv) naraz...
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Zisťujeme v akom štádiu je prejednávane ACTA vo vláde a budeme reagovať.
Slovensko sa nesmie pridať k štátom, ktoré k ACTA neuvážene pristúpili. Aj na náš podnet sa slovenskí europoslanci postavili proti tejto dohode.
http://www.facebook.com/piratskastrana
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To je tak za Komunistov zme museli počuvat MOSKVU a v udajnej demokracii BRUSEL !!! Najhorsie je na tom to ze vtedy bol aspon plus tábor a mínus tábor a ked ti odpadne jeden drot z baterky tak auto prestane fungovat.A tento svet po strate protivahy komunizmu pretal fungovat a uz ide iba zotrvacnostov.A sistem obzerstva kapitalu skoncí až ked niekoho trafí mrtvica ale nebude to asi mozgova.
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Aj ked mozeme byt hrdi na to ze sme nepodpisali ACTA :)tak nemyslim ze to tak zostane naveky a preto je podpora vitana .. nenechajme sa obmedzit aj online.. sloboda je posledne co nam mozu zobrat ..
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Prosím Vás, podporte akciu proti ACTA v EU na tejto stránke: www.accessnow.org/page/s/just-say-no-to-acta

Čím viac ľudí sa k nám pripojí, tým hlasnejšia bude naša požiadavka. Preto prepošlite túto správu čo najviac Vašim známym.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Takmer kazdy koho poznam ma doma nejake napalene cd a dvd, a co potom ma s nimi urobit? Musi ich znicit? Kolko to stalo penazi cd/dvd media, elektrina, pomaly net, ... Mali tam nechat nejaku vynimku ze kto nieco stiahol pred nejakym datumom moze si to nechat pre vlastnu potrebu.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Peticie:

www.accessnow.org/page/s/just-say-no-to-acta
www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet/?tta

Alebo kontaktovat priamo zastupcov EP:

www.laquadrature.net/wiki/How_to_act_against_ACTA

Online evidencia:
https://quadpad.lqdn.fr/ACTA-DEVE
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Takže je možné, že zakážu Operu, keďže tá vie ripovať DVD s DRM?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

S tym ACTA/SOPA/PIPA si nedaju povedat, dokym na nich nenabehnu madarski polovnici s golovnicami.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Madari tiez podpisali
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

nie ze by som bol nadseny ze mozno raz si nepozrem ani nestiahnem moje oblubene videa klipy... len tak na druhej strane mi to cele pripada ako ked v Grecku alebo Anglicku chceli zaviest ozdravnu ekonomiku a zrazu vseci isli do ulic proti tomu. dnes fakt nie je nic zadarmo a neviem preco by prave umenie malo byt. a umelci ktori budu chciet mat ich "diela" volne siritelne tak ich budu mat, ti skrobi co to robia len pre peniaze zas nebudu. cize stale ostane na vyber a usudok si spravte vlastny
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

UMENIE BY MALO BYT ZADARMO VZDY V AKEJKOLVEK FORME A KDEKOLVEK!!! Umenie nie je o peniazoch... peniaze su najhorsi vynalez...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ok takze podla teba by mal byt festival pohoda napr zadarmo aj ne?
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

nie, ale malo by to byt o nakladoch usporiadatela a nakladoch umelcov na vystupenie. na pohode platis za prenajom letiska, stany, techniku, elektrinu atd. samozrejme ze tieto veci nieco stoja ked chcu byt umelci bohati a popularni, nech vystupuju, nech obveseluju lud, ktory im zaplati za vystupenie. ale ako moze niekto po 40 rokoch dostavat miliony z jednej pesnicky, ktoru naspieval v mladosti? to je uplne chore a nemoralne! autorske prava su vymysleny pojem ako dostat z ludi peniaze za nic, za vzduch!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ACTA nie je len o stahovani hudby. ACTA chce obmedzit prava a slobodu obcanov. Napr. jeden z bodov vravi, ze ta mozu prehladavat kedykolvek bez toho, aby mali akekolvek podozrenie, ze si nieco spachal. Ked mas ty pocit, ze mas prilis velku slobodu, mozes sa obmedzovat sam a nenanucuj to ostatnym okolo teba s vyrokmi o nejakom kopirovani hudby.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

http://www.nooooooooooooooo.com/
preco UK preco...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Akym pravom vlastni niekto obrazy, kde je uz spisovatel mrtvy?

Teraz vazne, ako dat najavo, ze nechcem ACTA?
Ale nie nejake peticie .. Nieco serioznejsie..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

http://www.osa.cz/

Služba není k dispozici.

:D

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

idem refreshovat, nech im domotam co sa da..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ani soza.sk nejde ;c)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

uz ide spina

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Cc, tak som si chcel o tom precitat viac na tychto strankach, ale nejdu. No neviem sa dockat, skusam to tak casto ako sa len da :).
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Z krajín EÚ dohodu podľa oznámenia podpísali Česká republika, Maďarsko, napriek protestom obyvateľstva aj Poľsko, Rakúsko, Veľká Británia, Francúzsko, Belgicko, Bulharsko, Dánsko, Fínsko, Grécko, Írsko, Taliansko, Lotyšško, Litva, Luxembursko, Malta, Portugalsko, Rumunsko, Slovinsko, Španielsko a Švédsko.

TU nebudem NIC nakupovat a napisem email KAZDEMU co ma co docinenia s danou krajinou (parlament, vlada, isntitucie, media).

Moje peniaze teda rozhodne neuvidi nikto z hore uvedenych.

USA v prvom rade.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

http://www.avaaz.org/ en/eu_save_the_internet_spread
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

prosím o pomoc s DDoS na vlada.cz
Díky
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

prosím o pomoc s DDoS na vlada.cz
Díky
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Internet to začal internet to musí aj ukončiť, či už kopírovanie a rozmnožovanie, všade samí vírus, všade samé xxx, všade samé waréz, to musí sa raz reštart, kto chce aj tak si spôsob nájde ale aspoň ten net už bude čistejší, raz si možno nezávisle ľudia spravia svoje siete ci už šírením wifi a zasieťovaním a čo bráni pokriť signálom cele mesta? vyvoleným dať prístup na ne a začne sa zas všetko šíriť, internet už bude asi len o stránkach a čítaní ako na začiatku ale načo potom už tie rýchlosti ci pre hráčov?
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Ty sa reštartuj, internet bol slobodný a slobodný musí ostať!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ale uz davno neni ako kedysi...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

to nie, ale aj tak je to to najslobodnejsie medium ake mame.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To jo, ideálne bolo, keď tí starci v politike ani nevedeli, čo internet je...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

O com tocis? Ja som ziadne virus nevidel uz 10 rokov. A to ostatne menovane mi je fuk..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Proste Zem potrebuje reset.Najhorsie natom je ,ze to uz neni vobec o tom ,ktory clovek je sikovny ,ci ma v hlave nasrane alebo nie. To je uz 2 storocie trvajuca dominancia tych istych rodin a generacii, ktori drzia cele ludstvo za gule.Pevne dufam ze pracoviti cinania a na rope sediaci rusaci nakopu celu eu a ich velkeho skurveneho brata poriadne do riti.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Lobbing ťažkého kalibru zo strany vydavateľov!!!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ludia zobudte sa!!!! dan z co2 je dan z toho ze zijete a dychate.....ppostupne a pomalicky ideme do strasnych sraciek.vsimnite si ze na nete je cim dalej viac clankov spoplatnenych.aj operatori zavadzaju vraj neobmedzeny internet.dobre uz bolo ale toto co sa ddeje vo svete uz nieje mozne.platime vraj 20% dan ale ani to nieje pravda.platite za co to zarovite plus za to co si kupite...za chvilu bude v amazonskych pralesoch lepsie ako tu....preco?..
.. SLOBODA!!!!!!
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

viperman: pred 10timi rokmi sa vyrabali aj cd aj elektronika inej kvality teraz je to uz biznis.ako docielit aby ludia stale kupovali? vyrobime cd a elektroniku s mensou zivotnostou predca
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

za posl desat rokov co som si kupil mi zatial vsetko funguje :)
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

To ste donútili výrobcov vy, Vy mladí a naivní, ktorým všetko platia rodičia a iní.
Ktorí nič neuroibili vlastným i rukami.
Dobu, keď sa vyrábalo kvalitne a dlhodobo spoľahlivo, ste poslali preč. Vyzdvihli ste kvalitatívnych šmejdom, treťoradé značky ako Samsung a pod.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Dam priklad ked filmy v stankoch stali 40 korun, tak som kupoval tyzdenne aj tri filmy, dokonca aj ked ich zdrazeli na 60. Takto som za 2 alebo 3 roky kupil okolo tristo filmov. Teraz normalne filmy o ktore by som mozno mal zaujem zacinaju na 90 korunach. Kolko filmou som kupil za posledneho polroka? 0.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A este k tomu co napisal ze ked sa ti dany softwer nepaci tak ho nekupuj. Ale to by platilo len v pripade keby ta nenutili kupovat ten software. Napriklad si podnikatel, nechces windows, staci ti linux. Ale ked chces komunikovat z nejakym uradom alebo bankou tak musis pouzivat Microsoft office, cize si musis kupit windows, potom office. A paci sa ti ten software, nepaci, a musis ho kupit, musis. Tak o com to potom je. Alebo napriklad ides na kataster portal a chces si pozriet mapu nejakeho pozemku, mam len linux, pozriem si to? nie, bez toho aby si si kupil windows, nemozes tuto sluzbu pouzit. A tak by som mohol pokracoval dalej.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nehadajte sa tu aj ked je to zle, do ulíc treba ist a musi nas byt vela inac to nebude mat effekt
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

keď zavedú ACTA, rovno môžu napariť miliardové pokuty Applu, lebo distribuuje iTunes, ktorý vie ripovať audio CD :-) a asi to dokáže aj WMP, ale nemám odskúšané, takže pokuty budú len tak lietať :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nie len to, ale si zober, ze ides na dovolenku alebo na sluzobku a chcel by si si nahrat na vecer nejake filmy ved nebudes tahat 10 blurayov...
Odpovedať Hodnotiť:
 

na fb sme založili emailovú protestnú akciu, zapojte sa!

treba šíriť osvetu, aká hrôza ACTA je, aj medzi politikov!

https://www.facebook.com/events/230023627079763/
Odpovedať Hodnotiť:
 

Samotni politici zrejme pouzivaju kopu nelegalneho softu, ktory sa im nechce nahradzovat legalnym, alebo vymazat :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

dalsi celosvetovy nezmysel....takze ja ked kupim original dvd,musim ho prehravanim poriadne znicit,aby mi po roku trebars uz dvd neprehralo...len kvoli nejakym americkym buzerantom ktory sa budu nabalovat na takychto obchodoch,ked pride priemerny slovak do hudobnin a kupi si desat takych istych originalov....si predstavim jak ma zastavi nejaka u nas v buducnosti vytvorena "protipiratska policia" lebo tu je to mozne :))) a zabasnu ma ze pocuvam na ulici pri cakani na autobus mp3-jku....to je uz co za chujovinaaaa...cele zle :p ....akoze suhlas z ochranov autorskych prav,lebo vsak kto si necha ukradnut napady,len debil...ale toto??? cista americka spinava buzeracia....do pici aj s USA
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na toto by mali doplatit v prvom rade decka tych takzvanych zakonodarcov co si tu picovinu schvalili.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak to je celkom sokujuce. Len neviem ako na to dolati prosty lud.
Ako to bude so servermi, napr. Rapidshare na Slovensku?
Bude k nim pristup?
Je to smiesne...
A co napriklad warez?
Co taka alternativa od Android Market- vola sa cierny market- napr. aplikacia Aptoide.
Tam najdete kopu uz vyliecenych veci z Marketu.
Ako to bude s tym?
Je podla man smiesne aj to, ze trestne bude, ked skopirujeme odkaz na pesnicku na YouTube...

Som mlady, asi tomu este nerozumiem, ale potrebujem vediet ako to bude s velkymi servermi
ako s Youtube a americkymi zdrojmi, ako sa to vlastne dotkne nas (ako to "pani politici" nedajboze podpisu alebo aj nepodpisu)
Co bude napriklad s tym "ciernym marketom" a inymi zdrojmi...
Dakujem.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár