neprihlásený Štvrtok, 18. apríla 2024, dnes má meniny Valér
Najspoľahlivejšie PC sú od Lenova, tvrdí veľký servis

DSL.sk, 22.2.2012


Najspoľahlivejšie osobné počítače podľa údajov za minulý rok vyrába podľa aktuálneho vydania štatistiky spoločnosti Rescuecom čínska spoločnosť Lenovo.

Štatistika Rescuecom, veľkého servisu so stovkami pobočiek v USA, určuje spoľahlivosť PC pomocou porovnania množstva nahlásených problémov pre danú značku a jej trhového podielu v USA. Značka dosahuje tým lepšie skóre, čím menej opráv pripadá na rovnaký počet predávaných PC tejto značky.

Metodika ale zrejme neodráža spoľahlivosť najnovších modelov ale skôr viac ako ročných modelov, keď podľa dostupných informácií Rescuecom vykonáva najmä pozáručné opravy respektíve opravy nespadajúce do štandardnej americkej ročnej záruky. Odráža tak okrem fyzickej spoľahlivosti aj prípadnú kvalitnejšiu alebo dlhšiu záruku jednotlivých výrobcov.

Zároveň metodika pre používanie aktuálnych čísiel o trhových podielov tak používa zrejme mierne navzájom posunuté dáta o podieloch a opravách, hoci podiely na veľkom americkom trhu sú pomerne stabilné.

Na Lenovo s aktuálnym podielom na americkom trhu 7.3% pripadlo v roku 2011 celkovo 2.6% nahlásených problémov v Rescuecom, čínsky výrobca tak dosiahol skóre 281. Na druhú Toshiba s podielom 10.3% pripadlo 5.4% problémov, mala tak skóre 190, tretí Samsung skóre 156 a štvrtá spoločnosť Apple s 11% trhovým podielom a 7.3% podielom na nahlásených problémoch skóre 151.

Na piatom mieste nasledoval Asus so skóre 126, na šiestom HP so skóre 100, na siedmom Dell so skóre 68, na ôsmom Sony so skóre 64 a posledný z výrobcov s podielom aspoň 1% skončil Acer so skóre 40.

Oproti štatistike za rok 2010, kedy spoločnosť Rescuecom zverejnila len prvých päť najspoľahlivejších značiek, prišlo v rebríčku k dvom výraznejším zmenám. Značka HP klesla z prvého miesto so skóre 346 na šieste so skóre 100, aktuálne druhá Toshiba bola v 2010 až piata so skóre 96. Druhá bola Apple so skóre 179, tretie Lenovo so skóre 177 a štvrtý Asus so skóre 144.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka
Klon populárnej databázy Redis od Linux Foundation k dispozícii v prvej verzii
Helikoptéra na Marse bude zbierať dáta aj po strate komunikácie so Zemou
Vývoj pôsobivého dvojnohého robota prekvapivo končí
Spustená výrobca QLC flash pamäte s viac ako 200 vrstvami
Batérie vyhodené z vesmírnej ISS neočakávane nezhoreli a poškodili dom v USA
Sprístupnená beta verzia Ubuntu 24.04 LTS
Nový CPU Apple M4 majú dostať všetky Macy, s výnimkou najvyšších najneskôr do jari


Diskusia:
                               
 

pred dvoma týždnami som ohlásil poruchu notebooku Lenovo S205. Na druhý den prisiel kurier a zobral ho do servisu. Na dalsi den identifikovali chybu, ze vraj je v pči zakladna doska. Odvtedy sa nic nezmenilo, cakam jak cicina a nevedia mi ani potvrdit termin, kedy doska pride. A ze vraj ak nepride do 30 dni od reklamacie, poslu mi novy notebook. No dufam, ze aj povodny HDD a pamat RAM, ktoru som tam mal navyse.
Odpovedať Známka: -0.4 Hodnotiť:
 

ked by som ja daval ntb na reklamacku tak disk vyberem...netreba im ho pokial v nom chyba nie je, k tej ramke co si im podaroval sa ani nevyjadrujem
a k clanku... prekvapila ma pozicia Apple a Dell
Odpovedať Známka: 7.2 Hodnotiť:
 

Ja som reklamoval notebook od asusu. Spadol mi :). Poslali si poň kuriéra, a za 4 pracovné dni bol opravený naspäť.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Podobne, Asus notebook zly disk v pondelok som ho odoslal a dnes sa mi vratil uz hotovy :)
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

mne zase na asus mechanika, a tiez bol do 5 dni doma, asus to ma perfektne
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

Neboj sa, to sa ti stane este 3x a potom ti povedia, ze extremne prasne prostredie a teda ti nevratia ani prachy ani novy model nedaju. Osobna skusenost a 2 roky natahovaciek. SOIka ma odbila taktiez, takze ja som s ASUSom skoncil, pricom som bol rovnako nadseny po prvej reklamacke taktiez mechanika.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Kúp si vysávač.
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

Nechal si sa dobre odrbať. Keby si si čítal väčšinu papierov ku všetkému by si pochopil asi toto, zo skúsenosti.

Z roboty sme išli opravovať CNC stroj a prašno mega tam bolo tak sme chlapovi povedali že sa proste záruka nevzťahuje, pretože je tam prašno(čo bolo v podmienkach). Chlap povedal podľa mňa to nie je prašno a ak je dokážte mi to a zmerajte mi. Ani tu nemáte uvedenú minimálnu prašnosť( v nejakej mierke) a bolo to v piči...
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

ak máš vo vetráku chladiča piliny znamená to:
a) prašnosť je príliš vysoká a treba urobiť servisný zásah na ich odstránenie.
b) prašnosť nieje príliš vysoká piliny netreba odstrániť
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

CNC masiny maju chladenie elektroskryn, kde je riadenie servopohonov+ostatna elektrika, filtrovane takou "vatou" . povacsinou sa na nej zachyti 99% vsetkeho bordelu ( ktory povacsinou pozostava z toho prachu plus z aerosolu z reznej kvapaliny, ked sa obraba pri vysokych otackach ) sam som na CNC strojoch robil, dokonca aj ich servis ( ZPS MCVF 1060 a MAS Smarturn 120 ) .
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

:D 3x? Minimalne toto bol 15sty notebook co som daval takto na reklamaciu a vzdy sa snazia do 10 dni to vyriesit.
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

ak ma odbiju opravim si ju sam
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

asus ma velmi slusny RMA servis -vlastna skusenost / ale tu mam dojem hodnotili vyrobky nie servis
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

otazka je ci ti asus dal ten isty kus ...
pokial viem ASus a Acer menia kus za kus ...
aby vyzerali akoze stihaju ...
ja po 13 rokoch co pouzivam notebooky suhlasim Lenovo je best ale samozrejme nie tie najlacnejsie ale mam odskusane triedy T a X. T42 mam doma uz 7 rokov bez poruchy ...
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

Podobne ako ty, tiez sa prihovaram za triedy T a R (stare dobre ThinkPady). Dizajnom sice pripominaju skor priemyselne pocitace, ale nemusia byt vsetky tenke, lahke a oble - staci ked su vykonne, spolahlive a odolne - nie? :-)
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Mne zasa LCD na Asuse presne po 3 rokoch zlyhal. No v servise my povedali ze za 230Euro my ho opravja. Tak som kupyl radsej Lenovo Ideapad U165 a frci my ako diabol. So Asusu som odmontoval displaj a pouzivam ho doma na stahovanie dat. :-))) Mala spotreba a mam knemu pristup cez LogMe In. :-P
Odpovedať Hodnotiť:
 

A co si ty NENOMAAALNY.
Ak ho mas v zaruke a rozsrubujes stracas zaruku to by si mohol vdiet, takze notebooky sa servisuju tak ako su ak su v zaruke. A servis ti zavola ci chces data z disku atd.. Aj pamet ak si ju rozsiroval cez servis. Tolko z mojich skusenosti.
Odpovedať Známka: -8.3 Hodnotiť:
 

pekné kktiny píšeš, zadný kryt od notebooku môžeš otvoriť, vybrať si HDD alebo doplniť ram bez toho aby si stratil záruku
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Nie vzdy,
Videl som notas co mal "nalepkove plomby" aj tam kde bol disk. (MSI kupeny v Shark-u)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Lol. Kazdy seriozny notebook ma plomby, ked uz, tak maximalne na chladici CPU&GPU...

Strata zaruky rozsraubovanim :D Blbost, sam som daval do servisu notebook bez disku a s vymenenymi RAMkami.
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

PS: A k skutocne serioznym notebookom dostanes rovno servisny manual s rozpisom dielov, postupov kompletneho rozobratia a zlozenia a momentovych sil, ktorymi mas utahovat skrutky...

Vlastne u tych najserioznejsich mas rovno aj NBD a pridu ti to opravit domov.

Ale dat servisu vsetky svoje data a potom im volat, ze ktore chces :D :D Ked: a) servis za data neruci, mas si ich zalohovat, b) mas na disku maximalne tak hry, filmy a porno. Skus poslat do servisu notebook s firemnymi dokumentmi, o ktorych si podpisal NDA...
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

ja dufam ze ne
Odpovedať Známka: -2.3 Hodnotiť:
 

ak to nemas v detailoch reklamacie a podisane clovekom co to preberal ze si tam mal, co si mal, tak uz mozes len dufat.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Ja som ti dal omylom plusku :(
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

Vzdy lepsie ako pusu...
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

Urcite?
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Takže ti príde neopravený Lenovo notebook :D počítaj s tým

Mal som Ideapad Y560 po pol roku zhorela z.doska, prišiel si po to kuriér, oznámili mi že musia čakať kým dorazí nová "doska", stálo to u nich 3 týždne a prišlo to neopravené...

Reklamáciu som musel riešiť u predajcu ktorý začal byť ochotný až keď som spomenul že sa pôjdem poradiť s právnikom. Našťastie som tých 850€ od nich dostal na účet.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

no ja mam novsiu radu s GT555 a najprv ma clanok potesil, ale ako pozeram tak stale je tu urcite riziko to bol eshop?
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

áno bol to eshop :)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

máš Y570? nehádže ty náhodou BSOD ohľadom ovládača grafiky ? Mne hádže a neviem či je to chybou ovládačov, alebo je to chyba grafickej karty a mal by ísť do servisu, čo sa mi moc nechce, kedže ho dosť potrebujem (staré MSI EX600 sa rozpadlo)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

A neskúšal si nové ovládače od grafiky ? Tiež mám Y570 a nerobí mi to.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

to bolo to prvé čo som spravil keď som zistil čo je to za chybu...
Odpovedať Hodnotiť:
 

poklepem na drevo, ze zatial mi fici na 100% a dokonca som ho zohnal velmi vyhodne kedze bola otvorena krabica, ale nebol ani raz spusteny takze klasicky som najprv vsetko nainstaloval, updatoval, nastavil a az potom testoval akurat jediny problem, ze AlanWake na maxime trha;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

mne sice odisla len baterka v ideapade po cca tristvrte roku, ale tusim do 6 dni bola od lenova nova, predajca mi laptop nechal a vzal len baterku, baterka bola nova od lenova so zaznamom (teda nie ze predajca mi dal na jeho naklady) nemozem povedat pol slova na ten servis
Odpovedať Hodnotiť:
 

Moj zlatý :)..keď si nevieš prečítať podmienky tak notebook sa dáva v pôvodnom stave a to, že si tam dáš svoju ramku to je hold tvoja sprostosť :)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Super rýchlosť bola s Acerom. V pondelok som nahlásil závadu. Hneď mi poslali emailom podklady pre vyžiadanú zásielku pre kuriera. Poobede prišiel kuriér pre zabalený notebook. V stredu zistili závadu. Vo štvrtok ho poslali späť a v piatok opravený som si ho mohol rozbaliť. :-)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

kupil som acer timelinex z agemu a ked som ho zapol, tak sa nic nestalo len dioda ukazovala ze sa nieco deje, agem ako velkoobchod nezobral produkt naspat, ze 30 dni reklamacia ale sa obratit na vyrobcu, tak som to poslal do aceru, za 4 dni bol spat s ospravedlnenim a 4gb pamate a najsilnejsim i5, ktory sa oficialne do tejto rady ani nedava, takze s acerom vo vyssich radach spokojnost
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

na vybavenie raklamacie maju 30 dni pokial to do 30 dni nebudes mat doma mas narok na vratenie penazi... Disk si im davat nemusel. Ked tak im skus dodatocne napisat nech ti prehodia disk a ramka no nvm ako im dokazes ze tam bola ?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

KUA. Facebook blokuje stranku http://goo.gl/ic875
Vraj ze spam.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

No som zvedavy ...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

to zas bude v jablkovych alejich nablito.
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

suhlasim.

1. bateria netrpi pamatovym efektom v takej miere ako to bolo na Tosbiha a Asus.
2. vydrzi naozaj drsne spravanie a prach (pad zo stola na zem, nervozita uzivatela)
3. zatial nemusel do servisu, tak to neviem ohodnotit.

ale paci sa mi - seriozny notebook, ziadne cackymacky (a to nemyslim apple), robustnost - toto je sakra dolezite, ak clovek pouziva notebook pracovne a viac hodin denne, nie len na stole, ci vypnuty v batohu.

Paci sa mi, ale jedine co sa mi stalo - odpadlo logo - nalepka - Lenovo , v tom pravom dolnom rohu :)

Inak nic, super tichy (dva vyvody z fanu na CPU). Proste za tu cenu super..
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

rozlisenie 4 rocneho 15" notebooku lenovo:
1680x1050 MATNY.
nvidia quadro grafika (!!!)
az na par skrabancov a voli na zavesoch (neprenasam ho inak ako drzanim za display) je ako novy.
bateria nova 4:15
bateria teraz 3:45 realnej vydrze.

cena cca 1500 eur.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

ja mam len G 550 a ma aspon matny povrh ked uz nie display, nie su na nom otlacky, prakticky je zapnuty nonstop, vypina len na vikendy a prezil v zapnutom stave behanie cez zimu v batohu. Baterka pri odpojeni vydrzi 3 hodiny po 3 rokoch. Maximalna spokojnost a cena 420€
Odpovedať Známka: 5.3 Hodnotiť:
 

ked to po sebe citam, to je nieco strasne: *povrch, odtlacky
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

Podla mna zlate notebooky boli od Intelu - VBI (Verify by Intel) notebook mi padnul do kaluze, nonstop gemblenia na nom (stredna skola), par padov atd atd ... Notebook bol v stave dost poskriabanom a opotrebovanom ale do dnes ide, ziadna vola na pantoch ani nic podobne. Jedine co bola jeho smrt bola Nvidia 8600GT :/
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ta odchadzala pomerne rychlo aj na desktopoch
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Mne sa pokazila deň po záruke :d ...
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Intel nikdy ziadne laptopy nevyrabal. VBI su iba neznackove verzie univerzalnych sasi, vyrabane napr. Compalom.
S intelom to okrem CPU naozaj nic nema.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale hlavne že to bolo verified by intel :)))))))))))))))
Veľké H a malé o tam intel verifikoval.
Marketingový ťah, nálepka zaručujúca že vnútri bol CPU od Intelu nič viac. Hlavne že sa našli hlupáci čo boli ochotný za takú hovadinu vyhodiť peniaze.
Odpovedať Hodnotiť:
 

My v praci len IBMka, Tckove a Xkove rady. Spolahlivost najvyssia spomedzi skusanych znaciek, konstrukcia nerozbitna, matne displeje. Novy sa da poriadit za nejakych 8-9 kil a vydrzi v pohodke 4 roky bez setrenia. Doma ASUS za 450, necele dva roky a klavesnica v prdeli, treba stale cistit, kontakty na displeji uz budu koncit, displej preblikava a nejde 1 USB. Som usetril...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Novy sa da poriadit?
No, uz to dlho nepotrva a zacnes mluvit.
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

dnesne baterky nemaju pamatovy efekt ;)
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

baterie synu, baterie :)
inac mas pravdu, konecne, konecne nemaju ten neduh..
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

hej ale ludovo sa hovori aj baterky :) pochopili sme sa :P
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

to neznamena, ze im neklesa kapacita.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

ale volakedy kebyze nabijas bateriu takymto stylom ze mas este polovicu a ju dobijes, atd. tak ti zachvilu skonci.

dnesne baterie vydrzia dlhsie :)

kazda straca kapacicu casom to je snad jasne. o tom sa tu nikto nebavi.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Najspoľahlivejšie je vždy TO, čo nemáme...
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Hovor za seba.
Odpovedať Známka: 0.7 Hodnotiť:
 

Čo nemáš doma, to sa Ti nemôže pokaziť.., ak nemáš nič, pokazí sa iba ak počasie.

Tie rebríčky sú asi také "spoľahlivé", ako rebríčky spoľahlivosti áut, či práčok...
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Ako si mam z neho vybrat HDD ked je zapecateny ?
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

normalne ho vyber a nechaj ten hdd zapecateny.
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

No predsa srobovakom! :-)
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Veľmi záleží na tom, pre aký trh je notebook určený. Notebook určený pre Nemecko je kvalitatívne niekde inde ako notebook určený pre CZ/SK...
Odpovedať Známka: 1.2 Hodnotiť:
 

negeneralizuješ? hadam aj tu kupiš mašinu ale za väčšiu cenu
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

cau, to je blbost. thinkpady su pre cely svet rovnake. idepady =to je ine kafe
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Ja som tych lenovo vela nepredal (ak vobec nejaky :) uz si nemapatam).. ale postnem skusenost znameho, ktoremu po roku odisiel display (objavila sa mu na nom "cierna skvrna"). Pri reklamacii mu povedali, zevraj na displej sa nevztahuje 2-rocna zaruka ale len rocna takze novy display ho bude stat 150 EUR :)
no nie je to super jednanie? :)
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Toto povedali kamaratovi ktory si ho ale rozbil povedali mu najprv cenu 150e neskor 300e a nakoniec skoncili na 500e a za to si mohol kupit rovno novy laptop s tymi istymi parametrami. Nastastie som zohnal taky isty display a vosli sme sa do 100e s prehladom :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vzhľadom nato, že na Slovensku je zákonom stanovená záruka 24 mesiacov, na každý komponent notebooku. By z toho servisu/distribútora, alebo kam to vlastne poslal vysúdil aj 3 nové notebooky :-)
Takže pamätajte, záruka 24 mesiacov je na všetko, hlavne sa nikdy nenechajte odbiť ;-) Dokonca aj na batériu je záruka 24 mesiacov, avšak na pacitu väčšinou len 6, takže nato bacha.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Ta zakonom stanovena zaruka sa tyka predaja podla Obcianskeho zakonnika.

Ked si niekto potreboval odpocitat DPH a spravit naklady, tak nakupil na ICO, ale 3 minuty na precitanie podmienok alebo par euro za doplnenie zaruky, uz nedal.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Bojkotujem Cinske Lenovo...
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

ani sa nedivim. sak mas demenciu.
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Ja som v lete roku 2007 kupil IBM Lenovo R61 v prvy tyzden som na nom rozlial polievku okamzite zhasol a ja som nadaval. so mho rozobral vysusil a vdaka bohu naskocil!! Teraz prave teraz z neho pisem. Ked mi nechcela ich sipka dole tak som vyrval cely gombik aj s tlacitkom a teraz tam ma mdieru. takze laptop uz neieje pouzitelni na devalopovanie. inak funguje skvela baterka vydrzi tak hodinku mozno hodniku a pol. uvazujem ze kupil novy laptop ale neviem zial aky.
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Kamarat a tebe hovory nyeco gramatyka?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Mna zabili vo Swisshp Qosmio notebook bol otrasmi sice asi uplne konec, ale mrzol a niekedy sa nechcela zapnut obrazovka ten notebook stal 1300e pred 3ma rokmi a oni mi poslali "cennovu ponuku" na 1900e :D

Vymenna typu repraky a pobobne ktore s tym vobec nesuviseli srob za 37e a podobne

kthxbai
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Vo Swisse sú na toto špecialisti :-D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Povedal by som to asi takto, každá značka robí kvalitné notebooky, ktoré potrebujú servisný zákrok po 5 rokoch a robia aj šmejdy za pár eur, ktoré idú na reklamáciu po mesiaci, samozrejme vždy môže motyka vzstreliť a aj book za pár eur vydrží. Robím už nejaký čas v tomto segmente a najmenej som sa stretol s Dell-om a Lenovo-m.

K diskusií ohľadom diskov a rozšírených pamätí, to že si tam dáte RAM-ku sami nemajú v servise ako zistiť, ale je lepšie si ju pred posielaním do reklamácie vybrať. Väčšina notebookov nemá ochrannú známku na kryte RAM, a takéto veci neriešia.

Pri diskoch som sa stretol už aj s takým prípadom, že zákazník mal vadný disk, servis mu disk vymenil a zákazníkovi oznámil, že disk si môže odkúpiť za 25e + poštovné.

Servisy sú hold vychcané svine a osobne by som tam notebook neposielal a taktiež nemusím, lebo som dúfam vybral dobre -_-

Hrdý vlastník nového HP Elite a ročného HP Pro

Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Ak chcete pojazdný rádiator tak lenovo vrele odporučam .. s tým mojim som mal vo windowse ked bol na chladiacej podložke "Coolermaster" najmenej 56°c .. ked som sa hral dosahoval hodnoty 90-100°c :D a to radšej ani nechcem spominať čo to bolo bez tej podložky ... raz som ho zapol v buse a notebook skapal od teploty ... už sa nezapol :D
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Tak to si mal nieco dodrbane, ja mam lenovo rok a pol a ked som len na nete, alebo pozeram film tak sa vacsinou ani nekruti ventilator. Predtym som mal HP a to sa vyhrievalo jedna radost.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja mam T60, stary poctivy kovovy... skotulany po schodoch, niekolkokrat padnuty zo stola, prenasany za displej... atd... urazov uz mal pozehnane, ale stale bezchybne funguje. Predaval som vsak lacnejsie Lenova, ktore takuto vydrz nemozu mat... za kvalitu si treba priplatit.
Inac rozmyslam nad novym notebookom, len ma kua serie, ze sa nerobi rozlisenie 4:3, lebo wide je nieco priserne. Kery ony to vymyslel?
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Ze 4:3... Uz ani wide (16:10) nekupis aktualny model, len ultrawide sliz (16:9).
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nemam nic proti tomu, ak by bola moznost vyberu pre vseobecnu spokojnost, ale ja osobne sa na 4:3 takmerstvorec pozerat nemozem ;-)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

akoze 14" 4:3 SXGA+ IPS -> neexistuje nic lepsie :(
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Koeficient pomeru stran 1,333... je podla teba takmerstvorec? Netrpis nahodou nejakou optickou vadou zraku? :-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Suhlasim, tie panty su neskutocne odolne.
A s tym pomerom stran je to fakt - ani mne tie slize nevyhovuju, najma kvoli pouzivanemu softu. Ked uz nie je 4:3, tak keby bol aspon 3:2, ale koeficien pomeru stran nad 1,5 je (nielen pre mna) totalna blbost - ved nie vsetci pozeraju iba sirokouhle filmy... :-(
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Lenovo notebook mam v zarucnom servise uz 48dni...
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Nemám rád tieto štatistiky. Možno nakoniec vysvitne, že ľudia Lenovo do Rescuecom nedávajú preto, lebo majú k dispozícií nejaký lepší servis.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

moja stara pracovna T60 prezila 5 rokov drsneho zaobchadzania a stale je v 100% stave. vela padov, pristupeni, prisadnuti.
novy t420 nevypada tak pevne, ale tiez mi uz zoparkrat padol a je v pohode. ked pracovny notebook, tak urcite lenovo.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Plny suhlas..., neskusal si aj vodotesnost? Ja ano! :-)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

kolega skusal 2x vodotesnost T60tky coca colou. notebook prezil, len klavesnicu musel vybrat a poriadne umyt, lebo sa mu lepili gombiky :)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

takze ked Lenovo tak trieda T alebo X
ked Toshiba ta portage alebo Tecra

nic iny by som nekupoval ...
teraz mam vo firme Dell a hroza ...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

o delloch sa da povedat to iste, ze treba brat iba niektore rady. napisat ze dell je v globale nahovno je nie dobre.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

re RAM a HDD:
-ak si RAM kupoval dodatocne, podla zarucnych podm. si ich mal pred zaslanim ntbk. na opravu vybrat. To iste by platilo aj v pripade HDD
-RAM aj HDD si mozes (ba priam musis)instalovat sam, nema to vplyv na zaruku
- HDD ti nezmazu bez tvojho suhlasu
re oprava:
-ak oprava trva 48 dni volaj do servisu a ziadaj vymenu
re kvalita Lenovo:
-treba rozlisovat Think a Idea. tieto serie maju roznu cielovu skupinu uzivatelov/uzivania
- neexistuje kvalitativny rozdiel medzi ntbk. pre DE a SK (alebo niekto predpoklada ze v Cinslej fabrike maju specialny vyrobny pas pre SK? :-)))

Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár